Kun et pääse pankkiin maksamaan laskujasi kun niillä on varattava aika päästäkseen pankkiin puhelimessa jonotat ja jonotat. Entä kun eräpäivä menee etkä pääse makasmaan laskujasi.
Laskujenmaksu kun pankit on kiinni.
4
123
Vastaukset
- Anonyymi
Tee sitten näin: Ota ottoautomaatista käteistä ja tule meille rahojesi ja laskujesi kanssa. Maksetaan lasku minun verkkopankissa ja annat sitten käteistä minulle laskujen verran.
Tässä olisi bisnesmahdollisuus niille joilla on verkkopankki ja tilillä pätäkkää laskujen maksuun. Maksu / lasku voisi olla vaikka 2€/lasku, tulisi halvemmaksikin kuin pankin tiskillä veloitettava laskunmaksu. Mitenkä vrottaja sitten suhtautuu tälläiseen pitäskö olla yritys ja kirjanpito.- Anonyymi
No maksupalvelu vai mikä se nykyään on. Pankin kanssa sopimus ja sitten vaan laitat laskut sinne pankin kirjekuoressa maksuun. Veloittavat eräpäivänä. Toki voit itse laittaa laskuun eräpäivän, jos lasku ei ehdi pankkiin eräpäiväksi. Itse maksan laskut osuuspankin verkko pankissa, mutta olen vakavasti harkinnut vaihtaa s-pankkiin ihan periaatteesta. Ärsyttää kun porukat on pulassa, jos ei pysty verkossa asioita hoitamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No maksupalvelu vai mikä se nykyään on. Pankin kanssa sopimus ja sitten vaan laitat laskut sinne pankin kirjekuoressa maksuun. Veloittavat eräpäivänä. Toki voit itse laittaa laskuun eräpäivän, jos lasku ei ehdi pankkiin eräpäiväksi. Itse maksan laskut osuuspankin verkko pankissa, mutta olen vakavasti harkinnut vaihtaa s-pankkiin ihan periaatteesta. Ärsyttää kun porukat on pulassa, jos ei pysty verkossa asioita hoitamaan.
Tuo entinen Osuuspankki (jäsenten palvelua varten perustettu) on menettänyt yhteytensä ainakin vanhempaa asiakaskuntaansa.
En minäkään ymmärrä missä hurmiossa tämä uusi naisjohtaja siellä pankkia "uudistaa".
Olen siirtänyt omaa asiointia ihan periaatteesta S-pankkiin vaikka en tarvitsekaan kantaa lunta op- pankin hienolle ja kalliille lattialle.
- Anonyymi
Paras vaihtoehto on ottaa tilit pois kepupankista, sillä se on vain metsärahoja varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18711418
- 575422
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462687- 402365
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131841Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441795Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut271463Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta411450Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61386Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371359