Luterilais-saarnaaja kehottaa Pyhään taisteluun

Luterilaisen Patmos-lähetyssäätiön päätoimittaja Leo Meller näkee "rapakon takana" kehitteillä olevan valtavan salaliiton joka tuhoaisi kristinuskon harjoittamisen Euroopassakin.
Mellerin näkemä paha salaliitto on jo lähellä onnistumista, ilman rukouksia ja Pyhää taistelua, jonka kristityt ovat jo aloittaneet.

Meller blogissaan:
"Neljä vuotta Biden-Amerikkaa on oleva kova ja ankara isku raamatullisen maailmanlähetyksen kartalla. Ja yleensä konservatiivisia kristillisiä arvoja vastaan."
"Ei luovuteta rukouspaikkojamme vaan pitäydytään pyhässä taistelussa."

Meller kertoo blogiin laittamassaan kuvassa edellisen demokraatti-presidentin olleen ensimmäinen homo presidentti ja nyt olisi edessä vielä pahempaa.

Myös Mellerin Patmos-media on on radiolähetyksessään kehottanut rukoilemaan, ettei salaliitto kristinuskoa vastaan onnistuisi (alla linkki 23-minuuttiseen tallenteeseen)

"Rukousta mm. Amerikan ja Suomen tilanteiden puolesta"
ttps://www.patmosplus.fi/radio-ohjelmat/episodi?episode=22279

Toivotaan ettei äärikristittyjen pelkäämä salaliitto toteudu.

90

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meller siis pelkää, että täällä ei uskota Jumalaan muutoin kuin amerikkalaisten rikkaiden rahoittamana.
      Tarvitaan siis paljon ulkopuolista rahaa ja verovähennyksiä, jotta voisi uskoa Jeesukseen.

      Leo Meller:
      "Siksi, että noin 60 % tunnustuksellisen, fundamentalistisen raamatullisen maailmanlähetyksen laskuista maksetaan suoraan tai välillisesti Amerikan suunnalta.
      Kristilliset maailman lähetysradiot, satelliitit, tv-kanavat, kansalliset kehitysmaissa toimivat äänitysstudiot ja paljon muuta – mukaan lukien Raamattujen kääntäminen ja levittäminen – rahoitetaan yli 80 prosenttisesti Amerikan kristittyjen varoilla.
      Trumpin hallinnon aikana tätä amerikkalaisten kristittyjen rahan käyttöä suosittiin syventyneillä verovähennyksillä ja monin yllättävinkin menetelmin. Jos Bidenin edustama marxilaistrendinen .....jne."

      • Patmokselle tuli huono uutinen Euroopasta.
        Niin paljon he ovatkin Orbania ja puoluettaan kehuneet.

        ttps://yle.fi/uutiset/3-11676219


      • Anonyymi

        No se on ainakin varmaa, ettei patmoksen keräämistä rahoista jouda juuri yhtään uskon levittämiseen tai hyväntekeväisyyteen.


      • Pe.ku kirjoitti:

        Patmokselle tuli huono uutinen Euroopasta.
        Niin paljon he ovatkin Orbania ja puoluettaan kehuneet.

        ttps://yle.fi/uutiset/3-11676219

        Miehen ja naisen avioliiton perustuslakiin kirjoittaja on itse homo. Tätä se mun uneni tiesi. 😅

        Homovastaisessa maassa homon paras kikka päästä pitkälle onkin homojen oikeuksien ankara vastustaminen. Omalla kohdallahan se ei haittaa mitään, kun on saatu hallinnon suojelus ja poikkeuslupa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se on ainakin varmaa, ettei patmoksen keräämistä rahoista jouda juuri yhtään uskon levittämiseen tai hyväntekeväisyyteen.

        "ainakin varmaa... juuri yhtään"

        Olisi kiva saada tuohon jotakin toteutuneesti tarkempaa, esim. prosentteina. Entä esim. Joulunlapsi-keräyksen yhteydessä saatujen rahalahjoitusten jako? .... (Well, well... taitavat tällaiset toiveet suuremmasta eksaktiudesta olla tuuleen huutelua ainakin alussa lainatun tekstin laatijan suunnalla.)


      • Leo on kaikessa aina väärässä. Omassa ohjelmassaan aina julistaa ylösottoa ja tuhatvuotista valtakunttaa. Aivan kuin olisi itsestään selvyys. Ei perustele Raamatulla, kun ei ole Raamatun mukainen oppi. Ei kerro muita oppi näkemyksiä vain omaansa.


      • "Meller siis pelkää, että täällä ei uskota Jumalaan muutoin kuin amerikkalaisten rikkaiden rahoittamana."

        Kyllä Meller on aina ymmärtänyt rahan päälle. Eikä kyse ole niinkään uskosta vaan näiden polittisen uskonnon levittämisestä.


    • Anonyymi

      Luin äsken Seurakuntalaisesta helluntaivaikuttaja Leevi Launosen blogin "Kristityt epäluottamuksen kylväjinä. Hänen näkemyksensä ovat järkeviä. Edustaa suurin piirtein samaa ajattelua kuin itsekin. Viimeisimmässä blogissa on kritisoi kristittyjä medioita ja niiden edustajia, jotka nakertavat tarkoituksella - ja vielä valheellisesti (toim. huom.) - luottamusta yhteiskuntaan.

      https://www.seurakuntalainen.fi/blogit/kristityt-epaluottamuksen-kylvajina/

      • Hyvä mielipide Launoselta.

        Omasta mielestäni on hyvä kun "epäluottamuksen kylväjät" paljastavat itsensä ja asiansa niin törkeästi kuin nyt ovat tehneet.
        Kun asiansa tuo noin törkeästi esille, niin he käytännössä pelaavat vastustajan pussiin.

        Itse ihmettelen eniten sitä, miksi he eivät itse tajua törkeyksiään.


      • Pe.ku kirjoitti:

        Hyvä mielipide Launoselta.

        Omasta mielestäni on hyvä kun "epäluottamuksen kylväjät" paljastavat itsensä ja asiansa niin törkeästi kuin nyt ovat tehneet.
        Kun asiansa tuo noin törkeästi esille, niin he käytännössä pelaavat vastustajan pussiin.

        Itse ihmettelen eniten sitä, miksi he eivät itse tajua törkeyksiään.

        Törkyily ”Jeesuksen puolesta” edustaa uskon korkeinta astetta.


      • Launonen on järjen ääni joukoissaan. Ei ole vaikeaa arvata, että hänellä on paljon vihollisia.


      • Hyvä kirjoitus. Tässä ehkä paras kohta:

        ”Mutta sitä monet kristityt tuskin tulevat ajatelleeksi, että kylvämällä jatkuvaa epäluottamusta instituutioita kohtaan he itse heikentävät demokratian toimivuutta, murentavat yhteiskunnallista vakautta ja edistävät sosiaalisen kaaoksen syntyä. Ja näin toimiessaan he itse asiassa jouduttavat antikristillisen maailmanjärjestyksen valtaantuloa.”


      • mummomuori kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus. Tässä ehkä paras kohta:

        ”Mutta sitä monet kristityt tuskin tulevat ajatelleeksi, että kylvämällä jatkuvaa epäluottamusta instituutioita kohtaan he itse heikentävät demokratian toimivuutta, murentavat yhteiskunnallista vakautta ja edistävät sosiaalisen kaaoksen syntyä. Ja näin toimiessaan he itse asiassa jouduttavat antikristillisen maailmanjärjestyksen valtaantuloa.”

        "Ja näin toimiessaan he itse asiassa jouduttavat antikristillisen maailmanjärjestyksen valtaantuloa.”

        Tuokin on totta ja toteutuessaan se kaikista paras asia, vaikka Launonen ja sinä mummomuori ette sitä haluaisi.

        Antikristilliseen suuntaan on jo menty Suomessakin noin 100 vuotta.

        Antikristillinen maailmanjärjestys tarkoittaa demokraattisuutta, humanismia, tasa-arvoa, tieteeseen perustuvaa maailmanjärjestystä.


      • Anonyymi
        mummomuori kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus. Tässä ehkä paras kohta:

        ”Mutta sitä monet kristityt tuskin tulevat ajatelleeksi, että kylvämällä jatkuvaa epäluottamusta instituutioita kohtaan he itse heikentävät demokratian toimivuutta, murentavat yhteiskunnallista vakautta ja edistävät sosiaalisen kaaoksen syntyä. Ja näin toimiessaan he itse asiassa jouduttavat antikristillisen maailmanjärjestyksen valtaantuloa.”

        Suuret joukot taisivat aikoinaan olla kovinkin luottavaisia demokraattisten vaalien kautta valtaan tulleelle eräälle herra Hitlerille. - Kyllähän luottamus on tärkeää, mutta luottamus on myös ansaittava. Liiallinen luottamus kyllä voi synnyttää vaikka sellaisen ilmauksen kuin 'hyödyllinen idiootti'.

        En usko siihen että mahdollisessa koronarokotteessa olisi mitään mikrosirua, mutta olisi kiintoisaa tietää, millaisia kristittyjä (lähinnä nyt Suomessa) ne rokotemikrosiruista puhujat ovat; jos esim. joku pastori, niin paljonko srk:ssa jäseniä, onko jonkin lehden (pää?)toimittaja, ymvast.


      • Anonyymi
        Pe.ku kirjoitti:

        "Ja näin toimiessaan he itse asiassa jouduttavat antikristillisen maailmanjärjestyksen valtaantuloa.”

        Tuokin on totta ja toteutuessaan se kaikista paras asia, vaikka Launonen ja sinä mummomuori ette sitä haluaisi.

        Antikristilliseen suuntaan on jo menty Suomessakin noin 100 vuotta.

        Antikristillinen maailmanjärjestys tarkoittaa demokraattisuutta, humanismia, tasa-arvoa, tieteeseen perustuvaa maailmanjärjestystä.

        "Antikristillinen maailmanjärjestys tarkoittaa demokraattisuutta, humanismia, tasa-arvoa, tieteeseen perustuvaa maailmanjärjestystä."

        Tuskinpa tarkoittaa. Nuo ovat länsimaisten yhteiskuntien arvoja, joissa on ollut vahva kristillinen elementti. "Antikristillinen" tarkoittaa pikemminkin autoritääristä järjestelmää, jossa ihmisoikeudet rapautuvat. "Laittomuus astuu valtaan" jne...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuret joukot taisivat aikoinaan olla kovinkin luottavaisia demokraattisten vaalien kautta valtaan tulleelle eräälle herra Hitlerille. - Kyllähän luottamus on tärkeää, mutta luottamus on myös ansaittava. Liiallinen luottamus kyllä voi synnyttää vaikka sellaisen ilmauksen kuin 'hyödyllinen idiootti'.

        En usko siihen että mahdollisessa koronarokotteessa olisi mitään mikrosirua, mutta olisi kiintoisaa tietää, millaisia kristittyjä (lähinnä nyt Suomessa) ne rokotemikrosiruista puhujat ovat; jos esim. joku pastori, niin paljonko srk:ssa jäseniä, onko jonkin lehden (pää?)toimittaja, ymvast.

        "olisi kiintoisaa tietää, millaisia kristittyjä (lähinnä nyt Suomessa) ne rokotemikrosiruista puhujat ovat;"

        Ne ovat näitä itsensä virkaan asettaneita "nettipastoreita". Patmoksessa näyttää olevan poikkeuksellinen suma. En ole kuullut yhdestäkään rokotemikrosirusta puhuvasta pastorista, jolla olisi oikea seurakunta.


      • Anonyymi
        Pe.ku kirjoitti:

        Hyvä mielipide Launoselta.

        Omasta mielestäni on hyvä kun "epäluottamuksen kylväjät" paljastavat itsensä ja asiansa niin törkeästi kuin nyt ovat tehneet.
        Kun asiansa tuo noin törkeästi esille, niin he käytännössä pelaavat vastustajan pussiin.

        Itse ihmettelen eniten sitä, miksi he eivät itse tajua törkeyksiään.

        Huono mielipide Launoselta.

        Vai nakertavat luottamusta yhteiskuntaan. Kuka sen määrittelee ja millä oikeudella? Miksi yhteiskunta ei saisi muuttua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "olisi kiintoisaa tietää, millaisia kristittyjä (lähinnä nyt Suomessa) ne rokotemikrosiruista puhujat ovat;"

        Ne ovat näitä itsensä virkaan asettaneita "nettipastoreita". Patmoksessa näyttää olevan poikkeuksellinen suma. En ole kuullut yhdestäkään rokotemikrosirusta puhuvasta pastorista, jolla olisi oikea seurakunta.

        "Patmoksessa näyttää olevan poikkeuksellinen suma."

        Mitä tuo tarkoittaa?
        Onko 'rokotemikrosirupastoreista' tullut suma Patmoksen pihalle jos eivät olekaan saaneet ajatuksiaan julki?
        Vai ovatko Patmoksen omat julistajat esittäneet itse kannattavansa noita rokotemikrosiruajatuksia? Kun Patmoksessa on sentään aika rajallinen määrä ainakaan omaa henkilöstöä, niin nimet ja tilanteet esiin, missä noita rokotemikrosiruajatuksia on kannatettu.
        Vai onko ollut ohjelmavieraina tuollaisia 'rokotemikrosiru'henkilöitä, keitä ja milloin? ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Patmoksessa näyttää olevan poikkeuksellinen suma."

        Mitä tuo tarkoittaa?
        Onko 'rokotemikrosirupastoreista' tullut suma Patmoksen pihalle jos eivät olekaan saaneet ajatuksiaan julki?
        Vai ovatko Patmoksen omat julistajat esittäneet itse kannattavansa noita rokotemikrosiruajatuksia? Kun Patmoksessa on sentään aika rajallinen määrä ainakaan omaa henkilöstöä, niin nimet ja tilanteet esiin, missä noita rokotemikrosiruajatuksia on kannatettu.
        Vai onko ollut ohjelmavieraina tuollaisia 'rokotemikrosiru'henkilöitä, keitä ja milloin? ?

        Juha Ahvio on kirjoittanut kirjankin "Koronavirus, globalismi ja pedon merkki", jossa kertoo salaliittoteoriasta, jossa mikrosiru tulee koronarokotteen mukana.


      • Repe_RuutikaIIo
        Anonyymi kirjoitti:

        Juha Ahvio on kirjoittanut kirjankin "Koronavirus, globalismi ja pedon merkki", jossa kertoo salaliittoteoriasta, jossa mikrosiru tulee koronarokotteen mukana.

        Toivottavasti Juhis tuossa opuksessaan selvittää senkin, miten mikrosiru saadaan rokoteneulasta läpi. Siis jos hän pitää sirurokotusta totena tai edes mahdollisuutena.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huono mielipide Launoselta.

        Vai nakertavat luottamusta yhteiskuntaan. Kuka sen määrittelee ja millä oikeudella? Miksi yhteiskunta ei saisi muuttua?

        Järjestynyt vapaa yhteiskunta perustuu aina suureen luottamukseen. Kun luottamus alittaa tietyn pisteen, alkaa kaaos nousta pintaan. Suuri enemmistö ei koskaan halua kaaosta, elleivät sen elinolot ole sietämättömät ja mitään ei enää voi menettää.

        Persujen koko agenda perustuu epäluottamuksen lietsontaan. Näin he toivovat saavansa niin suuren kannatuksen että kaaos voisi jotenkin nostaa heidät valtaan luomaan Unkarin kaltaista yksipuoluekehitystä. Tältä heidän touhunsa ainakin minun silmääni näyttää. Toivottavasti olen väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juha Ahvio on kirjoittanut kirjankin "Koronavirus, globalismi ja pedon merkki", jossa kertoo salaliittoteoriasta, jossa mikrosiru tulee koronarokotteen mukana.

        No mitä mieltä Ahvio itse oli/on tuosta mikrosirurokoteteoriasta vai oliko mitään mieltä?
        (Minäkin voin kertoa, kirjaa en ole kirjoittanut eikä ole aikomustakaan, esim. että viime maailmansodan aikana Neuvostoliitto lähetti ja laski Suomeen desantteja, mutta en minä desantti ollut enkä niitä lähettänyt eikä maailmakaan silloin minusta vielä mitään tiennyt - eikä tiedä kyllä juuri nytkään.)


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIIo kirjoitti:

        Järjestynyt vapaa yhteiskunta perustuu aina suureen luottamukseen. Kun luottamus alittaa tietyn pisteen, alkaa kaaos nousta pintaan. Suuri enemmistö ei koskaan halua kaaosta, elleivät sen elinolot ole sietämättömät ja mitään ei enää voi menettää.

        Persujen koko agenda perustuu epäluottamuksen lietsontaan. Näin he toivovat saavansa niin suuren kannatuksen että kaaos voisi jotenkin nostaa heidät valtaan luomaan Unkarin kaltaista yksipuoluekehitystä. Tältä heidän touhunsa ainakin minun silmääni näyttää. Toivottavasti olen väärässä.

        "Toivottavasti olen väärässä."

        Sitä me kaikki toivomme. Harva haluaa palata 1930-luvun fasismiin, jonne nuo persujen lainaamat vanhat askelmerkit väistämättä johtavat. Tarkemmin sanottuna noin 80 prosenttia suomalaisista ei halua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mitä mieltä Ahvio itse oli/on tuosta mikrosirurokoteteoriasta vai oliko mitään mieltä?
        (Minäkin voin kertoa, kirjaa en ole kirjoittanut eikä ole aikomustakaan, esim. että viime maailmansodan aikana Neuvostoliitto lähetti ja laski Suomeen desantteja, mutta en minä desantti ollut enkä niitä lähettänyt eikä maailmakaan silloin minusta vielä mitään tiennyt - eikä tiedä kyllä juuri nytkään.)

        Oikeat desantithan olivat Neuvostoliittolaisia laskuvarjojääkäreitä (Vozdušno-desantnyje voiska)

        Nykyajan desantit vähän samaa sukua.
        Tekevät kaikkensa ajaakseen Kremlin etuja ja tunnetuin on desantti Bäckman, anteeksi dosentti.

        Kremliin kallellaan olevia on myös MV-lehden taustalla, Oikeassa Mediassa, perussuomalaisessa puolueessa, Patmoksessa ja kaikkia yleensä yhdistää äärikristillisyys.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIIo kirjoitti:

        Toivottavasti Juhis tuossa opuksessaan selvittää senkin, miten mikrosiru saadaan rokoteneulasta läpi. Siis jos hän pitää sirurokotusta totena tai edes mahdollisuutena.

        Realismi näiden mikrosiru-salaiittoteoreetikkojen höyhötyksissä on täysin tarpeetonta. Kaikki menee läpi ja yleisöä riittää tosiuskovissa äärikonservatiivikristityissä.


      • Anonyymi
        Pe.ku kirjoitti:

        Oikeat desantithan olivat Neuvostoliittolaisia laskuvarjojääkäreitä (Vozdušno-desantnyje voiska)

        Nykyajan desantit vähän samaa sukua.
        Tekevät kaikkensa ajaakseen Kremlin etuja ja tunnetuin on desantti Bäckman, anteeksi dosentti.

        Kremliin kallellaan olevia on myös MV-lehden taustalla, Oikeassa Mediassa, perussuomalaisessa puolueessa, Patmoksessa ja kaikkia yleensä yhdistää äärikristillisyys.

        Bäckmanista näyttää tulleen juttua, mutta ei siitä mitä mieltä Juha Ahvio itse on tuosta 'rokotemikrosirusta'.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bäckmanista näyttää tulleen juttua, mutta ei siitä mitä mieltä Juha Ahvio itse on tuosta 'rokotemikrosirusta'.

        Ahvion kirjan voit lukea maksamalla hänelle 23 euroa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ahvion kirjan voit lukea maksamalla hänelle 23 euroa.

        Niillä lienee varma joskin hissukseen pienenevä ostajaporukka, jonka turvin Juhis nettoaa joka kirjasta pari ylimääräistä kuukausipalkkaa, vaikka kirjoittelee niitä työajallaan. Eihän hän johda eikä tutki mitään, joten aikaa kirjoittamiseen on.


      • Launonen kirjoittaa asiaa:
        ”…olen huolissani monien kristittyjen ja myös joidenkin kristillisten mediatoimijoiden tavasta kylvää ympärilleen jatkuvasti yhteiskunnallista epäluottamusta. Sellainen ei palvele heitä itseään, ei myöskään yhteistä hyvää.”
        ”…monet vaikutusvaltaiset kristityt keskittyvät luottamuksen rakentamisen sijasta sen systemaattiseen murentamiseen. Heidän viestintänsä on jatkuvaa epäluuloisuuden kylvämistä.”

        He ovat muodostaneet omat valhemediansa ja todella tekevät myyräntyötä, samalla mustaavat muidenkin kristittyjen mainetta, yhteiskunnan kaaoksen puolesta.

        ”Mutta sitä monet kristityt tuskin tulevat ajatelleeksi, että kylvämällä jatkuvaa epäluottamusta instituutioita kohtaan he itse heikentävät demokratian toimivuutta, murentavat yhteiskunnallista vakautta ja edistävät sosiaalisen kaaoksen syntyä. Ja näin toimiessaan he itse asiassa jouduttavat antikristillisen maailmanjärjestyksen valtaantuloa.”

        Tuosta viimeistä jossain taisi joku mainita, että hän oikein odottaa tuota kaaoksen aikaa.


      • Repe_RuutikaIIo kirjoitti:

        Järjestynyt vapaa yhteiskunta perustuu aina suureen luottamukseen. Kun luottamus alittaa tietyn pisteen, alkaa kaaos nousta pintaan. Suuri enemmistö ei koskaan halua kaaosta, elleivät sen elinolot ole sietämättömät ja mitään ei enää voi menettää.

        Persujen koko agenda perustuu epäluottamuksen lietsontaan. Näin he toivovat saavansa niin suuren kannatuksen että kaaos voisi jotenkin nostaa heidät valtaan luomaan Unkarin kaltaista yksipuoluekehitystä. Tältä heidän touhunsa ainakin minun silmääni näyttää. Toivottavasti olen väärässä.

        "Persujen koko agenda perustuu epäluottamuksen lietsontaan. Näin he toivovat saavansa niin suuren kannatuksen että kaaos voisi jotenkin nostaa heidät valtaan luomaan Unkarin kaltaista yksipuoluekehitystä. "

        Aivan sama mielikuva on minulle muodostunut mm. HA:m kirjoitusten sekä hänen kannattajiensa juttujen kautta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Toivottavasti olen väärässä."

        Sitä me kaikki toivomme. Harva haluaa palata 1930-luvun fasismiin, jonne nuo persujen lainaamat vanhat askelmerkit väistämättä johtavat. Tarkemmin sanottuna noin 80 prosenttia suomalaisista ei halua.

        Osa persujen kannattajista ei ymmärrä, minne heidän äänestämänsä puolue kansan veisi. Kun vastustaa polttoaineveron korotuksia, se jo riittää monelle.


    • Anonyymi

      Se että jotkut puhuvat vaarasta, ei liity"ihmisiin" vaan henkeen tai voimaan ihmsten takana. Paholainen käyttää tunnetusti pelinappuloina ihmisiä ja yrittää kääntää hyvän pahaksi ja pahan hyväksi. Tietysti tulisi myös rukoilla kaikkien puolesta eikä lyödä leimoja kehenkään. Maailmassa ei nähdä varoittamisen pointtia, jos ei tiedosteta synnin vaikutusta maailmassa, tai että sellaista asiaa kuin synti tai pahuus on ylipäätään olemassa.

      • Anonyymi

        No mutta mitä sinä tästa valitat? Eikö nämä tälläiset ole juuri merkkinä siitä että se teidän jumalanne kohta palaa takasin? Ainakin mitä nyt olen täältä lukenut, niin hihhuleiden mukaan ennen "toista tulemista" tulee kaikenlaisia katasroofeja jotka ovat merkkinä lopun aikojen saapumisesta. Eikö teidän fundujen - sinun ja muiden - tulisi juuri liputtaa syntisen maailman voimistumista, koska sehän tietää että kohta tapahtuu jumalanne paluu...


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mutta mitä sinä tästa valitat? Eikö nämä tälläiset ole juuri merkkinä siitä että se teidän jumalanne kohta palaa takasin? Ainakin mitä nyt olen täältä lukenut, niin hihhuleiden mukaan ennen "toista tulemista" tulee kaikenlaisia katasroofeja jotka ovat merkkinä lopun aikojen saapumisesta. Eikö teidän fundujen - sinun ja muiden - tulisi juuri liputtaa syntisen maailman voimistumista, koska sehän tietää että kohta tapahtuu jumalanne paluu...

        Juu kyllä se kävisi heille merkiksi Jumalan aiheuttamasta lopunajan merkistä.

        Justiinsa samoille henkilöille (myös Patmoksessa) ilmastonmuutos on Jumalan aiheuttama merkki lopunajasta.
        Tuohon lopunajanmerkkiin vedoten, he kiistävät ilmastonmuutoksen olevan ihmisen aiheuttama ja haluavat, että luontoa tuhottaisiin, koska se kuuluu Jumalan suunnitelmaan.


      • >Paholainen käyttää tunnetusti pelinappuloina ihmisiä ja yrittää kääntää hyvän pahaksi ja pahan hyväksi.

        Tosin tunnettuja ovat vain tuollaiset väitteet. Paholaisen toiminnasta ei ole ainuttakaan todistetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta mitä sinä tästa valitat? Eikö nämä tälläiset ole juuri merkkinä siitä että se teidän jumalanne kohta palaa takasin? Ainakin mitä nyt olen täältä lukenut, niin hihhuleiden mukaan ennen "toista tulemista" tulee kaikenlaisia katasroofeja jotka ovat merkkinä lopun aikojen saapumisesta. Eikö teidän fundujen - sinun ja muiden - tulisi juuri liputtaa syntisen maailman voimistumista, koska sehän tietää että kohta tapahtuu jumalanne paluu...

        Nyt on uskoville tulossa lopunajan katastrofi, kun annetaan koronarokote.
        TV7-kanava kertoo rokotteen sisältävän mikrosirun, joka on pedonmerkki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on uskoville tulossa lopunajan katastrofi, kun annetaan koronarokote.
        TV7-kanava kertoo rokotteen sisältävän mikrosirun, joka on pedonmerkki.

        TV7-faneja ei yhtään haittaa se tosiasia, että rokotusneulan läpi ei mene minkäänlainen älysiru.

        Mutta entäpä se kotimainen nenäsuihkeena annettava rokote? Siru nenään? Miettikää nyt tarkkaan: Eikö Johannes ilmestyttänytkin juuri sellaisen pirunsirun, kun oikein silmin katsotaan?


      • Pe.ku kirjoitti:

        Juu kyllä se kävisi heille merkiksi Jumalan aiheuttamasta lopunajan merkistä.

        Justiinsa samoille henkilöille (myös Patmoksessa) ilmastonmuutos on Jumalan aiheuttama merkki lopunajasta.
        Tuohon lopunajanmerkkiin vedoten, he kiistävät ilmastonmuutoksen olevan ihmisen aiheuttama ja haluavat, että luontoa tuhottaisiin, koska se kuuluu Jumalan suunnitelmaan.

        "Tuohon lopunajanmerkkiin vedoten, he kiistävät ilmastonmuutoksen olevan ihmisen aiheuttama ja haluavat, että luontoa tuhottaisiin, koska se kuuluu Jumalan suunnitelmaan."

        Aivan, ja näin pesevät vastuusta omat kätensä. He luovat monesta muustakin asiasta kuvaa, ettei kannata välittää ja nostavat erikoisia vihollisia, joita vastaan heidän sitten kuitenkin tulee tapella.


    • Minä taas toivon että Lexan visioissa olisi edes jotain perää. Hänen kuvaamansa kehitys olisi varsin tervettä ja toivottavaa. 👍🏻

    • Anonyymi

      Pasi Turunen on kirjoittanut uuden kirjan kolminaisuudesta. Mutta mitä sanoo Raamattu. 1Joh.5:1 Jokainen, joka uskoo, että Jeesus on Kristus, on Jumalasta syntynyt, ja jokainen, joka rakastaa häntä, joka on synnyttänyt, rakastaa myöskin sitä, joka hänestä on syntynyt.

      • Juu, ei Raamatun mukaan ole kolminaisuusoppia.

        300-luvulla Rooman keisari Konstantinus Suuri määräsi kristityille 3 eri Juamalaa ja niillä he menevät.
        Tosin on kymmeniä miljoonia kristittyjä, joilla ei ole kolminaisuusoppia.

        Konstatinus Suuri ei itse ollut kristitty määrätessään kolminaisuusopin.


      • Anonyymi
        Pe.ku kirjoitti:

        Juu, ei Raamatun mukaan ole kolminaisuusoppia.

        300-luvulla Rooman keisari Konstantinus Suuri määräsi kristityille 3 eri Juamalaa ja niillä he menevät.
        Tosin on kymmeniä miljoonia kristittyjä, joilla ei ole kolminaisuusoppia.

        Konstatinus Suuri ei itse ollut kristitty määrätessään kolminaisuusopin.

        Ei olekaan, hän palvoi Auringonjumala Sol Invictusta. Näin sanoo myös piispa Huovinen: Kristus on Sol Invictus - Auringonjumala. Jännä ettei täällä mene mikään tieto perille, vaikka sen linkittäisi miljoona kertaa - aina vain kaikki jutut jauhaa samaa kehää ilman mitään edistymistä ja kehittymistä.

        <<Yhteiskunnat ovat turmeltuneet, kun hallitsija on halunnut auringoksi. Antiikin keisarit pitivät itseään aurinkoina, joita kaikkien tuli palvoa ja kumartaa. Meidänkin naapurissamme piti valtaa Isä Aurinkoinen, tosin kaikkea muuta kuin aurinkoisella tavalla.

        Juhannuksen aurinkoa ihaillessa sopii muistaa, että Kristuskin on aurinko, Toinen Aurinko, erotukseksi maallisista auringoista. Pakanallisten hallitsijoiden nimelle annettiin uusi merkitys. Kristus on Voittamaton Aurinko, Sol Invictus.<<

        Kirkko- ja kaupunkilehti, piispa Huovisen kolumni Auringonpalvontaa

        Mihinkähän potkittaisiin nuo auringonpalvontakulttilaiset, jotta saisimme nyt vihoinkin järkeä tähän uskontojuttuun ja kirkkoon?


      • Pe.ku kirjoitti:

        Juu, ei Raamatun mukaan ole kolminaisuusoppia.

        300-luvulla Rooman keisari Konstantinus Suuri määräsi kristityille 3 eri Juamalaa ja niillä he menevät.
        Tosin on kymmeniä miljoonia kristittyjä, joilla ei ole kolminaisuusoppia.

        Konstatinus Suuri ei itse ollut kristitty määrätessään kolminaisuusopin.

        Se on totta, että Raamatusta ei löydy "kolminaisuus"-sanaa. Mutta käsitteenä ja oppina kolminaisuus löytyy Raamatusta selvästi, monissa kohdin ja monin eritavoin. Oppi on ihan keskeinen läpi Raamatun.
        Kolminaisuushan ei tarkoita että olisi kolme eri Jumalaa. Vaan että on yksi Jumala, joka ilmenee kolmena persoonana, Isänä, Poikana ja Pyhänä Henkenä.

        Suosittelen lukemaan Pasi Turusen mainion ja selventävän kirjan kolminaisuudesta, todella hyvä ja selventävä kirja :)


      • juhani1965 kirjoitti:

        Se on totta, että Raamatusta ei löydy "kolminaisuus"-sanaa. Mutta käsitteenä ja oppina kolminaisuus löytyy Raamatusta selvästi, monissa kohdin ja monin eritavoin. Oppi on ihan keskeinen läpi Raamatun.
        Kolminaisuushan ei tarkoita että olisi kolme eri Jumalaa. Vaan että on yksi Jumala, joka ilmenee kolmena persoonana, Isänä, Poikana ja Pyhänä Henkenä.

        Suosittelen lukemaan Pasi Turusen mainion ja selventävän kirjan kolminaisuudesta, todella hyvä ja selventävä kirja :)

        Pasi Turunen. Naurettava.

        Hän ja Pulimatka olivat TV;ssa. Pulimatka erehtyi kerran puhumaan totta, jolloin Turunen suuttui ja katsoi Pulimatkaa kovin vihaisesti. Hän ei enään puhunut mitään.

        Älä luota Turuseen.


      • torre13 kirjoitti:

        Pasi Turunen. Naurettava.

        Hän ja Pulimatka olivat TV;ssa. Pulimatka erehtyi kerran puhumaan totta, jolloin Turunen suuttui ja katsoi Pulimatkaa kovin vihaisesti. Hän ei enään puhunut mitään.

        Älä luota Turuseen.

        Minä pyrin olemaan ennakkoluuloton. Pasi perustelee kolminaisuuden Raamattuun ja historiaan vedoten. Suosittelen olemaan ennakkoluuloton ja lukemaan kyseisen Turusen kirjan. Sitten voi myös asiaa kommentoida paremmin kuin mutu-tuntumalla.


    • No, tulihan Melleriltä sentään tunnustus:

      ”…Siksi, että noin 60 % tunnustuksellisen, fundamentalistisen raamatullisen maailmanlähetyksen laskuista maksetaan suoraan tai välillisesti Amerikan suunnalta.”

      ”Kristilliset maailman lähetysradiot, satelliitit, tv-kanavat, kansalliset kehitysmaissa toimivat äänitysstudiot ja paljon muuta – mukaan lukien Raamattujen kääntäminen ja levittäminen – rahoitetaan yli 80 prosenttisesti Amerikan kristittyjen varoilla.”

      Eli pelko rahahanan sulkeutumisesta on suuri. Se lieneekin se suurempi herra, jota Meller pelkää?

      • Anonyymi

        "Eli pelko rahahanan sulkeutumisesta on suuri. Se lieneekin se suurempi herra, jota Meller pelkää"

        Meller ei tietenkään puhunut oman järjestönsä rahoista, vaan maailmanlaajuisesta lähetystyöstä. On aivan totta, että USA:n yksityinen sektori rahoittaa suurimman osan maailman lähetys- ja avustustyöstä. Absurdi ajatus, että kristityllä Bidenilla olisi jotain intressejä - saati sitten valtuuksia - siihen puuttua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Eli pelko rahahanan sulkeutumisesta on suuri. Se lieneekin se suurempi herra, jota Meller pelkää"

        Meller ei tietenkään puhunut oman järjestönsä rahoista, vaan maailmanlaajuisesta lähetystyöstä. On aivan totta, että USA:n yksityinen sektori rahoittaa suurimman osan maailman lähetys- ja avustustyöstä. Absurdi ajatus, että kristityllä Bidenilla olisi jotain intressejä - saati sitten valtuuksia - siihen puuttua.

        ”Meller ei tietenkään puhunut oman järjestönsä rahoista, vaan maailmanlaajuisesta lähetystyöstä.”

        :D Eiköhän siinä omatkin rahat ole kyseessä, koska tekevät yhteistyötä juuri noiden valkoisten evankelikaalisten kanssa kuten Frank Grahamin.

        ”On aivan totta, että USA:n yksityinen sektori rahoittaa suurimman osan maailman lähetys- ja avustustyöstä. Absurdi ajatus, että kristityllä Bidenilla olisi jotain intressejä - saati sitten valtuuksia - siihen puuttua.”

        :D Tuota, ei suinkaan vaan valtaosa käyttää niitä ihan siellä omassa maassaan koska jokainen seurakunta joutuu tulemaan omillaan toimeen. Kyllä nuo rahoittajat, joista nyt on kyse, on tietyn politiikan kannattajia ja eliitti raharikkaita. Tietääkseni kun saa verohelpotuksia jos lahjoittaa näille rahoja.


    • Anonyymi

      Äärikristillisten salaliitto sai köniinsä viime vaaleissa kun Trump heitetiin ulos talosta.
      Jo oli aikakin.
      Näin sivistysmaasta lähteneenä on vaikea käsittää että jollakin tapaa kehittyneenä maana pidetyssä USA:ssa muinaistaru-uskonnolla on vielä viime ja tälläkin vuosisadalla niinkin suuri tai edes jonkinlainen yhteiskunnallinen merkitys. Järjetöntä! Tekopyhyyden, busineksen ja kaksinaissmoralismin epäpyhä allianssi.

      • Anonyymi

        Noinkin voi nähdä, jos katsoo valheen silmälasien läpi maailmaa. Ilakoit taas valheen voitosta, mutta asia ei suinkaan ole päättynyt. Vielä on monta tietä saada oikeutta.

        Yhdysvaltain korkein oikeus on täynnä maanpetoksellisia kommunisteja ja kulttuurimarxisteja.
        Tällä ei ole mitään tekemistä konservatiivien ja liberaalien tai demokraattien ja republikaanien välillä. Tällä ei ole mitään tekemistä oikeiston ja vasemmiston kanssa.
        Itse asiassa tämä erittäin vakava asia, joka koskee Yhdysvaltain korkeimman oikeuden nykyistä perustuslakia, koskee nationalismi vastaan globalismi; isänmaallisuus vastaan kommunismi.
        SCOTUS:n (US korkein oikeus) nykyinen jäsenyys painottuu selvästi globalismiin ja kommunismiin. Tuomari Clarence Thomasia ja tuomari Samuel Alitoa lukuun ottamatta on selvää, että korkein oikeus on kommunistien ja pettureiden pesä.
        Tämä karu todellisuus on valtava ongelma Amerikan tasavallan jatkuvuudelle, kuten Texasin vaalikanteen täysin korruptoitunut päätös on todistanut.
        Hyvin harvat maallikot ovat tietoisia, mutta aina kun tuomioistuin – mikä tahansa tuomioistuin – haluaa nopeasti heittää oikeusjutun pois, he usein nojaavat mielivaltaisiin ja joutavaan perusteluun, jota kutsutaan "lack of standing".
        Historiallisesti on totta, että Yhdysvaltojen kaikilla tasoilla on nostettu enemmän laillisia tapauksia, jotka on nopeasti hylätty tällä avoimesti hylkäävällä ja epäoikeudenmukaisen päätöksen perusteella.

        Koska Texasin vaalikanne oli niin vahva tapaus, vasemmalle kallistuva SCOTUS tiesi, että se oli tyrmättava - NOPEASTI! Näin ollen globalistiset tuomarit osasivat juuri lavastaa päätöksensä sekä yksittäin että kollektiivisesti: "lack of standing".

        Uuden maailmanjärjestyksen globalistinen salaseura on käyttänyt tätä kaikkein pakottavimpien ja laillisimpien oikeusjuttujen kieltämistä jo vuosikymmenten ajan. Tällä tavoin SCOTUS-ohjelmaa on käytetty järjestelmällisesti edistämään huomattavasti NWO:n asialistaa, erityisesti niiden, jotka ovat yhteydessä nopeasti laajenevaan kulttuurimarxismiin ja kommunismiin Amerikassa.
        Näitä globalistin NWO-foorumin kahta erittäin tuhoisaa pilaria pannaan täytäntöön vaarallisen nopeasti Amerikan tasavallan romahtamiseksi heikentämällä syvästi Yhdysvaltojen alueellista koskemattomuutta sekä tuhoamalla kansallinen suvereniteetti jokaisella SCOTUS-päätöksellä.

        Yhdysvaltain korkeimman oikeuden viimeisin ja korruptoitunut ruumiillistuminen alkoi John Robertsin erittäin epätavallisella nimityksellä.
        Presidentti George W. Bush ilmoitti 5.9.2005 nimittävänsä tuomari John Robertsin Yhdysvaltain korkeimman oikeuden ylituomarin tehtävään kaksi päivää aiemmin kuolleen William H. Rehnquistin seuraajaksi.
        Joten se on selvää, että entinen CIA:n johtaja, hardcore globalisti ja petollinen presidentti George W.H. Bush nimitti päätuomari John Robertsin sokaisevassa pelinavauksessa, joka näki täydellisen aloittelijan, jolla oli pitkä historia aivokohtauksista ja leikkauksista, joka kohotettiin maailman vaikutusvaltaisimmaksi oikeudelliseksi asemaksi yhdessä yössä... Kuin pimeyden suojissa.

        Kuka olisi arvannut, että John Robertsilla on pitkä historia aivokohtauksista ja kaatumisista? Kuka olisi arvannut, että Roberts oli niin haavoittuvainen kuin tässä artikkelissa kuvataan: "Miten John Roberts nimitettiin SCOTUS Chief Justiceen, jolla on pitkä historia epileptisiä kohtauksia, aivoleikkauksia ja kaatumisia?!"

        Seuraavassa on WaPo-otsikko, joka julkaistiin niinkin äskettäin kuin heinäkuussa 2020: “Ylituomari John Roberts joutui sairaalaan loukattuaan päänsä syksyllä saatuaan toisen kohtauksen.”

        Sitten on tämä NYT-otsikko heinäkuulta 2007. Miksi nämä kohtaukset näyttävät aina tapahtuvan heinäkuussa? “Ylituomari on sairaalahoidossa kohtauksen jälkeen.”

        Mikä on ratkaisevaa?
        Ylituomari Roberts ei käytä vain voimakkaita psykoaktiivisia lääkkeitä, aivokirurgit ovat usein päässeet hänen aivoihinsa vuosien varrella, joilla istutetaan edistynein mielenhallinta ja vaikka manipulointiteknologia. Robertsin kaltaisen aiheen hallitseminen on helppo nakki, kuten CIA:n MK-ULTRA-mielenhallintaohjelma selvästi osoitti.

        Kaikki osoittaa nyt, että on erittäin todennäköistä, että presidentti Trumpia [ÄÄRIMMÄISEN] petettiin nimittämään kolme SCOTUS-tuomaria, jotka ovat todella ehdottomia globalisteja.
        Neil Gorsuch, Brett Kavanaugh ja Amy Coney Barrett leikkasivat kaikki poliittiset profiilit salamyhkäisinä ehdokkaina, jotka kääntyvät aivan kuten John Roberts ja Anthony Kennedy.
        Todellinen maanlaajuinen katastrofi on se, että Yhdysvaltojen lakimieskuntaa ja oikeuslaitosta hallitsevat voimakkaasti aktivistituomarit, jotka ovat eri tavoin elinikäisiä ja kovia demokraatteja ja sosialisteja, liberaalia ja edistysmielistä, kommunistia ja bolsevikkia, äärivasemmistolaisia ja anarkisteja. Lue tämä lisätiedoksi: “Kuinka asianajajat tuhosivat Amerikkalaisen yhteiskunnan ... ... ja yritysjuristit tuhosivat planeetan.”
        http://stateofthenation.co/?p=41146


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinkin voi nähdä, jos katsoo valheen silmälasien läpi maailmaa. Ilakoit taas valheen voitosta, mutta asia ei suinkaan ole päättynyt. Vielä on monta tietä saada oikeutta.

        Yhdysvaltain korkein oikeus on täynnä maanpetoksellisia kommunisteja ja kulttuurimarxisteja.
        Tällä ei ole mitään tekemistä konservatiivien ja liberaalien tai demokraattien ja republikaanien välillä. Tällä ei ole mitään tekemistä oikeiston ja vasemmiston kanssa.
        Itse asiassa tämä erittäin vakava asia, joka koskee Yhdysvaltain korkeimman oikeuden nykyistä perustuslakia, koskee nationalismi vastaan globalismi; isänmaallisuus vastaan kommunismi.
        SCOTUS:n (US korkein oikeus) nykyinen jäsenyys painottuu selvästi globalismiin ja kommunismiin. Tuomari Clarence Thomasia ja tuomari Samuel Alitoa lukuun ottamatta on selvää, että korkein oikeus on kommunistien ja pettureiden pesä.
        Tämä karu todellisuus on valtava ongelma Amerikan tasavallan jatkuvuudelle, kuten Texasin vaalikanteen täysin korruptoitunut päätös on todistanut.
        Hyvin harvat maallikot ovat tietoisia, mutta aina kun tuomioistuin – mikä tahansa tuomioistuin – haluaa nopeasti heittää oikeusjutun pois, he usein nojaavat mielivaltaisiin ja joutavaan perusteluun, jota kutsutaan "lack of standing".
        Historiallisesti on totta, että Yhdysvaltojen kaikilla tasoilla on nostettu enemmän laillisia tapauksia, jotka on nopeasti hylätty tällä avoimesti hylkäävällä ja epäoikeudenmukaisen päätöksen perusteella.

        Koska Texasin vaalikanne oli niin vahva tapaus, vasemmalle kallistuva SCOTUS tiesi, että se oli tyrmättava - NOPEASTI! Näin ollen globalistiset tuomarit osasivat juuri lavastaa päätöksensä sekä yksittäin että kollektiivisesti: "lack of standing".

        Uuden maailmanjärjestyksen globalistinen salaseura on käyttänyt tätä kaikkein pakottavimpien ja laillisimpien oikeusjuttujen kieltämistä jo vuosikymmenten ajan. Tällä tavoin SCOTUS-ohjelmaa on käytetty järjestelmällisesti edistämään huomattavasti NWO:n asialistaa, erityisesti niiden, jotka ovat yhteydessä nopeasti laajenevaan kulttuurimarxismiin ja kommunismiin Amerikassa.
        Näitä globalistin NWO-foorumin kahta erittäin tuhoisaa pilaria pannaan täytäntöön vaarallisen nopeasti Amerikan tasavallan romahtamiseksi heikentämällä syvästi Yhdysvaltojen alueellista koskemattomuutta sekä tuhoamalla kansallinen suvereniteetti jokaisella SCOTUS-päätöksellä.

        Yhdysvaltain korkeimman oikeuden viimeisin ja korruptoitunut ruumiillistuminen alkoi John Robertsin erittäin epätavallisella nimityksellä.
        Presidentti George W. Bush ilmoitti 5.9.2005 nimittävänsä tuomari John Robertsin Yhdysvaltain korkeimman oikeuden ylituomarin tehtävään kaksi päivää aiemmin kuolleen William H. Rehnquistin seuraajaksi.
        Joten se on selvää, että entinen CIA:n johtaja, hardcore globalisti ja petollinen presidentti George W.H. Bush nimitti päätuomari John Robertsin sokaisevassa pelinavauksessa, joka näki täydellisen aloittelijan, jolla oli pitkä historia aivokohtauksista ja leikkauksista, joka kohotettiin maailman vaikutusvaltaisimmaksi oikeudelliseksi asemaksi yhdessä yössä... Kuin pimeyden suojissa.

        Kuka olisi arvannut, että John Robertsilla on pitkä historia aivokohtauksista ja kaatumisista? Kuka olisi arvannut, että Roberts oli niin haavoittuvainen kuin tässä artikkelissa kuvataan: "Miten John Roberts nimitettiin SCOTUS Chief Justiceen, jolla on pitkä historia epileptisiä kohtauksia, aivoleikkauksia ja kaatumisia?!"

        Seuraavassa on WaPo-otsikko, joka julkaistiin niinkin äskettäin kuin heinäkuussa 2020: “Ylituomari John Roberts joutui sairaalaan loukattuaan päänsä syksyllä saatuaan toisen kohtauksen.”

        Sitten on tämä NYT-otsikko heinäkuulta 2007. Miksi nämä kohtaukset näyttävät aina tapahtuvan heinäkuussa? “Ylituomari on sairaalahoidossa kohtauksen jälkeen.”

        Mikä on ratkaisevaa?
        Ylituomari Roberts ei käytä vain voimakkaita psykoaktiivisia lääkkeitä, aivokirurgit ovat usein päässeet hänen aivoihinsa vuosien varrella, joilla istutetaan edistynein mielenhallinta ja vaikka manipulointiteknologia. Robertsin kaltaisen aiheen hallitseminen on helppo nakki, kuten CIA:n MK-ULTRA-mielenhallintaohjelma selvästi osoitti.

        Kaikki osoittaa nyt, että on erittäin todennäköistä, että presidentti Trumpia [ÄÄRIMMÄISEN] petettiin nimittämään kolme SCOTUS-tuomaria, jotka ovat todella ehdottomia globalisteja.
        Neil Gorsuch, Brett Kavanaugh ja Amy Coney Barrett leikkasivat kaikki poliittiset profiilit salamyhkäisinä ehdokkaina, jotka kääntyvät aivan kuten John Roberts ja Anthony Kennedy.
        Todellinen maanlaajuinen katastrofi on se, että Yhdysvaltojen lakimieskuntaa ja oikeuslaitosta hallitsevat voimakkaasti aktivistituomarit, jotka ovat eri tavoin elinikäisiä ja kovia demokraatteja ja sosialisteja, liberaalia ja edistysmielistä, kommunistia ja bolsevikkia, äärivasemmistolaisia ja anarkisteja. Lue tämä lisätiedoksi: “Kuinka asianajajat tuhosivat Amerikkalaisen yhteiskunnan ... ... ja yritysjuristit tuhosivat planeetan.”
        http://stateofthenation.co/?p=41146

        Heinäkuulla on helteitä, ja helteet on terveysriski aivo- ja sydäninfarktien kannalta, mitkä taas vanhuksilla eivät ole ollenkaan harvinaisia.

        Suomessakin on tutkittu aiheuttaako helteet missään määrin kuolemia.


    • Anonyymi

      Ei kai tuo eroa millään tavalla pyhästä sodasta .

      • Anonyymi

        Myös Heimo EnBuskalla on hyviä kirjoituksia FB sivullaan tästä äärikristittyjen temppuilusta. Ääritrumpismista rokotusvastaisuuteen. On väitetty rokotteen sisältävän pedon merkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös Heimo EnBuskalla on hyviä kirjoituksia FB sivullaan tästä äärikristittyjen temppuilusta. Ääritrumpismista rokotusvastaisuuteen. On väitetty rokotteen sisältävän pedon merkin.

        Ja nämä kulkee vapaalla jalalla, suvaitsevaisuus on mennyt liian pitkälle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja nämä kulkee vapaalla jalalla, suvaitsevaisuus on mennyt liian pitkälle.

        Niin kulkevat vapaina Patmos-pojat, Rahkonen Huhtasaari jne.

        Rahkonenhan jossain vaiheessa ehdotti, että kaikki jotka ei ole samaa mieltä kuin hän, suljettaisiin johonkin reservaattiin.
        Hän kun kuvitteli edustavansa hiljaista enemmistöä.

        Todellisuudessa Rahkosen kanssa samaa mieltä on vain muutama, joten kova työ hänellä olisi ollut reservaatin vartioinnissa, ettei 5,5 miljoonaa suomalaista karkaa sieltä.


      • Anonyymi
        Pe.ku kirjoitti:

        Niin kulkevat vapaina Patmos-pojat, Rahkonen Huhtasaari jne.

        Rahkonenhan jossain vaiheessa ehdotti, että kaikki jotka ei ole samaa mieltä kuin hän, suljettaisiin johonkin reservaattiin.
        Hän kun kuvitteli edustavansa hiljaista enemmistöä.

        Todellisuudessa Rahkosen kanssa samaa mieltä on vain muutama, joten kova työ hänellä olisi ollut reservaatin vartioinnissa, ettei 5,5 miljoonaa suomalaista karkaa sieltä.

        Peto eli Babylonin henkivalta on jo pitkälle muotoutunut nykyajassa. Siihen kietoutuu raha, uskonto ja tiede. Maailmasta on tulossa ajan merkkejä tarkastellen nopeasti Saatanan suunnittelema kylmä helvetti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peto eli Babylonin henkivalta on jo pitkälle muotoutunut nykyajassa. Siihen kietoutuu raha, uskonto ja tiede. Maailmasta on tulossa ajan merkkejä tarkastellen nopeasti Saatanan suunnittelema kylmä helvetti.

        Anteeksi nyt vain - se on sitä ollut tähän astikin, kun Tosi Jumala on pistetty taivaassa istumaan Jahven (Baal-Saatana) viereen (Athanasioksen uskontunnustus) helvettiin kiroamisen jälkeen. Jospa nyt olisi toivoa järjestelmän muuttumisesta niin, että itse Tosi Jumalalla olisi valta, eikä näillä saatanallisilla voimilla, jotka ovat pistäneet kaikkien ihmisten päät niin sekaisin, etteivät erota edes Jumalaa Saatanasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi nyt vain - se on sitä ollut tähän astikin, kun Tosi Jumala on pistetty taivaassa istumaan Jahven (Baal-Saatana) viereen (Athanasioksen uskontunnustus) helvettiin kiroamisen jälkeen. Jospa nyt olisi toivoa järjestelmän muuttumisesta niin, että itse Tosi Jumalalla olisi valta, eikä näillä saatanallisilla voimilla, jotka ovat pistäneet kaikkien ihmisten päät niin sekaisin, etteivät erota edes Jumalaa Saatanasta.

        " pistäneet kaikkien ihmisten päät niin sekaisin, etteivät erota edes Jumalaa Saatanasta."

        Jumala ja Saatana ovat molemmat kristinuskoa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Peto eli Babylonin henkivalta on jo pitkälle muotoutunut nykyajassa. Siihen kietoutuu raha, uskonto ja tiede. Maailmasta on tulossa ajan merkkejä tarkastellen nopeasti Saatanan suunnittelema kylmä helvetti.

        Tarkoitatko esimerkiksi lapsikuolleisuuden vähenemistä valtavasta hyvin vähäiseksi? Onhan tuo ihan kauheaa kehitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peto eli Babylonin henkivalta on jo pitkälle muotoutunut nykyajassa. Siihen kietoutuu raha, uskonto ja tiede. Maailmasta on tulossa ajan merkkejä tarkastellen nopeasti Saatanan suunnittelema kylmä helvetti.

        Suosittelen katsomaan tv-sarjaa Berlin-Babylon, niin selviää mikä se "babylonin henkivalta on" ja mihin se johtaa. Sama toki selviää myös historian kirjoista.

        Sarja kuvaa suorastaan kylmäävästi 30-luvun ilmapiiriä ennen Hitlerin valtaan nousua. Se on erinomainen kuvaus siitä miten luottamusta yhteiskuntaan nakerretaan. Miten yhteiskunnan instituutioihin soluttaudutaan ja valta anastetaan. Ja kuinka sen jälkeen "helvetin voimat" pääsevät maailmassa irti.

        Ihmiskunta oppi noista kovista ajoista. Luotiin länsimainen maailmanjärjestys, joka perustui demokratialle, oikeusvaltiolle ja ihmisoikeuksille. Vannottiin, ettei koskaan enää. Mutta valitettavasti muisti on lyhyt. Kuka olisi vielä jokin aika uskonut, että suomalaisen puolueen edustajat vastustavat oikeusvaltiota???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen katsomaan tv-sarjaa Berlin-Babylon, niin selviää mikä se "babylonin henkivalta on" ja mihin se johtaa. Sama toki selviää myös historian kirjoista.

        Sarja kuvaa suorastaan kylmäävästi 30-luvun ilmapiiriä ennen Hitlerin valtaan nousua. Se on erinomainen kuvaus siitä miten luottamusta yhteiskuntaan nakerretaan. Miten yhteiskunnan instituutioihin soluttaudutaan ja valta anastetaan. Ja kuinka sen jälkeen "helvetin voimat" pääsevät maailmassa irti.

        Ihmiskunta oppi noista kovista ajoista. Luotiin länsimainen maailmanjärjestys, joka perustui demokratialle, oikeusvaltiolle ja ihmisoikeuksille. Vannottiin, ettei koskaan enää. Mutta valitettavasti muisti on lyhyt. Kuka olisi vielä jokin aika uskonut, että suomalaisen puolueen edustajat vastustavat oikeusvaltiota???

        "...vastustavat oileusvaltiota???"

        Meillähän oli heti sotien jälkeen eduskunnassa puolue, jonka sisällä oli erityinen ryhmittymä, joka nimenomaan pyrki kumoamaan oikeusvaltion. Vuonna 1990 syntyi uusi kuvio, jossa noita 'kumous'henklöitä oli eduskunnassa vielä tälle vuosituhannelle, ja epäilenpä että kumoushenkisiä löytyisi sieltä edelleenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen katsomaan tv-sarjaa Berlin-Babylon, niin selviää mikä se "babylonin henkivalta on" ja mihin se johtaa. Sama toki selviää myös historian kirjoista.

        Sarja kuvaa suorastaan kylmäävästi 30-luvun ilmapiiriä ennen Hitlerin valtaan nousua. Se on erinomainen kuvaus siitä miten luottamusta yhteiskuntaan nakerretaan. Miten yhteiskunnan instituutioihin soluttaudutaan ja valta anastetaan. Ja kuinka sen jälkeen "helvetin voimat" pääsevät maailmassa irti.

        Ihmiskunta oppi noista kovista ajoista. Luotiin länsimainen maailmanjärjestys, joka perustui demokratialle, oikeusvaltiolle ja ihmisoikeuksille. Vannottiin, ettei koskaan enää. Mutta valitettavasti muisti on lyhyt. Kuka olisi vielä jokin aika uskonut, että suomalaisen puolueen edustajat vastustavat oikeusvaltiota???

        ”Luotiin länsimainen maailmanjärjestys, joka perustui demokratialle, oikeusvaltiolle ja ihmisoikeuksille. Vannottiin, ettei koskaan enää. Mutta valitettavasti muisti on lyhyt.”

        Kyllä, ihmisten muisti tuntuu olevan aika lyhyt, sellaiset 70 – 100 vuotta. Sitten nousee taas niitä, jotka haluavat romuttaa kaiken ja siirtyä takaisin epävakaisiin yhteiskuntiin. Vaikka nyt heillä olisi kaikki tieto käytettävissä, onkin luotu tilanne, jossa sitä pitää vastustaa.

        Kyllä tätä oikeusvaltio periaatetta on jo muutama vuosi pyritty nakertamaan, muuttamalla pikkuhiljaa ihmisten mielikuvia. Eli tasa-arvoisuudesta on tehty pahaa, eikä ihmisarvo enää heidän mielestään ole jakamaton, vaan ihmiset pitäisi arvottaa eri hierarkioihin. Moni PS:sia kannattava ei vain vielä tunnut tätä ymmärtävän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen katsomaan tv-sarjaa Berlin-Babylon, niin selviää mikä se "babylonin henkivalta on" ja mihin se johtaa. Sama toki selviää myös historian kirjoista.

        Sarja kuvaa suorastaan kylmäävästi 30-luvun ilmapiiriä ennen Hitlerin valtaan nousua. Se on erinomainen kuvaus siitä miten luottamusta yhteiskuntaan nakerretaan. Miten yhteiskunnan instituutioihin soluttaudutaan ja valta anastetaan. Ja kuinka sen jälkeen "helvetin voimat" pääsevät maailmassa irti.

        Ihmiskunta oppi noista kovista ajoista. Luotiin länsimainen maailmanjärjestys, joka perustui demokratialle, oikeusvaltiolle ja ihmisoikeuksille. Vannottiin, ettei koskaan enää. Mutta valitettavasti muisti on lyhyt. Kuka olisi vielä jokin aika uskonut, että suomalaisen puolueen edustajat vastustavat oikeusvaltiota???

        >Sarja kuvaa suorastaan kylmäävästi 30-luvun ilmapiiriä ennen Hitlerin valtaan nousua.

        Itse asiassa se kuvaa 1920-luvun loppua, ja kolmas kausi päättyi suureen pörssien romahdukseen 1929.

        Odotan malttamattomana jatkoa tuolle mestarilliselle suursarjalle. Natsivalta lähestyy...


      • Anonyymi kirjoitti:

        "...vastustavat oileusvaltiota???"

        Meillähän oli heti sotien jälkeen eduskunnassa puolue, jonka sisällä oli erityinen ryhmittymä, joka nimenomaan pyrki kumoamaan oikeusvaltion. Vuonna 1990 syntyi uusi kuvio, jossa noita 'kumous'henklöitä oli eduskunnassa vielä tälle vuosituhannelle, ja epäilenpä että kumoushenkisiä löytyisi sieltä edelleenkin.

        Keitä vasemmistoliiton eduskuntaryhmästä erityisesti epäilet kumoushenkisiksi?

        Eduskunnassa on kyllä yksi ryhmä, jonka joistakin puheenvuoroista kuultaa läpi kumoushenkisyys ja sekasorron lietsonta, mutta ei se minusta vasurit ole.


    • Anonyymi

      Tämä tyhmin järjestö ikinä on sokea edestä ja takaa!!!!
      Trump on maailman historian huonoin presidentti narsistinen itseriittoinen valehtelija!!

      • olisipa äärikristitytkin tuota mieltä


    • Trump ja hänen kannattajansa tuovat mieleen tämän Monty Pythonin hupihahmon "Black Knight", joka taistelussa kuningas Arthuria vastaan menettää ensin toisen kätensä (pelkkä lihashaava), sitten toisen kätensä (en ole hävinnyt), sitten menee toinen jalka (en antaudu, olen voitolla) ja toinenkin jalka (miksi juokset karkuun, minä voitin) LOL.

      https://www.youtube.com/watch?v=U60KhBKoINs

    • Anonyymi

      @Anonyymi 04.12.2020 13:12
      > ... Miten yhteiskunnan instituutioihin soluttaudutaan ja valta anastetaan...<

      Nationalismia syytetään sodista ja kehittymättömyydestä. Tosiasia kuitenkin on, että 1. maailmansota lähti liikkeelle kansojen liittoutumien takia, ei nationalismin ja 2. maailmansota pörssiromahduksesta alkaneesta talouden alamäestä vaikuttaen koko maailmaan sekä Saksan kokeman edellisen sodan tappion nöyryytyksestä. Hitler nousi valtaan sopivien olojen vallitessa, ei nationalismin takia. 3. maailmansota odottaa kansojen sekoittamisen tuloksena eli 'suvaitsevaisuuden', monikulttuurisuuden, kommunismi-yksi-valtio unelman täyttymyksenä. Todellakaan ei ole opittu mitään vaan aate edellä pusketaan yhteiskuntien hyvät järjestykset alas. Kommunismin henki, joka on valheen henki, on pahan alku ja juuri.

      [Huomioitavaa: Kaikki ne valtiot ja hallitukset, jotka luovuttivat juutalaisia Saksalle, joutuivat kommunismin alle mutta ne jotka ei, säilyttivät itsenäisyytensä. Suomesta salainen poliisi, ei hallitus, luovutti 8. Oliko maamme alueluovukset kuitenkin seurausta nosta kahdeksasta.]

      En ole koskaan ennen ollut erityisen kiinnostunut USA:n vaaleista, edes neljä vuotta sitten. Vasta nämä vaalit sai seuraamaan jopa tulosten laskentaa. On ollut tyrmäävää havaita, mihin jamaan USA on ajettu.

      – "Amerikkalaiset olivat isänmaallisempia, tunnollisempia, rehellisempiä ja ahkerampia 1940- ja 50-luvulla. Kommunistipetturit tunkeutuivat kuitenkin maan hallitukseen. Luuleeko kukaan, että olemme vapaita tunkeutumisesta? Vaalivilppi on sidoksissa kommunistiseen kumouksellisuuteen. Se on osa kommunistien jatkuvaa amerikanvallan kaatamista. Siksi professori Di Dongsheng vihjaa, ettei Amerikka ole enää tärkeä Kiinalle. Professorin mukaan Amerikkaa ei ole olemassa. Ja siksi Din yleisö nauroi, kun Joe Bidenin "vaalit" mainittiin. (luennossaan)

      “Elämme kommunistisen vallankaappaamisen kautta. Tässä vallankaappauksessa on kaikki Tšekkoslovakian elementit, 1948, yhdistettynä Venezuelan kaatumiseen ja kommunistien hallitseman ANC:n valtaamaan Etelä-Afrikkaan. Tämä vallankaappaus perustuu taktiikoihin, joita käytetään kaikissa kolmessa valtauksessa: 1) kommunistinen katuväkivalta, 2) vilpilliset vaalit ja 3) rotujännitteet. Kuulee termin "värivallankumous". Tämän vallankumouksen väri on punainen – Barack Obaman radikaalien ystävien, Hillary Clintonin ja Joe Bidenin kiinalaisten "kannattajien" väri. Nämä poliitikot ovat kaikki punaisia maksettuja apureita – teeskennellen olevansa liberaaleja tai jopa maltillisia. Heitä on arvioitava heidän tekojensa, kantojensa ja valheidensa perusteella."

      "Vuoden 1991 jälkeen elimme ennennäkemättömän tietämättömyyden ja epäonnen aikaa, jossa Amerikkaa luultiin "yksinäiseksi supervallaksi". Kolme vuosikymmentä fiksut ihmiset puhuivat kuin idiootit. Johtavat "valtiomiehet" osoittautuivat epäpäteväksi. Samaan aikaan asiantuntijat höpöttivät ilmastonmuutoksen uhasta ja siitä, miten tärkeää on antaa lasten valita sukupuolensa. Valtamedia oli tietämätön, koska se palveli vihollisen disinformaatiota kerta toisensa jälkeen. Älymystömme mielisteli järjettömästi kulttuurimarxismia. Ja nyt Venäjä ja Kiina ovat ylittäneet meidät sotilaallisesti. Haluatko sanoa, että tämä oli onnettomuus? Ei. Se oli strategia – asia, mistä kansamme ei tiedä mitään.”

      “Sitten tuli Donald Trump, joka toisinaan käytti k-sanaa; Kommunismin kimppakyytiläiset sekosivat. He kutsuivat Donald Trumpia jokaisella likaisella nimellä. Häntä syytettiin venäläisvakoojaksi. He sanoivat, että hän oli seniili, hullu, rasistinen, homofobinen – Maapallon vihollinen! Muodon vuoksi häntä syytetään tekaistuin syyttein, - valeuutisten, valheiden, vääristelyn ja muiden valheiden jälkeen. He pilkkasivat hänen tervettä järkeään. Häntä äänestäneitä ihmisiä kutsuttiin "valitettaviksi”.”

      “Taivuta polvea, meille sanottiin viime kesänä. Me voitamme vaalit riippumatta siitä, mikä äänimäärä on, he lisäsivät syksyllä. Kaikki, jotka puhuvat äänestäjäpetoksista, kielletään, potkitaan ulos, hyljeksitään, riisutaan, kastroidaan, asetetaan syytteeseen, pahoinpidellään – evätään äänioikeudet! Uhkaile kaikkia. Hiljennä kaikki. Kommunistit käyttäytyvät niin, kun voitto on ulottuvilla. He luottavat uhkiin, kuten professori Di kuvaili. Voisi sanoa, että kommunistit "järkeilevät kanssamme". –
      ttps://www.worldviewweekend.com/news/article/communists-are-it-again

      • "Yhdysvaltain korkein oikeus on täynnä maanpetoksellisia kommunisteja ja kulttuurimarxisteja"Totta kai kun Korkein Oikeus toimi lakien ja totuuden mukaan. Taas älytön selitys. Nekin 3 uutta jäsentä jotka Trump nimitti olivat kommunisteja! No, idiootti Trumpia vedettiin nenästä tai suorastaan kölin alta. Eikö vain uskovainen ?

        Kommunistit eivät vaaleja voittaneet, vaan ne aivan tavalliset amerikkalaiset jotka äänestivät Bideniä ja demokraatteja . Trump levittelee valheitaan varmaan koko seuraavan nelivuotiskauden ja toivoo ettäUSA:n demokratia saadaan kaadettua ja tilalle tulisi Trump autokratia, Trump rule jossa kyseinen herra ei voisi hävitä yksiäkään vaaleja koska hän aina jo etukäteen ilmoittaa että jos häviää vaalit ovat varastetut. Mitä enemmän riitaa ja hajaannusta ja väkivaltaa syntyy, sen parempi Trumpille ja näköjään evankeelisille myös.

        Tämäkin on valhetta: [Huomioitavaa: Kaikki ne valtiot ja hallitukset, jotka luovuttivat juutalaisia Saksalle, joutuivat kommunismin alle mutta ne jotka ei, säilyttivät itsenäisyytensä" tuliko Norjasta kommunistinen,Italiasta, Ranskasta? Miksi sekotat juutalaiset jopa tähän Trump-maniaan joka teillä äärioikeistokristityillä lähellä uskonnollista kulttia. Tai on jo kultti, pikemminkin.


      • dikduk kirjoitti:

        "Yhdysvaltain korkein oikeus on täynnä maanpetoksellisia kommunisteja ja kulttuurimarxisteja"Totta kai kun Korkein Oikeus toimi lakien ja totuuden mukaan. Taas älytön selitys. Nekin 3 uutta jäsentä jotka Trump nimitti olivat kommunisteja! No, idiootti Trumpia vedettiin nenästä tai suorastaan kölin alta. Eikö vain uskovainen ?

        Kommunistit eivät vaaleja voittaneet, vaan ne aivan tavalliset amerikkalaiset jotka äänestivät Bideniä ja demokraatteja . Trump levittelee valheitaan varmaan koko seuraavan nelivuotiskauden ja toivoo ettäUSA:n demokratia saadaan kaadettua ja tilalle tulisi Trump autokratia, Trump rule jossa kyseinen herra ei voisi hävitä yksiäkään vaaleja koska hän aina jo etukäteen ilmoittaa että jos häviää vaalit ovat varastetut. Mitä enemmän riitaa ja hajaannusta ja väkivaltaa syntyy, sen parempi Trumpille ja näköjään evankeelisille myös.

        Tämäkin on valhetta: [Huomioitavaa: Kaikki ne valtiot ja hallitukset, jotka luovuttivat juutalaisia Saksalle, joutuivat kommunismin alle mutta ne jotka ei, säilyttivät itsenäisyytensä" tuliko Norjasta kommunistinen,Italiasta, Ranskasta? Miksi sekotat juutalaiset jopa tähän Trump-maniaan joka teillä äärioikeistokristityillä lähellä uskonnollista kulttia. Tai on jo kultti, pikemminkin.

        Juu. äärikristityillä usko on kulttia ja USA:ssa heitä on jopa 30%, mutta Suomessa vain muutama prosentti.


      • Kuulostaa vähän siltä, että vakavaa ongelmaa on lähempänäkin kuin USA:ssa. Ja ihan yksityisesti.


      • dikduk kirjoitti:

        "Yhdysvaltain korkein oikeus on täynnä maanpetoksellisia kommunisteja ja kulttuurimarxisteja"Totta kai kun Korkein Oikeus toimi lakien ja totuuden mukaan. Taas älytön selitys. Nekin 3 uutta jäsentä jotka Trump nimitti olivat kommunisteja! No, idiootti Trumpia vedettiin nenästä tai suorastaan kölin alta. Eikö vain uskovainen ?

        Kommunistit eivät vaaleja voittaneet, vaan ne aivan tavalliset amerikkalaiset jotka äänestivät Bideniä ja demokraatteja . Trump levittelee valheitaan varmaan koko seuraavan nelivuotiskauden ja toivoo ettäUSA:n demokratia saadaan kaadettua ja tilalle tulisi Trump autokratia, Trump rule jossa kyseinen herra ei voisi hävitä yksiäkään vaaleja koska hän aina jo etukäteen ilmoittaa että jos häviää vaalit ovat varastetut. Mitä enemmän riitaa ja hajaannusta ja väkivaltaa syntyy, sen parempi Trumpille ja näköjään evankeelisille myös.

        Tämäkin on valhetta: [Huomioitavaa: Kaikki ne valtiot ja hallitukset, jotka luovuttivat juutalaisia Saksalle, joutuivat kommunismin alle mutta ne jotka ei, säilyttivät itsenäisyytensä" tuliko Norjasta kommunistinen,Italiasta, Ranskasta? Miksi sekotat juutalaiset jopa tähän Trump-maniaan joka teillä äärioikeistokristityillä lähellä uskonnollista kulttia. Tai on jo kultti, pikemminkin.

        ”Kommunistit eivät vaaleja voittaneet, vaan ne aivan tavalliset amerikkalaiset jotka äänestivät Bideniä ja demokraatteja…”

        Tämä kaivetaan aina esille, kun halutaan mustamaalata niitä, jotka koetaan vihollisiksi – eli eivät ole samalla puolella. Ei Yhdysvalloissa edes ole kommunisteja, tosin siellä kommunismista on tehty joku aivan oma versionsa, joka ei edes pidä paikkaansa.

        ”Mitä enemmän riitaa ja hajaannusta ja väkivaltaa syntyy, sen parempi Trumpille ja näköjään evankeelisille myös.”

        Tätä pahoin pelkään. Koska he haluavat romuttaa demokratian, tulevat he tekemään myyräntyötään. Se, missä määrin Trump pystyy lahjomaan näitä, riippuu kai pitkälti siitä, miten paljon varoja Trump tulee menettämään tähän sodankäyntiin.

        Hajaannuksen ja väkivallan turvin he olettavat sitten pääsevänsä valtaan?


      • >2. maailmansota pörssiromahduksesta alkaneesta talouden alamäestä vaikuttaen koko maailmaan

        Höpö höpö. Talous oli 30-luvun lopulla kovassa kasvussa ja meilläkin elintaso nousi kohisten. Nationalismi taas oli Euroopassa niin hurjaa, että esimerkiksi samalla puolella sotineet Unkari ja Romania vihasivat toisiaan niin verisesti, että pitivät useita divisioonia toisiaan vastassa rajallaan samalla kun niiden pääarmeijat vuotivat kuiviin kaukana Neuvostoliitossa.


    • Anonyymi

      Amerikan puolesta voi rukoilla,kohta alkaa näyt toteutua joita on kaikki suuret Jumalan miehet nähneet,Amerikka muuttuu mustaksi savuksi,suuri tuho ,siitä seuraa kyllä muun maailman tuho,valittujen tähden ei koko maailma tuhoutuu,voidaan alkaa keräämään rahaa Amerikan länsirannikon maanjäristyksen uhreille nyt jo,tuho on niin paha,keräys pystyyn vaan.

      • Aloita tosiaan keräys jo nyt. Ilmoita myös selkeästi tarkoitus eli tulevien maanjäristysten uhrit Yhdysvalloissa. Lupaan antaa yhden euron noin mainioon tarkoitukseen.


    • Anonyymi

      Rukousta nyt tarvitaan. Levottomuuksia on jo Kiinan joukkojen taholta itärannikolla.

      Lisää paljastuksia. Jatkakoon vihervasemmisto perussuomalaisten syyttämistä. Näistäkin tulevista tapahtumista.

      Kiinan strategia ei ole lännen strategiaa.
      Sky News Australia on paljastanut kiinalaisten toisinajattelijoiden hakkeroimat salaisen tiedoston yli 2 miljoonasta kom.puolueen-agentista, jotka toimivat ympäri maailmaa, ja tiedosto lähetettiin Sky News Australiaan. Komm. puolueen jäseniä on johtavissa asemissa kaikissa suurissa monikansallisissa organisaatioissa, joilla on mahdollisuus käyttää teollis- ja tekijänoikeuksia, informaatiotekniikkaa ja turvallisuutta. Monikansalliset yhtiöt sallivat tarkoituksellisesti puolueen soluttautumisen; mikään tästä ei tapahdu vahingossa.

      – Rauhaa tai sotaa. Voita tai häviä. Yin ja Yang. Kulttuurisesti Kiinan kanssa toimiminen ei ole keskeistä, ne eivät ole perustuslaillisesti kykeneviä ymmärtämään tai arvostamaan länsimaista molemminpuolisen hyödyn filosofiaa, missä ehtojen myönnytys saa suuremman tuloksen.
      Jos se ei hyödytä Kiinaa, sitä ei tehdä. Näkymät ovat yksinkertaisesti rauhan tai sodan polariteetti. Politiikassa tai taloudessa sama näkökulma on totta. Näkymät ovat nollasummat.
      Siksi, kun näet Kiinan käyttävän julkisesti vahvaa kieltä – se osoittaa sisäisen asenteen tason, joka ylittää määritellyn länsimaisen ahdistuksen. Isosta Pandasta tulee punainen lohikäärme; keskistatusta tai evoluutiovaihetta ei ole.
      Presidentti Trump ei perääntyisi asemastaan; Usa:lla oli kaikki vipuvoima, ja ongelmaan on puututtava. Presidentti Trump odotti kolme vuosikymmentä hetkeään työntääkseen takaisin Pekingiä vastaan. Presidenttimme ja hänen tiiminsä olivat valmistautuneet siihen sotaan ja olivat voittamassa jokaista strategista taistelua. Siksi komm.puolue tarvitsee hänen poistamistaan. –

      Presidentti Trump on älykäs. Hän on ensimmäinen Yhdysvaltain presidentti, joka ymmärtää, miten punainen lohikäärme piiloutuu pandanaamion taakse. Hänhän sanoi, että pidä vihollisesi lähelläsi. Hänen tiiminsä antoi ‘vihollisensa’ astua vaalivilppi-miinaan ja sitä silmällä pitäen allekirjoitti 2018 asetuksen, joka nyt mahdollistaa poikkeustilan julistamisen, pidättääkseen korruptioon ja petokseen sortuneita. On hämmästyttävää, että tuota paljastunutta tiedostoa oli tarjottu kaikille suurille kansainvälisille toimittajille ja mediaorganisaatioille, mutta kaikki suuret yhdysvaltalaiset tiedotusvälineet eivät halunneet tietoja.Tämän seurauksena Australian- ja Ison-Britannian tiedotusvälineet johtavat julkaisua. USA:n valtamedia ei siis halua julkistaa petollista politiikkaa, jota ne itse ovat olleet tukemassa vuosikymmeniä. Kuinkahan kauan he jatkavat valehtelua? Puun mätä omena on vihdoin pudonnut, eikä monet (hyvät) amerikkalaiset ole valmiita poimimaan sitä ja puremaan, kun taas puolet väestöstä haluaa meidän muiden ajattelevan, että mätä omena on hyvä! – Kuten tälläkin palstalla on mädän omenan kannattajia.

      • Entäs sitten?

        Nyt on Senaatin konservatiivi-johtajakin onnitellut Bideniä voitosta.


      • Anonyymi
        Pe.ku kirjoitti:

        Entäs sitten?

        Nyt on Senaatin konservatiivi-johtajakin onnitellut Bideniä voitosta.

        Entäs sitten?

        Ei onnittelut poista vaalivilppejä! Ei Bidenin virkaanasettajaisetkaan poistaisi tosiasiaa, että hän sai tieteen vastaisesti eli matemaattisella mahdottomuudella älyttömän äänisaaliin, jolle harakatkin nauraa. Demokraatit halveksivat tiedettä ja kaikki ne, jotka uskovat Bidenin voittaneen.

        Nyt on Dominionin koneista valmistunut rikostekninen tutkimus, joka osoittaa vilpin tapahtuneen. Mutta kas kummaa, kuten kaikessa demokraatit ovat pyrkineet estämään totuuden julkituloa, niin tässäkin: tutkimuksen tulosta ei saa julkistaa kuin vasta huhtikuussa! Että mitähän heillä on mielessään? No sotilastuomioistuimeen asia käsittääkseni voidaan viedä hätätilalain nojalla, koska on kyse maanpetoksellisesta toiminnasta. Jos Hunter Bidenin juttu olisi ilmoitettu aiemmin, Joe Biden ei olisi edes päässyt presidenttiehdokkaaksi, mutta Hunterin tapausta pimitettiin yli vaalien ja nyt se sitten tutkitaan. Miten läpinäkyvää ja kieroa peliä demokraatit pelaa. Barr älysi erota, koska ymmärsi, että hänet olisi erotettu yhtenä syyllisenä pimitykseen.

        Koko ajan tulee esiin todisteita, koko ajan niitä kerätään. Nyt on vaan kyse siitä, millä taholla on selkärankaa uskaltaa todeta asia. On paljon demokraatteja, jotka uskovat vilpin tapahtuneen, jotka ovat sitä nähneet!

        Ja sinä kuittaat asian: entä sitten! Hyväksyt kiinalaisten soluttautumisen eri maiden sisälle valtaamaan maiden politiikkaan vaikuttavat kanavat. Hyväksyt valheen demokraattisen prosessin normiksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entäs sitten?

        Ei onnittelut poista vaalivilppejä! Ei Bidenin virkaanasettajaisetkaan poistaisi tosiasiaa, että hän sai tieteen vastaisesti eli matemaattisella mahdottomuudella älyttömän äänisaaliin, jolle harakatkin nauraa. Demokraatit halveksivat tiedettä ja kaikki ne, jotka uskovat Bidenin voittaneen.

        Nyt on Dominionin koneista valmistunut rikostekninen tutkimus, joka osoittaa vilpin tapahtuneen. Mutta kas kummaa, kuten kaikessa demokraatit ovat pyrkineet estämään totuuden julkituloa, niin tässäkin: tutkimuksen tulosta ei saa julkistaa kuin vasta huhtikuussa! Että mitähän heillä on mielessään? No sotilastuomioistuimeen asia käsittääkseni voidaan viedä hätätilalain nojalla, koska on kyse maanpetoksellisesta toiminnasta. Jos Hunter Bidenin juttu olisi ilmoitettu aiemmin, Joe Biden ei olisi edes päässyt presidenttiehdokkaaksi, mutta Hunterin tapausta pimitettiin yli vaalien ja nyt se sitten tutkitaan. Miten läpinäkyvää ja kieroa peliä demokraatit pelaa. Barr älysi erota, koska ymmärsi, että hänet olisi erotettu yhtenä syyllisenä pimitykseen.

        Koko ajan tulee esiin todisteita, koko ajan niitä kerätään. Nyt on vaan kyse siitä, millä taholla on selkärankaa uskaltaa todeta asia. On paljon demokraatteja, jotka uskovat vilpin tapahtuneen, jotka ovat sitä nähneet!

        Ja sinä kuittaat asian: entä sitten! Hyväksyt kiinalaisten soluttautumisen eri maiden sisälle valtaamaan maiden politiikkaan vaikuttavat kanavat. Hyväksyt valheen demokraattisen prosessin normiksi.

        >On paljon demokraatteja, jotka uskovat vilpin tapahtuneen, jotka ovat sitä nähneet!

        Oletko keskustellut heidän kanssaan vai mistä tiedät?


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >On paljon demokraatteja, jotka uskovat vilpin tapahtuneen, jotka ovat sitä nähneet!

        Oletko keskustellut heidän kanssaan vai mistä tiedät?

        Kun ovat ihan julkisesti todistaneet. Niistähän ei valtamedia hiiskahda sanaakaan. Siksihän te olette ihan pihalla.

        Oletteko te olleet seuraamassa USA:n vaaleja paikan päällä, kun tiedätte sanoa, ettei vilppiä ole tapahtunut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun ovat ihan julkisesti todistaneet. Niistähän ei valtamedia hiiskahda sanaakaan. Siksihän te olette ihan pihalla.

        Oletteko te olleet seuraamassa USA:n vaaleja paikan päällä, kun tiedätte sanoa, ettei vilppiä ole tapahtunut?

        Missä noiden demokraattien todistuksiin voi siis tutustua luotettavasti?

        Kaikki viranomaiset ovat todenneet että merkitsevää vaalivilppiä ei ole tapahtunut. Miksi uskoisin minulle täysin vieraita ja vihamielisiä arvoja edustavia ääriuskovaisia ennemmin kuin heitä?


      • ”Hän on ensimmäinen Yhdysvaltain presidentti, joka ymmärtää, miten punainen lohikäärme piiloutuu pandanaamion taakse.”

        Hmm, miksei koska on itse sellainen?

        ”…ja sitä silmällä pitäen allekirjoitti 2018 asetuksen, joka nyt mahdollistaa poikkeustilan julistamisen, pidättääkseen korruptioon ja petokseen sortuneita.”

        Mitä tässä on seurannut asiantilan kehittymistä, niin silloin Trumpin kai pitäisi pidättää itse itsensä?

        ”Puun mätä omena on vihdoin pudonnut, eikä monet (hyvät) amerikkalaiset ole valmiita poimimaan sitä ja puremaan, kun taas puolet väestöstä haluaa meidän muiden ajattelevan, että mätä omena on hyvä!”

        Näin kyllä on Trumpin suhteen, eikös hän juuri ole se mätä omena?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entäs sitten?

        Ei onnittelut poista vaalivilppejä! Ei Bidenin virkaanasettajaisetkaan poistaisi tosiasiaa, että hän sai tieteen vastaisesti eli matemaattisella mahdottomuudella älyttömän äänisaaliin, jolle harakatkin nauraa. Demokraatit halveksivat tiedettä ja kaikki ne, jotka uskovat Bidenin voittaneen.

        Nyt on Dominionin koneista valmistunut rikostekninen tutkimus, joka osoittaa vilpin tapahtuneen. Mutta kas kummaa, kuten kaikessa demokraatit ovat pyrkineet estämään totuuden julkituloa, niin tässäkin: tutkimuksen tulosta ei saa julkistaa kuin vasta huhtikuussa! Että mitähän heillä on mielessään? No sotilastuomioistuimeen asia käsittääkseni voidaan viedä hätätilalain nojalla, koska on kyse maanpetoksellisesta toiminnasta. Jos Hunter Bidenin juttu olisi ilmoitettu aiemmin, Joe Biden ei olisi edes päässyt presidenttiehdokkaaksi, mutta Hunterin tapausta pimitettiin yli vaalien ja nyt se sitten tutkitaan. Miten läpinäkyvää ja kieroa peliä demokraatit pelaa. Barr älysi erota, koska ymmärsi, että hänet olisi erotettu yhtenä syyllisenä pimitykseen.

        Koko ajan tulee esiin todisteita, koko ajan niitä kerätään. Nyt on vaan kyse siitä, millä taholla on selkärankaa uskaltaa todeta asia. On paljon demokraatteja, jotka uskovat vilpin tapahtuneen, jotka ovat sitä nähneet!

        Ja sinä kuittaat asian: entä sitten! Hyväksyt kiinalaisten soluttautumisen eri maiden sisälle valtaamaan maiden politiikkaan vaikuttavat kanavat. Hyväksyt valheen demokraattisen prosessin normiksi.

        Ei ole ollut mitään matemattista mahdottomuutta vaaleissa- minkä tason matematiikkaa olet koulussa lukenut?
        Kiina on suurvalta joka pyrkii vaikutusvaltansa kasvattamiseen kaikkialla eli on Usa:n kilpailija, ja myös Venäjän jotka molemmat ovat USA:n vastustajia ja yrittävät heikentää USA:an asemaa ja voimaa. Putin tästä ykkösesimerkkinä, vaikka "älykäs" Trump sitä kai ei vieläkään ymmärrä vaikka ainakin osan avustajista on tarvinnut sitä yrittää hölmölle presidentille tolkuttaa.

        Hunter Biden ei ollut presidenttiehdokas, isänä oli ja on nyt valittu presidentiksi ja astuu virkaan tammikuussa vaikka Trump kuinka itkupotkuparkuisi -ja todennäköisesti tekee niin nyt vuoden 2024 vaalien takia. Jos silloinkin häviää, totta kai on kyse petoksesta, ei Trump muuten voi hävitä.
        Älköön tulko trumpin toinen presidenttivaltakunta ja sitä ennen toivon, että jenkit ymmärtävät että maski ei ole tyhmyyden vaan järjen asia, ja ettei jenkeissä rokotusvastaisuus kasvaisi vaan että Bidenin kaudella järki, tieto, rehellisyys ja todellinen vastuunkanto voittaisivat. Ja tähän sanokaa amen!


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Missä noiden demokraattien todistuksiin voi siis tutustua luotettavasti?

        Kaikki viranomaiset ovat todenneet että merkitsevää vaalivilppiä ei ole tapahtunut. Miksi uskoisin minulle täysin vieraita ja vihamielisiä arvoja edustavia ääriuskovaisia ennemmin kuin heitä?

        Eipä löytynyt todistuksia. Voi että olen hämmästynyt. 🥱


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun ovat ihan julkisesti todistaneet. Niistähän ei valtamedia hiiskahda sanaakaan. Siksihän te olette ihan pihalla.

        Oletteko te olleet seuraamassa USA:n vaaleja paikan päällä, kun tiedätte sanoa, ettei vilppiä ole tapahtunut?

        Oletko itse seurannut paikan päällä? Kaikki vaalivirkailijat niin republikaanit,demokraatit kuin ulkopuoliset tarkkalijat, yhtenä heistä mm Harri Hursti Georgiassa, ovat todenneet ettei väitettyjä vaalivilppejä ole. Georgiassa on äänet jopa laskettu kolmeen kertaan uudelleen ja tulos on aina ollut sama: Biden voitti .
        Ainahan väittää voi ja aina jotkut ovat niin huijattavia että uskovat melkein mitä hyvänsä, mitä mielikuvituksellisemmatkin valheet.

        Joillakin on meneillään Trump- hysteria ja evankeelisten puolella Trump lienee ohittanut suosiossa Jeesuksenkin. Eräät evankeelisten johtajat ovat ilmoitaneet että ovat valmiita jopa kuolemaan Trumpin puolesta. Ennen v. 2016 vaalejaTrump kehui, että voisi vaikka ampua jonkun 5. Avenuella eikä silti menettäisi yhtään kannattajia.Trump taisi tuntea hengenheimolaisensa?


    • Anonyymi

      1Tess.2:18 Biblia (1776) Sentähden tahdoimme tulla teidän tykönne, (minä Paavali,) kerran ja kaksi, mutta saatana esti meitä.

    • Anonyymi

      En tiedä paljonkaan salaliitoista, mutta nyt olisi kyllä paikallaan sellainen salaliitto, joka tukkisi tuollaisten mellereitten ja muitten Patmos-hihhuleitten turvat.

      • No, kyllä maailmaan ääntä mahtuu. Tämä joukko jäänee hyvin pieneksi, eikä sillä ole juuri vaikutusvaltaa.


      • Anonyymi
        mummomuori kirjoitti:

        No, kyllä maailmaan ääntä mahtuu. Tämä joukko jäänee hyvin pieneksi, eikä sillä ole juuri vaikutusvaltaa.

        Ja tätä ääntä me uskovat totta tosiaan käytämme! Kiitos Jumalan. Amen


    • Anonyymi

      Kaksi nykyajan poliittisen korrektiuden keskeistä tekijää, jotka edistysmielinen vasemmisto on keksinyt ja edistänyt: kielen vastainen sota ja sota muistia vastaan.
      Tätä käydään parhaillaan. Orwell kuvaa 1984 teoksessaan nykyisiä Englantia (Oldspeak) ja Amerikkaa (Newspeak). Sanat mahdollistavat ajatuksen ja ajatuksen mahdollistamisen. Jos jostakin ei ole sanaa, sitä on vaikea ajatella.
      Yliopistokampuksilla edistysmieliset ovat omaksuneet newspeakin muodon, jolla on identtinen tavoite päästä eroon vääräoppisista ajatuksista. Näin ollen opiskelijoita suojaavat "turvalliset tilat", epämukavuutta aiheuttavia taideteoksia edeltää "laukaisevat varoitukset", ja kiellettyjä lausuntoja kutsutaan "mikroagressioiksi" ja "hate speech”, vihainen puhe. Tee jälkimmäisestä lauseesta yhdistelmäsana (hatespeech), vihapuhe ja sillä on kiistatta orwellilainen sointi.

      Youtube ilmoitti kieltävänsä kertomasta, ettei keisarilla ole vaatteita eli poistaa kaikki videot, joissa kerrotaan vaalivilpistä USA:n vaaleissa. Valhe jää elämään, ei se poistu vaikka kaikki siitä puhuvat mediat hävitetään. Aikansa riekkuvat ja lopulta valheelle perustettu yhteiskuntansa romahtaa.
      Tiedemaailmasta alkaen poliittisesti korrekti puhe on nyt tarttunut mediaan, taiteisiin, teknologiayrityksiin ja yrityksiin.

      Orwellin 1984 -kirjan päähenkilö Winston Smith työskentelee ironisesti nimetylle "Totuusministeriölle", joka harjoittaa käytäntöä, jossa historiaa muokataan jatkuvasti nykyisen puoluelinjan mukaisesti. Ihmisiä ja paikkoja muutetaan, poistetaan tai lisätään tarpeen mukaan. "Se, joka hallitsee menneisyyttä, hallitsee tulevaisuutta", Orwell selitti, "kuka hallitsee nykyhetkeä, hallitsee menneisyyttä."

      Amerikan menneisyyden pyyhkiminen, lomien uudelleen nimeäminen, patsaiden turmeleminen ja poistaminen - kulttuurinen vandalismi, joka etenee päivittäin - on osa pyrkimystä mukautua Amerikan historiaan edistysmielisen puolueen linjan mukaan.
      Näin Orwell kuvaili sitä:
      “Jokainen tietue on tuhottu tai väärennetty, jokainen kirja on kirjoitettu uudelleen, jokainen kuva on maalattu uudelleen, jokainen patsas ja katu ja rakennus on nimetty uudelleen, jokaista päivämäärää on muutettu. Ja tämä prosessi jatkuu päivä päivältä ja minuutti minuutilta. Historia on pysähtynyt. Mitään muuta ei ole kuin loputon nykyhetki, jossa Puolue on aina oikeassa.”

      Matemaattiset tosiasiat, jotka voi silmin nähdä ja aivoilla ymmärtää, eivät paina kommunistisessa yhteiskunnassa. Tosiasiat, vaalilain rikkomukset ja todisteet petoksesta Pennsylvaniassa, Georgiassa, Michiganissa ja Wisconsinissa.
      20 papua purkissa: 19 valkoista ja 1 musta. Kurota sisään katsomatta ja ole onnekas vetääksesi esiin yhden mustan pavun. Mahdollisuus tehdä se uudelleen on yksi 400:sta. Selvästi osoitus huijaamisesta, jos joku väittää tehneensä sen neljä kertaa peräkkäin.
      ttps://www.americanthinker.com/articles/2020/12/a_summary_of_texas_election_lawsuit_.html

      Theodore Dalrymple:
      "Kommunistisia yhteiskuntia tutkiessani tulin siihen tulokseen, että kommunistisen propagandan tarkoituksena ei ollut taivutella tai vakuuttaa eikä tiedottaa vaan nöyryyttää. Ja siksi, mitä vähemmän se vastasi todellisuutta, sitä parempi. Kun ihmiset pakotetaan vaikenemaan, kun heille kerrotaan ilmeisimpiä valheita, tai vielä pahempaa, kun heidän on pakko toistaa valheet itse, he menettävät lopullisesti moraalintajunsa. Ilmeisiin valheisiin vetoaminen on yhteistyötä pahuuden kanssa ja jollain pienellä tavalla tulla pahaksi itse. Se, että vastustaa mitä tahansa, murenee ja jopa tuhoutuu. Kuohittujen valehtelijoiden yhteiskuntaa on helppo hallita. Luulen, että jos tarkastellaan poliittista korrektiutta, sillä on sama vaikutus ja siihen se on tarkoitettu."

      TD: “Kun ihmiset pakotetaan vaikenemaan, kun heille kerrotaan ilmeisimpiä valheita, tai vielä pahempaa, kun heidän on pakko toistaa valheet itse, he menettävät lopullisesti itse rehellisyytensä. Ilmeisiin valheisiin vetoaminen on yhteistyötä pahuuden kanssa ja jollain pienellä tavalla tulla pahaksi itse. Se, että vastustaa mitä tahansa, murenee ja jopa tuhoutuu. Kuohittujen valehtelijoiden yhteiskuntaa on helppo hallita.”

      TD: “Tarve valehdella ja aina välttää totuutta riisti kaikilta sen, mitä Custine kutsui "Jumalan sielun kahdeksi suurimmaksi lahjaksi ja puheeksi, joka välittää sen". Ihmisistä tuli tekopyhiä, ovelia, epäluuloisia, kyynisiä, hiljaisia, julmia ja välinpitämättömiä muiden kohtaloa kohtaan omien sielujensa tuhoutumisen seurauksena.”

      TD: "Kulttuurisen monimuotoisuuden puolesta ajaneiden tarkoituksena on tyrkyttää ideologista yhtenäisyyttä."
      ttps://www.goodreads.com/author/quotes/67950.Theodore_Dalrymple

      Trumpissa on hyvää hänen kykynsä osoittaa, että voi vastustaa poliittista korrektiutta ja voittaa. Biden on aiempina vuosina puhunut, miten vaaleissa voi tapahtua vippiä. Nyt kun vilppiä on tehty hänen voittamisekseen, vaalit ovatkin hänen mielestään demokraattisimmat ja puhtaimmat.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe