Suomen naishallitusta ihaillaan ympäri maailman

Anonyymi

23

<50

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No, ei mene kovin kauaan niin maailmalla nauretaan sille miten suomessa valtaan päästettiin kokematon tyttötiimi.
      Jälki tulee olemaan karua katsottavaa.

      • Anonyymi

        Taidat olla jotenkin heikko mies kun alat heti tytötellä ja suoltaa puuta heinää.


    • Anonyymi

      Hienosti on hallitus hoitanut koronan, asukastiheys on vain 16/km2, josta suuri kiitos lankeaa läpilyövälle feministiselle sukupuolineutraalille hallitukselle.

      Koronatartunnoista 25% on maahanmuuttajilla, mikä kuvastaa hallituksen raudanlujaa toimintaa kantasuomalaisten keskuudessa.

      Kansainvälinen lehdistä valitsi vuoden henkilöksi 1938 Adolf Hitlerin sekä 1939 ja 1942 Josef Stalinin.
      Olisiko jo naisen vuoro ?

      • Anonyymi

        No niinpä. Vaikka katajainen kansa on tapojensa mukaan halaillut, poskisuudellut, hönkäillyt, yskinyt ja aivastelellut kerääntyen valtaviin joukkotapaamisiin ympäri Suomea on hallituksemme pystynyt taistelemaan virusta vastaan menestyksekkäästi ja lähes aivan yksin. Jo pelkkä hallituksen joukkoajatteleminen riittää viruksen karkoittamiseen. Selkeää scifi ainesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinpä. Vaikka katajainen kansa on tapojensa mukaan halaillut, poskisuudellut, hönkäillyt, yskinyt ja aivastelellut kerääntyen valtaviin joukkotapaamisiin ympäri Suomea on hallituksemme pystynyt taistelemaan virusta vastaan menestyksekkäästi ja lähes aivan yksin. Jo pelkkä hallituksen joukkoajatteleminen riittää viruksen karkoittamiseen. Selkeää scifi ainesta.

        Juu ei voi kuin nauraa näille valeuutisille?


    • Anonyymi

      Erityinen ihailukeskittymä taitaa olla Italiassa, jossa sekä eläkeikä että ALV ovat varsin alhaiset ja lisää päästään molempia alentamaan Suomen veronmaksajien rahoilla

      • Anonyymi

        Persujen kuvia on pitkin ateenan katujen reunustoja muistuttamassa SAADUSTA APUPAKETISTA.


    • Anonyymi

      Naisia vihaavana persuna en kertakaikkiaan voi sietää kun johtavissa asemissa on naisiakin. He kuuluisivat vain nyrkin ja hellan väliin.

      • Anonyymi

        Tämä on useimpien persujen näkemys asiasta.


      • Anonyymi

        Ai miten niin?

        Näkisin mielelläni esimerkiksi Purran tai Huhtasaaren ministereinä...ovat satummoisin naisia ja vielä todella teräväpäisiä.

        Sinäkin varmasti kiljut innosta kun he seuraavan hallituksen ministereinä kertovat meille totuuksia


      • Anonyymi

        Feministinä olen sitä mieltä, että miesoletettu sinne kuuluu, kun MINÄ johdan pitää kaikkien totella MINUA oli MINULLA sitten hyvä tai paha päivä, tiedän, että MINÄ olen oikeassa. Kaikkien pitäisi mielestäni pukeutua joko punaiseen tai vihreään, ne värit piristävät MINUA!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kirjasta ja näytelmästä en tiedä, mutta linkki ei liity nykyhallitukseen millään tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjasta ja näytelmästä en tiedä, mutta linkki ei liity nykyhallitukseen millään tavalla.

        Persuna joudun useimmiten turvautumaan valehteluun ja vääristelyyn kun muuhunkaan en oikein kykene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuna joudun useimmiten turvautumaan valehteluun ja vääristelyyn kun muuhunkaan en oikein kykene.

        Ei vaitenkaa..mä mikään persu oo.. mutta senhän te tiesittekin jo.. muunneltu totuus maistuu hyvältä.


    • Anonyymi

      Lehmiä näkyy taivaalla

      • Anonyymi

        Linkki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linkki?

        Mene ulos kattoon


    • Anonyymi

      Mitä koronan hoitoa?

      Ai sitä että virkamiehet hoitavat alueellisesti koronaa omalla tontillaan?

      Mitä hallitus on mielestäsi erityisesti tehnyt koronan hoidon eteen?

      En ainakaan itse keksi mitään mistä tässä asiassa voisin suomen hallitusta kiitellä

    • Anonyymi

      Saahan sitä ihailla, onhan ne nuoret rouvat muotisivuilla kaunista katseltavaa.
      Eri asia on sitten se osaaminen ja Suomen sekä suomalaisten asioiden hoito. Se ei oikein näytä onnistuvan. Vihervasemmistolaiset aatteelliset hankkeet etenevät, mutta muuten ollaan kuin norsut posliinikaupassa. Kaikki menee rikki työttömyyttä ja konkursseja lisätään näillä aatteellisilla päätöksillä. Matalapalkkaiselle keksitään lisää menoja, ettei työnteko enää kannata jne.
      Että Tämmöisiä.

    • Anonyymi

      Miten Mariini osais mitään koronaa hoitaa kun ei edes osaa hampaitaan oikasta vaikka sitä ei edes tarvitsisi tehdä itse eikä varmasti kassatytöllä ole juuri nyt rahasta kiinni?

      • Anonyymi

        Hoida sinä vaan tekohampaitasi.


    • Anonyymi

      BF-EK-veroparatiisirikollisten propaganda-aloitus. Ei varmasti enää ihailla, ei Suomessa eikä ulkomailla, yhtäkään korruptiopoliitikkoa eduskunnan yksipuoluejärjestelmässä. Se tie on nyt käyty loppuun.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15814032/koyhyyteen-pakotettujen-kerattava-joukkokanne-eduskunnan-korruptiota-vastaan

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16452103/ohisalo-entisia-ja-nykyisia-poliiseja-ostettu-lahjottu-korruptoitu-yritys-maataloustuilla#comment-102998223

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16678893/aanestamatta-jattaminen-jo-kuntavaaleissa-on-ainut-keino-heratella-korruptiopaattajia

      Nykyinenkin hallitus petti härskisti, haavoittuvimmat äänestäjät ja osoittautua samojen äärioikeiston järjestäytyneiden veroparatiisirikollisten tuotteeksi, kuin laiton ex-äärioikeistohallituskin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3470
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2922
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2810
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2698
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2604
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2405
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      1981
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1837
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1743
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      157
      1632
    Aihe