Saatiin taas joululahja sähköyhtiöltä. Hienosti perusteltiin liirunlaarumein, korotuksen paineita. Jäi kuitenkin kertomatta, jättiosingoista sekä johtajiston paljankorotuksista. Vahingossa varmaan.
Leppäkosken Sähkö Oy
7
106
Vastaukset
- Anonyymi
Sun kannattaa varmaan soittaa Leppäkoskelle ja irtisanoa sähköliittymä. Tämän jälkeen heiltä ei tule enää laskua.
- Anonyymi
Ajaa asiakkaat muihin yhtiöihin tarpeettomalla sulake touhullaan kaikki vaan sanos sopimukset irti niin loppuu koko yritys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajaa asiakkaat muihin yhtiöihin tarpeettomalla sulake touhullaan kaikki vaan sanos sopimukset irti niin loppuu koko yritys.
Irtisanoin äsken sähköliittymäni. Tulevat maanantaina katkaisemaan linjan. Täytyy kuntopyörään virittää dynamo ja pieni akku valoja varten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Irtisanoin äsken sähköliittymäni. Tulevat maanantaina katkaisemaan linjan. Täytyy kuntopyörään virittää dynamo ja pieni akku valoja varten.
Olen harkinnut samaa. Miksi elättäisin tällaisia rosvoja? Tuottaa sähköä aggregaatilla silloin kun sitä tarvitsee. Pakastin ja kuumavesivaraaja linnunpöntöiksi. Lämmitetään vesi ja ruoka puuhellalla. On sitä ennenkin ihmiset pärjänneet ilman tuollaisia rosvoja. Aggregaatti päälle vaan jos luukuttaa Marshalleja.
- Anonyymi
Siellä ajelee sellaiset lyhkäiset taakaleet eivät ole naisten mieleen sitten ei
- Anonyymi
Vaihtkaa hyvät ihmiset yhtiöö. Noille rosvoille ei mikää riitä. Mutta komeet osingot jakoivat juuri. Sinne menee kansan palkat herrojen taskuun. hah hah.
- Anonyymi
Lintilä ei ole tehnyt mitään vaikka piti. Odottaa varmaan kunnallisvaaleja ja sitten tapahtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066