Itse en pidä niinistöstä. Isäksi seitsemänkymppisenä, oikeistolainen joka antaa sen näkyä. Mitä presidentin ei pitäisi tehdä.
Koivisto oli hyvä pressa.
niinistö sauli
10
167
Vastaukset
- Anonyymi
En minäkään pidä S. Niinistöstä. Sitten meitä on kaksi. Loput 99.99992 % hurraavat mitä tahansa nykyinen presidentti tekee tai jättää tekemättä. Minua ei haittaa isyys vanhalla iällä eikä oikeistolaisuus jo nuorella iällä. Ninistö on aika lailla pohjanoteeraus Suomen presidenteistä, mutta suosio kasvaa kuin Kim Jong-unilla eräässä Pohjois-Maassa.
- Anonyymi
Hehehhee, hheehhee
- Anonyymi
Niinpä niin. Aloittajan mielestä Koivisto oli hyvä pressa kun oli vasemmistolainen ja antoi sen näkyä.
- Anonyymi
Niinistö on oikeistolainen, vaikka yrittää sitä peittää, mutta se näkyy kuitenkin.
- Anonyymi
Öh, öh, öh
- Anonyymi
Kävely on muuttunut koukkupolviseksi hissutteluksi, puhe ajoittain epäselvää, henkeäkin ahdistaa (keuhkoahtauma?). Olisko jo syytä miettiä asioita?
- Anonyymi
Liian raskasta.
- Anonyymi00009
Anonyymi kirjoitti:
Liian raskasta.
Sale saa keuhkosyövän vielä.
Poltti syöpäkääryleitä tuhottomasti, oliko siinä JÄRKEÄ?
- Anonyymi00010
Niinistö on onnettomuus Suomelle. Entä sitten tämä Valtonen, suorastaan surkuhupaisaa analyysiä Ukrainan sodasta ja Venäjästä. Suomi kaivaa koko ajan itse verta nokasta. Suomen suunnan pitää muuttua. Rauhan rakentaminen, yhteistyö ja kauppa. Suomen itsenäisyys takaisin.
- Anonyymi00011
Hänen märkäuni toteutui! Natpliitos ja suhteet poikki Venäjään!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."422116Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96935
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73889Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78839Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691