Kenen on elätettävä ihmuset.
Yhteiskunnan vaiko yritysten.
Jos yritysten kuluja ja vastuita lisätään
vielä, kukaan yksityisyritys ei halua Suomessa palkata ketään töihin.
Työt siirtyvät ulkomaille.
Kaiketi vanhemmille eläkeikää lähestyville tulee valtion ja kuntien
taata työtä. Onhan työvoima erityisessä valtion suojeluksessa.
Mitä tekee vasemmistohallitus?
Yhteiskunta vai yhtiöt
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmisiä ei elätä ketään. Se on todellisuutta.
Ihmisen täytyy itse tehdä oman elämänsä eteen.
Sitä elämää ei ketään muu elä kun tämä ihminen itse.
Näin ihmisiä ei elätetä eikä eletä heidän puolestaan.
Jokainen tehköön sen itse tai olkoon tekemättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231162
- 1181028
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97852- 112808
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa262703- 48675
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17647- 41584
- 49569
- 25535