Hienoa, rokote tulee ja nujertaa koronan.

Anonyymi

Hyvässä lykyssä vielä tämän vuoden puolella aloittavat Suomessa.

33

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kunhan saisivat ensin lääkärit, hoitajat ja hoivakotien avustavan henkilökunnan rokotettua. Sitten siitä eteenpäin riskiryhmiin kuuluvat laitoksissa asuvat ja sitten muut riskiryhmäläiset. Sitten vasta rokote yleiseen käyttöön.

      Riskiryhmien rokottaminen pysäyttää tautiin kuolemisen.

      • Anonyymi

        Tai heistä tulee liikuntakyvyttömiä. Älkää nyt menkö ottamaan sitä vaarallista rokotetta ikinä. Viime keväänä uutisoivat, ettei rokotetta ole tulossa vuosiin, kun ei lyhyessä ajassa turvallista saa. Nyt kuitenkin jo rokoteuhka leijuu maassamme. Lisänä perustelevat huonosti tutkittua rokotettaan, että kun on kiire. Mihinkähän on kiire? Agenda21, Great reset, nollaus. Loppusuora.


      • Anonyymi

        Joo, kuolkoon hoitohenkilökunta ensin kun ottaa rokotteen...miten käy sikiön tulevaisuudessa jos rokotettu nainen tulee raskaaksi? Ei ole taidettu tutkia....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kuolkoon hoitohenkilökunta ensin kun ottaa rokotteen...miten käy sikiön tulevaisuudessa jos rokotettu nainen tulee raskaaksi? Ei ole taidettu tutkia....

        Olikohan niin, että tulee vaikeasti jälkeenjäänyt.


      • Anonyymi

        Joo, ehkä ei kannata mennä jonoon aivan ensimmäisiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kuolkoon hoitohenkilökunta ensin kun ottaa rokotteen...miten käy sikiön tulevaisuudessa jos rokotettu nainen tulee raskaaksi? Ei ole taidettu tutkia....

        Tommosia kun tulee perheeseen ni on sit kiva loppuelämä. https://fi.wikipedia.org/wiki/Talidomidi


    • Anonyymi

      Salaliittohörhöt näköjään parveilevat palstalla arki-iltaisin siinä vaiheessa, kun työtä tekevät ovat pääasiassa nukkumassa...

      • Anonyymi

        Minä nukun joka yö 2.5 tuntia...paljonko sinä? Ja käyn joka päivä 3,ssa eri duunissa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä nukun joka yö 2.5 tuntia...paljonko sinä? Ja käyn joka päivä 3,ssa eri duunissa .

        Todisteet kertovat, olen oikeassa. Lisäksi Youtubessa on ollut myös tietoa.

        "Näin huhtikuussa unen, että rokote tuli. Mutta ne, jotka ottivat rokotteen sairastuivat vakavasti."


    • Anonyymi

      Mikähän sotku siitäkin repeää, kun eivät saanu muuta aikaan, kuin ruton entistä pahemmaksi.

    • Anonyymi

      ELI YLLÄPITO ON OIKEASTI SITÄ MIELTÄ ETTEI SAA KERTOA SANNA MARIININ KUULUNEEN JOHONKIN JÄRJESTÖÖN VUODESTA 2017?

      HÄ?

      • Anonyymi

        EIKÄ MINKÄ ALAJÄRJESTÖ SE ON


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EIKÄ MINKÄ ALAJÄRJESTÖ SE ON

        Vaihtoehtoja ovat samat joihin itseänikin on kutsuttu. Suomalainen klubi, Odd Fellows, Vapaamuurarit. Kaikkissa Kokoomus-Kepu pohjaista hyvävelimeininkiä joissa tavoite kupata kansallisomaisuus veljien kesken omiin taskuihin veroparatiisitileille, ja hallintarekisterilain turvin LAILLISESTI.
        Huomautetaan vielä, että hallintarekisterilaki oli kavaltajien itse itselleen tekemä "LAKI".
        V*ttumaista tekstiä mutta näin se menee kansallisomaisuutta kavaltavien, ja kauppaummien omiin taskuihinsa pimittävien keskuudessa.


      • Anonyymi

        Todisteet kertovat rokotteen vaarallisuudesta.

        "Näin huhtikuussa unen, että rokote tuli. Mutta ne, jotka ottivat rokotteen sairastuivat vakavasti."

        On lisäksi ollut you tube video uneni todisteeksi.


    • Anonyymi

      Hienoa - en aio ottaa rokotetta.

    • Anonyymi

      "Älkää nyt menkö ottamaan sitä vaarallista rokotetta ikinä." Mihin tietosi perustuu? Eihän sinulla ole mitään tietoa rokotteesta. Vai oletko niitä "Isänmaallisia" jotka yrittävät saada maan sekasortoon ja hyötyä siitä. Ei kovin isänmaallista minun mielestä.

      • Anonyymi

        Yksi tieto on Youtudessa video. Lääkärin varoitus. On vissiin poistettu sieltä, mutta lienee toisella kopasattu sekä hänen nettisivuillaan? En mä lähde pelleilemään. Näin huhtikuussa unen, että rokote tuli. Mutta ne, jotka ottivat rokotteen sairastuivat vakavasti. Mutta siinä kävi niin, että alkoivat kyylätä ja vainota rokottamattomia syyllistäen, missä ovat olleet ja liikkuneet.

        Aika näyttää. Toivoisin järkeä nyt rahahanojen perässä hiihtäjille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi tieto on Youtudessa video. Lääkärin varoitus. On vissiin poistettu sieltä, mutta lienee toisella kopasattu sekä hänen nettisivuillaan? En mä lähde pelleilemään. Näin huhtikuussa unen, että rokote tuli. Mutta ne, jotka ottivat rokotteen sairastuivat vakavasti. Mutta siinä kävi niin, että alkoivat kyylätä ja vainota rokottamattomia syyllistäen, missä ovat olleet ja liikkuneet.

        Aika näyttää. Toivoisin järkeä nyt rahahanojen perässä hiihtäjille.

        Koekaniineita tarvitaan "covid-pakkorokotuksiin".
        Viruksella on lähes parikymmentä erilaista mutaatiota, mihin niistä se rokote?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi tieto on Youtudessa video. Lääkärin varoitus. On vissiin poistettu sieltä, mutta lienee toisella kopasattu sekä hänen nettisivuillaan? En mä lähde pelleilemään. Näin huhtikuussa unen, että rokote tuli. Mutta ne, jotka ottivat rokotteen sairastuivat vakavasti. Mutta siinä kävi niin, että alkoivat kyylätä ja vainota rokottamattomia syyllistäen, missä ovat olleet ja liikkuneet.

        Aika näyttää. Toivoisin järkeä nyt rahahanojen perässä hiihtäjille.

        Vai ilmoitettiin rokotteen olevan vaarallista unessa ja youtubessa. Ota nyt ihmeessä yhteyttä maailman tiedotusvälineisiin, ovat varmasti kiinnostuneita. Joskin juttele ihan ensimmäisenä lääkärisi kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai ilmoitettiin rokotteen olevan vaarallista unessa ja youtubessa. Ota nyt ihmeessä yhteyttä maailman tiedotusvälineisiin, ovat varmasti kiinnostuneita. Joskin juttele ihan ensimmäisenä lääkärisi kanssa.

        Sinä valitset tiesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä valitset tiesi.

        Minä en usko YouTuben ja unien tieteelliseen näyttöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en usko YouTuben ja unien tieteelliseen näyttöön.

        Minä tiedän, sillä ilmestys tuli kirkkaasti ja tulkinnan varaa ei ole lainkaan.

        "Näin huhtikuussa unen, että rokote tuli. Mutta ne, jotka ottivat rokotteen sairastuivat vakavasti."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en usko YouTuben ja unien tieteelliseen näyttöön.

        Mitkä sun lähteet ja motiivi on , jos ”uskot” rokotteisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tiedän, sillä ilmestys tuli kirkkaasti ja tulkinnan varaa ei ole lainkaan.

        "Näin huhtikuussa unen, että rokote tuli. Mutta ne, jotka ottivat rokotteen sairastuivat vakavasti."

        Uskommeko me YouTuben ja unien totuuteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en usko YouTuben ja unien tieteelliseen näyttöön.

        Kiireellä väsätty rokote, hiv-virukseen ei ole löytynyt vuosikymmeniin rokotetta.


    • Anonyymi

      Tietääkö hoitaja, mitä se tökkää ruiskulla ihmiseen?

      Vai uskooko, se ennemmin työnantajan määräystä ja
      lääketehdasta?

    • Anonyymi

      Maailman luotettavimmat lähteet kertovat rokotteen vaarallisuuden: YouTube, unet ja Suomi24 palstan kirjoitukset. Vielä jos löytyisi joku blogi niin uskoisimme varmasti.

    • juu en lähe mukaan siihen ensimmäiseen rokotusaaltoon
      vaikka astmani johdosta riskiryhmään kuulunkin.

      Vasta kun tätä rokotetta on testattu amerikassa
      esim elinkautis vankien ja kuolemaantuomittujen
      selleissä?
      amerikka on siitä eriskummallinen maa että siellä saa
      lapsen raiskauksesta 50v kakkua ja suomessa
      (varsinkin jos olet ulkomaalainen saat samasta raiskauksesta
      6kk ehdonalaista) siitä saa korkeintaan ehdonalaista?

    • Anonyymi

      Hallitus ja eduskunta pitää toimintakyvyn vuoksi rokottaa ensimmäisenä, eikö?

    • Anonyymi

      Tulee rokote juu---ja voi toimiakin siihen ensimmäiseen aaltoon...mutta eipä toimi enää toiseen, kolmanteen,neljänteen...koska virus osaa muuntautua.

    • Anonyymi

      influensa katosi kokonaan ku korona tuli

      lähde
      WHO

      • Anonyymi

        Ei kannata kaikkea kiireellä väsättyä_paskaa antaa piikittää itseensä.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3791
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      593
      3585
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3522
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      53
      2209
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2201
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      321
      1957
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1937
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      180
      1728
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      27
      1403
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1342
    Aihe