Töitä ei ole ja kuskeja haetaan töihin

Anonyymi

Aika heikot ovat yrittäjän taidot, kun haaveillaan ainoastaan palkatta autoissa istuvista provisiopalkkaisista kuskeista. Ajoja ei ole ja kuskeja haetaan kymmenittäin. Kyllä voi olla yrittäjä tyhmä huijari.
Onneksi ala vapautui ja valeyrittäjät kaatuvat.

43

597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä en edes kehtaisi hakea tällä hetkellä kuljettajaa istumaan tolpille muutaman euron tuntipalkalla. Mun mielestä se on jo aikamoista riistoa . Ajan yksin ja kärsin itse...

    • Anonyymi

      Aika heikot ovat kuljettajan taidot, kun haaveillaan ainoastaan kiinteän tuntipalkan maksamiseen suostuvista yrittäjistä. Ajoja ei ole ja yrittäjiä haetaan kymmenittäin. Kyllä voi olla kuljettaja tyhmä huijari.
      Onneksi ala vapautui ja valekuljettajat poistuvat.

      • Anonyymi

        Yrittäjä joko maksaa tai itkee ja maksaa, simple as that.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittäjä joko maksaa tai itkee ja maksaa, simple as that.

        Yrittäjä maksaa kuljettajan palkan hänen kassaan ajamasta ajotulosta sovitun prosenttiosuuden mukaisesti. Ja vain siitä. Ei perämetsiä myymällä. Ei sossusta. Ei edes äidiltään lainaamalla.

        Koeteltu, hyväksi havaittu prosenttipalkka on toiminut ja toimii edelleen. Tuntipalkasta haaveilijat ruvetkoot itse yrittäjiksi ja maksakoot itselleen, mitä haluavat. Vaikkapa tuntipalkkaa.

        No money, no honey. Ymmärrätkö? Et. Voi, voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittäjä maksaa kuljettajan palkan hänen kassaan ajamasta ajotulosta sovitun prosenttiosuuden mukaisesti. Ja vain siitä. Ei perämetsiä myymällä. Ei sossusta. Ei edes äidiltään lainaamalla.

        Koeteltu, hyväksi havaittu prosenttipalkka on toiminut ja toimii edelleen. Tuntipalkasta haaveilijat ruvetkoot itse yrittäjiksi ja maksakoot itselleen, mitä haluavat. Vaikkapa tuntipalkkaa.

        No money, no honey. Ymmärrätkö? Et. Voi, voi.

        En oikein ymmärrä miksi mainitsit äitisi sekä "sossun", mutta suhariltahan voi odottaa järjettömiäkin aivopieruja.

        Taksiyrittäjän tulee maksaa työntekijöilleen ihan oikeaa palkkaa. Jos loisiva yrittäjä ei ole halukas maksamaan niin hän itkee ja maksaa, joskus jopa korkojen kera. Yritä nyt jo painaa se huvittavan muotoiseen päähäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittäjä maksaa kuljettajan palkan hänen kassaan ajamasta ajotulosta sovitun prosenttiosuuden mukaisesti. Ja vain siitä. Ei perämetsiä myymällä. Ei sossusta. Ei edes äidiltään lainaamalla.

        Koeteltu, hyväksi havaittu prosenttipalkka on toiminut ja toimii edelleen. Tuntipalkasta haaveilijat ruvetkoot itse yrittäjiksi ja maksakoot itselleen, mitä haluavat. Vaikkapa tuntipalkkaa.

        No money, no honey. Ymmärrätkö? Et. Voi, voi.

        Ei yrittäjä mitään maksa. Asiakas maksaa kuskin palkan. Pummiyrittäjä on pelkkä siipiveikko, joka loisii kuskin työn varassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei yrittäjä mitään maksa. Asiakas maksaa kuskin palkan. Pummiyrittäjä on pelkkä siipiveikko, joka loisii kuskin työn varassa.

        Mihin järjissään oleva kuljettaja siipiveikkoa pummiyrittäjää tarvitsee? Asiakashan kuljettajan palkan maksaa.

        Eli joutuin pummiyrittäjiin kyllästyneet kuskit auton ostoon ja yrittäjiksi. Näin voitte tehdä kuten minäkin: maksan itselleni kiinteää 3000 €/kk palkkaa. Verovelkaa minulla vasta vähän yli kymppitonni. Mutta kiinteä, provisioon sitomaton palkka on tietysti etusijalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikein ymmärrä miksi mainitsit äitisi sekä "sossun", mutta suhariltahan voi odottaa järjettömiäkin aivopieruja.

        Taksiyrittäjän tulee maksaa työntekijöilleen ihan oikeaa palkkaa. Jos loisiva yrittäjä ei ole halukas maksamaan niin hän itkee ja maksaa, joskus jopa korkojen kera. Yritä nyt jo painaa se huvittavan muotoiseen päähäsi.

        ...” itkee ja maksaa.”
        Hui, kun alkoi pelottaa. Onko trolli moottoripyöräkerhon jäsen? Sen lisäksi, että on H. C. Andersenin manttelinperijä. :-))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin järjissään oleva kuljettaja siipiveikkoa pummiyrittäjää tarvitsee? Asiakashan kuljettajan palkan maksaa.

        Eli joutuin pummiyrittäjiin kyllästyneet kuskit auton ostoon ja yrittäjiksi. Näin voitte tehdä kuten minäkin: maksan itselleni kiinteää 3000 €/kk palkkaa. Verovelkaa minulla vasta vähän yli kymppitonni. Mutta kiinteä, provisioon sitomaton palkka on tietysti etusijalla.

        Kyllä rahaa tulee, kun verovelkaakin kertyy. Verovelkaahan tuleen tulojen mukaan, eikä tyhjästä. Eikä sillä ole paljoakaan väliä, verot voi aina jättää kokonaan maksamatta. Siitä ei kukaan kärsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä rahaa tulee, kun verovelkaakin kertyy. Verovelkaahan tuleen tulojen mukaan, eikä tyhjästä. Eikä sillä ole paljoakaan väliä, verot voi aina jättää kokonaan maksamatta. Siitä ei kukaan kärsi.

        ”Eikä sillä ole paljoakaan väliä, verot voi aina jättää kokonaan maksamatta. Siitä ei kukaan kärsi.”
        Eli kun vaan kaikki jätämme verot maksamatta ”siitä ei kukaan kärsi”!? - Noinkohan on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Eikä sillä ole paljoakaan väliä, verot voi aina jättää kokonaan maksamatta. Siitä ei kukaan kärsi.”
        Eli kun vaan kaikki jätämme verot maksamatta ”siitä ei kukaan kärsi”!? - Noinkohan on?

        Yrittäjä, joka laittaa verojen maksun etusijalle on tyhmä kommunisti. Paljonko lanttisi auttavat siihen, kun Suomi lahjoittaa kolme miljardia kansalaisten verovaroja ensi vuoden alussa pois. Kaikista suurin ja paras kaikille on maksaa kunnollista palkkaa, jolloin koko kansantalous kasvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittäjä, joka laittaa verojen maksun etusijalle on tyhmä kommunisti. Paljonko lanttisi auttavat siihen, kun Suomi lahjoittaa kolme miljardia kansalaisten verovaroja ensi vuoden alussa pois. Kaikista suurin ja paras kaikille on maksaa kunnollista palkkaa, jolloin koko kansantalous kasvaa.

        Olen yrittäjä, joka mielelläni maksan verot, mitä Suomen lakien mukaan kuuluu. Lukeudun palkkatulojeni osalta parhaiten ansaitsevaan kymmeneen prosenttiin suomalaisista. En ole kommunisti, kuten eivät muutkaan niissä piireissä, joissa liikun, s.o. rotarit ja vapaamuurarit.

        Pohjoismaisen yhteiskuntamallin ylläpito edellyttää valitettavasti korkeaa veroastetta. Kansainvälisen kilpailukykymme vuoksi palkkojen tulee olla tasolla, joka ei ylitä kilpailijamaittemme tasoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittäjä, joka laittaa verojen maksun etusijalle on tyhmä kommunisti. Paljonko lanttisi auttavat siihen, kun Suomi lahjoittaa kolme miljardia kansalaisten verovaroja ensi vuoden alussa pois. Kaikista suurin ja paras kaikille on maksaa kunnollista palkkaa, jolloin koko kansantalous kasvaa.

        Löytyy teidän lisäksenne muitakin tahoja, jotka menettelevät verojen (ja muidenkin maksujen) suhteen ehdottamallanne tavalla:

        TE-palveluissa ja duunitorilla.
        Taksinkuljettaja, 4 paikkaa, Somalinaisten Tuki Wadajir ry, Turku.

        Yhdistys ei ole arvonlisäverorekisterissä, eikä työnantajarekisterissä.
        https://tietopalvelu.ytj.fi/
        Protestilistalla se on useita kertoja.
        https://www.protestilista.com

        Pitäisiköhän perustaa ”Verot valtion maksettavaksi -yhdistys” teikäläisille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittäjä maksaa kuljettajan palkan hänen kassaan ajamasta ajotulosta sovitun prosenttiosuuden mukaisesti. Ja vain siitä. Ei perämetsiä myymällä. Ei sossusta. Ei edes äidiltään lainaamalla.

        Koeteltu, hyväksi havaittu prosenttipalkka on toiminut ja toimii edelleen. Tuntipalkasta haaveilijat ruvetkoot itse yrittäjiksi ja maksakoot itselleen, mitä haluavat. Vaikkapa tuntipalkkaa.

        No money, no honey. Ymmärrätkö? Et. Voi, voi.

        Anonyymi tässä unohtaa lainsäädännön. Kun palkka on todella pieni, kyseessä on rikos. Testattu oikeudessa, mutta ei vielä taksiluskin osalta. 6 euroa tunti keskimäärin on minimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen yrittäjä, joka mielelläni maksan verot, mitä Suomen lakien mukaan kuuluu. Lukeudun palkkatulojeni osalta parhaiten ansaitsevaan kymmeneen prosenttiin suomalaisista. En ole kommunisti, kuten eivät muutkaan niissä piireissä, joissa liikun, s.o. rotarit ja vapaamuurarit.

        Pohjoismaisen yhteiskuntamallin ylläpito edellyttää valitettavasti korkeaa veroastetta. Kansainvälisen kilpailukykymme vuoksi palkkojen tulee olla tasolla, joka ei ylitä kilpailijamaittemme tasoa.

        Rotarit ovat kuuluisia homostelustaan.


      • Anonyymi

        Porvari Kusettaa aina

        Äänestä kokoomusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittäjä, joka laittaa verojen maksun etusijalle on tyhmä kommunisti. Paljonko lanttisi auttavat siihen, kun Suomi lahjoittaa kolme miljardia kansalaisten verovaroja ensi vuoden alussa pois. Kaikista suurin ja paras kaikille on maksaa kunnollista palkkaa, jolloin koko kansantalous kasvaa.

        Unohdit joka vuotiset lahjoituksen loisille. Yritystuet ja maatsloustukilahjoitukset
        Ne vasta on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittäjä, joka laittaa verojen maksun etusijalle on tyhmä kommunisti. Paljonko lanttisi auttavat siihen, kun Suomi lahjoittaa kolme miljardia kansalaisten verovaroja ensi vuoden alussa pois. Kaikista suurin ja paras kaikille on maksaa kunnollista palkkaa, jolloin koko kansantalous kasvaa.

        Tiesitkö, että teikäläisille on jo perustettu Sinimusta Liike, johon kipin kapin liittymään:
        https://sinimustaliike.fi/

        Persut eivät Sinulle sovi. Liikaa veronsa maksavia kommunisteja.


    • Anonyymi

      Huijarit ei kai yleensä ole tyhmiä. Sensijaan työnhakija joka epätoivoisesti yrittää päästä töihin taksiin, ja postailee käsittämättömiä haihatteluja nettipalstoille kiukuspäissään, on tyhmä.
      Mitä jos tuonkin tarmon kohdistaisit oikeitten töitten etsimiseen ja lopettaisit ton piipityksen täällä.

      • Anonyymi

        Eli mielestäsi yrittäjä, joka palkkaa henkilökuntaa, vaikka ei ole palkkatyötä tarjolla ei ole tyhmä. Onhan se ehkä liian lievä ilmaisu, kyse on aivovammaisesta hullusta huijarista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli mielestäsi yrittäjä, joka palkkaa henkilökuntaa, vaikka ei ole palkkatyötä tarjolla ei ole tyhmä. Onhan se ehkä liian lievä ilmaisu, kyse on aivovammaisesta hullusta huijarista.

        Esim. kaupan alalla palkataan työntekijöitä nollatuntisopimuksilla. Onko myös tällöin kyse ”aivovammaisesta hullusta huijarista”?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esim. kaupan alalla palkataan työntekijöitä nollatuntisopimuksilla. Onko myös tällöin kyse ”aivovammaisesta hullusta huijarista”?

        Nollatuntisopimuksella ja provikkapalkalla ei ole mitään tekemistä keskenään. Tietäisit sen, jos olisi yrittäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nollatuntisopimuksella ja provikkapalkalla ei ole mitään tekemistä keskenään. Tietäisit sen, jos olisi yrittäjä.

        Nollatuntisopimuksella ja provikkapalkalla on paljonkin tekemistä keskenään. Tietäisit sen, jos olisi yrittäjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli mielestäsi yrittäjä, joka palkkaa henkilökuntaa, vaikka ei ole palkkatyötä tarjolla ei ole tyhmä. Onhan se ehkä liian lievä ilmaisu, kyse on aivovammaisesta hullusta huijarista.

        Eiköhän se tyhmyri ole renki, joka suostuu näinä aikoina istumaan tolpalla toisen koslassa tyhjän panttina, kun voi hommata oman taksin ja istua omassa koslassa tolpalla tyhjän panttina. Ellei uuvatti muuhun kykene. Tyhmän pään vuoksi kärsii koko kroppa. Eikä asian tilaa velkavetoinen autokaan voi auttaa...

        Taksirengiksi ei ole kenenkään pakko ryhtyä. Enempää kuin kiinteää palkkaa rengilleen maksavaksi yrittäjäksi. Ei, vaikka palstalla asiantilan vuoksi kuinka ulistaisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se tyhmyri ole renki, joka suostuu näinä aikoina istumaan tolpalla toisen koslassa tyhjän panttina, kun voi hommata oman taksin ja istua omassa koslassa tolpalla tyhjän panttina. Ellei uuvatti muuhun kykene. Tyhmän pään vuoksi kärsii koko kroppa. Eikä asian tilaa velkavetoinen autokaan voi auttaa...

        Taksirengiksi ei ole kenenkään pakko ryhtyä. Enempää kuin kiinteää palkkaa rengilleen maksavaksi yrittäjäksi. Ei, vaikka palstalla asiantilan vuoksi kuinka ulistaisiin.

        Ehkä rengit on sen verran tyhmiä että luulevat ,että kun oikein ulisee ja haukkuu niin isännät hakee pankista lainaa jolla voivat sitten palkata rengin istumaan tolpalle vaikkei tuotosta olis mitään toiveita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nollatuntisopimuksella ja provikkapalkalla on paljonkin tekemistä keskenään. Tietäisit sen, jos olisi yrittäjä

        Ei toimi taksissa. Työvuorot tulee ilmoittaa viikko etukäteen. Vaikka 0-tuntisopimus on mahdollinen, miksi taksiyrittäjä sellaista pitäisi? Todella paljon työtä ja iso riski. Alkuun koeaika, ja jos homma ei toimi, loppuu työt.

        Nollatuntisopimus ei sovellu taksiin, koska työn määrä tiedetään aika hyvin ja yrittäjä voi palkata vain tietynmäärän kuljettajia. Nollatyösopimuksessa työntekijä voi kieltäytyä tarjotusta työstä. Siinä sitten auto seisoo.

        Joten noilla sopimuksilla on todellakin eroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nollatuntisopimuksella ja provikkapalkalla ei ole mitään tekemistä keskenään. Tietäisit sen, jos olisi yrittäjä.

        Aivovammainen kopioi, kun ei ajatus ole koskaan kulkenut. Mene häkkiisi takaisin popsimaan pillereitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toimi taksissa. Työvuorot tulee ilmoittaa viikko etukäteen. Vaikka 0-tuntisopimus on mahdollinen, miksi taksiyrittäjä sellaista pitäisi? Todella paljon työtä ja iso riski. Alkuun koeaika, ja jos homma ei toimi, loppuu työt.

        Nollatuntisopimus ei sovellu taksiin, koska työn määrä tiedetään aika hyvin ja yrittäjä voi palkata vain tietynmäärän kuljettajia. Nollatyösopimuksessa työntekijä voi kieltäytyä tarjotusta työstä. Siinä sitten auto seisoo.

        Joten noilla sopimuksilla on todellakin eroa.

        Onko nollatuntisopimusta joku ketjussa ehdottanut taksialalle? Ei ole. Palstan aivopierugeneraattori kumoaa väittämiä, joita kukaan ei ole esittänyt.


    • Anonyymi

      On harhaista kuvitella, että kuljettajien palkkaaminen provisiopalkalla toisi lisää ajoja tai asiakkaita. Ei tuo. Vaikka joku sattuisi yrittämään kuljettajan työtä provisiopalkkaisena, niin se päättyy muutaman päivän kuluessa, kun totuus selviää. Tietenkin pettynyt kuljettaja kertoo laajasti kokemuksistaan muille alan henkilöille, joka heikentää yrityksen tilaa entisestään. Kuljetusalalla kaikki yhtiöt ja yrittäjät tapoineen tunnetaan, jopa toiminimiyrittäjät. Tyhjää ja arvotonta puuhastelua, jota kutsutaan myös kusetukseksi.

      • Anonyymi

        On harhaista myös kuvitella, että kuljettajan palkkaaminen kiinteällä, ajosuorituksista riippumattomalla palkalla kannustaisi kuljettajaa parempaan työsuoritukseen. Ei kannusta.

        Niitä taksialasta kiinnostuneita henkilöitä, jotka haaveilevat kiinteästä tuntipalkasta, kehotan ryhtymään itse yrittäjäksi ja maksamaan itselleen kunnon kiinteää palkkaa. Näin energia tulee käytetyksi hyödyllisemmin, kuin vinkumalla palstalla kuukaudesta toiseen ja lyöden päätään seinään kuvitellen, että sinnikäs vinkuminen palstalla jotenkin ihmeenomaisesti saisi Suomeen sikiämään yrittäjiä, jotka maksaisivat kiinteää palkkaa provisiopalkan sijasta ja näin kusemaan omiin muroihinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On harhaista myös kuvitella, että kuljettajan palkkaaminen kiinteällä, ajosuorituksista riippumattomalla palkalla kannustaisi kuljettajaa parempaan työsuoritukseen. Ei kannusta.

        Niitä taksialasta kiinnostuneita henkilöitä, jotka haaveilevat kiinteästä tuntipalkasta, kehotan ryhtymään itse yrittäjäksi ja maksamaan itselleen kunnon kiinteää palkkaa. Näin energia tulee käytetyksi hyödyllisemmin, kuin vinkumalla palstalla kuukaudesta toiseen ja lyöden päätään seinään kuvitellen, että sinnikäs vinkuminen palstalla jotenkin ihmeenomaisesti saisi Suomeen sikiämään yrittäjiä, jotka maksaisivat kiinteää palkkaa provisiopalkan sijasta ja näin kusemaan omiin muroihinsa.

        Kun yritystoiminnan ainoa liiketoimintasuunnitelma on kusettaa muita, ja kuvitella saavansa lisätuloja makuuttamalla kuskeja autoissa, niin kannattaisi suosiolla jättää konkurssihakemus. Se on edessä joka tapauksessa.

        Hyvää työsuoritusta tekevä kuljettaja ei tarvitse rasitteekseen loisivaa yrittäjää, joka ei osaa hankkia asiakkaita. Tuottoisat kuljettajat ryhtyvät toimimaan itsenäisesti tai siirtyvät normaalijärkisten palvelukseen. Pummiyrittäjät poistuvat alalta oman laiskuutensa ja tyhmyytensä johdosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun yritystoiminnan ainoa liiketoimintasuunnitelma on kusettaa muita, ja kuvitella saavansa lisätuloja makuuttamalla kuskeja autoissa, niin kannattaisi suosiolla jättää konkurssihakemus. Se on edessä joka tapauksessa.

        Hyvää työsuoritusta tekevä kuljettaja ei tarvitse rasitteekseen loisivaa yrittäjää, joka ei osaa hankkia asiakkaita. Tuottoisat kuljettajat ryhtyvät toimimaan itsenäisesti tai siirtyvät normaalijärkisten palvelukseen. Pummiyrittäjät poistuvat alalta oman laiskuutensa ja tyhmyytensä johdosta.

        Jos näin on, mitä järkeä on ulista tällä palstalla? Hopi hopi autokaupoille nyt, niin ehtii vielä pikkujoulukiireisiin omalla taksilla, maksaen itselleen 3000/kk palkkaa ja voi samalla näyttää keskaria pummiyrittäjille!
        Menis enerkia parempaan käyttöön kuin tää valitus täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos näin on, mitä järkeä on ulista tällä palstalla? Hopi hopi autokaupoille nyt, niin ehtii vielä pikkujoulukiireisiin omalla taksilla, maksaen itselleen 3000/kk palkkaa ja voi samalla näyttää keskaria pummiyrittäjille!
        Menis enerkia parempaan käyttöön kuin tää valitus täällä.

        Ei palkat ulisemalla muutu. Takseissa toteutuu nyt kilpailu ja vapaa yrittäjyys. Autoja saa ostettua muutamalla satasella tai osamaksulla, joten voi ryhtyä yrittäjäksi ja maksaa itselleen haluamaansa palkkaa. Eihän rengillä ja isännällä ole mitään eroa muutamien autojen puljuissa, joissa ei ole kunnollisia sopimusajoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei palkat ulisemalla muutu. Takseissa toteutuu nyt kilpailu ja vapaa yrittäjyys. Autoja saa ostettua muutamalla satasella tai osamaksulla, joten voi ryhtyä yrittäjäksi ja maksaa itselleen haluamaansa palkkaa. Eihän rengillä ja isännällä ole mitään eroa muutamien autojen puljuissa, joissa ei ole kunnollisia sopimusajoja.

        Täällä piipittää nää samat pellet jotka vuosikausia vaati alaa vapaaksi ja itselleen oikeutta perustaa yritys. Nyt kun se olisi mahdollista, vollotetaan peukalo suussa äitin hameenhelmassa että yää yää...paha taksi-isäntä ei suostu maksamaan palkkaa .


    • Anonyymi

      No miks ei? Voihan se rentturenki reppana joskus jonku keikan saadakin. Itse ainakin ajattelen että se on sijoitus ja pidetään kaikki verkot vesillä😁 se miten rengin kannalta on typeryyden huippu, lähinnä naurattaa, välillä soitan ja haukun, että koitas nyt paskahousu saada keikkaa siellä! Hahhahah toi ykskin pässi on puolessa vuodessa istunut yli tuhat tuntia ja ei edes keskitason kk palkkaa siltä ajalta yhteensä saanut! Noh antaa istua siellä, onneks itelle riittää noi muutaman auton tulot oloneuvoksena ja hyvinä aikoina on tullut sijoiteltua ja maksettua asunnot ym! Niin se vaan on että kukin tekee miten tahtoo ja osa on täysiä puupäitä!

    • Anonyymi

      Isännille erittäin edullinen palkkaus kun ei tarvitse maksaa tyhjästä vaan pistää renki tolpalle istumaan ja itse makaa kotona.

      • Anonyymi

        Tuo on kyllä totta. Onneksi rengit on niin tyhmiä etteivät tätä ymmärrä ja ala itse isänniksi, kun siinä hommassa rahaa saisi ihan sohvalla maaten, vaan mieluummin istuvat 0 palkalla tolpalla ja suoltavat valituksia nimettömänä nettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kyllä totta. Onneksi rengit on niin tyhmiä etteivät tätä ymmärrä ja ala itse isänniksi, kun siinä hommassa rahaa saisi ihan sohvalla maaten, vaan mieluummin istuvat 0 palkalla tolpalla ja suoltavat valituksia nimettömänä nettiin.

        Tuokin on totta. Pitää olla todella tyhmä, että istuu päivästä toiseen autossa odottaen palkkioiden tai asiakasmäärän kasvavan. Asiakas maksaa palkan, eikä asiakasmäärä eli palkanmaksajien määrä ole kasvamassa. Autojen määrä ainoastaan kasvoi, joten sama potti jaetaan useampien kesken.

        Rengillä ja isännällä ei ole käytännössä mitään eroa. Hehän elättävät toisiaan, kuten avioparit. Isännällä on vain osamaksujen ja vakuutuksien maksu. Muuten mennään käsikädessä.

        Provisiopalkkaisen on turha leikkiä työntekijää, ja duunariyrittäjän on turha leikkiä työnantajaa ja johtajaa. Samoja lantteja molemmat jakavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kyllä totta. Onneksi rengit on niin tyhmiä etteivät tätä ymmärrä ja ala itse isänniksi, kun siinä hommassa rahaa saisi ihan sohvalla maaten, vaan mieluummin istuvat 0 palkalla tolpalla ja suoltavat valituksia nimettömänä nettiin.

        Ja kun renki saa älynväläyksen, hän rupeaa isännäksi. Ja huomaa ehkä, että 0 palkka myös isäntänä on 0 palkka.

        Uusisäntä voi tietysti olla hyvin ovela: rupeaa ajamaan 24/7. Ei tarvita renkiä. Rahaa säästyy, kun istuu autossa eikä kapakasssa. Vuokraa säästyy, kun kämpästä voi luopua...
        Keksikää säästökohteita lisää, kun olette niin tavattoman älykkäitä. Jakomäen Tietäjä suorastaan yli-ihminen...Tirsk.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuokin on totta. Pitää olla todella tyhmä, että istuu päivästä toiseen autossa odottaen palkkioiden tai asiakasmäärän kasvavan. Asiakas maksaa palkan, eikä asiakasmäärä eli palkanmaksajien määrä ole kasvamassa. Autojen määrä ainoastaan kasvoi, joten sama potti jaetaan useampien kesken.

        Rengillä ja isännällä ei ole käytännössä mitään eroa. Hehän elättävät toisiaan, kuten avioparit. Isännällä on vain osamaksujen ja vakuutuksien maksu. Muuten mennään käsikädessä.

        Provisiopalkkaisen on turha leikkiä työntekijää, ja duunariyrittäjän on turha leikkiä työnantajaa ja johtajaa. Samoja lantteja molemmat jakavat.

        Oikeassa elämässä se renki ei todellakaan elätä muita kuin itsensä, ja heikosti. Provikan ja kaikkien kulujen jälkeen kuskin tuomasta rahasta ei jää juuri mitään. Jos omistaa 100 autoa, siitä voi jotain jäädä muttei muuten.
        Taksialan hinnoittelulla ei ole koskaan ollut järkevää pitää ulkopuolista työvoimaa, mutta sääntelyn aikana se oli pakko kun ajovuorolistan määrämät tunnit piti sanktioiden uhalla pitää auto liikenteessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeassa elämässä se renki ei todellakaan elätä muita kuin itsensä, ja heikosti. Provikan ja kaikkien kulujen jälkeen kuskin tuomasta rahasta ei jää juuri mitään. Jos omistaa 100 autoa, siitä voi jotain jäädä muttei muuten.
        Taksialan hinnoittelulla ei ole koskaan ollut järkevää pitää ulkopuolista työvoimaa, mutta sääntelyn aikana se oli pakko kun ajovuorolistan määrämät tunnit piti sanktioiden uhalla pitää auto liikenteessä.

        kateinen raha ola paras ilma kuiti huva palka kitos sipila ja berne


    • Anonyymi

      Eikö se ole aivan sama istua tolpalla ilman keikkaa, kun että istuu kotona.
      Voi ainakin sanoa että käy töissä, vaikka ei tienaisi mitään.
      Ei tarvitse ainakaan sanoa että olen työtön

      • Anonyymi

        Istuisivatkin kotona. Vaan kulkevat juopottelemassa ympäri kyliä. Taksissa kuskina istuessa rahhaa säästyy eikä tule krapulaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3650
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2982
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2880
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2758
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2673
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2455
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      2149
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1897
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      202
      1867
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1837
    Aihe