Persut on hedelmäsalaattipuolue

Anonyymi

Persut on niin monipuolinen, moniarvoinen ja monikulttuurinen puolue että Persuja voisi luonnehtia hedelmäsalaattipuolueeksi. On Karjalaista, Savolaista, Pohjalaista, Varsinaissuomalaista, Helsinkiläistä ja Lappalaista. On yrittäjiä, työläisiä ja työttömiä, miehiä ja naisia ja seksuaalivähemmistöjä, kristittyjä ja agnostikkoja.. Kyllä Persut on varsinainen hedelmäsalaatti.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Persut on hedelmäkakkupoika-puolue, hahah

      • Anonyymi

        Niin on ihihhi. Persut on eniten hedelmäsalaatti


      • Anonyymi

        Eipä tämä persut olekaan enää heteropuolue


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tämä persut olekaan enää heteropuolue

        Eihän mikään puolue ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tämä persut olekaan enää heteropuolue

        Persut on nimenomaan seksuaalivähemmistöjen puolue


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut on nimenomaan seksuaalivähemmistöjen puolue

        Kyllähän Persu Persun tuntee. ihihihihi


    • Anonyymi

      Persut on sekametelisoppa.

    • Anonyymi

      Näin on - Yhteisenä nimittäjänä on ISÄNMAANRAKKAUS!

      • Anonyymi

        Pikemminkin poikienvälinenrakkaus, hahah


      • Anonyymi

        Niin, Venäjänmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikemminkin poikienvälinenrakkaus, hahah

        Joo, me rakastetaa toisiamme ja itseemme ihihihi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, Venäjänmaan.

        Persut on venäjän paras puolus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, Venäjänmaan.

        Persut on venäjän ykköspuolue. Suurin ja paras


    • Anonyymi

      Tuolla ajatuksella kannatusprosenti pitäisi olla korkeempi. Tuo toimii opposiitiossa mutta hallituspuolueena täytyy aikamonelle pyllistää. Tuota kannatta miettiä kun äänestetään uutta hallitusta.

      • Anonyymi

        Tää on just hyvä. Eihän kaikki voi olla huipulla. Me tarvitaan orjiaki yheiskuntaan


    • Anonyymi

      Ja mikä ihmeellisintä, kaikkein heikoin aines noista aloittajan luettelemista eri ryhmistä on päätynyt persuihin.

      • Anonyymi

        Sun olis parasta alkaa maksamaan niitä velkoja. Sä et halua olla velkaa meille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun olis parasta alkaa maksamaan niitä velkoja. Sä et halua olla velkaa meille.

        Mä voisinkin maksaa sulle niitä vanhoja velkoja jo vaikka heti huomenna, voisitko sä tulla johonkin sovittuun paikkaan, niin sä saisit kyllä sen mitä sulle kuuluu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä voisinkin maksaa sulle niitä vanhoja velkoja jo vaikka heti huomenna, voisitko sä tulla johonkin sovittuun paikkaan, niin sä saisit kyllä sen mitä sulle kuuluu.

        En mä uskalla ku vihervasemmistolainen rupusakki on niin vaarallisia rikollisia. Me pelätään teitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä uskalla ku vihervasemmistolainen rupusakki on niin vaarallisia rikollisia. Me pelätään teitä

        Hedelmäkakkupersuilla puput pöksyissä, hahah


    • Anonyymi

      Olenkohan tyypillinen persujen äänestäjä? Olen heteronainen, 15- vuotiaana työelämän aloittanut. 63- vuotiaana työeläkkeelle. Viiden lapsen mummo. Koskaan en ole sossunluukulla käynyt.

      • Anonyymi

        Olet tyypillinen työtätekevä ja veronsa Suomeen maksava vasemmistolainen.


    • Anonyymi

      Niin kuin me kaikki tiedämme PS tulee ottamaan vallan Suomessa. PS politiikan mukaan täällä sitten elellään. Suomi tulee tämän johdosta vaurastumaan merkittävästi. Ilveilijät nähdään sitten uudestaan kun PS on vallassa. Haluammme muistaa teitä pienellä lahjalla.

      • Anonyymi

        Sarkasmi on vaativa huumorilaji.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe