Söin 2 leivänsiivua ja hyvää oliko?

Anonyymi

Päällä savumeetwurstia, sienisalaattia, creme bonjoria, kurkkua. Juomana Tropicana tuorepuristettua appelsiinimehua. Oli hyvää. Leipä eilisaamuista täystuoretta. On onni asua 24h kaupan lähellä...Tietää milloin on hyvä hetki iskeä kuin hyeena limppuun kiinni kun se tulee kaupan omasta uunista juuri otettuna lämpimänä ja viedä se maalliseen väliaikaisesti käytössä olevaan majoituspaikkaan ja herkkutäyttää se ja sitten ? Murista kuten hyeena Toronton eläinäänien Pedonpäästelykokouksessa herkkuleivälle ja raadella leipä?

Oletko käynyt Torontossa etsimässä sitä parempaa siunausta kun Jumalan siunaus ei sulle riittoisaa ollutkaan?

Commandohauis

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En, Toronton siunaukset ja muut tuonlajin taikatemppuilut eivät minua kiinnosta.

      Mutta Berliinin Eläintarhassa kävin, jokseenkin päivälleen vuosi sitten. Katselin lasin läpi hai-kaloja, myöskin pingviinit kävivät minua iloisesti tervehtimässä. Valkoiset sudet katselivat minua hiukan kauempaa. 🐺 Minua ei raadeltu.

      Minua eivät eläimet juuri raatelekaan, vaan yleensä ihmiset. Tietyllä tavoin koenkin itseni enemmänkin eläimeksi, kuin ihmiseksi, meillä = minulla ja eläimillä, on nk. keskusteluyhteys.

      Viime kesänä kävin Helsingin Korkeasaaren eläintarhassa. Siellä nuori hirvi oikein poseerasi minulle, kun otin kuvia. Karhujen läheisyys saa kylläkin itseni voimaan hiukan huonosti, en tiedä, miksi.

      ~Soffiina Susi

      • Anonyymi

        "Jeesus otti ne viisi leipää ja kaksi kalaa"

        Sinulla jäi vielä 3 leipää ja kaksi kalaa syömättä?


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Jos olisin karhu niin en haluaisi elää kaltereiden takana vaan elää vapaasti metsässä ja karttaa ihmisiä.

        Ehkäpä karhuillakin on sensuuntaisia vaistonvaraisia unelmia vankilaan teljettyinä ja näet sen karhujen silmiin katsoessasi ja elekieltä nähdessäsi ja tämä voisi herättää osasyyllisyyttä.Karhun olemus on tasapainoinen luonnossa mutta apaattisuus puskee läpi vankilassa.

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisin karhu niin en haluaisi elää kaltereiden takana vaan elää vapaasti metsässä ja karttaa ihmisiä.

        Ehkäpä karhuillakin on sensuuntaisia vaistonvaraisia unelmia vankilaan teljettyinä ja näet sen karhujen silmiin katsoessasi ja elekieltä nähdessäsi ja tämä voisi herättää osasyyllisyyttä.Karhun olemus on tasapainoinen luonnossa mutta apaattisuus puskee läpi vankilassa.

        Commandohauis

        Mutta kuitenkin sitten elät Niuvanniemessä kalterien takana, vaikka et olekaan karhu.


    • Anonyymi

      On sinulla huolia!

      • Anonyymi

        Aloittajan raatelema leipä on kuin oksennus sienisalaatteineen.


    • Paljon olemme nyt kuulleet Hauiksen aterioista. On varmaan aika siirtyä ulosteen kuvailuun.

      • Bisnesidea! Commandon viemäripythonin kuvia onlyfansiin!


    • Anonyymi

      Vatsa on heidän Jumalansa.

      • Anonyymi

        No ei nyt sentään. Commando on mies, jolla on terve ruokahalu. Kyllä Commandon Herra selvästi on Jeesus Kristus, eikä vatsa, josta hän kyllä myös pitää hyvän huolen. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei nyt sentään. Commando on mies, jolla on terve ruokahalu. Kyllä Commandon Herra selvästi on Jeesus Kristus, eikä vatsa, josta hän kyllä myös pitää hyvän huolen. 🙂

        Eipä paljon tee mieli kääntyä Jeesuksen puoleen, jos on. Nykyiseen elämään nähden Commandoksi muuttuminen tuntuisi painajaiselta.


    • Anonyymi

      Olen nyt seurannut tätä ilmiötä.

      Teoria. Jotkut esiintyvät palstalla tuomitsevina uskovina, samalla heissä esiintyy piirteitä, joilla on tarkoitus tehdä järjettömiin asioihin uskovat ihmiset vielä järjettömämmiksi.... He ovat kuin karikatyyreja.
      He saavat toimia pitkään palstalla, jopa saaden suosiota ja hyväksyntää, koska he laittavat Raamattuun uskoville mausteeksi myös Raamattua ja korvia hivelevää tempaus ja uskomattomien ihmisten kidutusoppia, sun muuta salaliittoja ja homovastaista propagandaa, se iskee kuin kultasuoneen, joillekin ja kun siinä vielä siteeraa Raamattua niin a vot, sienisalastti, meetvursti, bonjour leipä on valmis.

      LS

      • Anonyymi

        Epäilen samaa L. S. En ole oikeassa elämässä koskaan tavannut niin pahoinpiteleviä uskovia kuin tällä palstalla.
        Toivottavasti voit hyvin. Eipä tämän enempää.

        ST


    • Anonyymi

      Sitten ketkä siinä mukana onkaan. Niin soisin teidän miettivän niitä, jotka menevät tuohon halpaan. Se ei ole oikein tehty. Ihmisillä ei leikitä kuin jollain leluilla. Ihmisillä on myös tunteet ja luulette, että se ei haittaa, kun ei tule ilmi...mutta sekin vahvistaa uskoa väärään tietyllä tasolla. Totuus on ihmiselle aina parempi kuin valhe.

      LS

      • Anonyymi

        Todennäköisesti vain puhuvat siitä, mikä on päällimmäisenä. Ilman sen kummempia taka-ajatuksia. Ne tykkäävät, jotka ajattelevat valmiiksi samalla tavalla. Salaliittolinkkien yms. mainitsemiesi asioiden käsittely on pikemminkin "kuorolle saarnaamista", kuin kenenkään käännyttämistä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti vain puhuvat siitä, mikä on päällimmäisenä. Ilman sen kummempia taka-ajatuksia. Ne tykkäävät, jotka ajattelevat valmiiksi samalla tavalla. Salaliittolinkkien yms. mainitsemiesi asioiden käsittely on pikemminkin "kuorolle saarnaamista", kuin kenenkään käännyttämistä. :)

        🤔 no joo ..ehkä niin...mutta on nuo sörsselileivät melko epäilyttäviä laadultaan. 😅

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤔 no joo ..ehkä niin...mutta on nuo sörsselileivät melko epäilyttäviä laadultaan. 😅

        LS

        Mutta eihän sinun tarvitse niitä syödä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eihän sinun tarvitse niitä syödä.

        No ei, ei ei... todellakaan 😅
        Mutta jotkut niitäkin syö.

        Mitä kuuluu? 🙂

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei, ei ei... todellakaan 😅
        Mutta jotkut niitäkin syö.

        Mitä kuuluu? 🙂

        LS

        Oletko maistanut tuoretta leipää jossa on hyvänmakuiset täytteet?

        Sienisalaatti on kuin erikoisherkkueliittimajoneesia leivällä. Siihen lisäksi mitä haluta tahtoo kaluta niin herkkua se syömämiehen suussa on.

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko maistanut tuoretta leipää jossa on hyvänmakuiset täytteet?

        Sienisalaatti on kuin erikoisherkkueliittimajoneesia leivällä. Siihen lisäksi mitä haluta tahtoo kaluta niin herkkua se syömämiehen suussa on.

        Commandohauis

        Sienisalaatti ei kuulu niihin, hyvänmakuisiin täytteisiin, ei minun suussani.

        LS


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. 44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      898
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe