Pappien palkkapäivä

Anonyymi

Synnillä on palkkansa.
Monilla papeilla on ristiriitainen käsitys päiväkahvitteluun ja esiaviolliseen seksiin.
Esiaviollinen seksi on Jumalan sanan mukaan synti. Vielä pahemman jälkeen. Lue 1. Kor. 6:18.

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voidaanko Adventtikirkon palveluksesta erottaa jos nauttii työaikana esiaviollisesta seksistä ja päiväkahvista?

      • Anonyymi

        Muista.....käskyt ja sapatti

        Muistaisitte kaikki Herran käskyt ja ne täyttäisitte ettekä seuraisi sydämenne ettekä silmienne himoja, jotka houkuttelevat teitä haureuteen.


      • Anonyymi

        Kyllä voidaan.


    • Minä vuonna esiaviollinen seksi kiellettiin?
      Onko mahdollista että jeesus harrasti sitä samaa?
      Minä vuonna ihmiset alkoivat mennä naimisiin?
      Mentiinkö jeesuksen maanpäällä olo aikana naimisiin?
      vai ennen sitä?

      • Anonyymi

        Voit lukea jo Vanhan testamentin sivuilta, että Jumala ei hyväksy avioliiton ulkopuolista seksuaalista käyttäytymistä. Avioliitto on Jumalan luomisessa asettamana. Jeesuskin vieraili häissä ja esitti useita vertauksia, joissa häät olivat kuvaus hengellisistä totuuksista. Tämä nykyaikainen avosuhdeajattelu on se uusi ja outo juttu, joka ei ole kovinkaan vanha eikä sillä ole Jumalan hyväksyntää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit lukea jo Vanhan testamentin sivuilta, että Jumala ei hyväksy avioliiton ulkopuolista seksuaalista käyttäytymistä. Avioliitto on Jumalan luomisessa asettamana. Jeesuskin vieraili häissä ja esitti useita vertauksia, joissa häät olivat kuvaus hengellisistä totuuksista. Tämä nykyaikainen avosuhdeajattelu on se uusi ja outo juttu, joka ei ole kovinkaan vanha eikä sillä ole Jumalan hyväksyntää.

        Missä vaiheessa liitto syntyi Vanhantestamentin aikana?
        Eikö silloin, kun tyttö vietiin telttaan, niin se hetki on liiton sitomisen hetki.
        Silloin Jumalan silmissä on liitto sidottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä vaiheessa liitto syntyi Vanhantestamentin aikana?
        Eikö silloin, kun tyttö vietiin telttaan, niin se hetki on liiton sitomisen hetki.
        Silloin Jumalan silmissä on liitto sidottu.

        Väärin. Avioliitto oli siinä vaiheessa jo solmittu sukujen päämiesten päätöksellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä vaiheessa liitto syntyi Vanhantestamentin aikana?
        Eikö silloin, kun tyttö vietiin telttaan, niin se hetki on liiton sitomisen hetki.
        Silloin Jumalan silmissä on liitto sidottu.

        Kun teltta oli pystyssä ja hommat hoidettu oli tyttönen vihitty.
        Ei siinä papin aamenia tarvittu. Vain hyvä kiima riitti ja sen kiiman ei tarvinnut olla molemminpuolista. Riitti, että miehellä oli tarpeeksi lampaita karsinassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun teltta oli pystyssä ja hommat hoidettu oli tyttönen vihitty.
        Ei siinä papin aamenia tarvittu. Vain hyvä kiima riitti ja sen kiiman ei tarvinnut olla molemminpuolista. Riitti, että miehellä oli tarpeeksi lampaita karsinassa.

        Väitteesi on Raamatun vääristelyä.


    • Anonyymi

      Minkä ikäisiä ne pappien facebook naiskaverit ovat ja kuinka paljon niitä on?
      En nyt viitsi mainita nimiä.

      "Älköön sydämesi himoitko hänen kauneuttaan, älköönkä hän sinua katseillaan vangitko."

      • Anonyymi

        Kolikollakin on kaksi puolta.


      • Anonyymi

        Siis väitätkö, että kaikilla muilla ihmisillä saa olla Facebook-kavereita, mutta pastoreilla ei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis väitätkö, että kaikilla muilla ihmisillä saa olla Facebook-kavereita, mutta pastoreilla ei?

        Pappien sutinaa sisiaalisessa mediassa

        Väitätkö että pastorit asuvat sosiaalisessa mediassa ja viettävät aikansa siellä?


      • Anonyymi

        500 on sopiva määrä naisystäviä, sitten vaimoja 700, sivuvaimojen määrä olisi sopiva 300- eli mitä valitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pappien sutinaa sisiaalisessa mediassa

        Väitätkö että pastorit asuvat sosiaalisessa mediassa ja viettävät aikansa siellä?

        Mitä ihmeen sutinaa? Facebook-kaveri on kaverikontakti eikä mitään sutinaa. Minä en ole väittänyt, että pastorit asuisivat somessa, vaikka somea käyttävätkin.


    • Anonyymi

      Adventtikirkon jäseneksi pääsee jos on pers.neitsyt tai avoliitossa.
      Adventtikirkko hyväksyy käytännössä huorinteon.

      • Anonyymi

        Pakko adventtikirkon on hyväksyä huorinteko, koska pastoritkin tekevät huorin ihan tahallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko adventtikirkon on hyväksyä huorinteko, koska pastoritkin tekevät huorin ihan tahallaan.

        Älä liikaa itseäs kehu. Kummatkin teistä tuomitsee Jumala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko adventtikirkon on hyväksyä huorinteko, koska pastoritkin tekevät huorin ihan tahallaan.

        Emme hyväksy.


    • Anonyymi

      Salomonilla oli enemmän vaimoja sekä jalkasellaisia, kun mitä Jeruselemissa oli asukkaita. Hän jos kuka nautti hyvän miehen lisää.
      Jumalan miehenä hän meni säädyllisesti naimisiin jokaisen kanssa. Selvitti joka yö muutamat miehen velvollisuudet, päivisin ratkoi naisten keskinäisiä kahnauksi ja jutteli Jumalan kanssa. Syödäkin piti joskus. Ja hieman nukkua.
      Sopii olettaa, ettei viisaita ajatuksia pulpunnut päästään. Yksinkertaisesti aikaa ei jäänyt, piti vielä vahtia, ettei joku miespalvelija käy astumassa katrastaan.
      Tästä raamattu vaikenee visusti.

      • Anonyymi

        Se ei ollut Jumalan tahto, että hänellä oli enemmän kuin yksi vaimo. Se oli yksi Salomonin synneistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ollut Jumalan tahto, että hänellä oli enemmän kuin yksi vaimo. Se oli yksi Salomonin synneistä.

        Kuinkahan tuo Salomonin juttu oikein todellisuudessa on? Ehkä se perillä selkiää.
        Mutta, onhan se porukan hyvä asian ympärillä kiehua.

        Sitäkin mietin, kun ja jos aikaa mennään taakse, oliko kyse jollaintavalla ymäristövaltioiden antamien diplomatit liikkeellä, ja me sitten tarkastellaan vaimo- nimikkeellä asiaa.
        Myös nainen- tai vaimo- se tarkoittaa uskollisuutta. Olisiko kielellisesti diplomaattien uskollisuusjoukko, joka edustautui ko. Salomonin vallan aluella?

        Onko näitä pohdittu, vai onko vain yksi näköala ikääkuin otettava valtaa antavaksi näköalaksi jota me sitten viisaina savolaisina sitten mantraamme. Mene ja tiedä


    • Anonyymi

      Minä tapasin yliopistossa ensimmäisenä vuonna uskovaisen ämmän, joka oli kristitty ja väittämänsä mukaan kahlannut läpi koko Raamatun. Hän sanoi ettei Raamattu kiellä esiaviollista seksiä. Miten on? Laittakaa lainausta Raamatusta tulemaan. Onnistuuko?

      T: iloinen nauraja

      • Anonyymi

        Jos tähän ei tule uskottavia todisteita Raamatusta, katson ämmän olleen oikeassa.

        T: iloinen nauraja


      • Anonyymi

        No, sinä sitten olet sen "ämmäsi" kanssa avioliitossa ja piiputat savut hänen nokkaansa, sekä piipunperät haisee siellä sänkytoimituksessa.
        No, on siinä rakkaus ämmääsä kohtaan, hyvät paratkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, sinä sitten olet sen "ämmäsi" kanssa avioliitossa ja piiputat savut hänen nokkaansa, sekä piipunperät haisee siellä sänkytoimituksessa.
        No, on siinä rakkaus ämmääsä kohtaan, hyvät paratkoon.

        En ole sen uskovaisen ämmän kanssa avioliitossa. En kelpuuta uskovaisia lähipiiriini ollenkaan.

        T: iloinen nauraja


    • Anonyymi

      Kahlasin läpi Raamatun alusta loppuun, enkä löytänyt kieltoa esiaviollisen seksin suhteen sieltä mistään. Päinvastoin löysin useita kohtia, jossa mies otti tyttösen luokseen ja yhtyi häneen, eikä niissä yhteyksissä puhuttu halaistua sanaa avioliitosta tai vihkimisestä.
      Ilmeisesti se termi "esiaviollinen seksi" on näiden pillunkipeiden pastoreiden keksimä yksi keino alistaa kusetettujaan.

      • Anonyymi

        Sitten et osaa lukea ja vääristelet Raamattua. Siinä vaiheessa kun mies otti naisen telttaansa, heidät oli jo ajan tavan mukaisin menoin vihitty.


      • Anonyymi

        Room 8:29 Sillä ne, jotka hän on edeltätuntenut, hän on myös edeltämäärännyt Poikansa kuvan kaltaisiksi, että hän olisi esikoinen monien veljien joukossa;

        2 Kor 3:18 Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki.

        Mennään lankeemukseen., jota tuon Hoosean piti opettaa kansalleen haureellisen vaimon kautta. Seurakunta on kansana haureellinen.
        Oman tien kulkija.

        Herran sana, joka tuli Hoosealle, Beerin pojalle, Juudan kuningasten Ussian, Jootamin, Aahaan ja Hiskian päivinä ja Israelin kuninkaan Jerobeamin, Jooaan pojan, päivinä. Kun Herra alkoi Hoosealle puhua, sanoi Herra Hoosealle: "Mene, ota itsellesi haureellinen vaimo ja haureudesta syntyneet lapset, sillä maa on peräti rikkonut avion luopumalla Herrasta". Niin hän meni ja otti Goomerin, Diblaimin tyttären. Ja tämä tuli raskaaksi ja synnytti hänelle pojan. Ja Herra sanoi hänelle: "Pane hänelle nimeksi Jisreel, sillä vähän aikaa vielä, ja minä kostan Jisreelin verivelat Jeehun suvulle ja teen lopun Israelin heimon kuningaskunnasta. Ja sinä päivänä minä särjen Israelin jousen Jisreelin laaksossa." Ja vaimo tuli jälleen raskaaksi ja synnytti tyttären, ja Herra sanoi Hoosealle: "Pane hänelle nimeksi Loo-Ruhama, sillä en minä enää tästedes armahda Israelin heimoa, niin että antaisin heille anteeksi. Mutta Juudan heimoa minä armahdan: minä pelastan heidät Herran, heidän Jumalansa, avulla, mutta en pelasta heitä jousella, miekalla enkä sodalla, en hevosilla enkä ratsumiehillä." Kun vaimo oli vieroittanut Loo-Ruhaman, tuli hän raskaaksi ja synnytti pojan. Ja Herra sanoi: "Pane hänelle nimeksi Loo-Ammi, sillä te ette ole minun kansani, enkä minä tahdo olla teidän omanne.
        (Hos 1:1-9) ja siitä eteenpäin tuo Hoosean kirja.


      • Anonyymi

        Olet oikeassa. Raamattu ei kiellä nus simista ennen avioliittoa. Antaa mennä vaan! :-)

        Hahahhah!

        T: iloinen nauraja


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      304
      3381
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      1361
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      158
      1053
    Aihe