Teillä on iskun paikka, hyvällä listalla ja yhteistyöllä suurin ryhmä.
Nyt Haloo ja Ps kuntavaalit
13
100
Vastaukset
- Anonyymi
Ainoa suomen järkevä puolue.
- Anonyymi
Kaikki rukoilemaan vimpeliläisten puolesta , pimeydessä vaeltavat pyydämme armoa syntisille. Elävät pimeydessä armoa rukoillaan.
Toivoo. Vimpelin helluntalaiset
- Anonyymi
Keskustan valta alas!!
- Anonyymi
Kyllä, haloon ja perussuomalaisten yhteislistalla valta vaihtuu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, haloon ja perussuomalaisten yhteislistalla valta vaihtuu!
Haluaako Haloo/PS katkaista talutusnuoran Alajärven suuntaan, vai haluatteko jatkaa alajärveläisten sanelupolitiikkaa esim. perusturvan osalta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaako Haloo/PS katkaista talutusnuoran Alajärven suuntaan, vai haluatteko jatkaa alajärveläisten sanelupolitiikkaa esim. perusturvan osalta ?
Nyt pitää vaali päälliköksi saada oikea henkilö. Mitään huru ukkoja ei enää. Sellainen joka tietää kuviot ja osaa hoitaa homman oikein. Typeröimällä ei vaaleja voiteta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt pitää vaali päälliköksi saada oikea henkilö. Mitään huru ukkoja ei enää. Sellainen joka tietää kuviot ja osaa hoitaa homman oikein. Typeröimällä ei vaaleja voiteta.
Kootkaa rivit vimpelin parhaaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kootkaa rivit vimpelin parhaaksi.
Kaikki rukoilemaan vimpeliläisten puolesta , pimeydessä vaeltavat pyydämme armoa syntisille. Elävät pimeydessä armoa rukoillaan. Synti on laskeutunut kunnan ylle, rukouksen voimaa tarvitaan.
Toivoo. Vimpelin helluntalaiset - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki rukoilemaan vimpeliläisten puolesta , pimeydessä vaeltavat pyydämme armoa syntisille. Elävät pimeydessä armoa rukoillaan. Synti on laskeutunut kunnan ylle, rukouksen voimaa tarvitaan.
Toivoo. Vimpelin helluntalaisetKyllä rukoista kaivataan ei tilanne ainakaan voi pahemmaksi mennä?
- Anonyymi
Persut ja haloo vimpeli on räksyttäjiä,ainut järki puolue on vihreät.
- Anonyymi
Kaikki rukoilemaan vimpeliläisten puolesta , pimeydessä vaeltavat pyydämme armoa syntisille. Elävät pimeydessä armoa rukoillaan. Persut ja haloo vimpeli on räksyttäjiä, rukoillaan näidenkin puolesta.
NM: Vimpelin helluntalais/JOHTORYHMÄ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki rukoilemaan vimpeliläisten puolesta , pimeydessä vaeltavat pyydämme armoa syntisille. Elävät pimeydessä armoa rukoillaan. Persut ja haloo vimpeli on räksyttäjiä, rukoillaan näidenkin puolesta.
NM: Vimpelin helluntalais/JOHTORYHMÄKuntaliitos tulee johon liittyvät kunnat, VIMPELI, ALAJÄRVI, LAPPAJÄRVI, nimeksi tulee
JÄRVISEUDUN KUNTA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuntaliitos tulee johon liittyvät kunnat, VIMPELI, ALAJÄRVI, LAPPAJÄRVI, nimeksi tulee
JÄRVISEUDUN KUNTA.Täällä kiimasena yritetään poistella kuntalaisten viestejä "sanon yritetään" no sehän ei onnistu.
NM;TURHA YRITTÄÄ
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821329Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631033Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍121813- 77745
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121744