Itse en pidä niinistöstä. Isäksi seitsemänkymppisenä, oikeistolainen joka antaa sen näkyä. Mitä presidentin ei pitäisi tehdä.
Koivisto oli hyvä pressa.
niinistö sauli
10
176
Vastaukset 10
- Anonyymi
En minäkään pidä S. Niinistöstä. Sitten meitä on kaksi. Loput 99.99992 % hurraavat mitä tahansa nykyinen presidentti tekee tai jättää tekemättä. Minua ei haittaa isyys vanhalla iällä eikä oikeistolaisuus jo nuorella iällä. Ninistö on aika lailla pohjanoteeraus Suomen presidenteistä, mutta suosio kasvaa kuin Kim Jong-unilla eräässä Pohjois-Maassa.
- Anonyymi
Hehehhee, hheehhee
- Anonyymi
Niinpä niin. Aloittajan mielestä Koivisto oli hyvä pressa kun oli vasemmistolainen ja antoi sen näkyä.
- Anonyymi
Niinistö on oikeistolainen, vaikka yrittää sitä peittää, mutta se näkyy kuitenkin.
- Anonyymi
Öh, öh, öh
- Anonyymi
Kävely on muuttunut koukkupolviseksi hissutteluksi, puhe ajoittain epäselvää, henkeäkin ahdistaa (keuhkoahtauma?). Olisko jo syytä miettiä asioita?
- Anonyymi
Liian raskasta.
- Anonyymi00009
Anonyymi kirjoitti:
Liian raskasta.
Sale saa keuhkosyövän vielä.
Poltti syöpäkääryleitä tuhottomasti, oliko siinä JÄRKEÄ?
- Anonyymi00010
Niinistö on onnettomuus Suomelle. Entä sitten tämä Valtonen, suorastaan surkuhupaisaa analyysiä Ukrainan sodasta ja Venäjästä. Suomi kaivaa koko ajan itse verta nokasta. Suomen suunnan pitää muuttua. Rauhan rakentaminen, yhteistyö ja kauppa. Suomen itsenäisyys takaisin.
- Anonyymi00011
Hänen märkäuni toteutui! Natpliitos ja suhteet poikki Venäjään!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011233
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku91850Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31774- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466