Miksi lahko tuomitsee naisen?

Anonyymi

Moni lahkoon joutunut on kun lakastunut kukka. Kristinuskon naisvastaisuus näkyy juuri näissä lahkoissa, jossa nainen ei saa olla nainen. Tämä naisten alistaminen on yhtä vanhaa kun juutalaisten haara kristinuskosta. Vaikka lukee kun piru Raamattua kovin myönteistä kuvaa se ei naisesta anna, päinvastoin. Jos oletusjeesus oli olemassa ei hän alistanut naisia, nämä väännöksen ja Raamatun muunnokset ovat juutalaisten itsensä keksimiä – ei ihme kun rinnakkaisteos on Koraani.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä tarkoitat tuolla, ettei nainen saa olla nainen?

      ST

      • Anonyymi

        Ei hän mitään osaa sanoa kunhan huutelee mitä sattuu miolloin sattuu kuulemiaan iskuhokemia, sellaist aon liikkeellä varsinkin näinä aikoina kun ihmiset pelkää mitä tuleman pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän mitään osaa sanoa kunhan huutelee mitä sattuu miolloin sattuu kuulemiaan iskuhokemia, sellaist aon liikkeellä varsinkin näinä aikoina kun ihmiset pelkää mitä tuleman pitää.

        Provohan tuo oli, mutta kunhan kyselen, että näen mitä ihmisen päässä ja sydämmessä liikkuu.

        ST


    • Anonyymi

      Tänä päivänä,nainen nimenomaan saa seurakunnassa tuoda itseään esille ja senhän ne tekevät,tanssivat lanteet keinuen,kun pääsee puhumaan,ei loppua näy.Pukeutua saa ihan vapaasti,saa paljastaa avunsa.Mikä on ongelma???

    • Anonyymi

      Nainen saa jos mies antaa

    • Anonyymi

      Missä tällaisia lahkoja on? Ei mua ole kukaan alistanut. Eikä tulisi mieleenkään antaa kenenkään alistaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe