MENOLIPPU MOMBASAAN!!

moi

ketkä on kattonu menolippu mombasaan`? mä oon ja se on maailman paras elokuva!!! joonas saartamo ja se toinen on ihanii! onko kellään tietoo niistä et seurusteleeko ne ja muutakin tietoo....?? ISO KIITOS jos laitatte viestii!! :).

15

1109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teinixxxx

Minä oon kattonu. Ja mielestäni elokuva on harvinaisen tyhmä.
      Ja sinä olit vissiin joku teini, joka kattoo vaan elokuvia siksi, että joku näyttelijä on niin ihQ?

• Taiska

Keitä olivat nämä näyttelijät ?

En ole koskaan aikaisemmin kuullutkaan heistä, ja siten he suoriutuivat todella hyvin.

Juoni oli todella hyvä ja koskettava !

• kihlat

Kuoliko se toinen kaveri Yyterissä vai Kalajoella ?

Kumpi paikka oli Mombasana ?

• Mäntyluoto Blues
        kihlat kirjoitti:

Tapahtumapaikka oli Meri Porissa.

Eli siis Yyteri !

Asian erottaa Reposaaren sillalla olevista tuulimyllyistä, joita ei ole Kalajoella.

• Yyteri opettaa
        kihlat kirjoitti:

Itse olin Yyterissä, kun tuota kyseistä elokuvaa siellä kuvattiin.

• onha Mombasa tullu aikas monestikkin katsottua, ja itse pidän siitä :) ois pitäny vaan kuopion torille mennä hilluu sillo ku kuvasivat siellä x) no ei sentäs :D

• Puijo

Pari tuttua on siinä torilla kuvatussa kuvassa. Oli kuulemma aurinkoinen ja mukava päivä.

Itse olen nähnyt pari kertaa !

• Auto+juna
        Puijo kirjoitti:

Pari tuttua on siinä torilla kuvatussa kuvassa. Oli kuulemma aurinkoinen ja mukava päivä.

Itse olen nähnyt pari kertaa !

Kuopiosta olisi saanut näyttää enemmäkin !

• Lauri H.

Kyllä Joonas ja Antti seurustelevat ja ovat tätä nykyä kihloissakin. Ensi kesänä aikovat virallistaa parisuhteensa. Onnea pojille!

• Kawasaki

Keitä olivat japanilaisina Lapissa esiintyneet ?

• HokkaIDo

Japanilaiset olivat tarkoituksella mukana kuvassa.

Sillä haettiin jakelukanavia Japaniin, ja siten se olisi ollut helpompaa ?

Koko kuvio kuitenkin kaatui kasaan, kun hei eivät olleetkaan sellaisia joilla olisi ollut oikeita suhteita !

• Zoomaus

Mikä oli Lapin Hotelli ja Ravintolan nimi, missä olivat töissä ?

• tietoa

ne ei tällä hetkellä seurustele ja todellakaan
        eivät ole kihloissa saatikka menossa naimisiin.! taidat olla kateellinen niille jätkille?

• Nimetön

Oli kyllä varsinainen pettymys koko leffa. Sen lisäksi että toteutus oli melko kömpelö, elokuvan tekijät ilmeisesti kuvittelevat, ettei kuolemansairailla nuorilla ole mielessään muuta kuin pillu ja viina.

• Anonyymi00015

EN KATTONU KUMMA KYLLÄ EI ISKENYT SILLOIN 2002 SYKSYLLÄ EIKÄ SEN JÄLKEENKÄÄN

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      65
      4444
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      98
      3697
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      108
      3331
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      21
      1896
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      68
      1883
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      87
      1129
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      88
      861
    8. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      821
    9. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      105
      817
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      23
      774
    Aihe