Keille kelpaa?

Anonyymi

Jumala kelpaa ainakin niille ala murjotuille ja sorretuille sekä kurjimmille.
Kaikkien hyljeksimille.
Kaikista viheliäisimmille, joista toiset sanivat "kuka tuokin luulee olevansa"
Vahvin puolustaja nousee heistä.
Siellä missä ei pitäisi olla valtaa eikä kunniaa.
Missä ei loistosta ole tietoakaan.
Sieltä nousee lauma Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa.
Sieltä kaikist ainhottavimmista laumasta leviää pelastus joka ei kelpaa tämän maan kuninkaille enää eikä tämän maan palvelijoille.
Sieltä. Missä uskovaiset sanovat että hyi.
Uskovaisten pilkkaamista se nousee niin vahvana ettei sitä pysäytä mikään.

ST

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Heips, ST. 🎉

      Mietinkin jo, että mihin poistuit. Lähestulkoon avasin ketjun tätä varten.

      Mitä aloituksestasi voisi sanoa? Odottakaamme. Kohta kyllä joku sanoo. Toivottavasti joku ystävällinen.

      Oma vastaukseni: 🤗
      ~Soffiina

      • Anonyymi

        Ei varmasti sano vaan kuraa tulee niin että tukka pölisee.

        ST


    • Anonyymi

      Mikäpäs siinnä. Grilattuna on se sitkeää mutta pitkään valkosipulin ja chilin kanssa haudutettuna tulee ihan kelvollista.

    • Anonyymi

      Kaunis ajatus. Mutta ei kelpaa kaikille heillekään.

      • Anonyymi

        Ei kaikille kelpaa, ei.

        Mutta joillain ehkä tulee se hetki, kaikkein avuttomimmassa tilassa, kun on aivan yksin, ei ketään, että ainoa toivo on Jumalassa. Ja kun on asiansa oikein piippuun ajanut, eli tilanne kaameaakin kamalampi, ei mitään kykyä hoitaa asiansa kuntoon, niin kaupankäynti Jumalan kanssa kelpaa: "Auta Sinä minua, niin aivan varmasti tästä lähtien minä seuraan vain Sinua ja Sinun pyhää tahtoasi, aamen!" ✨

        Kun sitten ihme tapahtuu, eli kaiken Maisentaja metkuineen on työnnetty kauas takavasemmalle, elämä yhtäkkiä kirkastuukin! Silloin mielellään pitäisi lupauksensa Jumalalle, jos vain saisi uskoa ja voimaa edes hippusen...! Ja tämäkin tapahtuu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikille kelpaa, ei.

        Mutta joillain ehkä tulee se hetki, kaikkein avuttomimmassa tilassa, kun on aivan yksin, ei ketään, että ainoa toivo on Jumalassa. Ja kun on asiansa oikein piippuun ajanut, eli tilanne kaameaakin kamalampi, ei mitään kykyä hoitaa asiansa kuntoon, niin kaupankäynti Jumalan kanssa kelpaa: "Auta Sinä minua, niin aivan varmasti tästä lähtien minä seuraan vain Sinua ja Sinun pyhää tahtoasi, aamen!" ✨

        Kun sitten ihme tapahtuu, eli kaiken Maisentaja metkuineen on työnnetty kauas takavasemmalle, elämä yhtäkkiä kirkastuukin! Silloin mielellään pitäisi lupauksensa Jumalalle, jos vain saisi uskoa ja voimaa edes hippusen...! Ja tämäkin tapahtuu!

        "Masentaja..."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikille kelpaa, ei.

        Mutta joillain ehkä tulee se hetki, kaikkein avuttomimmassa tilassa, kun on aivan yksin, ei ketään, että ainoa toivo on Jumalassa. Ja kun on asiansa oikein piippuun ajanut, eli tilanne kaameaakin kamalampi, ei mitään kykyä hoitaa asiansa kuntoon, niin kaupankäynti Jumalan kanssa kelpaa: "Auta Sinä minua, niin aivan varmasti tästä lähtien minä seuraan vain Sinua ja Sinun pyhää tahtoasi, aamen!" ✨

        Kun sitten ihme tapahtuu, eli kaiken Maisentaja metkuineen on työnnetty kauas takavasemmalle, elämä yhtäkkiä kirkastuukin! Silloin mielellään pitäisi lupauksensa Jumalalle, jos vain saisi uskoa ja voimaa edes hippusen...! Ja tämäkin tapahtuu!

        Ja vaikkei poistukkaan se kurjuus niin Jumala on väkevänä heissä.
        Väkevänä kurjuudessa.
        Enkä kirjoita nyt itsestäni, joka olen ihan hunderdaali höpsis.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vaikkei poistukkaan se kurjuus niin Jumala on väkevänä heissä.
        Väkevänä kurjuudessa.
        Enkä kirjoita nyt itsestäni, joka olen ihan hunderdaali höpsis.

        ST

        Kyllä. Näinkin on. Riippuu kurjuudesta.

        Kirjoitin tuossa omaa kokemustani, kuinka Jeesus meikäläisen aikoinaan tosi vahvasti pelasti todellisesta synnin suosta, turmion kuopasta, lokaisesta liejusta ja asetti jalkani kalliolle, kuten psalmissakin lauletaan!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Näinkin on. Riippuu kurjuudesta.

        Kirjoitin tuossa omaa kokemustani, kuinka Jeesus meikäläisen aikoinaan tosi vahvasti pelasti todellisesta synnin suosta, turmion kuopasta, lokaisesta liejusta ja asetti jalkani kalliolle, kuten psalmissakin lauletaan!...

        Kyllä. Olen iloinen puolestasi ❤️

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Olen iloinen puolestasi ❤️

        ST

        Kitooos! 🤗💓💓💓
        ~


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kitooos! 🤗💓💓💓
        ~

        Psalmi 40:
        Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi.
        1 Hartaasti minä odotin Herraa, ja hän kumartui minun puoleeni ja kuuli minun huutoni.
        2 Ja hän nosti minut ylös turmion kuopasta, lokaisesta liejusta, ja asetti minun jalkani kalliolle, hän vahvisti minun askeleeni.
        3 Hän antoi minun suuhuni uuden virren, kiitoslaulun Jumalallemme. Sen näkevät monet ja pelkäävät ja turvaavat Herraan.
        4 Autuas se mies, joka panee turvansa Herraan eikä käänny ylpeiden puoleen eikä niitten, jotka valheeseen eksyvät!
        5 Herra, minun Jumalani, suuret ovat sinun ihmetekosi ja sinun aivoituksesi meitä kohtaan. Ei ole ketään sinun vertaistasi. Niitä minä tahdon julistaa, niistä puhua, niitten paljous on suurempi, kuin luetella taidan.
        6 Teurasuhriin ja ruokauhriin et sinä mielisty; minun korvani sinä avasit, polttouhria ja syntiuhria sinä et vaadi.
        7 Silloin minä sanoin: "Katso, minä tulen; kirjakääröön on kirjoitettu, mitä minun on tehtävä.
        8 Sinun tahtosi, minun Jumalani, minä teen mielelläni, ja sinun lakisi on minun sydämessäni."
        9 Minä julistan vanhurskautta suuressa seurakunnassa; katso, en minä sulje huuliani. Sinä, Herra, sen tiedät.
        10 Minä en peitä sinun vanhurskauttasi omaan sydämeeni, vaan puhun sinun uskollisuudestasi ja avustasi; minä en salaa sinun armoasi ja totuuttasi suurelta seurakunnalta.
        11 Sinä, Herra, älä sulje minulta laupeuttasi, sinun armosi ja totuutesi varjelkoon minua aina.
        12 Sillä lukemattomat vaivat minua saartavat, minun rikkomukseni ovat ottaneet minut kiinni, niin etten nähdä taida; ne ovat useammat kuin pääni hiukset, ja rohkeus on minulta mennyt.
        13 Kelvatkoon sinulle, Herra, pelastaa minut, Herra, riennä minun avukseni.
        14 Hävetkööt ja punastukoot kaikki, jotka minun henkeäni etsivät, hukuttaaksensa sen; peräytykööt ja tulkoot häpeään ne, jotka tahtovat minulle onnettomuutta.
        15 Tyrmistykööt häpeästänsä ne, jotka minulle sanovat: "Kas niin, kas niin!"
        16 Iloitkoot ja riemuitkoot sinussa kaikki, jotka sinua etsivät; ne, jotka sinun autuuttasi rakastavat, sanokoot aina: "Ylistetty olkoon Herra!"
        17 Minä olen kurja ja köyhä, mutta Herra pitää minusta huolen. Sinä olet minun apuni ja pelastajani; minun Jumalani, älä viivy.
        ~💓


    • Anonyymi

      Missäs äSTee? Täällä kysyy Soffiina!
      Tämä ketju on rauhoittava...
      ~

      • Anonyymi

        Täällä. Olen pahalla päällä. Ootappa kun rauhoitun.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä. Olen pahalla päällä. Ootappa kun rauhoitun.

        ST

        Vieläkö olet pahalla päällä...? 🦇
        ~


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö olet pahalla päällä...? 🦇
        ~

        En niin paljon. Jotenkin kauhean änkyrä olo ettei paljon tarvi siihen että ottaa päästä.
        Johtuu ihan omasta turhautumisestani.
        Mitä sinne sinulle kuuluu?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En niin paljon. Jotenkin kauhean änkyrä olo ettei paljon tarvi siihen että ottaa päästä.
        Johtuu ihan omasta turhautumisestani.
        Mitä sinne sinulle kuuluu?

        ST

        Eipä kummempia, lepäilen. Mahtavan pitkä ja iso siivousurakka takanapäin, pidin päämääränä, että Pyhäinpäivään mennessä on oltava kaikki tehty, sitten oli pakko sanoa: Adventtiin mennessä! Silloin pistin pillit pussiin ja jatkan keväämmällä.

        Nyt vain näitä joulunodotushommeleita. Kinkun paistoin eilen ja on paloiteltuna pakastimessa, ihan pienen palan olen syönyt ja hyvää tuli. Tänään kurottelin tikkailla ja laitoin lisää jouluvaloja olohuoneen ikkunaan.
        ~


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä kummempia, lepäilen. Mahtavan pitkä ja iso siivousurakka takanapäin, pidin päämääränä, että Pyhäinpäivään mennessä on oltava kaikki tehty, sitten oli pakko sanoa: Adventtiin mennessä! Silloin pistin pillit pussiin ja jatkan keväämmällä.

        Nyt vain näitä joulunodotushommeleita. Kinkun paistoin eilen ja on paloiteltuna pakastimessa, ihan pienen palan olen syönyt ja hyvää tuli. Tänään kurottelin tikkailla ja laitoin lisää jouluvaloja olohuoneen ikkunaan.
        ~

        Monenlaista touhua siellä sinulla.
        Tulee itselle hyvä olo kun saa tehtyä hommia pois alta 😊

        ST


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe