Järviradio

Anonyymi

Mitä mieltä toimittajista?
Itse komppaan ..jos oikein muistan nimen, Suvia.
Asiallinen ja rauhallinen tyyppi, antaa ihmisen kertoa asiansa loppuun eikä "kireile" !!!

44

3517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki muut on hyviä paitsi Vivi. Ei osaa lukea ja määrää mitä ihmiset puhuvat ja muutenkin todella ärsyttävä toimittaja. En ymmärrä miksi valinnut tuon ammatin.ja nyt kun päässyt tampereen kirkolle niin on lopullisesti mennyt pilalle. Radio menee heti kiinni kun hän avaa suunsa. Sais häipyä niinkuin Hannu teki. Kiitos siitä,!!!

      • Anonyymi

        Mua säälittää noi vanhukset jotka soittelevat ja yrittävät mielistellä "erästä" toimittajaa joka ei kuitenkaan anna heidän sanoa asiaansa loppuun.
        Mut auta armias jos sinne soittaa joku hänen asuinalueensa lähimailta, kyllä riittää kysymyksiä ja muuta juttua.
        Tavan mummot eräässä lähetyksessä oikein kilvan lähettivät koiralle terveisiä ja rapsutuksia että saivat hiukan enempi puheaikaa.........
        Mä ymmärrän että ohjelmaan pitää saada soittajii, mut raja kaikelle.
        Itse joudun kuunteleen aina joskus erään vanhuksen luona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua säälittää noi vanhukset jotka soittelevat ja yrittävät mielistellä "erästä" toimittajaa joka ei kuitenkaan anna heidän sanoa asiaansa loppuun.
        Mut auta armias jos sinne soittaa joku hänen asuinalueensa lähimailta, kyllä riittää kysymyksiä ja muuta juttua.
        Tavan mummot eräässä lähetyksessä oikein kilvan lähettivät koiralle terveisiä ja rapsutuksia että saivat hiukan enempi puheaikaa.........
        Mä ymmärrän että ohjelmaan pitää saada soittajii, mut raja kaikelle.
        Itse joudun kuunteleen aina joskus erään vanhuksen luona.

        Se on juuri varmaan tämä romeon omistaja. ÄRSYTTÄVÄ ja verkkouutisten lukeminen on sellaista tankkaamista. Ja joka tiistai määrää mikä on kenenkäkin hyvä uutinen. On mennyt maku koko järviradiosta tuon yhden toimittajan takia.


      • Anonyymi

        Kuuntelen Viviä oikein mielelläni. Jokainen ihminen on laulun arvoinen. Sinun pitäisi hakeutua radioon töihin? Saataisiin kuulla mitä sinulla on sanottavaa.


    • Anonyymi

      Ei tuota kanavaa kuuntele kirveelläkään. Profiili on vähän outo ja jäykkää menoa tarjoaa. Tietty mummut tykkää ja varmaan viitosen pulittaa että pääsee ratioon. Vieläkö se tekopriteyden huippu Vimpelistä on eetterissä?

      • Anonyymi

        Puhelut ovat ohjelmista riippuen 10 egee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhelut ovat ohjelmista riippuen 10 egee.

        Varmaan jonkin asteen muistisaraatkin kilauttelevat, sen verta samat asialla. Tarviivat juttuseuraa .😥


      • Anonyymi

        Lenti Vimpeliin munimaan, kana, ja hyvä niin🙃


      • Anonyymi

        Eipä taida olla, kikatti vissiin liikaa??


    • Anonyymi

      Yksi nainen voisi vaihtaa hiiren koneeseensa. Karmea klikkailun ääni naputtaa koko ajan häiritsevästi. Muutenkin unelmiaan sekava mumisija.

      • Anonyymi

        No hän on varmaan se lukutaidoton, lempäälän toimipisteessä oleva toimittaja. En ymmärrä järviradion johtoa millä perusteilla on valittu toimittajaksi, on kiukkuinenkin kuin mikä ja jokseenkin ammattitaidoton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hän on varmaan se lukutaidoton, lempäälän toimipisteessä oleva toimittaja. En ymmärrä järviradion johtoa millä perusteilla on valittu toimittajaksi, on kiukkuinenkin kuin mikä ja jokseenkin ammattitaidoton.

        Tämä naistoimittaja on täysin toimittajan työhön sopimaton! Ei viitsi kuunnella hänen änkyttävää ja tankkaavaa puhettaan. Edes selkeä ja sujuva suomenkieli ei häneltä onnistu, puhuttakaan vieraskielisistä sanoista. Miten voi olla mahdollista, että näin ammattitaidoton, puhekyvytön toittaja saa työskennellä?


    • Anonyymi

      Minä en ymmärrä sinua joka valitat,mene itse toimittajaksi jos se mielestäsi on helppo homma,kuuntelemme korva tarkkana hyvyyttäsi.

      • Anonyymi

        Ei kai täs ole mistään työn helppoudest kyse vaan ammattitaidost ja halust!
        Mä ymmärrän et vanhuksia pitää kunnioittaa esim.


      • Anonyymi

        Et näköjään ymmärrä tekstiä. Moitin vain yhtä järviradion toimittajaa ja sanoin että muut hyviä. Jos joku on surkea niin on. Joka ammatissa ihmisiä jotka eivät kuuluisi sille alalle.. Tämä ihminen on yksi niistä, että kannattais miettiä miksi on toimittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et näköjään ymmärrä tekstiä. Moitin vain yhtä järviradion toimittajaa ja sanoin että muut hyviä. Jos joku on surkea niin on. Joka ammatissa ihmisiä jotka eivät kuuluisi sille alalle.. Tämä ihminen on yksi niistä, että kannattais miettiä miksi on toimittaja.

        ei osaa miettiä koska on vimpelistä lähtöisin ja vaihtanut nimensäkkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai täs ole mistään työn helppoudest kyse vaan ammattitaidost ja halust!
        Mä ymmärrän et vanhuksia pitää kunnioittaa esim.

        Hyvin sanottu.
        !!!!!!


      • Anonyymi

        Vaikka heti kylmiltään laatusettiä, joten helposta hommasta on kyse. Varsinkin Järviradiossa taso on jokaiselle todella matala.


    • Anonyymi

      samat höppänät antaa toimittajien verättää itseään ja soittavat hyödyttömiä puheluita aina uudestaan ja sitten perjantaisin on kännääjien mutta hyvää musaa

      • Anonyymi

        "Höppänöil" ei aina oo seuraa, ja just toi muistisairaus voi olla yks syy. Siks pitäs riittää pinnaa heidän suht.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Höppänöil" ei aina oo seuraa, ja just toi muistisairaus voi olla yks syy. Siks pitäs riittää pinnaa heidän suht.

        Nii ja ainaki ystävällisyyttä.


    • Anonyymi

      Kuka kuuntelee vielä 2020??

      • Anonyymi

        "höppänät" vanhukset.


      • Anonyymi

        Voi kuule, kuuntelijoita on paljon


    • Anonyymi

      Järviradion koronatiedotuslinja ihmetyttää. Paikkakunta yksi pahimmista, mutta koronauutisointia ei kuulu! Miksi? Kaikkea muuta joutavaa luetaan koko ajan. Eikö olisi syytä pitää edes pari kertaa viikossa tilannekatsaus alueelta?

      • Anonyymi

        Ei kun tuntuu että Tampereen asiat tärkeämpiä. Ja persujen asiat.


    • Anonyymi

      Vivi on töykeä monille soittajille vaikka he tämän turhan toimittajankin palkan maksavat. Lisäksi hirveitä hintoja kiskovat. Kyllä tuolla hinnalla pitäis olla ystävällinen ja mukava.

      • Anonyymi

        Joo samaa mieltä vivistä. Eikö häntä oikeasti saa pois radiosta. Yksi ihminen pilaa koko järviradion. En ymmärrä johtajaa miksi pitää tuollaista itsrrnsä kyllästynyttä ja asiakkaita määräilevää naista palkkalistoillaan.


    • Anonyymi

      Miksi jätetään usein hinta kertomatta maksullisen numeron yhteydessä? Lain mukaan hinta pitää ilmoittaa joka kerta numeron yhteydessä !
      Kuluttajaviranomainen ottaa yhteyttä.

    • Anonyymi

      Vivi on hyvä,ei muuta,hyvää illanjatkoa Järviradion parissa.

      • Anonyymi

        Voitko perustella jotenkin väitteesi?? Vivi ei osaa lukea, määrää mistä muut puhuvat ja on niin itseään täynnä kun on päässyt tampereelle hommiin. En kyllä muutenkaan ymmärrä miksi pitää olla toimipiste pirkanmaalla, on vähän suuruudenhulluutta. Radio menee kiinni joka kerta kun Vivi avaa suunsa. Muita toimittajia kuuntelen mielellään, jopa Lasseakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko perustella jotenkin väitteesi?? Vivi ei osaa lukea, määrää mistä muut puhuvat ja on niin itseään täynnä kun on päässyt tampereelle hommiin. En kyllä muutenkaan ymmärrä miksi pitää olla toimipiste pirkanmaalla, on vähän suuruudenhulluutta. Radio menee kiinni joka kerta kun Vivi avaa suunsa. Muita toimittajia kuuntelen mielellään, jopa Lasseakin.

        Lasse voisi opetella ystävällisyyttä ja harkintaa r-kirjaimen ylilyöntiin puheessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko perustella jotenkin väitteesi?? Vivi ei osaa lukea, määrää mistä muut puhuvat ja on niin itseään täynnä kun on päässyt tampereelle hommiin. En kyllä muutenkaan ymmärrä miksi pitää olla toimipiste pirkanmaalla, on vähän suuruudenhulluutta. Radio menee kiinni joka kerta kun Vivi avaa suunsa. Muita toimittajia kuuntelen mielellään, jopa Lasseakin.

        Aivan samaa mieltä Vivistä. Kanava vaihtuu heti, kun hän on siellä. Ei jaksa kuunnella sitä tylsää ääntä. Nettiuutisia pitää mutista joka välissä ja vaikka lauantaiaamuna jotain mitä sattuu. Jos on toiveiden aika, niin sinne taas jotain turhaa uutista.
        Itsekäs ja tyly on soittajille, vaikka maksavatkin hyvän hinnan puheluista.
        Minun järviradion kuunteleminen on vähentynyt paljon en toimittajan ansiosta.
        En kestä myöskään Marja-Tertun imartelua ja tekoystävällistä ääntä soittajille.
        Muut toimittajat hyviä, paitsi Irene Mäenpäällä on todella ruma "kalman ääni".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan samaa mieltä Vivistä. Kanava vaihtuu heti, kun hän on siellä. Ei jaksa kuunnella sitä tylsää ääntä. Nettiuutisia pitää mutista joka välissä ja vaikka lauantaiaamuna jotain mitä sattuu. Jos on toiveiden aika, niin sinne taas jotain turhaa uutista.
        Itsekäs ja tyly on soittajille, vaikka maksavatkin hyvän hinnan puheluista.
        Minun järviradion kuunteleminen on vähentynyt paljon en toimittajan ansiosta.
        En kestä myöskään Marja-Tertun imartelua ja tekoystävällistä ääntä soittajille.
        Muut toimittajat hyviä, paitsi Irene Mäenpäällä on todella ruma "kalman ääni".

        Samoilla linjoilla......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoilla linjoilla......

        Niin minäkin. Jos ei Viviä saa pois radiosta, niin on kyllä johdossa isosti vikaa. En käsitä voiko joku kuunnella häntä.


    • Anonyymi

      Pääasia on, että toimittajissa ei ole yhtään vihervasemmistolaista.

    • Anonyymi

      Tykkään Vivistä,turha inistä.

      • Anonyymi

        Oletkin sitten varmaan ainoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkin sitten varmaan ainoa.

        Sinä näköjään tiedät tykkäämiset,mene itse sinne studioon niin saadaan nauttia toimittajan taidoistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä näköjään tiedät tykkäämiset,mene itse sinne studioon niin saadaan nauttia toimittajan taidoistasi.

        Ei minun tarvitse, sillä minulla on itsekritiikki, mitä Vivillä ei todellakaan ole. Jos olisi niin pysyisi pois radiosta


    • Anonyymi

      Todella typerä aloitus. Toimittajia on erilaisia ja kuuntelijoita on erilaisia. Radiokanaviakin on erilaisia. Jokaisessa radiossa on myös nappula josta voi sulkea radion ja nappula josta voi vaihtaa kanavaa. Ymmärtänette mitä tarkoitan.
      Hienoa, että on vaihtoehtoja.

      • Anonyymi

        T. Vivi


      • Anonyymi

        Mahtavia toimittajia! Sen sijaan Järviseudun lehdessä surkeita. Torstai onneksi tulee kaikille on laatua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtavia toimittajia! Sen sijaan Järviseudun lehdessä surkeita. Torstai onneksi tulee kaikille on laatua

        Tuollaiset on maailman lopun firmoja. Vähän mainostajia.

        Mutta Torstai on hyvä lehti ja kulttuuri teko kun tulee kaikille kotiin näkee tarjoukset ja tapahtumat. Se on alajärveläisten puolella aina.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4723
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1061
    Aihe