Näytteleminen vaatii lahjoja ja eliitti on palkkansa korkean tason ansainnut.
Sitäpaitsi Trumpin viimeisin hoax, kupru oli erinomainen välistä veto, palvojien lompakoista ja kukkaroista Donaldin omistamalle tilille.
Emme ole kateellisia uskovaisille.
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä minä ainakin olen. Olisihan se varsin helppoa antaa esim. moraalivastuut ylemmälle taholle. Ja vitsauksetkin olisivat vain jumalten rangaistuksia.
- Anonyymi
Sen lisäksi biseksuaalisuudesta heteroseksuaalisuuteen vääntyminen sujuu mallikkaasti epävarmoina henkisen kasvun aikoina.
- Anonyymi
Paljonko sillä Trumpetilla on omaisuutta ja rahaa.
- Anonyymi
vähemmän kuin velkaa
- Anonyymi
Sääliähän nuo uskisreppanat herättää. Vaikea sellaista on kadehtia.
- Anonyymi
Inhoa.
Heidän moralisoimisvimmansa on fasismia.
- Anonyymi
Eipä saa paljon suosiota näkemykseni, että uhriutumisenne on harhaa ja toiveajattelua kaikenkaikkiaan!
- Anonyymi
Uskokaa pois.
Toinen (vasta) aloitus on harhaisen mielikuvituksen luomaa! - Anonyymi
Totuus on vaikea ala. Sananlaskujen mukaan se ei käy kaupaksi. Totuuden puhuja takoo päätään seinään. Tarvitaan Egoa eli tahdonvoimaa. Ilman monia Avuja jopa Usko, joka voi kaiken jää hedelmättömäksi. Tarkoitan totuuden voimaa yliarvioidaan. Sillä ei ole voimaa ilman monia avuja jne.
Totta puhuen on kadehtittava niitä joille sekä saatana että Jumala on suosiollinen ja joille ei mikään ole mahdotonta. Totuus on ...Suuri ihme on, kun kaiken maailman saarnaajat saavat kannattajia, vaikka puheissa ei ole totta mikään.
- Anonyymi
torre13 kirjoitti:
Suuri ihme on, kun kaiken maailman saarnaajat saavat kannattajia, vaikka puheissa ei ole totta mikään.
Esim. T-MAX ja Vitaepro pillereille on höynäytettävien markkinatkin olemassa.
- Anonyymi
Välillä olen kateellinen lettasräyhispisteuskovaiselle miten onnistuu joka kerta säännöllisesti kaikkiin aloittamiinsa ketjuihin kirjoittamaan jopa otsikon väärin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1765167- 1004959
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?944444Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1182723Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412718- 442247
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian322164Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2281913- 911848
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121821