En ole vieläkään kuullut yhdenkään aitokristityn sairastuneen Kiinavirukseen

Anonyymi

Katolilaisia on sairastunut. Katolilaisuus on heresiaa, joten pidän kerettiläisinä katolilaisia.
Jotkut puhuvat että katolilaisissa on pelastuvia kristittyjä. Perustelut jäävät kertomatta.

Tunnetko aitokristityn, joka on sairastunut Kiinavirukseen?

Commandohauis

56

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä tunnen pariskunnan joka on uskossa ja saivat koronan. Heidän ystävä oli tullut Venäjältä eikä jäänyt kotia ,nuhan takia. Viis veisasi karanteenista. Ja tartutti muutamia.
      Ja jotkut ovat hiljaa tartunnastaan,ettei pidettäisi vähä uskoisena. Siis teeskennellään jotain muuta. Tämä on tosi typerää touhua kristityiltä. Mutta moni on järkevä ja noudattaa rajoituksia . Jos jotkut ovat typeriä ,niin eihän se ole koko kristikunnan vika.

      • "Ja jotkut ovat hiljaa tartunnastaan,ettei pidettäisi vähä uskoisena."

        Jos Suomessa on oikeasti niin aivokuolleita lahkoja, joissa tuolla tavalla opetetan, niin kyseiset yhteisöt olisi välittömästi kiellettävä hengenvaarallisina jörjestöinä.


      • Tipale kirjoitti:

        "Ja jotkut ovat hiljaa tartunnastaan,ettei pidettäisi vähä uskoisena."

        Jos Suomessa on oikeasti niin aivokuolleita lahkoja, joissa tuolla tavalla opetetan, niin kyseiset yhteisöt olisi välittömästi kiellettävä hengenvaarallisina jörjestöinä.

        Kerro toki pari tälläistä lahkoa 😸


      • aito_Iainen kirjoitti:

        Kerro toki pari tälläistä lahkoa 😸

        Sanoin "jos". Toivottavasti sentään missään ei opeteta noin kauheaa oppia, että nuhaan sairastuminen olisi merkki siitä, ettei ole kunnolla uskossa.


      • Tipale kirjoitti:

        Sanoin "jos". Toivottavasti sentään missään ei opeteta noin kauheaa oppia, että nuhaan sairastuminen olisi merkki siitä, ettei ole kunnolla uskossa.

        Turhaan jossittelet ja luot uhkakuvia 😸


      • aito_Iainen kirjoitti:

        Turhaan jossittelet ja luot uhkakuvia 😸

        No, voiko olla jotain vastaamatta, jos joku tosissaan pohtii, että joissain piireissä nuhaa voidaan pitää merkkinä heikosta uskosta, Jossain tällaisia piirejä siis kaiketi on olemaasa.


      • Tipale kirjoitti:

        No, voiko olla jotain vastaamatta, jos joku tosissaan pohtii, että joissain piireissä nuhaa voidaan pitää merkkinä heikosta uskosta, Jossain tällaisia piirejä siis kaiketi on olemaasa.

        Missä piireissä noin pidetään 😸❓


      • aito_Iainen kirjoitti:

        Missä piireissä noin pidetään 😸❓

        Toivottavasti kyseinen kirjoittaja vastaa.


      • Anonyymi
        Tipale kirjoitti:

        Toivottavasti kyseinen kirjoittaja vastaa.

        Et näytä vastaavan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et näytä vastaavan.

        Jaa sä?


      • Anonyymi
        Tipale kirjoitti:

        Jaa sä?

        Eiku SÄ!


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Kerro toki pari tälläistä lahkoa 😸

        >> Kerro toki pari tälläistä lahkoa 😸 <<

        Menestysteologit ja äärikarismaatikot.

        Söpö kisu, mutta nauraa väärälle asialle.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tämä Anto Artturi ei todellakaan ole aito kristitty, koska sairastui koronaan. Meihin Herran rakkaimpiin ja todellisiin kristittyihin ei koskaan tule minkäänlaisia sairauksia, kuten esim. nämä ns. onnettomat leipäpapit, jotka aina ovat ensimmäisinä sairasvuoteillaan, jonkun epidemian takia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä Anto Artturi ei todellakaan ole aito kristitty, koska sairastui koronaan. Meihin Herran rakkaimpiin ja todellisiin kristittyihin ei koskaan tule minkäänlaisia sairauksia, kuten esim. nämä ns. onnettomat leipäpapit, jotka aina ovat ensimmäisinä sairasvuoteillaan, jonkun epidemian takia.

        Hän nimeomaan on aito kristitty, toisin kuin sinä 😸


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Hän nimeomaan on aito kristitty, toisin kuin sinä 😸

        Eikä hän ole siitä huolimatta mitenkään muita paremmin taudista suojassa!

        Eli, kristinusko, eikä mikään muukaan usko, anna taudin suhteen mitään suojaa.

        Jos olet muuta mieltä, anna vakuuttavat referenssit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikä hän ole siitä huolimatta mitenkään muita paremmin taudista suojassa!

        Eli, kristinusko, eikä mikään muukaan usko, anna taudin suhteen mitään suojaa.

        Jos olet muuta mieltä, anna vakuuttavat referenssit.

        Ei olekaan enkä niin väitäkään 😺


    • Aitouskovaisenkn tulee taikauskostaan huolimatta käyttäytyä järkevästi, pitää etäisyys ja käyttää maskia, kosk aitotaikauskoisuudestaan huolimatta voi sairastaa oireetonta muotoa covid-19 viruksesta.

    • Anonyymi

      Tunnen. Asuu Helsingissä ja oli he gityskoneessa nukutettuna 9 vrk.
      2 kk sairaslomalla.
      Nyky status: hengitysvajausta edelkeen jossain määrin. Töissä käy.
      Röngtenkuvissa keuhkojenpinnalla näkyvissä laaja-alaisesti verkkomainen kuvio.
      Uskovainen mies.

      ST

      • Anonyymi

        Joo joo, mutta ilman uskoa hänet olis jo tuhkattu........
















        ;-DDDDDDDDDDDDDDD


    • Anonyymi

      En tunne mutta olen kuullut, ranskassa isossa rukouskokouksessa tuli viruslinko ja viruslinko tuli jyväskylässä helluntailaisten afrikkalaisten kokouksessa.

      • Anonyymi

        Miksi puhut tuollaista puoliroskaa, suomessa on kymmeniä viruslinkotapahtumia kaiken aikaa, ja viitsii vetää tuollaisen asian ykköseksi !

        onko suomessa oikeasti erikoisen tyhmää kansaa vai teeskenteleekö ne itsensä sellaisiksi, pakkohan sellaista on kysyä !?

        sekö se on viissataavuotinen luterilaisuus tehnyt kansasta naulanreikäisen pöknästin jolla ei ole kuin yksi ajatus mielessä, sen saa itse miettiä mikä se olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi puhut tuollaista puoliroskaa, suomessa on kymmeniä viruslinkotapahtumia kaiken aikaa, ja viitsii vetää tuollaisen asian ykköseksi !

        onko suomessa oikeasti erikoisen tyhmää kansaa vai teeskenteleekö ne itsensä sellaisiksi, pakkohan sellaista on kysyä !?

        sekö se on viissataavuotinen luterilaisuus tehnyt kansasta naulanreikäisen pöknästin jolla ei ole kuin yksi ajatus mielessä, sen saa itse miettiä mikä se olisi.

        En ymmärtänyt kommenttiasi ollenkaan. Tarkoituksena oli vastata aloittajan kysymykseen, että tunteeko kukaan uudestisyntynyttä jolla olisi korona? Tarkoituksena ei ollut tuoda näitä tapahtumia mitenkään erityisesti esiin, mielestäni on hyvä silti rehellisesti kysyä oliko näissä tapahtumissa tosi kristittyjä jotka levittivät koronaa? Koska näistäkin tapahtumista on uutisissa ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärtänyt kommenttiasi ollenkaan. Tarkoituksena oli vastata aloittajan kysymykseen, että tunteeko kukaan uudestisyntynyttä jolla olisi korona? Tarkoituksena ei ollut tuoda näitä tapahtumia mitenkään erityisesti esiin, mielestäni on hyvä silti rehellisesti kysyä oliko näissä tapahtumissa tosi kristittyjä jotka levittivät koronaa? Koska näistäkin tapahtumista on uutisissa ollut.

        Kerro mitä väliä sillä on viruksen tarttumisen ja kohteessa etenemisen suhteen. onko kohde 'oikeassa uskossa' tai ateisti.

        Saat mielellään pitä Päkää auktoriteettina tuossa...


    • Miksi näin pölvästejä aloituksia on pakko tehdä? Miksi on pakko oikein näyttämällä näyttää, miten typeriä uskovaiset ovat?

      • Koska taikauskoiset ovat auttamatta pölvästejä?

        Valitan, sinä mukaanlukien, vaikkakaan et ymmärrä.


      • Anonyymi

        Sitä minäkin kysyn? Missä tällaisia ajatuksia sikiää? Ei ainakaan niissä kristillisissä piireissä, joissa minä olen liikkunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä minäkin kysyn? Missä tällaisia ajatuksia sikiää? Ei ainakaan niissä kristillisissä piireissä, joissa minä olen liikkunut.

        Saattaa hyvinkin olla niin, että niin kuin sanot, noita 'vähemmän tyhmiä' kreistittyjä löytyy. Eikä vain sinun ympäristössäsi.

        Ja näinhän on ihan ilmiselvästi: eihän yksikään piispa, eikä kovinkaan moni kírkon muukaan 'silmäätekevä' ole typerä.

        Mutta ikävä kyllä, kykenemätömyys erottaa fiktio faktasta, on yleisempää uskovien keskuudessa, kuin rationalistien seurassa.


    • Anonyymi

      Val.3:38 Eikö lähde Korkeimman suusta paha ja hyvä? Jes.45:7 minä, joka teen valkeuden ja luon pimeyden, joka tuotan onnen ja luon onnettomuuden; minä, Herra, teen kaiken tämän. Aam.3:6

    • Anonyymi

      Kannattaa käydä tarkastuttamassa kuulonsa. Eikä laajempi pään tutkimuskaan olisi pahitteeksi.

    • Anonyymi

      Mikä on Kiinavirus?

      • Anonyymi

        En ole ihan varma, mutta en olisi yllättynyt jos se olisi päässyt saastuttamaan Trumpin, ööööh, 'kognitiivista kapasiteettia'...

        Kiinan KingKongKungNallePuh on yhtä varma omasta erinomaisuudestaan kuin Trump. Sama tauti taustalla.


    • Anonyymi

      5Moos.32:39 Katsokaa nyt, että minä, minä olen, eikä yhtäkään jumalaa ole minun rinnallani. Minä kuoletan ja minä teen eläväksi, minä lyön ja minä parannan; eikä ole sitä, joka pelastaisi minun käsistäni. 5Moos.4:35. 1Sam.2:6

      • Anonyymi

        Etkä sinäkään onneton, ole vieläkään tajunnut, että kristillinen Jumala ei kiellä, etteikö olisi muitakin jumalia, mutta että niitä ei kristillinen vaan saa palvoa.

        Sinun(kin) kannattaisi tutustua Raamattuun nimenomaan tutkijoitten näkemyksiä lukien.


    • Anonyymi

      Joh.1:13 jotka eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta eikä miehen tahdosta, vaan Jumalasta. 1Joh.3:9 Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt. Joh,5:18 Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy paha. Mitä sanoo Raamattu. Saarn.7:21 Sillä ei ole maan päällä ihmistä niin vanhurskasta, että hän tekisi vain hyvää eikä tekisi syntiä 1Kun.8:46. 2Aiak.6:36

    • Anonyymi

      Tump sairasti, tosin niin lievästi, että hän on melkein uskovainen?

    • Arto Antturi vaimonsa kanssa sairasti koronan 😼

      • Anonyymi

        Sen siitä sai kun kääntyi luterilaiseksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sen siitä sai kun kääntyi luterilaiseksi.

        Ei kirkkokunta ketään koronalta suojaa 😸


    • Anonyymi

      3Moos.26:25 Minä saatan teidän kimppuunne miekan, joka kostaa rikotun liiton; ja kun te kokoonnutte kaupunkeihinne, niin minä lähetän teidän sekaanne ruttotaudin, ja teidän on antautuminen vihollisen valtaan. 5Moos.28:21 Herra antaa ruttotaudin tarttua sinuun, kunnes se sukupuuttoon hävittää sinut siitä maasta, jota menet ottamaan omaksesi. Herra lyö sinua hivutustaudilla, kuumeella, poltteella ja tulehduksilla, kuivuudella, nokitähkällä ja viljan ruosteella, ja ne vainoavat sinua, kunnes menehdyt.

    • Anonyymi

      Eikö Israelin pitänyt olla erityisessä Jumalan suojeluksessa? Silti siellä on seitsemänkertainen määrä koronaan sairastuneita sataatuhatta ihmistä kohti Suomeen verrattuna.

      • Anonyymi

        No, urvot uskoo mihin uskoo...


    • Anonyymi

      Harvoin kuolleet huutelee!
      En ole itse koskaan kuullut, että vainajat ilmoittaisi poistuvansa porukasta!

    • Anonyymi

      Uskovaisetkin on vain ihmisiä, jotka tykkäävät heittää läppää ja tölviä toisiaan myös opillisesti.

      Siinä vain unohtuu se, että ei-uskovat ei sitä tajua lainkaan, kun lukevat näitä juttuja, vaan joka sanaharkka ja sutjautus uppoaa heihin täydestä, jos kaksi eri linjan uskovaa kiistelee.

      Tosiasiassa mitään riitoja ei näy missään käytännön tasolla, kun uskovia ei ryhmistä kokoontuu johonkin yhteiseen tilaisuuteen. Ei ole tappelua opeista tai muutakaan, mitä luulisi tämänkin palstan perusteella olevan.

    • Anonyymi

      En ole ikinä nähnyt tappelevia uskovia tosielämässä.

      • Anonyymi

        Olen nähnyt uskiksia tappelemassa. Käsirysyssä siitä kun toinen epäili toisen profeetan kutsumusta. Toinen suuttui siitä kun hän oli mielestään erityis voideltu. Kissa tappelu siitä tuli.
        Ja tunnen erään voidellun joka kertoi olevansa niin vahva uskossa ettei edes nuha tartu häneen. Hän on omasta mielestään paras saarnaaja ja esimerkillinen ihminen jota ongelmatkin kaihtaa. Mutta niin kaihtaa kyllä ihmisetkin. Näin täydellinen ihminen ei tarvitse meitä nuhaneniä eikä muutenkaan meitä, jotka elämme täällä fyysisten olosuhteiden mukaan ,kuten kaikki muutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nähnyt uskiksia tappelemassa. Käsirysyssä siitä kun toinen epäili toisen profeetan kutsumusta. Toinen suuttui siitä kun hän oli mielestään erityis voideltu. Kissa tappelu siitä tuli.
        Ja tunnen erään voidellun joka kertoi olevansa niin vahva uskossa ettei edes nuha tartu häneen. Hän on omasta mielestään paras saarnaaja ja esimerkillinen ihminen jota ongelmatkin kaihtaa. Mutta niin kaihtaa kyllä ihmisetkin. Näin täydellinen ihminen ei tarvitse meitä nuhaneniä eikä muutenkaan meitä, jotka elämme täällä fyysisten olosuhteiden mukaan ,kuten kaikki muutkin.

        Siis oikeasti, käsirysy muka? Kävivät oikein käsiksi toisiinsa? On sitten joku ainutlaatuinen tapaus.

        Käyn itse monissa seurakunnissa, joukossa on eri seurakunnasta uskovia, eikä kukaan tappele. Korkeintaan jotain torjuvia naaman ilmeitä tai hihittelyä voi olla joskus, jos joku on eri mieltä jotain, mutta siinä kaikki.


    • En ole sairastunut kiinavirukseen. Harmittaako?

    • Commandohauis, onko presbyteeri tarpeeksi aitouskovainen? Kansanedustaja Luke Letlow joka kuoli kiinavirukseen oli presbyteeri.

    • Anonyymi

      Raamatussa sanotaan: Kaikkea voi tapahtua kaikille!

      Muun väittäminen on Raamatunvastaista sanomaa.

      Sanoisin aloittajalle: Julistat menestysteologiaa !

    • Minun seurakunnastani vähän yli kuusikymmentävuotias mies kuoli koronavirukseen. Commandohauis tuomitsi hänet kadotukseen.

      • Anonyymi

        Kirjoittelet valheita.

        Sinun seurakunnastasi on kuollut heresian edustaja? Sinun seurakunnastasi? Oletko saatana?

        Minä kuulun Jumalan seurakuntaan. Kuulumme eri seurakuntaan.En ole häntä tuominnut mihinkään. Valehtelet kuten Katolilaisuus.

        Uskallatko lukea loppuun.Loppupuolella Petri kertoo mikä Katolinen kirkko on.

        http://www.kotipetripaavola.com/saatanallinenkatolinenkirkko.html

        Commandohauis


      • Anonyymi

        Ei kun lukeehan se tuossa alkupuolellakin jo että

        " katolinen kirkko on saatanallinen kirkko "

        Joka opettaa Raamatun opetuksia vastaan .

        Voi opettaa myös joitain asioita oikeinkin.Mikä tekee valheiden vastaanotosta helpompaa.

        Häpeä jos osaat!

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun lukeehan se tuossa alkupuolellakin jo että

        " katolinen kirkko on saatanallinen kirkko "

        Joka opettaa Raamatun opetuksia vastaan .

        Voi opettaa myös joitain asioita oikeinkin.Mikä tekee valheiden vastaanotosta helpompaa.

        Häpeä jos osaat!

        Commandohauis

        Naurattaa.
        Älkää tuomitko...

        Tapelkaa,Tapelkaa saatte nuuskaa.

        LippuHelvettiinKiitos


    • Anonyymi

      Onneksi Jumalalla on viimeinen sana. Hän on oikeudenmukainen tuomari. Jos joku esiintyy tuomarina, niin hänet tuomitaan myös ,kuten hän tuomitsi.

    • Lainaus:



      Ei kun lukeehan se tuossa alkupuolellakin jo että

      " katolinen kirkko on saatanallinen kirkko "

      Joka opettaa Raamatun opetuksia vastaan .

      Voi opettaa myös joitain asioita oikeinkin.Mikä tekee valheiden vastaanotosta helpompaa.

      Häpeä jos osaat!

      Commandohauis



      Arvasin että Commandohauis kirjoittaa jotain tämän kaltaista. Tämä koronaan kuollut henkilö on/oli helluntailainen. Olen kertonut että kuulun molempiin lahkoihin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1853
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1416
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1317
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe