Eräs räikeä yksityiskohta jäi linnan juhlista tänä mieleen vuonna. Miksi henkilö joka on julkisesti ilmoittanut että on erittäin epäisänmaallinen ja ei arvosta itsenäisyyttä pätkääkään oli kutsuttu esiintyjäksi? Ei voi muuta kuin ihmetellä. Presidentti menetti hieman nyt makuaan.
Linnan juhlat ja Maija Vilkkumaa
6
145
Vastaukset
- Anonyymi
Totta on. Ja sekin tympäisee, kun tämän kaltaisiin tilaisuuksiin pyydetään aina esiintymään Loiri ja Edelman. Miksi ihmeessä? Nytkin olisi voitu esim.
pyytää kuoroja eri puolelta maatamme laulamaan, se olisi ollut isänmaallista, eikä aina ja iankaikkisesti näitä samoja tyyppejä. - Anonyymi
Se kantele esitys oli ihan ok, ........................... ja kyllähän se tanssijakin esitti perinteisen viikon lopun aamuyön tunneilla suoritetun perinteisen näköisen Suomalaisen kotiintulon niin että mikäs siinä..............
- Anonyymi
Vilkkumaan kommenttiin linkki muuten tyypillistä persu valhetta.
- Anonyymi
Olen ymmärtänyt että persut eivät saa medialta minkäänlaista tilaa vaikuttaa mitä lehtiin painetaan. Kyllä se Vilkumaan mielipide on ihan itse sanottu.
- Anonyymi
Kas kun ei Palefacea oltu kutsuttu sinne aukomaan huulihalkioista päätään.
- Anonyymi
Mitä poliisi sanoi toiselle istuessaan Mustassa Maijassa?
” Pannaanko maija vilkkumaan.”😉
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522165
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3381376Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941335- 1581218
- 681041
- 35968
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31919Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos60897Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27852Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46829