2021 kaupungihallituksen esityksen mukaan: " Verotuloja arvioidaan kertyvän vuonna 2021 yhteensä 29.772.000 euroa. Verotulojen arvioidaan vähentyvän -1,4 % vuoden 2020 talousarvioon nähden. Vuonna 2021 valtionosuuksia arvioidaan kertyvän 37.440.178 euroa, kasvua vuoden 2020 talousarvioon nähden on 3,6 %".
Verotuloista lähes 10 milj. euroa on verotulojen vos-tasausta eli köyhäinapua .
Alajärven talousnäkymät ovat
4
96
Vastaukset
- Anonyymi
Vimpeli saa eniten Suomessa avustuksia. Suomen ennätys meillä. Pro Vimpeli tiedotus
- Anonyymi
Tarkat mittaukset paljastavan suuren pökäleen sulavan huomattavasti ennakoitua nopeammin. Laskelmien mukaan Vimpeli vajoaa Lappajärven alle vuoteen 2030 mennessä. Sulamisesta on jo aiheutunut merkittäviä hajuhaittoja ja liikenne Vimpelin ohitse tullaan ohjaamaan järven länsipuolelta. Liikenneympyrä rakennettiin siis turhaan ja siitä suunnitellaankin evakoimispistettä. Vimpeliläiset asutetaan naapurikuntiin, mutta ongelma on, ettei kukaan halua heitä vapaaehtoisesti oman kunnan maaperälle. Yhtenä vaihtoehtona on perustaa Vipelin siirtokunta Uralin taakse Siperian kylmimmille alueille. Putiniski on antanut hankkeelle alustavan siunauksen jos siirtokunta ympäröidään sähköaidalla. T. Pro Vimpelin tiedottaja/liitos alajärveen
- Anonyymi
Huomaa ettei numerot ole kaikilla hallussa. Pro Alajärvi tiedotus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkat mittaukset paljastavan suuren pökäleen sulavan huomattavasti ennakoitua nopeammin. Laskelmien mukaan Vimpeli vajoaa Lappajärven alle vuoteen 2030 mennessä. Sulamisesta on jo aiheutunut merkittäviä hajuhaittoja ja liikenne Vimpelin ohitse tullaan ohjaamaan järven länsipuolelta. Liikenneympyrä rakennettiin siis turhaan ja siitä suunnitellaankin evakoimispistettä. Vimpeliläiset asutetaan naapurikuntiin, mutta ongelma on, ettei kukaan halua heitä vapaaehtoisesti oman kunnan maaperälle. Yhtenä vaihtoehtona on perustaa Vipelin siirtokunta Uralin taakse Siperian kylmimmille alueille. Putiniski on antanut hankkeelle alustavan siunauksen jos siirtokunta ympäröidään sähköaidalla. T. Pro Vimpelin tiedottaja/liitos alajärveen
Tarkat mittaukset osoittaisivat anonyymin päänupissa olevan sahajauhoja tavalllista enemmän
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798