En ota rokotetta

Anonyymi

en ota korona rokotetta.

terveiset sisä sisä savosta.

117

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        🙏 👉 💰💰💰 HAHA tämä oli yksi parhaista!!


    • Anonyymi

      Hienoa että riittää sitten muille. Sulle tauti, mulle rokote.

      • Anonyymi

        Rokotevastaisten tyhmästä päästä kärsii koko heidän ruumiinsa ja yhteiskunta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotevastaisten tyhmästä päästä kärsii koko heidän ruumiinsa ja yhteiskunta.

        Mulle tausi, sulle rokote ja aivotauti


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin korona pystyy leviämään nenän kautta aivoihin.

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/bd49e16d-ead8-42ff-8169-672530957521

        Varsinkin jos sen ensin sörkkii rikki pitkällä tikulla? Jos käy koronanenätestissä, niin pakko olla aika pitkään eristyksessä, että limakalvo uusiutuu. Entä ne testiolosuhteet, jos ei ole steriili huonetila, niin ilman pöpöt pääsee saman tien sisään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotevastaisten tyhmästä päästä kärsii koko heidän ruumiinsa ja yhteiskunta.

        Kielitaidottomuudesta ja sivistymättömyydestä kärsii koko yhteiskunta. 90 % koronatesteistä on vääriä positiivisia. Korona ei ole kausi-influenssaa vaarallisempi. Https://worlddoctorsalliance.com


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Matkustaminen on täysin typerää ajan hukkaa ja saastuttamista, joten hyvä vain, että säästyy rahatkin samalla. Itsellä ei ole ollut aiettakaan matkustaa muutenkaan, koska ei vain kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matkustaminen on täysin typerää ajan hukkaa ja saastuttamista, joten hyvä vain, että säästyy rahatkin samalla. Itsellä ei ole ollut aiettakaan matkustaa muutenkaan, koska ei vain kiinnosta.

        No, nyhjötä sitten siellä korvessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, nyhjötä sitten siellä korvessa.

        Miten niin nyhjötä korvessa? Suomessa on niin paljon eri paikkoja nähtävänä, että niitä ei kykene edes elinaikanaan näkemään. Ja myös kaikenlaisea tapahtumia ja vastaavia, kunhan rajoituksia taas lievennetään.

        Olisi ihan hyvä vain, jos matkailun määrä romahtaisi, turismi on täysin turha ala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin nyhjötä korvessa? Suomessa on niin paljon eri paikkoja nähtävänä, että niitä ei kykene edes elinaikanaan näkemään. Ja myös kaikenlaisea tapahtumia ja vastaavia, kunhan rajoituksia taas lievennetään.

        Olisi ihan hyvä vain, jos matkailun määrä romahtaisi, turismi on täysin turha ala.

        Tietokoneen näytöltä näkee koko planeetan ja vähän muutakin, ei ole mitään syytä lähteä minnekään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietokoneen näytöltä näkee koko planeetan ja vähän muutakin, ei ole mitään syytä lähteä minnekään

        Olen pitkälti samaa mieltä. Ja useimmat matkailevat turistirysiin, joissa ei mitään oikeaa paikallista kultturia edes näe. Ei ruokakulttuuria tai muutakaan. Noissa paikoissa ollaan lähinnä omassa turisteille tehdyssä kuplissa.

        Sitten kotimaassa teeskennellään, että olisi oppinut muka jotain, vaikka oikeasti maailmankuva vain kapeni entisestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pitkälti samaa mieltä. Ja useimmat matkailevat turistirysiin, joissa ei mitään oikeaa paikallista kultturia edes näe. Ei ruokakulttuuria tai muutakaan. Noissa paikoissa ollaan lähinnä omassa turisteille tehdyssä kuplissa.

        Sitten kotimaassa teeskennellään, että olisi oppinut muka jotain, vaikka oikeasti maailmankuva vain kapeni entisestään.

        Ainoa muisteltava asia niistä käynneistä ulkomailla on lähinnä lämpö ja tuoksut, muuten kaiken saa tietokoneen näytöltä.


      • Anonyymi

        Matkustavaisethan ne kaikki taudit ovat tänne tuoneet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa muisteltava asia niistä käynneistä ulkomailla on lähinnä lämpö ja tuoksut, muuten kaiken saa tietokoneen näytöltä.

        Voihan sitä palkata oman kotiryssän lämmittämään ja haisemaan tietokonepöydän alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sitä palkata oman kotiryssän lämmittämään ja haisemaan tietokonepöydän alle.

        Tai sitten vain pysyy kotona normaalisti. Itse en lämmöstä piittaa, koska pidän enemmän viileästä ja kylmästä. Ja tuoksuista en mitään erityisemmin ymmärrän. Ja tuoksuthan on muutenkin helppoa jäljitellä. Joten lämpö tai tuoksu ei ole hyviä syitä mennä ulkomaille minulla. Päinvastoin, lämpö on syy miksi EN mene ulkomaille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matkustaminen on täysin typerää ajan hukkaa ja saastuttamista, joten hyvä vain, että säästyy rahatkin samalla. Itsellä ei ole ollut aiettakaan matkustaa muutenkaan, koska ei vain kiinnosta.

        Kuolema tulee kuitenkin. Jos en kelpaa Suomalaiseen yhteiskuntaan ilman rokotetta niin olempa sitten yhteiskunnan ulkopuolella ja kuolen pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin nyhjötä korvessa? Suomessa on niin paljon eri paikkoja nähtävänä, että niitä ei kykene edes elinaikanaan näkemään. Ja myös kaikenlaisea tapahtumia ja vastaavia, kunhan rajoituksia taas lievennetään.

        Olisi ihan hyvä vain, jos matkailun määrä romahtaisi, turismi on täysin turha ala.

        Valitettavasti rokotepassi tulee joten et pääse tapahtumiin ilman rokoitetta. Pitäkööt tapahtumansa sitten. Onpahan tässä ollut jo kauan ilman niitä tapahtumia kun asun muutenkin pikku paikkakunnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matkustaminen on täysin typerää ajan hukkaa ja saastuttamista, joten hyvä vain, että säästyy rahatkin samalla. Itsellä ei ole ollut aiettakaan matkustaa muutenkaan, koska ei vain kiinnosta.

        Asiaa hulluja nuo rokotteen ottajat, palmun alle vaan kiire on, niin kukahan sitä tautia Suomeenkin on tuonut, nämä helvetin matkaajat, tehtiin Kuopion alueella ystävän kanssa kysely jossa pika haastateltiin 18-75v (2004 kpl) vastausta näistä 19 oli valmis ottamaan rokotteen, että siinäpä lukuja


    • Anonyymi

      Noin 30% ehkä uskaltautuu ottamaan.

      • Anonyymi

        Kuulemma ainakin 70%


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulemma ainakin 70%

        Voih! Taasko minä kaupallisten alojen tohtorina kämmäsin prosentit!?

        Tv: Tohtori A. Stubb.


    • Anonyymi

      Hienoa! Toivottavasti teitä piikkikammoisia on mahdollisimman paljon. Itse olen varhaiskeski-ikäisenä perusterveenä rokotteen saajana prioriteettilistalla aika alhaalla, joten jokainen foliopipo nostaa minun sijoitustani yhdellä.

      Kieltäytykää ihmeessä!

      • Anonyymi

        Eiköhän tässä nyt ole ihan muusta kuin piikistä kyse. Toki tiedät sen itsekin, mutta kun pitää olla kovajätkänetissä. Kaltaisesi sankarit ovat niitä, jotka ensimmäisenä lyö päänsä betoniseinään. Me katselemme huvittuneina, ja säälien, vierestä.

        #A(H1N1)v2009 #HPV #autismi #narkolepsia #GBS #SIDS #thimerosal #adjuvantit #säilöntäaineet #vaccine failures #epäluottamus #turvallisuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tässä nyt ole ihan muusta kuin piikistä kyse. Toki tiedät sen itsekin, mutta kun pitää olla kovajätkänetissä. Kaltaisesi sankarit ovat niitä, jotka ensimmäisenä lyö päänsä betoniseinään. Me katselemme huvittuneina, ja säälien, vierestä.

        #A(H1N1)v2009 #HPV #autismi #narkolepsia #GBS #SIDS #thimerosal #adjuvantit #säilöntäaineet #vaccine failures #epäluottamus #turvallisuus

        Minulle on sama mikä on kieltäytymisen peruste. Kuten sanoin, toivon teitä xxx-kammoisia olevan mahdollisimman paljon. Kammon kohteen tai salaliiton saa valita jokainen ihan itse. Minulle on tärkeää lopettaa tämä koronakärvistely mahdollisimman pian.


      • Anonyymi

        Joo, meiile tolkun ihmisille voi olla jopa hyvä, ettei rokotuksiin ole pitkä jono. Rokotteita on kuitenkin alkuvaiheessa rajoitetusti saatavilla.


    • Anonyymi

      Levittävätkö rokotteen ottaneet tautia?

      • Anonyymi

        Tärkeintä on, että me viisaimmat olemme itse turvassa. Rokotekammoiset voivat hankkia laumasuojansa vaikealla tai tai pitkällä koronataudilla.


    • Anonyymi

      Väärä turvallisuudentunne, ota ihmeessä pidäthän kasvovaippaakin.
      95% ja muu myyntipuhe uppoaa.

    • Anonyymi

      Itse otan sitten joskus, vuoden, pari päästä kun on jo varmaan sivuoireet tulleet esille.

      • Anonyymi

        Kahnden - kolmen vuoden kuluttua on seuraava rokote, koska ei korona RNA-viruksena pysy ennallaan. Siitä tullee lopulta osa kausi-influenssarokotusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahnden - kolmen vuoden kuluttua on seuraava rokote, koska ei korona RNA-viruksena pysy ennallaan. Siitä tullee lopulta osa kausi-influenssarokotusta.

        Sittenhän voikin rauhassa odottaa seuraavaa rokotetta. Ja itse en ole koskaan ottanut influenssarokotusta, en edes sikainfluenssarokotusta.


      • Anonyymi

        Kahdessa vuodessa kerkeää saada koronan. Sitten voi olla jo liian myöhäistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahdessa vuodessa kerkeää saada koronan. Sitten voi olla jo liian myöhäistä.

        Sitä se elämä on, kaikkea tapahtuu muutenkin. Jos saa koronan niin sitten saa koronan. On niitä paljon pelottavampiakin asioita elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä se elämä on, kaikkea tapahtuu muutenkin. Jos saa koronan niin sitten saa koronan. On niitä paljon pelottavampiakin asioita elämässä.

        Olet kohtalonuskovainen. Nostat kädet pystyyn tautien edessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kohtalonuskovainen. Nostat kädet pystyyn tautien edessä.

        Itse olet rokoteuskovainen? Koska toistaseksi vielä yhdenkään rokotteen ei ole luvattu antavan 100 % suojaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olet rokoteuskovainen? Koska toistaseksi vielä yhdenkään rokotteen ei ole luvattu antavan 100 % suojaa.

        Hyvin harvassa asiassa on tässä elämässä 100%- suoja.


    • Anonyymi

      Korona on jo menossa ohitse kun halukkaita aletaan piikittämään.

      • Anonyymi

        Miksi ihmeessä olisi ohitse. Missään maassa ei ole saavutettu laumaimmuniteettia koronalle.


    • Vian ei tarvitse olla suuri kun se on päässä. Vai harrastatko parodiaa foliohattuja kohtaan?

    • Anonyymi

      Ovatko sudeettisavolaiset sammoo mieltä...

      • Anonyymi

        Britit maksoivat miljoona puntaa sikarokotteesta kullekin narkolepsiaan sairastuneelle. Suomeen verrattuna kovin erilainen näkökulma asiaan. Suomessa narkolepsialapsen elämä arvioitiin joko nollan tai 5 000 - 20 000 euron arvoiseksi. Saa nähdä, miten koronarokotteen kanssa käy. Myönnetäänkö haittoja lainkaan vai menevätkö erheet kenties rokotteesta kieltäytyneiden viaksi.

        Lääkeyhtiöillä on joka tapauksessa vastuuvapaus tekemisistään, joten sieltä päin ei ole korvauksia luvassa, myönnettiinpä virheet tai ei.

        Omalla riskillään jokainen piikkinsä ottaa. Rokoteasiantuntijat kertovat, että rokote on nyt turvallinen. Samaan hengenvetoon tosin kertovat, että haittavaikutuksiakin voi ilmetä. Siis onko rokote turvallinen vai eikö se sitä ole? Turvallisuus näyttäisi olevan suhteellinen käsite ja riippuvan monesta, etenkin suhdanteista.

        Mikäli rokote jo etukäteen on todettu turvalliseksi, ilmenneet haitat eivät voine johtua rokotteesta. Siispä korvauksia ei ole muistakaan lähteistä luvassa kerran lääketeollisuus jo etukäteen on lääkkeen ”tutkitusti turvalliseksi” todennut.

        Ymmärrättehän asian nyt oikein. Tutkitusti turvallinen. Upea lähtökohta mille tahansa hankkeelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Britit maksoivat miljoona puntaa sikarokotteesta kullekin narkolepsiaan sairastuneelle. Suomeen verrattuna kovin erilainen näkökulma asiaan. Suomessa narkolepsialapsen elämä arvioitiin joko nollan tai 5 000 - 20 000 euron arvoiseksi. Saa nähdä, miten koronarokotteen kanssa käy. Myönnetäänkö haittoja lainkaan vai menevätkö erheet kenties rokotteesta kieltäytyneiden viaksi.

        Lääkeyhtiöillä on joka tapauksessa vastuuvapaus tekemisistään, joten sieltä päin ei ole korvauksia luvassa, myönnettiinpä virheet tai ei.

        Omalla riskillään jokainen piikkinsä ottaa. Rokoteasiantuntijat kertovat, että rokote on nyt turvallinen. Samaan hengenvetoon tosin kertovat, että haittavaikutuksiakin voi ilmetä. Siis onko rokote turvallinen vai eikö se sitä ole? Turvallisuus näyttäisi olevan suhteellinen käsite ja riippuvan monesta, etenkin suhdanteista.

        Mikäli rokote jo etukäteen on todettu turvalliseksi, ilmenneet haitat eivät voine johtua rokotteesta. Siispä korvauksia ei ole muistakaan lähteistä luvassa kerran lääketeollisuus jo etukäteen on lääkkeen ”tutkitusti turvalliseksi” todennut.

        Ymmärrättehän asian nyt oikein. Tutkitusti turvallinen. Upea lähtökohta mille tahansa hankkeelle?

        Hah. Hah. Kielitaidottomuudesta kärsii tyhmä pää. Tutkippa vähän asioita niin tiedät mitä rokotteet ovat ja tuleva rokoite on ihan omaa luokkaansa. Valmistajat ovat vastuussa rokotehaitoista ja tää tauti voidaan hoitaa hydroksiklorokiinilla ja sinkillä. On muuten mielenkiintoista tietoa rokotehaitoista jos vaan osaa etsiä ja ihan lääkäreiden varoittamana. Heitä kun koitetaan vaientaa mediassa että saataisiin näitä ihania vaksiineja myytyä.


    • Anonyymi

      No ei sitä rokotetta ihan heti ollut Sisä-Savoon tulossakaan, koska maitoautojen jäähdytyskapasiteetti ei aivan yllä vaadittuun - 70 asteeseen?

      • Anonyymi

        Korvessa ei terveydenhoito ei ole ihan samalla tasolla, kun nykyaikaisemmissa kaupungeissa.


    • Anonyymi

      Kiinnostaa hitosti ottaako aloittaja sen rokotteen vai ei?

      • Anonyymi

        Savosta oon ja otan rokotteen.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Koronarokote on kuin kaupan avajaismuoviämpäri. Pakko jonottaa kun ilman saa.

      • Anonyymi

        Taas mahtava aforismi 10 !! :D


      • Anonyymi

        Ihanko meinasit että lääketehtaat vallan ilmaiseksi hyvää hyvyyttään niitä rokotteitaan jakavat? :)

        Juuei! :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko meinasit että lääketehtaat vallan ilmaiseksi hyvää hyvyyttään niitä rokotteitaan jakavat? :)

        Juuei! :/

        Ja otin tos nyt sit joutessani tostaki selvää. Amuricassa Pfizer/BioNtech annos per lärvi maksaa näköjään 39 taalaa (vaatii 2 piikkiä) ja Modernan versio (myös 2 pikkiä) vähän kalliimpi eli 50 taalaa (eli 25 $ per annos)

        Pfizer/BioNtechillä on 1,95 mrd $ diili pelkän jenkkilän rokottamisesta paikallisen terveysviranomaisen kanssa, ja Moderna nettoaa pelkästä jenkkilän 100 miljoonasta annoksesta notkeat 1,5 miljardia.

        Kauppa se on mikä kannattaa!


    • Anonyymi

      Ainahan sitä on päästävä jostain juputtamaan. Kuuluu osana kansanluonteeseen.

    • Anonyymi

      Sama. Ei tule pumpattua suonistoon myrkkyjä. Lääkkeinä käytetään vain viinaa, saunaa ja tervaa. Jos eivät auta, niin kuollaan pois.

    • Anonyymi

      Hyvä että miinanpolkijoita riittää, ottakaa vain piikki heti kun saatte. Olen oppinut myös tietotekniikassa ettei koskaan kannata päivittää heti käyttöjärjestelmää tai ostaa ihka ekan sukupolven vehkeitä, koska niissä on lastentauteja. Sama pätee näihin piikkeihin, näissä mukavana puolena tosin on se että kun kosahtaa niin siinä on oma terveys pelissä.

      Vanhat ihmiset on sanoneen, ettei millään muulla ole oikeastaan väliä kunhan pysyisi terveenä.

      • Anonyymi

        Riskiryhmään kuuluvan on otettava. Rokote on pienempi riski, minulle kuin korona. Rokotteen ottaminen on sitten myöhästä, kun kehossa jyllää vakava tai pitkittynyt korona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riskiryhmään kuuluvan on otettava. Rokote on pienempi riski, minulle kuin korona. Rokotteen ottaminen on sitten myöhästä, kun kehossa jyllää vakava tai pitkittynyt korona.

        Tosin itse tunnen riskiryhmäläisiä, jotka eivät aio rokotetta. Rokote ei ole pakollinen riskiryhmäläisillekään. Ja suuri osa vanhuksista ei ota influenssarokotettakaan, vaikka se olisi heille ilmainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosin itse tunnen riskiryhmäläisiä, jotka eivät aio rokotetta. Rokote ei ole pakollinen riskiryhmäläisillekään. Ja suuri osa vanhuksista ei ota influenssarokotettakaan, vaikka se olisi heille ilmainen.

        Minä olen riskiryhmäläinen, uusimaalainen ja vielä työikäinen. Minä otan koronarokotteen heti kun saan. Olen myös ottanut nyt influenssarokotteen useita vuosia peräkkäin ilman minkäänlaisia sivuvaikutuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen riskiryhmäläinen, uusimaalainen ja vielä työikäinen. Minä otan koronarokotteen heti kun saan. Olen myös ottanut nyt influenssarokotteen useita vuosia peräkkäin ilman minkäänlaisia sivuvaikutuksia.

        Ja silti ennen korona-aikaa oli tilastoitu, että vanhuksista vain puolet otti influenssarokotteen, vaikka se oli heille ilmainen. Ja tämä siitä huolimatta, että heitä on kehoitettu ottamaan rokote. Toki tänä vuonna osuus on ollut suurempi.


    • Anonyymi

      Kommunistina en juokse länsimaisen hapatuksen perässä. Rokotteet, pellenaamarit, käsidesit ynnä muu humpuuki jäävät kapitalistin kioskin hyllyyn.

    • Anonyymi

      Minä otan heti rokotteen kun se on saatavilla!

      • Anonyymi

        Miksi?


    • Anonyymi

      Ei ottanut vaimon työkaverikaan sitä possuinfluensa roketetta ja kuoli possuinfluensaan ja makailee nyt haminanhautuumaalla.

      • Anonyymi

        Ehkä, tosin sikainfluenssarokotteen otti vain puolet suomalaisista (itse en ottanut rokotetta). Eikä sikainfluenssa silti kovin suurta ongelmaa aiheuttanut.


    • Anonyymi

      Aivan yks hailee, älä ota. Äläkä käytä terveyspalveluita.

      • Anonyymi

        En käytä, ja ne saisi omasta puolestani lopettaa kokonaan, ja laittaa huumekaupan edustajat kilometritehtaalle. Sielläpähän yrittävät kiertää sitten veroja, ahneet paskiaiset.


    • Anonyymi

      Hyvä jos näitä folio hattuja olisi mahdollisimman paljon niin riittäisi rokotetta minullekkin.

      • Anonyymi

        Kutsutaanko muitakin lakien noudattajia foliohatuiksi? Skepsis ry:ssä kutsuttaneen, mutta heillä onkin ihan oma kemiansa.


    • Anonyymi

      Hieno asenne. Miksi nähdä vaivaa jos homman voi laittaa napurin tehtäväksi. Eihän junassakaan tarvitse lippua maksaa jos muut maksavat.

      • Anonyymi

        No, voi tämän rokotteen ottaa, koska tämä on "ilmainen" (siis ei omista rahoista). Mutta jos seuraavista rokotuksista pitää maksaa euroakaan niin jätän seuraavat rokotukset väliin. En ole mistään rokotuksista tähänkään mennessä maksanut, joten en tule maksamaan niistä jatkossakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, voi tämän rokotteen ottaa, koska tämä on "ilmainen" (siis ei omista rahoista). Mutta jos seuraavista rokotuksista pitää maksaa euroakaan niin jätän seuraavat rokotukset väliin. En ole mistään rokotuksista tähänkään mennessä maksanut, joten en tule maksamaan niistä jatkossakaan.

        Lisään... Nimittäin on melko varmaa, että rokotus ei montaa vuotta tule kestämään.


    • Anonyymi

      Otan piikin vuoden päästä jos ei yhtään sivuoireita ole tullut lupaan sen.

    • Anonyymi

      Haitanneeko tuo ketään, jos joku sisäsiittoisessa Savossa jättää koronarokotteen ottamatta?

      • Anonyymi

        Vaarana on, että he tartuttavat taudin täyspäisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaarana on, että he tartuttavat taudin täyspäisiin.

        Terveytesi on siis toisen ihmisen varassa. Ikävä ettei rokote suojaa.


    • Anonyymi

      niinpä,

      Kissan jäljet johtavat sylttytehtaalle, mutta eivät pois:
      2020news.de/en/dr-wodarg-and-dr-yeadon-request-a-stop-of-all-corona-vaccination-studies-and-call-for-co-signing-the-petition/

    • Anonyymi

      Sikainfluenssapiikin ottaneet osa saivat Narkolepsian josta eivät ikinä toivu ! Samoin voi eräille käydä jos Coronapiikin ottaa !

      EipäsJuupas

    • Anonyymi

      En miekään, kylkiäisii en huoli, mitään narkolepsiaa. Terveisii täält kaakost.

      • Anonyymi

        Auttaisikohan meikäläisen nukkumisvaikeuksiin


    • Anonyymi

      Ja niin Savo hävisi maailmankartalta...

    • Anonyymi

      En minäkään.

    • Anonyymi

      Matut saa mun rokotteen, eiks ne ole etusijalla joka asiassa ennen suomalaista.

    • Anonyymi

      En ota ainakaan ensi alkuun rokotetta, koska en ole riskiryhmässä enkä terveydenhuollossa tai hoiva-alalla. Nämä ryhmät saavat ottaa ensin rokotteen ennen kuin edes harkitsen rokotetta. Ja näinhän sen kuuluu ollakin, muut tulee rokottaa vasta näiden ryhmien jälkeen. Järkevä ihminen ei yritä mennä riskiryhmien edelle tai heidän sekaansa jonossa.

      • Anonyymi

        Pidetään peukkua hoiva-alan työntekijöille, jotta kestävät rokotteen.


    • Anonyymi

      No hyvä, riittää hautaustoimistoillekin töitä.

      • Anonyymi

        Eipä sillä, ei niillä koronan takia paljon töitä ainakaan ole ollut.


    • Anonyymi

      mies, joka naimisissa lapsensaati mielessä, ei saa ottaa rokotetta, koska vaikuttaa sukusoluihin. Vaikutus 3 kk, koska ilmeisesti voi vaikuttaa sen verran sukusoluihin, ettei tervettä lasta synny.

      Ja raskaana olevat naiset eivät myöskään saa ottaa rokotetta. Ilmeisesti aika lailla vaikuttaa sukusoluihin. Jonkun asiantuntijan videolla. En laita nimeä, vaikka varmaan saisi laittaakin linkin videoon.

      Minusta kenenkään ei kannata ottaa rokotetta.
      Vaarallista vaarallisempi rokotus. Varokaa ja juoskaa vaikka pakoon. Ei piikkiä!

    • Anonyymi

      Olen ottanut jo vuosikymmeniä kaikki saatavilla olevat rokotteet ja otan yhä kaikki rokotteet mitä pystyn saamaan , myös julkiseen rokotusohjelmaan kuulumattomat jollaisista suurin osa suomalaisista ei ole edes kuullutkaan ja voin hyvin enkä tunne piikkikammoa enkä pyörtyile neulan nähdessäni kuten eräät rokotuskammoiset . Olen paremmin suojattu viruksilta ja muilta pöpöiltä kuin keskitasoa paremmalla tietoturvaohjelmalla ja erikseen ostetulla palomuurilla suojattu tietokone . Oletko sinä ?

      • Anonyymi

        Itse olen saanut huippuunsa hiotun vastustuskyvyn oltuani viemärisukeltajana jätevedenpuhdistuslaitoksella 21 vuotta. Sen jälkeen aloitin hommat kansainvälisessä lääketehtaassa rokote- ja lääkekoekaniinina todella hyvällä palkalla ja eduilla.
        Minuun on nyt laitettu koemielessä 3 eri rokotetta koronaa vastaan ja ei ole ainakaan vielä tullut sivu-oireita mitä nyt lähipiiri on sairastunut ja suurin osa makaa teholla.
        Muuten ihan päteviä rokotteita kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen saanut huippuunsa hiotun vastustuskyvyn oltuani viemärisukeltajana jätevedenpuhdistuslaitoksella 21 vuotta. Sen jälkeen aloitin hommat kansainvälisessä lääketehtaassa rokote- ja lääkekoekaniinina todella hyvällä palkalla ja eduilla.
        Minuun on nyt laitettu koemielessä 3 eri rokotetta koronaa vastaan ja ei ole ainakaan vielä tullut sivu-oireita mitä nyt lähipiiri on sairastunut ja suurin osa makaa teholla.
        Muuten ihan päteviä rokotteita kaikki.

        Joku ilmeisesti asiantuntija arvelikin, että saattaa tulla rokotetusta tartuttaja. Eli supertartuttaja populaan. Siitä se sitten lähtee, hirveä härdelli ja lopulta lähtevät ajattamaan rokottamattomia ja pyrkivät viemään eristysleireille.

        The Great Reset - Lukekaa aiheesta ja varustautukaa jo nyt. Ensi vuonna voi olla aika vaikeaa. Jo tänä vuonna mahdollisesti ensimmäiset rokotusmyönteiset juoksevat jonoon rokotettaviksi ennen joulua. Ensi vuonna jatkuu. Olettekin varmaan huomanneet kiihtyvän uutisoinnin rokotteesta.


      • Anonyymi

        Minä olen myös ottanut kaikki mahdolliset rokotteet Suomen olosuhteisiin. Ja elämä jatkuu ilman mitään haittavaikutuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen myös ottanut kaikki mahdolliset rokotteet Suomen olosuhteisiin. Ja elämä jatkuu ilman mitään haittavaikutuksia.

        Minä en ole ottanut mitään piikkejä ja elämä jatkuu ilman mitään sairauksia.


    • Anonyymi

      Kyssissä on kuusi koronapotilasta. Epidemia savossa:)

    • Anonyymi

      Kaikki tuntuvat sairastavan Suomessa. Mitä enemmän sairaita ja syrjäytyneitä, sitä enemmän rokotteita hingutaan lisää. No, viruksethan eivät loppune, vaikka rokoteteollisuus tätä kohden liki parisensataa vuotta onkin pyrkinyt. Yhä mielenkiintoisemmiksi viruksetkin kehittyneen lääketieteen ansiosta ovat muuntuneet, ja samalla oudot ja tuntemattomat sairaudet lisääntyneet nuokin vauhdilla. Autoimmuunisairauksiin, etenkin niihin neurologisiin ja syöpiin odotellaan jo kiihkeästi rokotteita, jotteivät ihan räjähtäisi käsiin tässä koronahurmiossakaan.

    • Anonyymi

      Saas nährä ny saako sitä kaik kansalaiset, vai vain eliitti possut?

    • Anonyymi

      Rokotteessa on useita komponentteja. Yksi tekijä voi toki siirtää virusvaikutusta syrjemmälle, mutta samalla koko elinjärjestelmä saa uuden haasteen. Monet muutkin tekijät muuttuvat. Kullakin yksilöllä tuo muutos on erilainen.

      Ihmisen puolustusjärjestelmä on tavattoman monimuotoinen kokonaisuus. Ainakaan se ei ole sitä, mitä lääketeollisuus yrittää meille syöttää. Ihminen saattaa toki lääketieteen innoittamana uskotella itselleen vahvasti rokotelääkittynä kykenevänsä estämään myös lääkkeettömiä sairastumasta, mutta noin vahvaa suunnannäyttäjää hänestä ei edes vahvasti ”lääkehuumattuna” tule. Enemmänkin tämä tällainen kuuluu sarjaan narsistiset haaveet.

    • Anonyymi

      Me käytetään taudin kukistamiseen enkeliterapiaa ja homeopatiaa.

      • Anonyymi

        Tälläkään loppuunkulutetuksi herjaksi muodostuneella heitolla rokotemarkkinoijat eivät pääse perille autuuteen. Mikäli lääkärikunnassa homeopatiaa ymmärretään yhtä vähän kuin rokotteiden vaikutuksia ihmiskehossa, toivoa korjata rokotevaurioita on hyvin vähän.

        Ihmisten yllyttäminen ottamaan jatkuvasti lisää rokotteita on raskas taakka. Lääkärit itsekään eivät ole päässeet helpolla. Heissä on paljon itsetuhoisuutta ja he kärsivät oman ammattialansa eliitin ehdottomuudesta.


    • Anonyymi

      rokotteen ottajat saavat sairauksia kuten sikapiikin ottajilla on pysyviä sairauksia

      • Anonyymi

        Joulupukki suosittelee: anna naapurin ottaa.
        Lahja vaikka anopille, teis vaikka tulee hyvä joulu


      • Anonyymi

        Meillä lääketieteen asiantuntijat eivät tahtoneet myöntää Pandemrix-rokotteen kauhistuttavaa vaikutusta etenkin lapsiin ja nuoriin. Tätä asiaa ei edes haluttu tuoda julkiseen keskusteluun, vaan viimeiseen asti tahdottiin suojella lääketiedettä ja lääketeollisuutta. Edes anteeksipyytämiseen ei kyetty. Asian käsittely ei olisi pahemmin voinut pieleen mennä. Jo tilaisuus, jossa asiantuntijalääkärit ja lasten vanhemmat kohtasivat, oli käsittämätön.

        Se mitä etenkin lapsille rokotehistorian aikana on tapahtunut, on ollut lohdutonta katsottavaa. Heidän oireensa jopa heti rokotepistoksen jälkeen on haluttu tulkita muuksi kuin rokotteesta johtuvaksi, ja myös myöhemmin vakavat rokotteesta alkunsa saaneet sairaudet on pyritty ohittamaan vanhempia kuulematta. Toki on selvää, että korvausten myöntäminen rokotevaurioista heikentäisi rokoteteollisuuden uskottavuutta. Siksi tavaksi vastata vanhempien hätään on valittu häikäilemättömyys. Niinpä vanhempia ei ole otettu vakavasti, eikä heidän huoleensa ole tartuttu. Kaiken on voinut ohittaa sanoilla ”tämä rokote on tutkitusti turvallinen”. Mantra on pohjannut talouteen, eikä vähimmässäkään määrin lääketieteeseen, sikäli kuin lääketieteen tarkoituksena on ollut pyrkiä totuuteen.

        Terveydenhoidossa yleisesti uskotaan, että rokotteista ei kukaan joudu koskaan vastuuseen. Mutta lapset kumminkin joutuvat, vastuuseen aina. He kantavat vastuun omassa kehossaan, kaikkein pahiten omassa mielessään. Elämä pakenee ennen kuin se varsinaisesti on ehtinyt alkaakaan.


    • Anonyymi

      Pitäisi varmaan selvittää voisimmeko saada ostettua millään hinnalla myös venäläistä Sputnik rokotetta osalle väestöä kun taidamme jäädä suurempien EU valtioitten ja Trumpin jalkoihin rokotejaolla . Tietenkin olisi hyvä jos maassamme olisi mahdollista valmistaa kannattavasti omalle kansallemme suurten määrien kiireelliset massarokotteet mutta on tietenkin muistettava ettemme enää kykene muuta kuin rajoittuneeseen kehittelyyn ja hyvin pienten erien koevalmistukseen enimmillään , eihän selläista tuotantoa tyhjästä aloiteta suomalaisissa oloissa .

      • Anonyymi

        Kuinka monella tutullanne on sairaalahoitoa vaativa korona juuri menneillään?
        (normaalit kausiflunssat ja influessat tulevat tyyliin kerran vuodessa kevättalvella)


    • Anonyymi

      En ota rokotetta enkä kerro miksi. Enkä rokottamattomuudestani kenellekään. Päinvastoin, jos minua painostetaan kertomaan asiasta, niin valehtelen olevani rokotettu.

      • Anonyymi

        Varottava kertomuksissaan onkin oltava tai hirvittävä tieteellinen foliohattuhärdelli alkaa.


      • Anonyymi

        Hienoa, että ymmärrät edes hävetä taikauskoisia fobioitasi. Se on ensimmäinen askel eheytymiseen.


    • Anonyymi

      Aivan helvetin hyvä, että fiksummat saa sen sitten sitä nopeammin.

    • Anonyymi

      Noh, ei tässä suurimmalla osalla ole vielä mitään kiirettä rokottautumiseen, että kerkeää kyllä miettimään. Massojen rokotukset alkanee joskus keväällä.

    • Anonyymi

      En minäkään niin kuin ei ystävätkään hulluhan sitä itsemurhan haluaa tehdä, kuka nyt veritulpaan tahi muuhunkaan haluaisi kuolla

      • Anonyymi

        Yhtään rokotteeseen liittyvää veritulppatapausta ei ole toistaiseksi raportoitu Suomessa. Fimean mukaan tilannetta seurataan sen ja Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen THL:n yhteistyönä.


    • Anonyymi

      Se, että saa rokotteen, ei tarkoita sitä, että kaikki sen jälkeinen sairastuminen johtuisi rokotteesta.

    • Anonyymi

      Toistaiseksi niistä ei ole noussut esille mitään odottamatonta, mikä Fimean mukaan antaisi aihetta rokoteohjelman muuttamiseen tai rokotteen käytön rajoittamiseen.

    • Anonyymi

      Tuttu nyt toista kuukautta saikulla rokotteen jälkeen. Veto on pois ja koko kroppaa särkee. Päätin että en rokotetta ota.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe