Kristillisdemokraatit kurittavat köyhiä ja ajavat eliitin etuja

Anonyymi

Kritittyjen mielestä köyhät saavat liikaa
Kristillisdemokraatit ovat esitelleet varjobudjettinsa, jossa he olisivat jakaneet rahaa köyhiltä rikkaille. Muistakaahan tämä kunnallisvaaleissa: mitä enemmän kristillisdemokraatteja valtuustoissa, sitä tiukemmaksi elämä muuttuu. Kaikille, eikä vain vähäosaisille, sillä rahaa ei voi jakaa hyväosaisille ottamatta sitä kaikilta muilta.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole koskaan ymmärtänyt Suomen kristillisdrmokraatteja. Eliitin kaksien standardien monarkiaa ajava kova porvaripuolue. Sen jäsenet koittavat neulansilmän läpi taivaaseen. Mammonan epäjumala noitunut nämä moralistit, iljettävää!
      Mutta niinhän Raamattu opettaa että viimeisinä päivinä myös suuri osa kristityistä joutuu harhaan antikristillisyyteen, eli yhdenvertaisuus väistyy ja aletaan kannattaa vihtahousun epätasa-arvoisuutta ja muiden riistämistä rahan takia. Tehkää parannus jättämällä epäjumalanne!
      Mammonalle annetaan kaikki valta eli se arvottaa ihmiset.

    • Anonyymi

      Koska Jeesuksen seuraajista tuli ahnaita porvareita?

    • Anonyymi

      Olisit nyt edes lukenut sen vaihtoehtobudjetin ennen tuota vuodatusta. Pystytkö kertomaan, mikä siinä on kuvailemasi kaltaista ja mikä päinvastaista?

      • Anonyymi

        Itsekö täällä pitää kaikki tehdä. En ne antanu toimistolta muuta kun ton alotustekstin postattavaksi tänne. Ei ne mitään vaihtoehto budjettia mulle antanu, enkä lukiskaa vaik antaisivatki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekö täällä pitää kaikki tehdä. En ne antanu toimistolta muuta kun ton alotustekstin postattavaksi tänne. Ei ne mitään vaihtoehto budjettia mulle antanu, enkä lukiskaa vaik antaisivatki.

        Tuo on kieltämättä paha paikka, kun pitäisi itse perehtyä asiaa josta kirjoittaa. Tässä sinulle linkki, josta pääset tutustumaan itsekin asiaan.

        keskustelu.suomi24.fi/t/16679648/kd-vaihtoehtobudjetti-tukee-lapsiperheita-ja-pienituloisia


    • Anonyymi

      Vasemmistohallitus nostaa pienituloisten veroja eniten.

      • Anonyymi

        KD ei ole mukana vasemmistohallituksessa.


    • Anonyymi

      Vasemmistohallituksen aikana työttömyys lisääntyy jatkuvasti.

      • Anonyymi

        KD ei ole mukana vasemmistohallituksessa.


    • Anonyymi

      Kautta aikojenhan kristittyjen johtohenkilöt ja kirkko ovat yhdessä kupanneet tavallista hyväuskoista kansaa, mistä kirkko ja sen seurakunnat muuten olisivat saaneet valtavat omaisuusmassansa?

      • Anonyymi

        Tuo ei liity puolueeseen Suomen Kristillisdemokraatit. KD ei ole kristittyjen johto, kirkko eikä seurakunta. Ennemmin tuo kuuluu palstalle Yleistä kristinuskosta. Yleisenä ohjeena annan, että kun alat hyökkäämään jotain vastaan, selvitä edes perusasiat aiheesta itsellesi.


    • Anonyymi

      Suomessa ovat kristityt olleet riesana iänkaiken. Eilinen täällä pohjantähden alla taas osoitti kuinka he kuuluvat lahtareiden joukkoon.

      • Anonyymi

        Aika harva näkee kristityt riesana yhtään millekään. Millä perusteella väität krisitttyjä riesaksi Suomessa? Mihin ryhmään katsot itsesi kuuluvan?

        Mitä sellaista täällä Pohjantähden alla tapahtui eilen, jonka perusteella väität kristittyjen kuuluvan lahtareiden joukkoon? Kuulutko sinä lahtareihin?


    • Anonyymi

      Vasemmistoliitto voittaa kuntavaaleissa.

      • Anonyymi

        Hallituspuolueethan yrittivät saada vaalivoittoa jakamalla 1 000 000 000 € valtion rahaa enemmän kuin kunnat katsoivat tarvitsevansa koronan vuoksi, kunnille. Tämä kaikki siis muiden velkojen lisäksi veronmaksajille maksettavaksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe