ketkä on kattonu menolippu mombasaan`? mä oon ja se on maailman paras elokuva!!! joonas saartamo ja se toinen on ihanii! onko kellään tietoo niistä et seurusteleeko ne ja muutakin tietoo....?? ISO KIITOS jos laitatte viestii!! :).
MENOLIPPU MOMBASAAN!!
15
1169
Vastaukset
- Teinixxxx
Minä oon kattonu. Ja mielestäni elokuva on harvinaisen tyhmä.
Ja sinä olit vissiin joku teini, joka kattoo vaan elokuvia siksi, että joku näyttelijä on niin ihQ? - Taiska
Keitä olivat nämä näyttelijät ?
En ole koskaan aikaisemmin kuullutkaan heistä, ja siten he suoriutuivat todella hyvin.
Juoni oli todella hyvä ja koskettava !- kihlat
Kuoliko se toinen kaveri Yyterissä vai Kalajoella ?
Kumpi paikka oli Mombasana ? - Mäntyluoto Blues
kihlat kirjoitti:
Kumpi paikka oli Mombasana ?Tapahtumapaikka oli Meri Porissa.
Eli siis Yyteri !
Asian erottaa Reposaaren sillalla olevista tuulimyllyistä, joita ei ole Kalajoella. - Yyteri opettaa
kihlat kirjoitti:
Kumpi paikka oli Mombasana ?Itse olin Yyterissä, kun tuota kyseistä elokuvaa siellä kuvattiin.
onha Mombasa tullu aikas monestikkin katsottua, ja itse pidän siitä :) ois pitäny vaan kuopion torille mennä hilluu sillo ku kuvasivat siellä x) no ei sentäs :D
- Puijo
Pari tuttua on siinä torilla kuvatussa kuvassa. Oli kuulemma aurinkoinen ja mukava päivä.
Itse olen nähnyt pari kertaa ! - Auto+juna
Puijo kirjoitti:
Pari tuttua on siinä torilla kuvatussa kuvassa. Oli kuulemma aurinkoinen ja mukava päivä.
Itse olen nähnyt pari kertaa !Kuopiosta olisi saanut näyttää enemmäkin !
- Lauri H.
Kyllä Joonas ja Antti seurustelevat ja ovat tätä nykyä kihloissakin. Ensi kesänä aikovat virallistaa parisuhteensa. Onnea pojille!
- Kawasaki
Keitä olivat japanilaisina Lapissa esiintyneet ?
- HokkaIDo
Japanilaiset olivat tarkoituksella mukana kuvassa.
Sillä haettiin jakelukanavia Japaniin, ja siten se olisi ollut helpompaa ?
Koko kuvio kuitenkin kaatui kasaan, kun hei eivät olleetkaan sellaisia joilla olisi ollut oikeita suhteita !
- Zoomaus
Mikä oli Lapin Hotelli ja Ravintolan nimi, missä olivat töissä ?
- tietoa
ne ei tällä hetkellä seurustele ja todellakaan
eivät ole kihloissa saatikka menossa naimisiin.! taidat olla kateellinen niille jätkille?
- Nimetön
Oli kyllä varsinainen pettymys koko leffa. Sen lisäksi että toteutus oli melko kömpelö, elokuvan tekijät ilmeisesti kuvittelevat, ettei kuolemansairailla nuorilla ole mielessään muuta kuin pillu ja viina.
- Anonyymi00015
EN KATTONU KUMMA KYLLÄ EI ISKENYT SILLOIN 2002 SYKSYLLÄ EIKÄ SEN JÄLKEENKÄÄN
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841359- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142769
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604