Pariin viikkoon en ole täällä käynyt, kun on ollut ja politiikkaa kiinnostavampaa ajateltavaa - siitä lopuksi. Täytyihän nyt tulla itsenäisyyspäivän toivotukset tuomaan. Ensiksi hieman palstalta nyt näkemästäni:
Aito-arska on tehnyt hienon avauksen uusimmasta gallupista. Tuon gallupin näyttämää arska on hänelle ominaiseen maltillisen viisaaseen tapaansa analysoinut. Täysin yhdyn hänen näkemyksiinsä. Hyvältä tuo gallup näyttää hallituksen ja hallituspuolueiden kannalta, sillä onhan niin kuin arska toteaa: "Hallituspuolueiden yhteenlaskettu kannatus on 55,9 prosenttia ja opposition kannatus 44,1 prosenttia. Hallituspuolueiden yhteenlaskettu kannatus on laskenut puoli prosenttiyksikköä, kun taas opposition kannatus on vastaavasti noussut puoli prosenttiyksikköä."
En mene tuolle avaukselle, jotten vetäisi sinne niitä, jotka alkaisivat puhua vain minusta.
Mielipidepankki on tehnyt avauksen, jossa tyylilleen ominaisesti on näyttänyt, että vakavakin asia voidaan esittää hauskasti. Hän sanoo Halla-ahon esittämän aiheuttaneen kepulaisen vimmaisen pörinän. Vimmaisemman pörinä hän aiheutti tällä palstalla, kun avauksensa näkyy saaneen jo lähes 200 viestiä. Mpp taitaa jo rikkoa minun avauksillani saaman ennätyksen!
Jätän menemättä tuollekin avaukselle, samasta syystä, jonka arskan avauksen osalta totesin.
Sen verran omakohtaisesti politiikastakin, että suuresti ihmettelen palstan kepulaisten täällä esittämää nykyisen hallituksen vastaista älämölöä, vaikka heidän puolueensa on hallituksessa, tärkeillä paikoilla ja hyvin ministerein. Matti Vanhasen viimepäivien esiintymiset ovat olleet todella vakuuttavia, samoin oli tämänaamuinen Antti Kaikkosen esiintyminen tv1:n Ykkösaamussa.
Luulisi keskustalaisten olevan hyvinkin tyytyväisiä siitä, että kannatus on pysynyt noinkin korkeana puolueella sen hallituksessa ollessa. Oikeasti puolueen kannattajia eivät lienekään nuo, jotka haikailevat puolueen lähtöä hallituksesta ja hallituksen kaatumista. Haluavat esiintyä keskustalaisina vain puolueen kuvaa liatakseen.
Nyt siihen, johon alussa viittasin: Minulla on ollut jo lähes 2 kk jatkunut sairasteluputki, monet lääkäritutkimukset labrakokeineen ja röntgenineen, mutta selvyyttä syihin ei ole tullut. Ensi viikolla on vielä yksi tutkimus. Yhteenvedon noiden tutkimusten tuloksista saan 15.12. omalta terveyskeskuslääkäriltäni. Olkoon tulos mikä tahansa, selväähän on, että olen jo elämäni loppusuoran kalkkiviivoilla. Kun on jo tätä ikää. Onhan tässä jo elettykin. Monessa olen mukana ollut, paljon nähnyt ja kokenut. Olen saanut elämältäni paljon enemmän kuin mitä lähtökohtani olisivat luvanneet.
Eipä nyt aihetta muuhun kuin vain tämän hienon maamme hienon itsenäisyyspäivän toivotukset kaikille tämän myötä:
https://www.youtube.com/watch?v=k9ZoPlRiuEE
Huomioita palstalta ja vähän muutakin
39
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa mieltä.
Tämän hallituksen parhaat ministerit on keskustalaisia.- Anonyymi
Kyllä noihin edellä mainittuihin lisäisin Anneli Saarikon.
- Anonyymi
Joko viimein tuo ukonkuvatus puhaltaa sen kylmän pierun?
- Anonyymi
Tuo ihan aito sotilas väittää, että kyttäät täällä koko ajan ja siltähän se vaikuttaakin.
Mitäs olet tehnyt kun et sanojesi mukaan ole täällä ollut?- Anonyymi
Kuules, tuo ihan aito sotilas ei ole aitoa sotilasta nähnykään. On vain pahainen trollaava idiootti jonka älykkyyden tason kaikki ovat havainneet matalaksi.
Jos tuo tarkoittamasi on omasta mielestään ihan aito sotilas, varmaan hän ihan aidosti myös näkee niin kuin sanot hänen väittävän. Avaukseni lopussa kertomassani tilanteessani minulle on kyllin riittänyt tärkeämpää ajateltavaa ja tekemistäkin kuin se, mitä tämä palsta tarjoaisi.
Luulenpa, että kyseisen oikeasti aidon olemuksen on määritellyt tuo sinulle jo vastannutkin.- Anonyymi
kapi_ kirjoitti:
Jos tuo tarkoittamasi on omasta mielestään ihan aito sotilas, varmaan hän ihan aidosti myös näkee niin kuin sanot hänen väittävän. Avaukseni lopussa kertomassani tilanteessani minulle on kyllin riittänyt tärkeämpää ajateltavaa ja tekemistäkin kuin se, mitä tämä palsta tarjoaisi.
Luulenpa, että kyseisen oikeasti aidon olemuksen on määritellyt tuo sinulle jo vastannutkin.Me lahtarikaartin laitamme ja kaikki tapamme. Ja piispan pojat he sanovat heille viimeksi aamenen. Ai, ai, ui, ui, me laulamme riemulla. Ja herrojen päiville riennämme sillä hemmetin kiiruulla.
- Anonyymi
Älä ukkorahja enää pidättele kylmää pieruasi, anna vain sen turahtaa. Se helpottaa tuskaasi.
- Anonyymi
Kaikkonen kävi la 5.12. tv:n Ykkösaamussa kehumassa tehtyä "puolustussopimusta". Kylläpä nauratti kun kyseessä oli tyhjän höpinä!
Toimittaja ei älynnyt kysyä sopimuksen sisällöstä yhtään mitään.
Sopimuksessa on kovin erikoisia sanavalintoja, jotka käyjännössä tekevät siitä lähinnä ns. tyhjän paperin!
Vaikka yhteistyö Suomen ja Ruotsin välillä on kehittynyt lupaavasti, Ruotsin valtiopäivien syyskuussa hyväksymää lakia maiden keskinäisestä sotilaallisesta avunannosta Rebas pitää osittain ongelmallisena.
– Se koostuu kuudesta pykälästä, joista useimmat – peräti viisi kuudesta – käsittelevät Suomen apua Ruotsille sodassa tai sodan uhatessa. Jokseenkin merkillisesti vain yksi pykälä koskee Ruotsin mahdollista apua Suomelle, hän toteaa.
– Siinä sanotaan, että Ruotsin hallitus SAA tukea Suomea asevoimin, mutta vain sillä edellytyksellä, että (1) Ruotsi ei itse ole sodassa ja (2) että Suomen alueella ei ole käynnissä aseellista konfliktia.
Rebasin mielestä on erikoista, että lain mukaan Ruotsi siis voi lähettää joukkoja Suomen avuksi, mutta sen ei tarvitse niin tehdä, ja silloinkin joka tapauksessa vain rauhan aikana.
– Niin pian kuin Suomen ja Venäjän rajalla tai ilmatilassa sen yläpuolella roihahtaa, Ruotsi voikin sitten jälleen rauhassa keskittyä omiin asioihinsa, hän sivaltaa.
https://www.verkkouutiset.fi/ruotsin-suomea-koskevista-kirjauksista-huolestuttiin-vakava-asia/#83311e0a
Kuntavaalien tv-väittelyissä asia taatusti nostetaan esiin ja onhan se hauskaa katsottavaa kun kepulit kiemurtelee "ottaessaan etäisyyttä" kepun rahoittajaksi suunniteltuun rötössäätiöönsä.
Meillä on rikostuomion saanut ministeri eli Nuorisosäätiön toiminnassa mukana olleella puolustusministeri Kaikkosella on "ehtoollinen tuomio".- Anonyymi
Hävittäjät helppo maksaa, kun ei noisteta punavihreitten vaatimuksiin kehitystukea ulkomaille.
Hävittäjät tulee maksetuksi 1/3 osan kehitistysapu rahalla. Hävittäjien ikä lienee 30 vuotta, ehkä ylikkin ? Punavihreät nyt vaati 200 miljoonaa euroa lisää kehitysapuun, jota jo tällä hallituskaudella nostettiin 100 miljoonaa euroa. Se nyt yli miljardin, johon punavihreät esittäneet että nousisi 1,6 miljardiin vuodessa. Anonyymi kirjoitti:
Hävittäjät helppo maksaa, kun ei noisteta punavihreitten vaatimuksiin kehitystukea ulkomaille.
Hävittäjät tulee maksetuksi 1/3 osan kehitistysapu rahalla. Hävittäjien ikä lienee 30 vuotta, ehkä ylikkin ? Punavihreät nyt vaati 200 miljoonaa euroa lisää kehitysapuun, jota jo tällä hallituskaudella nostettiin 100 miljoonaa euroa. Se nyt yli miljardin, johon punavihreät esittäneet että nousisi 1,6 miljardiin vuodessa.Kyllä puhuu Majuri taas asiaa. Kehitysapu tahtoo valua korruptoituneiden marxilaisten diktaattorien käsiin..
Ala-asteella meille esitettiin oikein kaitafilmi pahasta kolonialistisimperialistisesta lännestä ja köyhän Afrikan maan pelastavasta " Rauhan Valtakunnasta".
"Rauhan Valtakunnassa" heinät mätänivät peltoon maatyöläisten ryypätessä.- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Kyllä puhuu Majuri taas asiaa. Kehitysapu tahtoo valua korruptoituneiden marxilaisten diktaattorien käsiin..
Ala-asteella meille esitettiin oikein kaitafilmi pahasta kolonialistisimperialistisesta lännestä ja köyhän Afrikan maan pelastavasta " Rauhan Valtakunnasta".
"Rauhan Valtakunnassa" heinät mätänivät peltoon maatyöläisten ryypätessä.Me lahtarikaartin laitamme ja kaikki tapamme. Ja piispan pojat he sanovat heille viimeksi aamenen. Ai, ai, ui, ui, me laulamme riemulla. Ja herrojen päiville riennämme sillä hemmetin kiiruulla...
Anonyymi kirjoitti:
Me lahtarikaartin laitamme ja kaikki tapamme. Ja piispan pojat he sanovat heille viimeksi aamenen. Ai, ai, ui, ui, me laulamme riemulla. Ja herrojen päiville riennämme sillä hemmetin kiiruulla...
Pol Pot Lenin. Stalin. Mao. Rosso Brigade. Guevara. Castro....
- Anonyymi
- Anonyymi
Aatteesta riippumatta, ilman lahtarikaartia ei voi olla mitään valtaa. Kaikki valta on lähtöisin väkivallasta
On ollut urheilutäyteinen päivä. Tv2:n runsasta urheiluohjelmaa seuraten. Nytkin vielä katson tuota ampumahiihdon naisten viestiä, vaikka valitettavasti Suomen naisilla ei ole siinä mitään mahdollisuuksia. Kävin toki parin ”kilsan” lenkinkin tallustelemassa keskuspuiston poluilla.
Kiva, että kerran minunkin avaukseni on ollut niin tyhjentävä, ettei se ole runsasta viestitulvaa tuottanut. Muutama näyte siitä tavanomaisesta on tosin tullut. Yhteen sellaiseen juuri vastasinkin.
Eipä nyt aihetta enempään. Politiikassa tuskin tapahtuu ihan lähiaikoina mitään sellaista, joka houkuttaisi minua tänne tulemaan. En käy täällä ainakaan ennen kuin 15.12., jolloin saan kuulla tulokset noista viimeisistä terveyttäni koskeneista tutkimuksista. Toivottavasti silloin vielä tapaamme täällä, vaikka sillä pahoittaisin tuon minulle moneen kertaan kylmiä pieruja toivottelevan mielen.- Anonyymi
Kaikkonen on pelle ja tuomion saanut rikollinen.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Antti_Kaikkonen
"Tammikuussa 2013 Helsingin käräjäoikeus tuomitsi Kaikkosen viiden kuukauden ehdolliseen vankeusrangaistukseen luottamusaseman väärinkäytöstä."
Suomi onkin jo mennyt Ruotsin kanssa puolustusliittoon kaikessa hiljaisuudessa!
https://www.is.fi/politiikka/art-2000007625087.html
》》Kaikkonen tapasi tiistaina etänä Ruotsin puolustusministeri Peter Hultqvistin.
Suomen ja Ruotsin välillä pohditaan tällä hetkellä isäntämaatukijärjestelyjä, jotka pätisivät myös mahdollisissa kriisiolosuhteissa.
– Tänä syksynä Ruotsin valtiopäivät hyväksyi lainsäädännön, mikä mahdollistaa sen, että Ruotsi antaa sotilaallista apua Suomelle, jos sitä pyydämme ja jos erikseen näin päätämme. Hyväksyimme vastaavanlaisen lainsäädännön jo aikaisemmin. Se osaltaan nostaa pidäkettä sille, että kenellekään tulisi mieleen lähteä rauhaamme häiritsemään.
Kaikkonen kuvailee yleistä turvallisuuspoliittista tilannetta ”valitettavan sumuiseksi ja synkähköksi”.《《- Anonyymi
Tuollaisen käsissä on puolustusmäärärahat.
- Anonyymi
Kapi on kova jätkä, vittuilee kepun tukijusseille täysin aiheesta.
- Anonyymi
Kaukana oikeasta kovasta jätkästä. Oikea ei vittuile vaan pitäytyy tosiasioissa.
Oikea SOTILAS - Anonyymi
"Sen verran omakohtaisesti politiikastakin, että suuresti ihmettelen palstan kepulaisten täällä esittämää nykyisen hallituksen vastaista älämölöä, vaikka heidän puolueensa on hallituksessa, tärkeillä paikoilla ja hyvin ministerein. Matti Vanhasen viimepäivien esiintymiset ovat olleet todella vakuuttavia, samoin oli tämänaamuinen Antti Kaikkosen esiintyminen tv1:n Ykkösaamussa."
Näin kapi kirjoittaa. Mitä tukijusseille vittuilua sinä tuossa näet? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaukana oikeasta kovasta jätkästä. Oikea ei vittuile vaan pitäytyy tosiasioissa.
Oikea SOTILASTottahan toki sinulle vittuilaan; ja vieläpä urakalla. Meidänhän on välillä palautettava sinut maanpinnalle kuvatessasi elämääsi 'menestyjän elämäksi'.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottahan toki sinulle vittuilaan; ja vieläpä urakalla. Meidänhän on välillä palautettava sinut maanpinnalle kuvatessasi elämääsi 'menestyjän elämäksi'.
En minä miksikään menestyjäksi ole itseäni maininnut.
Menestynyt olin toki sotilaana, muuten määrätietoinen ja suora ihminen.
Oikea SOTILAS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä miksikään menestyjäksi ole itseäni maininnut.
Menestynyt olin toki sotilaana, muuten määrätietoinen ja suora ihminen.
Oikea SOTILAS》》Oikea SOTILAS《《
Osuvampaa olisi kun käyttäisit totuudenmukaisempaa kirjoitustapaa:
Soikea POTILAS
- Anonyymi
Kaikkonen on esimerkki tuomion saaneesta kepu-ministeristä. Ilman ministerikelpoisuuden täydellistä vesittämistä (rehellinen, hyvämaineinen ja syntyperäinen Suomen kansalainen) Kaikkonen ei olisi ikinä päässyt ministeriksi. Eikä myöskään Anne Berner.
Tämä lista on järkyttävä kepun osalta:
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Luettelo_rikoksista_tuomituista_kansanedustajista
Nuorisosäätiön kepulointeihin näyttää lopuksi kuuluvan tuomiot...
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Antti_Kaikkonen
"Tammikuussa 2013 Helsingin käräjäoikeus tuomitsi Kaikkosen viiden kuukauden ehdolliseen vankeusrangaistukseen luottamusaseman väärinkäytöstä."
Näin kelpoisuusvaatimuksia muutettiin joitain vuosia sitten.
Hyvämaineinen tarkoitti, ettei tuomioita saanut olla. Lienee lähes synonyymi rehellisyydellekin. Syntyperän ymmärtänee jokainen.
"Ministerit nimitetään tehtäviinsä tasavallan presidentin avoimella kirjeellä. Ministerien on oltava rehellisiksi ja taitaviksi tunnettuja Suomen kansalaisia."
https://valtioneuvosto.fi/tietoa/nimittaminen-ja-jarjestaytyminen
Jo Anttilan kohdalla näytetään luovutun hyvämaineisuudesta.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Sirkka-Liisa_Anttila
"Vuonna 1965 Anttila tuomittiin perättömästä lausumasta veljensä oikeudenkäynnin yhteydessä. Hän sai puolen vuoden ehdollisen vankeusrangaistuksen."- Anonyymi
Timo Harakka, SDP, on ministerinä tällä menneisyydellä:
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Timo_Harakka
"Hän aloitti opinnot Teatterikorkeakoulussa vuonna 1985, mutta sai sieltä potkut hajotettuaan opiskelijatovereidensa kanssa koulun kalustoa yli 20 000 markan edestä ja saatuaan siitä ehdollisen vankeustuomion." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Timo Harakka, SDP, on ministerinä tällä menneisyydellä:
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Timo_Harakka
"Hän aloitti opinnot Teatterikorkeakoulussa vuonna 1985, mutta sai sieltä potkut hajotettuaan opiskelijatovereidensa kanssa koulun kalustoa yli 20 000 markan edestä ja saatuaan siitä ehdollisen vankeustuomion."Äläpä puutu pieneen yksityiskohtaan. Lue Harakan koko ansioluettelo. Varsin ihailtava kuurojen vanhempein oppolapselle.
Hyvää itsenäisyyspäivää myös sinulle vanha faitteri.
Toivottavasti terveysongelmasi paranevat.
Itselläni kulunut pari vuotta on mennyt myös vakavasta sairaudesta toipuessa, vasta hiljakkoin sain terveen paperit. Suuren osan toipumisajastani vietinkin ulkomailla kirkkaassa ja hyvässä ilmanalassa jonne jo 1800-luvulta alkaen ihmiset ovat matkustaneet terveyttään hoitamaan tai toipumaan erilaisista vaivoistaan. Nyt vain korona-pahalainen saapui sotkemaan tätäkin asiaa.
Nämä omakohtaiset kokemukseni ovat vain vahvistaneet jo aiempaa käsitystäni siitä kuinka hyvä on meidän terveydenhoitojärjestelmämme verrattuna useisiin muihin maihin, esimerkiksi USA:n. Pari vuotta sitten kun erinäisten vaiheiden jälkeen sain diagnoosini sain oitis myös kaiken mahdollisen asiaan kuuluvan hoidon ja jälkihoidon yleisen terveydenhuollon ja erikoishoidon kautta ja kustannukset tästä minulle olivat vähintäänkin kohtuulliset.
Kirjoittamisestasi palstalle yleisemmin sanoisin, että älä anna näiden trollien vaikuttaa millään tavalla siihen, että kirjoitatko muiden aloittamiin ketjuihin tai et. Eli se, että seuraavatko he sinua muiden ketjuihin tulisi olla täysin yhdentekevää, niin sinulle kuin muillekin. Ignooraa nämä typerykset täysin äläkä anna näiden vaikuttaa itseesi millään tavalla.- Anonyymi
Miltäs tuntuu vastata itselle? Vai että oikein faitteri? HO HOO, HO HO!
Oikea SOTILAS Kiitos toivotuksistasi! Vasta nyt, kun eilen en käynyt täällä. Alkupäivä kului tv:n runsasta urheilutarjontaa seuratessa, sitten myöhään iltaan itsenäisyyspäivän seurasin itsenäisyyspäivän ohjelmaa.
On tullut esille, että vietät paljon aikaasi hienon ilmaston ulkomailla, mutta olen luullut Sinun tekevän niin vain huviksesi, kuten minäkin maailmalla reissatessani. Olet siis hoidattanut siellä myös vakavaa sairautta, hyvin tuloksin. Minun nykyiseen sairasteluun ei varmaan auttaisi ilmastonvaihdos, enkä kai tämän koronan kestäessä niin voisi tehdäkään. Ensi viikolla saan lääkärin yhteenvedon niistä tutkimuksista, joissa olen ollut, varmaan myös määritellään mahdolliset jatkotoimenpiteet.
Tuo eilinen itsenäisyyspäivän tv-ohjelma oli minusta antinsa monipuolisuudessa jopa kiinnostavampi kuin ne tavalliset Linnan juhlat. Juontajat olivat hyviä, samoin esiintyjät. Presidenttipariskuntakin pääsi esille paremmin kuin normaalijuhlien ”kättelijöinä”, Jenni-rouva suorastaan säteili.
Minua erityisesti ilahdutti kenraali Jaakko Valtasen esiintyminen. Hyvässä kunnossa vielä on jo 95-vuotias mies. Yleisesikunnan päällikkönä hän oli korkea esimieheni sotilasurani loppuvaiheissa palvellessani opettajana Esikuntakoulussa ja lopuksi Pääesikunnan komento-osaston henkilötoimistossa. Muutamaa vuotta myöhemmin hänestä tuli viimeinen sotakokemusta omaava puolustusvoimain komentaja.
Eivät nuo trollit mitenkään vaikuta täällä esiintymiseeni, en niille enää koskaan vastaakaan. En kuitenkaan halunnut Sinun hyvälle avaukselle vetää niitä perässäni. Sinne olisi silloin tullut ainakin tuo vain minusta ja minulle elävä sekopää, joka tuossa on jo harhojaan näyttänyt.- Anonyymi
kapi_ kirjoitti:
Kiitos toivotuksistasi! Vasta nyt, kun eilen en käynyt täällä. Alkupäivä kului tv:n runsasta urheilutarjontaa seuratessa, sitten myöhään iltaan itsenäisyyspäivän seurasin itsenäisyyspäivän ohjelmaa.
On tullut esille, että vietät paljon aikaasi hienon ilmaston ulkomailla, mutta olen luullut Sinun tekevän niin vain huviksesi, kuten minäkin maailmalla reissatessani. Olet siis hoidattanut siellä myös vakavaa sairautta, hyvin tuloksin. Minun nykyiseen sairasteluun ei varmaan auttaisi ilmastonvaihdos, enkä kai tämän koronan kestäessä niin voisi tehdäkään. Ensi viikolla saan lääkärin yhteenvedon niistä tutkimuksista, joissa olen ollut, varmaan myös määritellään mahdolliset jatkotoimenpiteet.
Tuo eilinen itsenäisyyspäivän tv-ohjelma oli minusta antinsa monipuolisuudessa jopa kiinnostavampi kuin ne tavalliset Linnan juhlat. Juontajat olivat hyviä, samoin esiintyjät. Presidenttipariskuntakin pääsi esille paremmin kuin normaalijuhlien ”kättelijöinä”, Jenni-rouva suorastaan säteili.
Minua erityisesti ilahdutti kenraali Jaakko Valtasen esiintyminen. Hyvässä kunnossa vielä on jo 95-vuotias mies. Yleisesikunnan päällikkönä hän oli korkea esimieheni sotilasurani loppuvaiheissa palvellessani opettajana Esikuntakoulussa ja lopuksi Pääesikunnan komento-osaston henkilötoimistossa. Muutamaa vuotta myöhemmin hänestä tuli viimeinen sotakokemusta omaava puolustusvoimain komentaja.
Eivät nuo trollit mitenkään vaikuta täällä esiintymiseeni, en niille enää koskaan vastaakaan. En kuitenkaan halunnut Sinun hyvälle avaukselle vetää niitä perässäni. Sinne olisi silloin tullut ainakin tuo vain minusta ja minulle elävä sekopää, joka tuossa on jo harhojaan näyttänyt.Kapiin ei nykyisin helposti vaikuteta, mitä nyt itkee ja parkuu jokaista huomautusta ukon loputtomasta typeyydestä.
Sitä vain ihmettelen miksi tuota höpelöä vielä tutkitaan isolla rahalla? Eihän siinä ole mitään järkeä. - Anonyymi
kapi_ kirjoitti:
Kiitos toivotuksistasi! Vasta nyt, kun eilen en käynyt täällä. Alkupäivä kului tv:n runsasta urheilutarjontaa seuratessa, sitten myöhään iltaan itsenäisyyspäivän seurasin itsenäisyyspäivän ohjelmaa.
Eivät nuo trollit mitenkään vaikuta täällä esiintymiseeni, en niille enää koskaan vastaakaan. En kuitenkaan halunnut Sinun hyvälle avaukselle vetää niitä perässäni. Sinne olisi silloin tullut ainakin tuo vain minusta ja minulle elävä sekopää, joka tuossa on jo harhojaan näyttänyt.Psoriasis.
Ilmastohoito tarkoittaa matkustamista ulkomaille oireiden lievittämiseksi etenkin talvella, kun auringonvaloa ei saada Suomessa riittävästi. Matka voi olla omaehtoinen tai potilasjärjestön järjestämä.
Esimerkiksi Psoriasisliitto järjestää Aurinkopainotteista sopeutumisvalmennusta. Ohjatut matkat pyrkivät tarjoamaan paitsi lepoa, myös stressin laukaisemista ja tietoa terveyden edistämisestä sekä ryhmäliikuntaa.
Kohdallani ei näitä eikä muitakaan ole, yhä täysin vapaa lääkityksistä...kop...kop...
Mutta tuo aito-arskan kuvaelma sopi tuohon. Tuskin nyt kesiä on ulkomailla, kun meillä yöttömän yön aurinko. OikeistoSosDem kirjoitti:
Montakohan kertaa olet maksanut veroina nuo hoidot?
PS. Ei toki kannata alentua vastaamaan jos on sitä mieltä että on ihan okei maksaa veroina moninkertaisesti tehottoman julkisen terveydenhuoltosektorin kulut.
Sitten kun julkinen vakuutusyhtiö eli KELA maksaa vähemmän takaisin ollaan tyytyväisiä siihen kuinka hyvin hyvinvointivaltio toimii.
Leimaa vaan trolliksi ei kiinnosta.
- Anonyymi
Reppurasvan kanssa voi tulla kiire, varsinkin nahkalaukun kanssa. Vihreet voiteet on iljettävimpiä. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000007667683.html
- Anonyymi
Kapi on tyypillinen vähänkoulutettu setä joka sen takia näkee vain välittömät yhteydet eikä piempää kehitydtä
Puhuu kuin 50- luvun poliitikko papoa- Paasion ajolita, hyvä kirjoittaja
Vanhanen on pantu vahtimaan räyhäHarakkaa veronimijää ja jakaa nyt rahaa auliisti, hyvä
Nyt kannattaa miettiä, mihin pitää sijoittaa jotta EUn kautta tulevasta tuesta saa itselleen mahdollisimman paljon, siihen tukeen liittyy matujen pakkojako Lampedusa, Kansariansaaret ... on tyhjennettäbä Niistä Suomeen
Eli Ne tuottavat. Itse olen jo tämän vuoden maltillisesti lisännyt hoivasijoituksia ja kiinteistöalaa niin että ne muododtavat noinn35% salkusta. Kun SAK Kojamo sUrpilsinen ... ansatsevatmatuilla, mikset sinäkin? Toimi. KUN Vanhanen lähtee alkaa vyönkiristys- Anonyymi
Heh... älä ota enää...
- Anonyymi
Soikea Potilas "on tyypillinen vähänkoulutettu setä joka sen takia näkee vain välittömät yhteydet eikä piempää kehitydtä"
Tuosta lainauksesta jo näkee koulutuksen tason ja ettei sen kirjoittaja ole oppinut edes oikeinkirjoitusta!
- Anonyymi
3 sosialistia keskustanpalstalla,Kapi, MPP, aito-arska, on tuo uunoin heistä neljänteNä jota ei isommin noteerata.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1237695- 545748
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa793258Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72863Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101668Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091580Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3201289Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351172Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931159Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321061