Katsotteko Tuttu Juttu showta?

Anonyymi

Itse en koska niin kornia menoa.

23

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä katson tuota ihan mielelläni. Nätin Susannen ja sen porilaisen hölöttävän kollin kemiat pelaa juontajina ihan hyvin yhteen.

      Tällä oli keväällä katsojia noin 800.000 joka lähetyskerralla. Simppeli ja vuosikymmeniä koeteltu ohjelmafoirmaatti, joka vaan toimii edelleenkin.

      Siis toimii, jos on kiinnostavat vieraat paikalla.

      • Anonyymi

        Mistä sait linkin tuohon katsojalukuun? Kerropa ja julkaise linkkisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sait linkin tuohon katsojalukuun? Kerropa ja julkaise linkkisi.

        Eiköhän se ihan hyvin tiedetty paikka ole Finnpanel. Keväällä tsekkasin viimeksi, nyt en ole katsonu tuoreita lukuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se ihan hyvin tiedetty paikka ole Finnpanel. Keväällä tsekkasin viimeksi, nyt en ole katsonu tuoreita lukuja

        No annapa linkki, muutoin tuuleen huutamista.


    • Anonyymi

      Vanhukset tokikin katsoo Tuttu Juttua koska se on ns. juoruohjelma.

    • Anonyymi

      Mieluummin katson Ella Kannista puoliseiskassa koska ohjelma on seestynyt toisen juontajavaihdoksen myötä eli rauhoittunut. Ohjelmassa ei ole pakko hyppiä seinille vaan rauhallinen esitystapa on paras loppupeleissä,

      • Anonyymi

        Kekäläinen on ihan ok Ellan parina joka on vanheneva hillitty leidi. Tämä ohjelma jatkuu varmasti vuosikymmeniä.


      • Anonyymi

        Ellassa ei ollut nuorempanakaan sex appealia, ei pennin vertaa. Nyt ei ole edes promillea tuota ominaisuutta Ellassa. On liian kuivakka täti minun makuuni tähän hommaan.

        Ihan hyviä dokumentteja Ella tehnyt Italiassa ja Euroopassa, mutta studioemännäksi on liian jäykkä ja kuivakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ellassa ei ollut nuorempanakaan sex appealia, ei pennin vertaa. Nyt ei ole edes promillea tuota ominaisuutta Ellassa. On liian kuivakka täti minun makuuni tähän hommaan.

        Ihan hyviä dokumentteja Ella tehnyt Italiassa ja Euroopassa, mutta studioemännäksi on liian jäykkä ja kuivakka.

        Oletko itse seksiä tihkuva adonis?


    • Anonyymi

      Ella on rentoutunut lähetysten myötä eli aluksi hän yritti matkia ilmeisesti ohjaajan käskystä tekopirteää Susannaa mutta hän on rentoutunut lähetysten myötä ja toteuttaa omaa visiotaan käyttäytymisessään. Hyvä Ella!

    • Anonyymi

      Aloittaja ei katso mutta tietää kuitenkin?

      • Anonyymi

        Katsoin välähdyksen eka ohjelmasta ja totesin että skeidaa.


    • Anonyymi

      Jumalauta! Miksi pitäisi katsoa jotain ikivanhaa formaattia? No way.

    • Anonyymi

      Katselin joskus teininä sitä alkuperäistä. Mikä nykyisessä on niin kornia, eikös se ole aika samaa mitä ennenkin?
      Koivusalo oli kyllä kova heittämään läppää. Joo, korneja juttuja välillä mutta sitä juttua riittää ja se on aika taitava siinä että suu käy koko ajan ja välillä tulee hauskoja oivalluksia. Veikkaan että jos käytäisiin kaljalla hänen kanssaan, niin varmasti olisi hauska ilta.

      • Anonyymi

        Maailma on muuttunut eli vanha formaatti ei vaan enää toimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailma on muuttunut eli vanha formaatti ei vaan enää toimi.

        Eikä kiharat.


    • Anonyymi

      Tuollainen ilmaus 'tuttu juttu' on kyllä tuttu mutta en tiedä yhtään mistä on kysymys paitsi ilmeisesti kai jokin televisio-(vaiko radio-?)ohjelma.

    • Anonyymi

      En katso koska täystyperää menoa.

    • Anonyymi

      Kanninen ja Kekäläinen hyvä juontajapari puoliseiskassa.

    • Anonyymi

      Kekäläinen rauhoittui Kannisen seurassa ohjelmassa eli hyvä niin.

    • Anonyymi

      Mulle pitäisi maksaa että katson ko. showta.

    • Anonyymi

      En katso koska shaibaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1804
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1602
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      19
      1399
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe