Anna koiralle tarpeeksi ruokaa. Yksi ateria päivässä ei riitä. Se oli joskus muotia antaa koiralle vain yksi ateria.
Anna koiralle kanssa, anna keksi myös koiralle kun syöt itse. anna koiralle sitä sun tätä, mitä itsekkin syöt.
"Annan koiralle vain koiran ruokaa" täyttä paskaa.
Anna koiralle kanssa.
2
125
Vastaukset
- Anonyymi
samaa mieltä, paitsi keksitä ja muusta makeasta/ vehnää sisältävästä. Koiralle voi antaa koiran herkkuja silloin kun itse syö. aamupala kuuluu koiralla, samoin muutama raksu päivällä ja illallinen tietenkin, jotta täydellä mahalla on mukava nukkua, ja makuupaikka koiran oman valinnan mukaan.
- Anonyymi
ei kuulu.
aikuiselle terveelle koiralle riittää yksi ateria päivässä. koiran ruuansulatus on vielä siinä ajassa kun se sutena juoksi ja aterioiden väli oli päivien pituisia.
liika tiheä, yliruokinta aiheuttaa koiralle anaalirauhasongelmia eikä purukalusto kestä jatkuvia happohyökkäyksiä jatkuvien napostelujen takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760