MENOLIPPU MOMBASAAN!!

moi

ketkä on kattonu menolippu mombasaan`? mä oon ja se on maailman paras elokuva!!! joonas saartamo ja se toinen on ihanii! onko kellään tietoo niistä et seurusteleeko ne ja muutakin tietoo....?? ISO KIITOS jos laitatte viestii!! :).

15

1170

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teinixxxx

Minä oon kattonu. Ja mielestäni elokuva on harvinaisen tyhmä.
      Ja sinä olit vissiin joku teini, joka kattoo vaan elokuvia siksi, että joku näyttelijä on niin ihQ?

• Taiska

Keitä olivat nämä näyttelijät ?

En ole koskaan aikaisemmin kuullutkaan heistä, ja siten he suoriutuivat todella hyvin.

Juoni oli todella hyvä ja koskettava !

• kihlat

Kuoliko se toinen kaveri Yyterissä vai Kalajoella ?

Kumpi paikka oli Mombasana ?

• Mäntyluoto Blues
        kihlat kirjoitti:

Tapahtumapaikka oli Meri Porissa.

Eli siis Yyteri !

Asian erottaa Reposaaren sillalla olevista tuulimyllyistä, joita ei ole Kalajoella.

• Yyteri opettaa
        kihlat kirjoitti:

Itse olin Yyterissä, kun tuota kyseistä elokuvaa siellä kuvattiin.

• onha Mombasa tullu aikas monestikkin katsottua, ja itse pidän siitä :) ois pitäny vaan kuopion torille mennä hilluu sillo ku kuvasivat siellä x) no ei sentäs :D

• Puijo

Pari tuttua on siinä torilla kuvatussa kuvassa. Oli kuulemma aurinkoinen ja mukava päivä.

Itse olen nähnyt pari kertaa !

• Auto+juna
        Puijo kirjoitti:

Pari tuttua on siinä torilla kuvatussa kuvassa. Oli kuulemma aurinkoinen ja mukava päivä.

Itse olen nähnyt pari kertaa !

Kuopiosta olisi saanut näyttää enemmäkin !

• Lauri H.

Kyllä Joonas ja Antti seurustelevat ja ovat tätä nykyä kihloissakin. Ensi kesänä aikovat virallistaa parisuhteensa. Onnea pojille!

• Kawasaki

Keitä olivat japanilaisina Lapissa esiintyneet ?

• HokkaIDo

Japanilaiset olivat tarkoituksella mukana kuvassa.

Sillä haettiin jakelukanavia Japaniin, ja siten se olisi ollut helpompaa ?

Koko kuvio kuitenkin kaatui kasaan, kun hei eivät olleetkaan sellaisia joilla olisi ollut oikeita suhteita !

• Zoomaus

Mikä oli Lapin Hotelli ja Ravintolan nimi, missä olivat töissä ?

• tietoa

ne ei tällä hetkellä seurustele ja todellakaan
        eivät ole kihloissa saatikka menossa naimisiin.! taidat olla kateellinen niille jätkille?

• Nimetön

Oli kyllä varsinainen pettymys koko leffa. Sen lisäksi että toteutus oli melko kömpelö, elokuvan tekijät ilmeisesti kuvittelevat, ettei kuolemansairailla nuorilla ole mielessään muuta kuin pillu ja viina.

• Anonyymi00015

EN KATTONU KUMMA KYLLÄ EI ISKENYT SILLOIN 2002 SYKSYLLÄ EIKÄ SEN JÄLKEENKÄÄN

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      341
      1237
    2. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      54
      728
    3. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      55
      718
    4. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      38
      715
    5. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      623
    6. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      59
      606
    7. 45
      604
    8. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      571
    9. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      42
      516
    10. Onko minulla nainen

Lupa tutustua toiseen naiseen? Olen saanut sen kuvan että et halua alkaa kanssani koska et luota minuun...
      Ikävä
      46
      502
    Aihe