Työkyvyttömyys eläkkeellä

Anonyymi

Työkyvyttömyyseläkkeellä elän lainausmerkeissä yksin mutta kyllä naistuttava on. Eri asunnot on sanon synnin päästön koska kaljottelen eikä hänelle sillon asiaa heh. Aamut kaikista hienompia hörppiä kahvia.

9

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eläke kun myönnettiin niin pää keveni 10kg.

• Anonyymi

Mulla tuli painoo lissää 40 killoo kun kopsahti eläke.
      Ei haittaa, mukavaa on.

• Anonyymi

Johtuko painonnousu lääkkeistä vai alkoko ruoka maistuun.Itse yleensä ollut aamu-uninen mutta nyt eläkkeellä viimeistään 7 aikaan hörpin aamukahvia. Kevät ja kesä reteetä. Ei tarvi prkl notkua työkkärin listoilla ja lukea työvoimapoliittisia päätöksiä. Eläkepäätöksen kun sain ni piruuttaan en ilmottanut työkkäriin heh ja heti lappu postissa.

• Anonyymi

ei tuolta ole liiemmin lappuja tullu

• Anonyymi

Niin varmaankin saa rauhassa olla

• Anonyymi

Täälläkin työkyvyttömyyseläke. Elämä on leppoisaa, kun ei työkkäri yms ahdistele enää työhaku jutuilla.

• Anonyymi

Joo kyllä tämä eläke-elämä on kuitenki mukavampaa..Mutta joskus kieltämättä tuntuu aika rauhalliselta tämä arki,varsinki nyt pieän aikaan kun ulkoilu ei ole niin miellyttävää.Kesällä kaikki on toisin,sillon elämä maistuu paremmalta.

• Anonyymi

Sain psyyke-eläkkeen ja ketipinor reseptin.

• Anonyymi

Itse depressiosta ja nyt lääkkeenä risperdal sertralin enkä ole heh skitsofreenikko. Kyllähän neuroleptejä määrätään paljon.Onko tuo ketipinor hyvä lääke. Helpotus kylläkin monelle kun työkyvyttömyyseläke määrättiin enkä itse ainakaan mitenkään helposti saanut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      2545
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      203
      1190
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1101
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      923
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      101
      912
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66