Luottamus on heikkoa. Kaikki tietävät, että persuihin kytkeytyy ns. muunneltu totuus tai vaihtoehtoinen totuus. Persut eivät ole lojaaleja maan hallitusta kohtaan jne. Ei ihme, jos persujen palkkaaminen ei houkuttele.
Luottavatko työnantajat persuihin
9
<50
Vastaukset
Kaikki tietävät, että persuihin kytkeytyy ns. muunneltu totuus tai vaihtoehtoinen totuus. Persut eivät ole lojaaleja maan hallitusta kohtaan jne.
Totta. Jos haluat säilyttää rehellisen Suomen, tiedät mitä puoluetta ei kannata äänestää.- Anonyymi
Aika monelta olen kullut, etteivät he halua palkata persuja.
- Anonyymi
Mulla on oma firma, onko sulla? Minä luotan persuihin kuin muuriin. Meidän firmaan ei palkata töihin muuta ku persuja
- Anonyymi
Sun yhdenmiehen firmaan ei palkata ketään, älä huijaa. Sensijaan minulla on firma jossa kesäaikaan kolme työntekijää. Eikä yksikään persu.
- Anonyymi
Totta ja siksi töissä ei kukaan luota persuun.
- Anonyymi
Persu on luokkapetturi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persu on luokkapetturi!
Ei ole. Olemme aina olleet oikeistolaisia tukeva puolue. Valkoiset kunniaan!!!
- Anonyymi
Johtoportaassa persu on paikallaan EK-yhteyksiensä vuoksi. Yritys voi keplotella ansaitsemattomia tukia lisää..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1981935
- 711696
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91401- 741078
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191944- 67911