Ne henkilöt, jotka kieltäytyvät rokotteesta ja sairastuvat koronaan, voisivat allekirjoittaa myös hoidosta kieltäytymistä osoittavan todistuksen. Silloin yhteiskunnnan ei tarvitsisi maksaa turhaan näiden henkilöiden hoidosta, koska ovat itse kohtalonsa valinneet. Saisivat sairastaa kotonaan ja mikäli kuolema korjaa, samalla laumasuoja kasvaisi.
Rokotteesta kieltäytyjille hyvä vaihtoehto
155
82
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoittaako yhteiskunta sopimuksen, jossa korvaavat mikäli saa oireita rokotteesta ja vammautuu ? Vai joutuukokäymään kymmeniä vuosia oikeutta saadaakseen korvauksen, joka normaali tapaan hylätään, koska sitä kyetä osoittamaan - tutkimuksen puutteen vuoksi.
- Anonyymi
Ei tietenkään yhteiskunta joudu korvaamaan, koska rokotteen ottaminen on vapaaehtoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään yhteiskunta joudu korvaamaan, koska rokotteen ottaminen on vapaaehtoista.
Entä jos ei ole kaikissa tapauksessa vapaa-ehtoista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rokotteen ottaminen ei ole missään olosuhteissa pakollista. Mutta vain ääliöt jättävät sen ottamatta.
- Anonyymi
Mitä jos autoilessa vammautuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rokotteen ottaminen ei ole missään olosuhteissa pakollista. Mutta vain ääliöt jättävät sen ottamatta.
Ilmoittaudun heti ääliöksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommarit haluaa rokotepakon. Tämä asia paljastaa hyvin kuka on kommari
- Anonyymi
Ei siitä korvauksia saa, mutta suomalainen JULKINEN terveydenhuolto auttaa.. Ei ihan ilmaiseksi, mutta kustannukset ovat kohtuulliset. Jos tuntuu siltä, että mikään ei kelpaa niin sitten ei yhteiskunta voi auttaa.
Elämä on aina jonkinlaista uhkapeliä. Jos haluaa elää niin joskus on pakko tehdä itsekin jotain oman elämänsä eteen.
Kauhea ajatus sille joka haluaa olla pelkkä matkustaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä tapauksessa se on vapaaehtoista. Muista tapauksista on turha spekuloida, koska emme tiedä minkälaisia ne ovat.
Myös muunlaisten tapausten kuvitteleminen on turhaa, koska on paljon muutakin tekemistä. Lähden lenkille ja käyn kokeilemassa joko viikonloppuna voisi lähteä pilkille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olisi tarvinnut erikseen ilmoittautua.
- Anonyymi
Niin, olen valmis allekirjoittamaan sopimuksen koronaviruksen tehohoidon osalta JOS Suomen valtio allekirjoittaa sopimuksen mahdollisten jälkitautien osalta (kuten sputnik rokotteella on todettu), kuten asintuntiat ovat todenneet "kasatrofaaliseksi" sputnik rokotteen jälkitauteja.
Tulossa Suomeen on AINAKIN kahta rokotetta, niiden valmistaminen oli nopeaa ? Mutta rokotteiden jälkitaudeista tietoja on vain nopealla aikavälillä.
Milloin tulivat esille vaikkapa narkolepsian tapaukset ns.sikainffulenssa (H1N1) rokotteissa 2009 ? Kahden vuoden kuluttua !
Narkolepsian saaminen vaatii tietyn perimän, joka on 28% Suomalaisella
- Anonyymi
Hyvä ajatus. Tehohoito maksaa yli 2000 €/ vuorokausi ja se on pois muilta tehohoitoa tarvitsevilta. Tämä hoidosta kieltäytyminen olisi hieno teko rokotusvasttaisilta. Näin he voisivat osoittaa sitä isänmaallisuuttaan ihan käytännössä.
- Anonyymi
Ketkä rokotevastaiset ? Kyllä minut on rokotettu, viimeksi Influenssaa vastaan, mutta ei todellakaan aio näillä tärjoteuilla tiedoilla ottaa mitään kymmenen kuukauden pikarokotetta, systeemillä jota ei ole koskaan käytetty ihmisen, josko muuhunkaan rokotteeseen.
- Anonyymi
Selvä, sitten voin maksaa siitä. Onneksi minulla on sen verran säästöjä, että voin maksaa monen kuukaudenkin tehohoidon. Joten mitään syytä ottaa rokotetta ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvä, sitten voin maksaa siitä. Onneksi minulla on sen verran säästöjä, että voin maksaa monen kuukaudenkin tehohoidon. Joten mitään syytä ottaa rokotetta ei ole.
Korjaan... Laskin huonosti, muutaman kuukauden tehohoidon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korjaan... Laskin huonosti, muutaman kuukauden tehohoidon.
Taidat olla tällä sivulla kirjoitteleva ”yrittäjä”. Muutaman kuukauden tehohoito, esim 3 kk maksaa yhteiskunnalle 3*30*2000 € elikkä 180 000 €. Olemme kaikki kateellisia sinulle!
- Anonyymi
Rokoteessa on nano mikrosiruja ja 5G verkko skannaa sitten kaikkia rokotteen saanneita vuorokauden ympäri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko muita suuruuskuvitelmia? Entä suku, onko siellä mielisairautta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rokoteessa on nano mikrosiruja ja 5G verkko skannaa sitten kaikkia rokotteen saanneita vuorokauden ympäri
Mulla on hampaan paikassa mikrosiru, mä en tarvii kodinkoneissakaan kaukosäädintä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on hampaan paikassa mikrosiru, mä en tarvii kodinkoneissakaan kaukosäädintä.
joo, on helppo kytkeytyä jonkun tytsyn ajatusmaailmaan mikrosirun avulla, josko olisi halukkaalla päällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla tällä sivulla kirjoitteleva ”yrittäjä”. Muutaman kuukauden tehohoito, esim 3 kk maksaa yhteiskunnalle 3*30*2000 € elikkä 180 000 €. Olemme kaikki kateellisia sinulle!
Niin, entä sitten? Minusta tuo on ihan normaali säästöjen ja sijoitusten määrä, keskituloinen saa kevyesti tuollaisen kasaan parissa vuosikymmenessä. Siis jopa laittamalla rahat vain säästötilille, sijoittamalla tuon yli pääsee kevyesti. Siis tuon säästöön saa ainakin, jos ei ole laskukyvytön idiootti. Itse olen laittanut jo pitkään 40% tuloistani säästöön ja sijoituksiin, tosin nyt korona-aikana olen laittanut peräti 50% tuloista säästöön. Kukaan ei velvoita kuluttamaan kaikkia tuloja.
Suomessa on varmaan satoja tuhansia ihmisiä, joilla on enemmän kuin 180 000 € säästöissä ja sijoituksissa. Tuo ei ole edes kovin suuri summa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketkä rokotevastaiset ? Kyllä minut on rokotettu, viimeksi Influenssaa vastaan, mutta ei todellakaan aio näillä tärjoteuilla tiedoilla ottaa mitään kymmenen kuukauden pikarokotetta, systeemillä jota ei ole koskaan käytetty ihmisen, josko muuhunkaan rokotteeseen.
armeijan käyneitä tuskin rokote haitaa, siellähän niitä tuli nahkaan enemmän kuin 1.
- Anonyymi
koronan sivuvaikutukset,, ellei satu kuolemaan,, voivat olla pahempia, kuin rokotteen.
- Anonyymi
Tai sitten ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten ei.
jos valita pitäisi, niin otan rokotuksen.
- Anonyymi
Tuo on liioittelua, yli 99 % normaaleista työikäisistä ei joudu koronan takia edes sairaalaan. Kuolinprosentti on ehkä jopa 0,1%, mutta luultavasti paljon sen alle. Ei korona työikäiselle ole vaarallinen ja lapsille käytännössä täysin vaaraton. Lähinnä korona on ollut pelkkää aivotonta hysteriaa.
Rokottamattomien koronahoito ei näkyisi missään sairaaloiden kustannuksissa.- Anonyymi
Vaimollani vaurioituivat keuhkot, ehkä lopullisesti. Isälläni on ollut jo puoli vuotta suolistovaivoja ja kumpikaan ei kykene töihin. Itselläni on jatkuuvaa helvetinmoista
päänsärkyä. Että sellaista vaivaa. Yksikään meistä ei ole vielä eläkeiässä. - Anonyymi
WHO:n mukaan Covid-19:n sairastuneista lähes 20% tarvitsee ainakin jonkinasteista sairaalahoitoa.
Koronapotilas joutuu sairaalahoitoon yli kaksi kertaa useammin kuin influenssapotilas. N. 20 % sairaalahoitoon joutuneista koronapotilaista menehtyy sairauteensa.
Ei ole mitään väliä sillä onko potilas työikäinen vai eläkeläinen. Me elämme sivitysvaltiossa (vaikkei sitä sinun kaltaistesi höpinöiden perusteella aina jaksa uskoa) ja jokaisella ihmisellä on oikeus terveeseen ja turvalliseen elämään.
Rokote vähentää riksiä ja se voi pysäyttää epidemian, siksi minä otan rokotteen. Siksi jokainen vastuullinen kansalainen ottaa rokotteen. - Anonyymi
pitääkö pandemian velloa vuosikausia/kymmeniä siksi, että jotkut eivät halua rokotetta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
WHO:n mukaan Covid-19:n sairastuneista lähes 20% tarvitsee ainakin jonkinasteista sairaalahoitoa.
Koronapotilas joutuu sairaalahoitoon yli kaksi kertaa useammin kuin influenssapotilas. N. 20 % sairaalahoitoon joutuneista koronapotilaista menehtyy sairauteensa.
Ei ole mitään väliä sillä onko potilas työikäinen vai eläkeläinen. Me elämme sivitysvaltiossa (vaikkei sitä sinun kaltaistesi höpinöiden perusteella aina jaksa uskoa) ja jokaisella ihmisellä on oikeus terveeseen ja turvalliseen elämään.
Rokote vähentää riksiä ja se voi pysäyttää epidemian, siksi minä otan rokotteen. Siksi jokainen vastuullinen kansalainen ottaa rokotteen.Noista lukemista voi sanoa vain sen, että nuo ovat pitkälti valheita. Tuon perusteella koronaan kuolisi peräti 4% sairastuneista, mikä on helppoa todeta valheelliseksi sonnaksi. Jos 20% joutuisi ja 20% näistä kuolisi, olisi kuolinprosentti 4%. Oikeasti lukema on alle 0,4%, jos kaikki oikeasti testattaisiin. Tuo 20% on otettu aikana, kun vain pikkuinen osa testattiin, todellisuudessa luku on pikemminkin 2%.
Voin ottaa rokotteen, mutta laitan sen itse suoneen kotona tai keskellä apteekkia. En todellakaan mene terveydenhuoltoon typerän rokotteen takia. Otan sen vain suoraan pakkauksesta keskellä apteekkia ja tyrkkään suoneen. Sillähän homma on hoidettu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rokote vähentää riksiä ja se voi pysäyttää epidemian, siksi minä otan rokotteen. Siksi jokainen vastuullinen kansalainen ottaa rokotteen."jokaisella ihmisellä on oikeus terveeseen ja turvalliseen elämään."
Ja jokaisella on oikeus tehdä mitä tahansa lain puitteissa ja viis veisata enemmistön mielipiteistä. Eikä mitään tarvitse koskaan selittää sanallakaan. Voin todeta, että en ota rokotetta eikä minun tarvitse kertoa syytä ja muilla ei ole oikeutta rokottamattomuuden takia syrjiä ihmistä. Näin on vapaassa valtiossa, mutta fasistisissa valtioissa on toki toisin... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noista lukemista voi sanoa vain sen, että nuo ovat pitkälti valheita. Tuon perusteella koronaan kuolisi peräti 4% sairastuneista, mikä on helppoa todeta valheelliseksi sonnaksi. Jos 20% joutuisi ja 20% näistä kuolisi, olisi kuolinprosentti 4%. Oikeasti lukema on alle 0,4%, jos kaikki oikeasti testattaisiin. Tuo 20% on otettu aikana, kun vain pikkuinen osa testattiin, todellisuudessa luku on pikemminkin 2%.
Voin ottaa rokotteen, mutta laitan sen itse suoneen kotona tai keskellä apteekkia. En todellakaan mene terveydenhuoltoon typerän rokotteen takia. Otan sen vain suoraan pakkauksesta keskellä apteekkia ja tyrkkään suoneen. Sillähän homma on hoidettu.Lisään... Itselläni on periaate, että mitään rokotustietojani ei saa laittaa rekisteriin. Jos laitetaan, en ota rokotetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noista lukemista voi sanoa vain sen, että nuo ovat pitkälti valheita. Tuon perusteella koronaan kuolisi peräti 4% sairastuneista, mikä on helppoa todeta valheelliseksi sonnaksi. Jos 20% joutuisi ja 20% näistä kuolisi, olisi kuolinprosentti 4%. Oikeasti lukema on alle 0,4%, jos kaikki oikeasti testattaisiin. Tuo 20% on otettu aikana, kun vain pikkuinen osa testattiin, todellisuudessa luku on pikemminkin 2%.
Voin ottaa rokotteen, mutta laitan sen itse suoneen kotona tai keskellä apteekkia. En todellakaan mene terveydenhuoltoon typerän rokotteen takia. Otan sen vain suoraan pakkauksesta keskellä apteekkia ja tyrkkään suoneen. Sillähän homma on hoidettu.Jos suoneen pistäminen on sinulle tuttua, niin ei taida korona olla se isoin ongelma.
Koronassa kuolleisuus on suurempi kuin influenssassa, mutta kuolleisuuskin on vain pieni osanen koronan aiheuttamassa kokonaiskuormituksessa terveydenhuollolle. Suoneen piikittämisen ohessa kannattaa tutustua tähänkin asiaan kunnolla ja muodostaa mielipide vasta kun on laajemmin tietoa hallussa. Terveydenhuollossa tämän tietävät ja voivat jopa kertoa, jos uskaltaudut kysymään. Samalla voivat pistää rokotteen lihakseen. Suoneen pistämisestä voi tulla seurauksia jotka ihan syyttä suotta sitten laitetaan rokotteen viaksi vaikka syy on pistäjässä. Ja niin taas syntyy virheellistä tietoa jota jotkut innoissaan ja kritiikittä lähtevät levittämään.
On toki inhimillistä oikoa ja tarttua siihen helposti saatavaan ja yksinkertaiseen "totuuteen". Asiat vaan ovat usein aika paljon monisyisempiä , riippuvuuksia on huomattavan paljon. Kun tietää nuo riippuvuudet ja tuntee asiaa laajemmin, on paremmin kykyä erottaa höpöjutut asiallisista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos suoneen pistäminen on sinulle tuttua, niin ei taida korona olla se isoin ongelma.
Koronassa kuolleisuus on suurempi kuin influenssassa, mutta kuolleisuuskin on vain pieni osanen koronan aiheuttamassa kokonaiskuormituksessa terveydenhuollolle. Suoneen piikittämisen ohessa kannattaa tutustua tähänkin asiaan kunnolla ja muodostaa mielipide vasta kun on laajemmin tietoa hallussa. Terveydenhuollossa tämän tietävät ja voivat jopa kertoa, jos uskaltaudut kysymään. Samalla voivat pistää rokotteen lihakseen. Suoneen pistämisestä voi tulla seurauksia jotka ihan syyttä suotta sitten laitetaan rokotteen viaksi vaikka syy on pistäjässä. Ja niin taas syntyy virheellistä tietoa jota jotkut innoissaan ja kritiikittä lähtevät levittämään.
On toki inhimillistä oikoa ja tarttua siihen helposti saatavaan ja yksinkertaiseen "totuuteen". Asiat vaan ovat usein aika paljon monisyisempiä , riippuvuuksia on huomattavan paljon. Kun tietää nuo riippuvuudet ja tuntee asiaa laajemmin, on paremmin kykyä erottaa höpöjutut asiallisista.Ei ole tuttua, mutta netistähän ohjeita löytyy. Tuskin tuo vaikeaa on. En todellakaan rupea käyttämään yli tuntia aikaa typerän rokotteen pistämisen takia. Sen pitää pystyä laittamaan alle minuutissa suoraan apteekissa tai sitten en sitä ota. Jos apteekissa on jonoa, jääköön rokote ottamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tuttua, mutta netistähän ohjeita löytyy. Tuskin tuo vaikeaa on. En todellakaan rupea käyttämään yli tuntia aikaa typerän rokotteen pistämisen takia. Sen pitää pystyä laittamaan alle minuutissa suoraan apteekissa tai sitten en sitä ota. Jos apteekissa on jonoa, jääköön rokote ottamatta.
Sinulla taitaa olla jotakin muuta hampaankolossa terveydenhuoltojärjestelmän kanssa, jos rokotteen antaminen on noin vaikeaa. Hankala potilas vaiko osastolta karannut?
Rokote pitää säilyttää yli -70 celsiusasteessa, joten ei sitä apteekista takuulla jaella suoraan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla taitaa olla jotakin muuta hampaankolossa terveydenhuoltojärjestelmän kanssa, jos rokotteen antaminen on noin vaikeaa. Hankala potilas vaiko osastolta karannut?
Rokote pitää säilyttää yli -70 celsiusasteessa, joten ei sitä apteekista takuulla jaella suoraan.No, jääköön sitten koko rokote. En ole valmis käyttämään tuntiakaan aikaa rokotteeseen. Jos varaan aikaakin jonnekin, suljen puhelimen minuutin jälkeen, jos jonoa on. Rokote pitää antaa heti ja minä lähden samalla sekunnilla rokotteen antamisen jälkeen. Enkä halua mitään merkintää rokotuksesta mihinkään rekisteriin enkä halua todistusta rokotuksesta. Jos näitä tyrkytetään, en ota rokotusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, jääköön sitten koko rokote. En ole valmis käyttämään tuntiakaan aikaa rokotteeseen. Jos varaan aikaakin jonnekin, suljen puhelimen minuutin jälkeen, jos jonoa on. Rokote pitää antaa heti ja minä lähden samalla sekunnilla rokotteen antamisen jälkeen. Enkä halua mitään merkintää rokotuksesta mihinkään rekisteriin enkä halua todistusta rokotuksesta. Jos näitä tyrkytetään, en ota rokotusta.
Lisään... Itse asiassa voisin ottaa rokotteen, jos sen saa ilman että tarvitsee kertoa terveydenhuollossa edes nimeä.
- Anonyymi
Kannatettava aloitus!
Toivottavasti saadaan maailmanlaajuisesti aikaan pakko, että jokaisen on esitettävä negatiivinen rokotetodistus koronasta päästäkseen mihinkään toiseen maahan.- Anonyymi
Ja toivottavasti lentoyhtiöt ja matkailuala menevät rääkyen konkkaan. Matkailu on yhtä tärkeä asia kuin pään hakkaaminen seinään. Täysin turhaa ja typerää. Ei kenenkään tarvitse koskaan matkailla.
Itse toivoisin, että ihmiset jatkavat samaa linjaa eivätkä jatkossakaan matkusta ulkomaille. Minusta turismi on ala, joka kannattaisi tuhota. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja toivottavasti lentoyhtiöt ja matkailuala menevät rääkyen konkkaan. Matkailu on yhtä tärkeä asia kuin pään hakkaaminen seinään. Täysin turhaa ja typerää. Ei kenenkään tarvitse koskaan matkailla.
Itse toivoisin, että ihmiset jatkavat samaa linjaa eivätkä jatkossakaan matkusta ulkomaille. Minusta turismi on ala, joka kannattaisi tuhota.Lisään... Voin varmuudella sanoa, että tuollainen pakko varmistaa, että ihmiset EIVÄT ota rokotetta. Sillä tuollainen herättää epäilyksiä entisestään. Ei kenenkään ole pakko kulkea ulkomailla, joten kukaan ei tule rokottamaan itseään pelkästään tuon takia.
- Anonyymi
Jokaisen maapallolla rokotteen saavan on annettava henkilötiedot, sormenjälkitunnisteet ja neulasta otettava dna-näyte ;D
Näin saadaan rikolliset heti kiinni ja henkilötietoja ei saada väärennettyä. Voidaan yhdistää uusia perheitä;D
Jäitä hattuun!
Koronarokotteista ei ole vielä tarpeeksi tietoa, vain rokoteyhtiöiden tiedotteet.
Tähän astiset rokotekokeet eivät kerro;
estävätkö itse tartunnan, estääkö rokotteen saanutta levittämästä, miten kauan suoja kestää, ei kuinka tehoaa alle 65v., lapsiin, raskaana oleviin...ei edes ehtiikö virus muuttua, ettei rokote tehoa...
Johtopäätöksiä rokotteiden tehosta on tähän asti tehty vain muutaman sadan tartunnan saaneen osalta.
Euroopan lääkevirasto käsittelee kahden ensimmäisen rokotteen myyntiluvan vasta 29.12., seuraavan 12.1.-21.
Eikö tämä sairaanomainen kansan kahtiajakamisen aika kuviteltuihin hyviin/pahoihin, saisi jo loppua!
Nyt on vuorossa rokotteen ottajat /ei ottajat. Kehdataan vielä tällaisena aikana alkaa muita syyttelemään. Rokotteen ottamatta jättämisestä, rokotteen mistä ei tiedetä oikein yhtään mitään. Ei edes mitä rokotetta meillä jaettaisiin. Jaettaisiinko monen eri firmojen rokotteita. Riidellään rokotteista, mistä ei ole vielä edes myyntilupaa, tehty puolueettomia kokeita.- Anonyymi
Minä olen kannattanut tuota jokaisesta otettavaa DNA näytettä siitä hetkestä kun sen tehokkuus rikosten selvittämisessä kävi selväksi. Olkoonkin, että se rajoittaa joitakin oikeuksia, mutta onko pakko tehdä rikoksia?
Kansainvälinen DNA rekisteri tulee pakolliseksi ihan varmasti joskus tulevaisuudessa. Meneekö siihen kolmekymmentä, viisikymmentä vai sata vuotta, sen näkee sitten.
Rehelliselle kansalaiselle tuo ei liene ongelma.
No voihan siinä käydä niinkin, että jo paljon aiemmin tekoäly toteaa meidät tarpeettomiksi ja siivoa maapallon. - Anonyymi
"Rokotteen ottamatta jättämisestä, rokotteen mistä ei tiedetä oikein yhtään mitään. Ei edes mitä rokotetta meillä jaettaisiin. Jaettaisiinko monen eri firmojen rokotteita.... "
No minkäs verran sinä tiedät influenssarokotteesta? Kenen tekemiä, mikä rakenne ja vaikutustapa, mitkä sivuvaikutukset.
Kaikki armeijan käyneet on takuulla rokotettu ja moneen kertaan, rauhanturvaajat (ainakin minut) vielä useammin. Montako kertaa niistä on "luennoitu" rokotteen saajille etukäteen? Ei kerran kertaa.
Typerykset vinkuu ja nillittää joutavaa paskaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Rokotteen ottamatta jättämisestä, rokotteen mistä ei tiedetä oikein yhtään mitään. Ei edes mitä rokotetta meillä jaettaisiin. Jaettaisiinko monen eri firmojen rokotteita.... "
No minkäs verran sinä tiedät influenssarokotteesta? Kenen tekemiä, mikä rakenne ja vaikutustapa, mitkä sivuvaikutukset.
Kaikki armeijan käyneet on takuulla rokotettu ja moneen kertaan, rauhanturvaajat (ainakin minut) vielä useammin. Montako kertaa niistä on "luennoitu" rokotteen saajille etukäteen? Ei kerran kertaa.
Typerykset vinkuu ja nillittää joutavaa paskaa.Siksi en influenssarokotusta ole ikinä ottanut enkä tule ikinä ottamaankaan. En ottanut sikainfluenssarokotettakaan aikanaan. Itse asiassa, en mitään rokotetta 25 vuoteen.
- Anonyymi
Mot ohjelmassa 2 PS ainakin vastusti rokotteen ottamista.
Tuli mieleen että persut haluaa että koronaa ei saada hallintaan vaan sen pitää antaa levitä vapaasti. - Anonyymi
korona-anarkistit vetoavat henkilökohtaisiin syihin vältellessään piikkiä. Ajatusmalli sisältää ison ripauksen yhteiskuntakelvottomuutta.
- Anonyymi
Ei koronarokotuksesta kieltäytymiseen tarvitse antaa sanankaan selitystä. Aivan kuten minun ei tarvitse kertoa kenellekään olenko saanut rokotuksen tai en. Se ei muille kuulu pätkän vertaa. Minulla on oikeus jopa valehdella saaneeni rokotuksen, vaikka en olisi sitä ottanut. Toki tekisin näin vasta, jos asiaa kovasti udellaan. Minulla ei ole mitään vaikeuksia valehdella yksityisasioistani ja sehän on kaikkien oikeuskin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei koronarokotuksesta kieltäytymiseen tarvitse antaa sanankaan selitystä. Aivan kuten minun ei tarvitse kertoa kenellekään olenko saanut rokotuksen tai en. Se ei muille kuulu pätkän vertaa. Minulla on oikeus jopa valehdella saaneeni rokotuksen, vaikka en olisi sitä ottanut. Toki tekisin näin vasta, jos asiaa kovasti udellaan. Minulla ei ole mitään vaikeuksia valehdella yksityisasioistani ja sehän on kaikkien oikeuskin.
Lisään... Esimerkiksi työpaikalla työtoverien ei tarvitse mitään muuta minusta kuin työhön liittyvät asiat. Kaiken muun voi salata tai valehdella. Heidän ei tarvitse myöskään tietää rokotuksistani tai rokottamattomuudestani koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään... Esimerkiksi työpaikalla työtoverien ei tarvitse mitään muuta minusta kuin työhön liittyvät asiat. Kaiken muun voi salata tai valehdella. Heidän ei tarvitse myöskään tietää rokotuksistani tai rokottamattomuudestani koskaan.
Jos on vakava sairaus esim diabetes, tai epilepsia siitä on hyvä kertoa työ kaverille jos ollaan kehdestaan työpaikallan.
Tämä voi pelastaa sairauskohtauksen yllätettyä ihmisen kuolemalta.
Itse olen tämän kokenut kun mesässä kaveria sai epilepsiakohtauksen jos minä en tiennyt mitään. Hän ei siitä ollut koskaan minulle puhunut.
Kyllä siinä vähän hätä tuli. Silloin ei ollut kännyköitä.
Metkaa lähimpään taloon noin 10 kilometriä.
Miettikääpä itse jos joudut samanlaiseen tilnateeseen että miltä tuntuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenn käyttäydyt työpaikalla, missä osa ihmisistä aivastelee ja yskii pikkunuhassa?
Oulussa on sellainen nimeltä mainitsematon paperitehdas jota muutetaan pakkauskartonkitehtaaksi. Tilaaja ei antanut yhtään armoa ja ajoi yhden urakoitsijoista konkurssiin sillä seurauksella että tilalle raahattiin yskiviä "ammattilaisia". Muut urakoitsijat parhaansa mukaan juoksivat yskiviä karkuun, mutta ei riittävän lujaa, kun olemme saaneet lehdistä lukea koronajuttua.
Kieltäytyisitkö töistä ja millä perusteella? Kertoisitko ettei sinulla ole rokoitetta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelusi ei auta, koska rokotukset kirjataan ja kirjaukset löytyvät Omakanta-tiedostoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelusi ei auta, koska rokotukset kirjataan ja kirjaukset löytyvät Omakanta-tiedostoista.
Tosin työnantajalla ei ole oikeutta päästä minun Omakantaani eikä varsinkaan työtovereilla. Eli työnantaja tai työtoverit eivät tule koskaan tietämään rokotuksistani mitään. Voi aivan hyvin valehdella kaikki terveysasiansa ja kukaan työpaikalla ei niistä tule tietämään.
Vain terveydenhuollolla on oikeus nähdä nuo tiedot, ei muilla. Tietenkin fasistisissa valtioissa nuo voivat olla avoimia, mutta ei Suomessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenn käyttäydyt työpaikalla, missä osa ihmisistä aivastelee ja yskii pikkunuhassa?
Oulussa on sellainen nimeltä mainitsematon paperitehdas jota muutetaan pakkauskartonkitehtaaksi. Tilaaja ei antanut yhtään armoa ja ajoi yhden urakoitsijoista konkurssiin sillä seurauksella että tilalle raahattiin yskiviä "ammattilaisia". Muut urakoitsijat parhaansa mukaan juoksivat yskiviä karkuun, mutta ei riittävän lujaa, kun olemme saaneet lehdistä lukea koronajuttua.
Kieltäytyisitkö töistä ja millä perusteella? Kertoisitko ettei sinulla ole rokoitetta?Käyttäydyn ihan normaalisti, en ole kertaakaan tähänkään asti väistellyt yskiviä ihmisiä. Tuollainen väistely on naurettavan idioottimaista hysteriaa.
Vaikka olisin rokottamaton, en todellakaan kieltäydy mistään enkä väistele ketään. Ja, ei, en kerro olevani rokottamaton. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyttäydyn ihan normaalisti, en ole kertaakaan tähänkään asti väistellyt yskiviä ihmisiä. Tuollainen väistely on naurettavan idioottimaista hysteriaa.
Vaikka olisin rokottamaton, en todellakaan kieltäydy mistään enkä väistele ketään. Ja, ei, en kerro olevani rokottamaton.Oletko rokottamattomana valmis maksamaan omat hoitosi sairaalassa vai elätkö muiden siivellä vai oletko suojannut itsesi koronavakuutuksella? Maksatko mieluusti veroja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko rokottamattomana valmis maksamaan omat hoitosi sairaalassa vai elätkö muiden siivellä vai oletko suojannut itsesi koronavakuutuksella? Maksatko mieluusti veroja?
Todennäköisyys, että koronan takia joutuu edes sairaalaan on minimaalisen pieni. Vain harva käy edes lääkärissä koronan takia. Useimmat vain käy testissä ja sitten pysyy karanteenissa loppuun asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisyys, että koronan takia joutuu edes sairaalaan on minimaalisen pieni. Vain harva käy edes lääkärissä koronan takia. Useimmat vain käy testissä ja sitten pysyy karanteenissa loppuun asti.
Okei, Herran haltuun ja luonto korjaa heikot. Eihän meistä kukaan ole korvaamaton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yhtä varmasti kuin verottajan rokotukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Minulla ei ole mitään vaikeuksia valehdella yksityisasioistani ja sehän on kaikkien oikeuskin... "
No uhoahan nyt oikein kunnolla.
Tiettyyn rajaan saakka voit vaieta - ja valehdellakin. Sen rajan jälkeen alkaa vaikeudet ja paluu on vallan hankalaa. Pahimmassa tapauksessa ylität sen rajan josta kukaan ei palaa takaisin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Minulla ei ole mitään vaikeuksia valehdella yksityisasioistani ja sehän on kaikkien oikeuskin... "
No uhoahan nyt oikein kunnolla.
Tiettyyn rajaan saakka voit vaieta - ja valehdellakin. Sen rajan jälkeen alkaa vaikeudet ja paluu on vallan hankalaa. Pahimmassa tapauksessa ylität sen rajan josta kukaan ei palaa takaisin.Ei tuossa ole mitään uhoamista. Esimerkiksi työpaikalle kuuluvat vain työasiat, mitään muuta ei tarvitse kertoa. Työtoverien tai työnantajan yhtään mitään yksityiselämästä ja ne voi rauhassa valehdella. Toki itse yleensä vain vaikenen, mutta ei minulla ole vaikeuksia valehdella.
Eihän työtoverien tarvitse tietää kuuluuko ammattiliittoon (minkä pystyy muuten salaamaan työnantajaltakin maksamalla sen erikseen), onko naimisissa tai lapsia, ei asumismuotoa, ei seksuaalista suuntautumista, ei poliittisia mielipiteitä, ei edes kotinumeroa tai osoitetta tai ikää jne. Heille kuuluu vain työasiat ja siinä kaikki. Kaiken muun voi rauhassa vaikka valehdella. Ja ystäville ja sukulaisille voi kertoa vielä vähemmän.
Jos ei ole terveydenhuollossa töissä, ei rokotuksesta tarvitse kertoa ollenkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittaa sitä, että todennäköisesti valehtelet paljon muustakin. Oletko peräti patologinen valehtelija?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittaa sitä, että todennäköisesti valehtelet paljon muustakin. Oletko peräti patologinen valehtelija?
No, esimerkiksi työtovereille voi vapaasti valehdella kaikki yksityisasiat. Työasioihin liittyvissä asioissa pitää puhua totta, mutta ei missään muussa. Työtoverien ei tarvitse tietää, onko naimisissa, onko lapsia, ikää, kotiosoitetta, kotinumeroa jne. Kaikki nuo voi salata tai jopa valehdella.
Toki yksityisasioiden kohdalla helpointa on todeta, että "V****ako se sinulle kuuluu?".
- Anonyymi
Persut pelkäävät hysteerisesti rokotteita, miksi he jättävät armeijankin käymättä.
- Anonyymi
voisiko rokotteista kieltäytyjät eristää aidatulle alueelle heidän oman ja muiden terveyden ja turvallisuuden nimissä?
- Anonyymi
1% viruksen saaneista sairastuu oireillen, 5% rokotetuista rokote ei auta?
Mitä tästä voimme päätellä?- Anonyymi
100% rokotekattavuuden jälkeen kansasta sairastuu noin 0,05% koronaan? Ihan lyhyellä matematiikalla laskettuna.
- Anonyymi
Yleensä rokotteet estävät tartunnan ja vähintäänkin lieventävät tautia. Nämä uudet koronarokotteet ovat toimineet testeissä juuri noin. Vakavia sairastumisia on ollut äärimmäisen vähän, jos ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
100% rokotekattavuuden jälkeen kansasta sairastuu noin 0,05% koronaan? Ihan lyhyellä matematiikalla laskettuna.
Jos rokotekattavuus on 100 %, tauti ei leviä ja kukaan ei enää sairastu, ihan pitkällä matematiikalla laskettuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos rokotekattavuus on 100 %, tauti ei leviä ja kukaan ei enää sairastu, ihan pitkällä matematiikalla laskettuna.
Ajattelitko kieltää lihansyönnin ja rokottaa lepakotkin.
- Anonyymi
Jenkkilässä on kuollut tuo 1%
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihan noin välttämättä. Rokotteen teho ei ole 100% (ehkä 90-95%, mutta tämä voi vielä muuttua) ja lisäksi tauti leviää eläimissäkin. Joten vaikka ihmisten rokotekattavuus olisi 100%, voi tauti levitä ainakin eläimissä ja osa ihmisistä saa sen vaikka olisi rokotettu. Toki taudin saaminen muuttuu harvinaiseksi, mutta sitä silti tapahtuisi.
Ja tietenkin koronan tilalla on muita tauteja ja tulee taatusti joka vuosi lisää. Ei taudit tähän katoa.
Tuo oma laskusi vaatisi, että rokotteen teho on 100%. Sellaista rokotetta ei ole vielä keksitty eikä tämäkään ole sellainen rokote. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelitko kieltää lihansyönnin ja rokottaa lepakotkin.
Lepakoita ei tarvitse rokottaa. Riittää kun ihmiset ottavat rokotteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihan noin välttämättä. Rokotteen teho ei ole 100% (ehkä 90-95%, mutta tämä voi vielä muuttua) ja lisäksi tauti leviää eläimissäkin. Joten vaikka ihmisten rokotekattavuus olisi 100%, voi tauti levitä ainakin eläimissä ja osa ihmisistä saa sen vaikka olisi rokotettu. Toki taudin saaminen muuttuu harvinaiseksi, mutta sitä silti tapahtuisi.
Ja tietenkin koronan tilalla on muita tauteja ja tulee taatusti joka vuosi lisää. Ei taudit tähän katoa.
Tuo oma laskusi vaatisi, että rokotteen teho on 100%. Sellaista rokotetta ei ole vielä keksitty eikä tämäkään ole sellainen rokote.Oma laskuni perustuu siihen, että jos rokotetta ottaa yli 80 % ihmisistä, muodostuu laumasuoja, jolloin siis R-luku jää reilusti alle yhden. Tapahtuu sama kuin viime kesänä, eli tauti lähes hävisi Suomesta. Rokotteella tilanne vain olisi vielä parempi, koska satunnaiset virus-altistukset jossain ulkomailla esim eivät johtaisi paikallisiin tautiryppäisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma laskuni perustuu siihen, että jos rokotetta ottaa yli 80 % ihmisistä, muodostuu laumasuoja, jolloin siis R-luku jää reilusti alle yhden. Tapahtuu sama kuin viime kesänä, eli tauti lähes hävisi Suomesta. Rokotteella tilanne vain olisi vielä parempi, koska satunnaiset virus-altistukset jossain ulkomailla esim eivät johtaisi paikallisiin tautiryppäisiin.
Niin, leviäminen hidastuu, mutta tauti ei katoa ja ihmisiä sairastuu edelleen, mutta vain harvemmin. Siis et todellakaan voi sanoa, että "kukaan ei enää sairastu", sillä se on valetta. Vaikka rokotekattavuus olisi 100%, tautiin edelleen sairastutaan, mutta vain harvoin. Kannattaa muistaa nimittäin, että korona on levinnyt eläimiinkin eikä niitä rokoteta.
Onhan tauteja, joissa rokotekattavuus on yli 95% ja tautia silti esiintyy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, leviäminen hidastuu, mutta tauti ei katoa ja ihmisiä sairastuu edelleen, mutta vain harvemmin. Siis et todellakaan voi sanoa, että "kukaan ei enää sairastu", sillä se on valetta. Vaikka rokotekattavuus olisi 100%, tautiin edelleen sairastutaan, mutta vain harvoin. Kannattaa muistaa nimittäin, että korona on levinnyt eläimiinkin eikä niitä rokoteta.
Onhan tauteja, joissa rokotekattavuus on yli 95% ja tautia silti esiintyy.Kyllä se hidastuu, kun R-luku laskee alle yhden ja lopulta epidemia sammuu. Tuhkarokossa edellytetään, että 95% ihmisistä on rokotettu, jolloin epidemiaa ei edes paikallisesti tule. Toki yksittäisiä tapauksia voi aina ilmetä, mutta kyse ei ole silloin pandemiasta, ja sitähän rokotteella juuri estetään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se hidastuu, kun R-luku laskee alle yhden ja lopulta epidemia sammuu. Tuhkarokossa edellytetään, että 95% ihmisistä on rokotettu, jolloin epidemiaa ei edes paikallisesti tule. Toki yksittäisiä tapauksia voi aina ilmetä, mutta kyse ei ole silloin pandemiasta, ja sitähän rokotteella juuri estetään.
Mutta sinä kirjoitit "kukaan ei enää sairastu". Tämä ei pidä paikkaansa, jos on yksikin tapaus. Epidemiaa ei ehkä ole, mutta tuo lause ei ole totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sinä kirjoitit "kukaan ei enää sairastu". Tämä ei pidä paikkaansa, jos on yksikin tapaus. Epidemiaa ei ehkä ole, mutta tuo lause ei ole totta.
Lisään... Ja vähänkin koronasta tietävät uskovat että korona ei tule ikinä katoamaan. Ei edes vaikka rokotekattavuus olisi 100%. Ensinnäkin, rokote ei tule takaamaan kuin korkeintaan parin vuoden immuniteetin (kenties jopa alle vuoden). Toiseksi, koronakin muuttuu koko ajan kuten influenssa joten rokote ei aina toimi. Kolmas asia on koronan leviäminen eläimissä. Koska korona leviää eläimissä ja tarttuu takaisin ihmiseen (jota todistettavasti tapahtuu), tulee näitä uusia mutaatioita jatkuvasti ja kaikkia rokote ei estä.
Toki rokotteesta on apua, mutta se ei koronaa täysin hävitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa, tuo oli epätarkasti sanottu. Mutta vähän niin kuin tuhkarokonkin suhteen, kun tartuttavuus laskee alle yhden, ei tauti enää leviä väestössä ja sammuu. Toki uusia taudin kantajia tulee rajojen yli, mutta ei se riitä uuteen epidemiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa, tuo oli epätarkasti sanottu. Mutta vähän niin kuin tuhkarokonkin suhteen, kun tartuttavuus laskee alle yhden, ei tauti enää leviä väestössä ja sammuu. Toki uusia taudin kantajia tulee rajojen yli, mutta ei se riitä uuteen epidemiaan.
Paitsi, jos käy kuin influenssassa ja tulee uusia mutaatioita, joihin rokote ei tehoa. Korona muuttuu sen verran, että jossain vaiheessa näin voi käydä.
- Anonyymi
Meinaatko ettei oireettomat levitä koronaa vai mikä oli pointtisi?
- Anonyymi
Jos rokote estää vain 4kk sinua sairastumasta, voit olla ihan samanlainen levittäjä kuin oireettomat kantajat.
Mikä hyöty rokotteesta silloin on?
Miksi maksaa se verovaroilla?- Anonyymi
Niin, JOS.
Rokotteen on juuri tarkoitus estää TAPPAVAN KORONAN leviäminen ja juuri sen takia demokraattisessa oikeusvaltiossamme koronarokote on ilmainen, vaikka sitä pitäisi rokottaa useamminkin. - Anonyymi
Mistä keksit, että rokote toimii vain noin lyhyen ajan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä keksit, että rokote toimii vain noin lyhyen ajan?
Rokotuksia on tutkittu niin lyhyen aikaa, että rokotteen kestosta voidaan sanoa vain sen, että se on luultavasti yli 4 kuukautta. Ei voida tietää kestää teho vuottakaan, koska niitä ei ole testattu niin kauaa. Toki se voi kestää monta vuottakin, mutta tätä ei siis tiedetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rokotuksia on tutkittu niin lyhyen aikaa, että rokotteen kestosta voidaan sanoa vain sen, että se on luultavasti yli 4 kuukautta. Ei voida tietää kestää teho vuottakaan, koska niitä ei ole testattu niin kauaa. Toki se voi kestää monta vuottakin, mutta tätä ei siis tiedetä.
Mutta mistä tiedetään että muut rokotteet voivat lievittää Covid-19:n oireita tai jopa suojata siltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mistä tiedetään että muut rokotteet voivat lievittää Covid-19:n oireita tai jopa suojata siltä?
Tuo ei ole täysin varmaa ja lisäksi aiemmat rokotteet ovat aivan erilaisia kuin tämä rokote. Ja eihän influenssarokotekaan kestä kuin vuoden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei ole täysin varmaa ja lisäksi aiemmat rokotteet ovat aivan erilaisia kuin tämä rokote. Ja eihän influenssarokotekaan kestä kuin vuoden.
Lisään... Eikä missään ole väitetty, että rokote tehoaisi kestäisi pitkään, koska sitä ei kukaan tiedä. Edes rokotteita valmistavat yritykset eivät väitä rokotteiden tehoavan pitkään, he takaavat vain muutaman kuukauden tehon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin, influenssa rokote on joka vuosi erilainen. Ja epäillään vahvasti että aikaisemnat influenssarokitteet suojaisivat myös koronan vakavilta oireilta.
Haluatko vertailla eri kansakuntien rokotekattavuutta ja koronakuoleisuutta - kuolevatko vanhukset sen takia ettei heillä ole kattavaa rokotesuojaa. Mm. MPR-rokotetta on alettu jakamaan 1968 alkaen ja sitä ennen ihmiset sairastivat taudit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin, influenssa rokote on joka vuosi erilainen. Ja epäillään vahvasti että aikaisemnat influenssarokitteet suojaisivat myös koronan vakavilta oireilta.
Haluatko vertailla eri kansakuntien rokotekattavuutta ja koronakuoleisuutta - kuolevatko vanhukset sen takia ettei heillä ole kattavaa rokotesuojaa. Mm. MPR-rokotetta on alettu jakamaan 1968 alkaen ja sitä ennen ihmiset sairastivat taudit.Tarkoitin, että tämä koronarokote on RNA-rokote. Sellaisia rokotteita ei ole koskaan ennen annettu. Influenssarokotteet ovat erilaisia kuin koronarokotteet kaikilta osin.
Jos jossain sanotaan, että "epäillään vahvasti" niin asiaa ei vielä varmuudella tiedetä. Ja tätä ei varmuudella tiedetä vielä.
Ja edelleen, kukaan ei tiedä tehoaako koronarokote edes vuotta. Eikä tätä väitä asiantuntijatkaan eikä tätä väitä rokotteita tekevät yrityksetkään. Tämä on jo moneen kertaan todettu. Yritykset takaavat rokotteen toimivuuden vain muutamaksi kuukaudeksi, koska sen enempää he eivät voi luvata vielä.
Valtaosa asiantuntijoistakin on sitä mieltä, että rokote pitää luultavasti uusia silloin tällöin eikä mitään pysyvää immuniteettia tule. Sitä ei vain tiedetä kuinka usein. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin, että tämä koronarokote on RNA-rokote. Sellaisia rokotteita ei ole koskaan ennen annettu. Influenssarokotteet ovat erilaisia kuin koronarokotteet kaikilta osin.
Jos jossain sanotaan, että "epäillään vahvasti" niin asiaa ei vielä varmuudella tiedetä. Ja tätä ei varmuudella tiedetä vielä.
Ja edelleen, kukaan ei tiedä tehoaako koronarokote edes vuotta. Eikä tätä väitä asiantuntijatkaan eikä tätä väitä rokotteita tekevät yrityksetkään. Tämä on jo moneen kertaan todettu. Yritykset takaavat rokotteen toimivuuden vain muutamaksi kuukaudeksi, koska sen enempää he eivät voi luvata vielä.
Valtaosa asiantuntijoistakin on sitä mieltä, että rokote pitää luultavasti uusia silloin tällöin eikä mitään pysyvää immuniteettia tule. Sitä ei vain tiedetä kuinka usein.Lisään... Toki koronarokotteenkin kohdalla rokote olisi joka vuosi erilainen. Koronakin muuttuu koko ajan, joten siitä voi tulla samanlainen vuosittainen rokote kuin influenssarokotteesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin, että tämä koronarokote on RNA-rokote. Sellaisia rokotteita ei ole koskaan ennen annettu. Influenssarokotteet ovat erilaisia kuin koronarokotteet kaikilta osin.
Valtaosa asiantuntijoistakin on sitä mieltä, että rokote pitää luultavasti uusia silloin tällöin eikä mitään pysyvää immuniteettia tule. Sitä ei vain tiedetä kuinka usein.Mikä ongelma siinä on, jos rokote, eli rokotteella saatu vastustuskyky kestää vain vuoden? Samalla lailla, kuin influenssan suhteen, otetaan joka vuosi uusi rokote.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ongelma siinä on, jos rokote, eli rokotteella saatu vastustuskyky kestää vain vuoden? Samalla lailla, kuin influenssan suhteen, otetaan joka vuosi uusi rokote.
En todellakaan rupea hyppäämään terveydenhuollossa joka vuosi. Viimeksi olen käynyt terveydenhuollossa noin 10 vuotta sitten. Flunssat ym olen sairastanut kotona käymättä lääkärissä.
Enkä ole koskaan elämässäni influenssarokotetta enkä tule koskaan ottamaankaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En todellakaan rupea hyppäämään terveydenhuollossa joka vuosi. Viimeksi olen käynyt terveydenhuollossa noin 10 vuotta sitten. Flunssat ym olen sairastanut kotona käymättä lääkärissä.
Enkä ole koskaan elämässäni influenssarokotetta enkä tule koskaan ottamaankaan.Lisään... Ja jos otan rokotteen, haluan sen anonyymina. En esitä henkilöllisyystodistusta enkä kerro nimeä enkä halua todistustakaan rokotuksesta.
- Anonyymi
jos kukaan suomalaisista ei ota koronarokotetta, niin kuinka monta vuotta tätä maata voidaan pyörittää tai pyörittää ilman velkarahaa?
Millaisia terveisiä lähettäisit muusikoille ja ravintoloitsijoille, juhapukukauppiaille jne.?- Anonyymi
Voimme elää ihan normaalisti, vaikka mitään rokotteita ei olisi. Korona on ollut lähinnä typerää hysteriaa pikkutaudin takia. Viime vuosisadalla oli monia epidemioita, jotka tappoivat paljon enemmän eikä mitään tällaista aivotonta hysteriaa tullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voimme elää ihan normaalisti, vaikka mitään rokotteita ei olisi. Korona on ollut lähinnä typerää hysteriaa pikkutaudin takia. Viime vuosisadalla oli monia epidemioita, jotka tappoivat paljon enemmän eikä mitään tällaista aivotonta hysteriaa tullut.
Tarkastellaampa Ruotsin influensa ja koronatilastoja, maata, missä koronaa vastaan ei olen yritetty taistella. vaan hankkia laumasuoja sairastamalla.
Esim. vuonna 2018 Ruotsissa kuoli influenssaan noin 840 ihmistä ja 2020 koronaan on kuollut 7300 ihmistä eikä koronan kanssa ole eletty edes täyttä vuotta.
Ruotsalaiset sairaalat ovat olleet toiminta kykynsä rajoilla ja muu sairaan hoito on kärsinyt ja aiheuttanut myös muita kuolemia.
Kuinka paljon olisit valmis maksamaan enemmän veroja, jotta Suomen tehohoitopaikkojen määrät tuplata? Yhden tehohoitopaikan kustankukset ovat tuhansia euroja vuorokautta kohden.
- Anonyymi
Suomalaiset ovat niin valistunutta ja tervejärkistä kansaa, että varmasti suurin osa ottaa koronarokotteen heti, kun vaan tulevat vuoroon saada se.
Kieltäytyjiä ja vastustajia riittää ihan jokaiseen asiaan kaikkialla, mutta niinhän niitä vastuuttomia kansalaisia muutenkin riittää asiassa kuin asiassa.
Kuunnellaan kuitenkin terveyden asiantuntijoita, jotka on kalliisti koulutettu vaalimaan terveyttämme.- Anonyymi
Tuo jarrumiesten AY-liike on vaan päässyt vauhtiin taas ja vaahtoavat koronarokotteesta olemattomia. Pylkykipu on jarrumiesten ammattitauti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo jarrumiesten AY-liike on vaan päässyt vauhtiin taas ja vaahtoavat koronarokotteesta olemattomia. Pylkykipu on jarrumiesten ammattitauti.
Melkoisen järjetön kommentti, ei päätä ei häntää.
- Anonyymi
Tänään 12:48 -- Samaa mieltä kanssasi --- vastuulliset kantavat vastuun Suomesta ja suomalaisista.
- Anonyymi
Nokia kehittä 6G-teknologiaa - onko kehityslaitosten läheisyydessä havaittu uusia epidemioita?
- Anonyymi
Hyvä suunta. Ihmisille itselleen enemmän vastuuta elämästään.
- Anonyymi
Halla-aho ei eilen osannut sanoa, ottaako rokotteen vai ei, pelkäsi ilmeisesti persujen mölinöitä.
- Anonyymi
Eilen 8.12-20 TV 3 puheenjohtajien keskustelussa Halla-aho kertoi omasta asenteesta rokotukseen että ei ole ajankohtainen enkä tule tässä vaiheessa siihen julkisesti sanomaan kantaani.
Jos lukee "rivien"välistä tätä tarkoittaa että en ole rokotusta ottamassa enkä kehoita muidenkaan sitä ottaan.
Tämä taitaa taasen olla sitä PS:en yleistä vastustusta kaikkeen mistä pitäisi yhdessä päättää.- Anonyymi
”Kaksi asiaa ovat äärettömiä: Universumi ja ihmisen tyhmyys. Universumista en ole kuitenkaan täysin varma.”
Albert Einstein - Anonyymi
Ei kenenkään ole pakko kertoa kenellekään, ottaako rokotteen tai ei. Itse olen sitä mieltä, että ottaa rokotteen tai ei, siitä ei kannata kertoa missään.
- Anonyymi
poliitikko joka ei uskalla sanoa mielipeitänsä ääneen, mutta lainaa vahingossa natsirunoutta. Jos Jussilla oli 90% kannatus Suomessa, niin mihin rokottamattomuus johtaisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kenenkään ole pakko kertoa kenellekään, ottaako rokotteen tai ei. Itse olen sitä mieltä, että ottaa rokotteen tai ei, siitä ei kannata kertoa missään.
Jos haluaa olla hyvänä esimerkkinä, niinkuin esimerkiksi presidentti Niinistö, niin ilmoittaa ottavansa rokotteen. Jos asiasta vempuilee, niinkuin Halla-aho, on hän vähintäänkin huono esimerkki. Mutta tämä on sitä Jussin politiikkaa. Ollaan aina jotenkin muuta mieltä asiassa kuin asiassa, jotta vaikuttaisi älykkäämmältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
poliitikko joka ei uskalla sanoa mielipeitänsä ääneen, mutta lainaa vahingossa natsirunoutta. Jos Jussilla oli 90% kannatus Suomessa, niin mihin rokottamattomuus johtaisi?
No, rokotuksen ottaminen on henkilökohtainen asia, edes poliitikon ei tarvitse sitä kertoa. Mielipiteet pitää poliitikkojen toki kertoa. Voi ottaa kantaa rokotuksen puolesta tai sitä vastaan, mutta ei kertoa ottaako tai onko ottanut rokotteen. Rokotteen ottaminen ja mielipiteen kertominen ovat eri asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluaa olla hyvänä esimerkkinä, niinkuin esimerkiksi presidentti Niinistö, niin ilmoittaa ottavansa rokotteen. Jos asiasta vempuilee, niinkuin Halla-aho, on hän vähintäänkin huono esimerkki. Mutta tämä on sitä Jussin politiikkaa. Ollaan aina jotenkin muuta mieltä asiassa kuin asiassa, jotta vaikuttaisi älykkäämmältä.
Täytyy kyllä sanoa, että enemmän toivoisin vastuullisuutta ja ymmärrystä valtion johdolta. Mahdollinen vakava sairastuminen, minimaalisesti testatun, täysin uudenlaisen ennen ihimisille hyväksymättömän rokotetyypin kanssa, sellaisen ottaminen, on esimerkki lähinnä tyhmyydestä ja todellakin huono esimerkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, rokotuksen ottaminen on henkilökohtainen asia, edes poliitikon ei tarvitse sitä kertoa. Mielipiteet pitää poliitikkojen toki kertoa. Voi ottaa kantaa rokotuksen puolesta tai sitä vastaan, mutta ei kertoa ottaako tai onko ottanut rokotteen. Rokotteen ottaminen ja mielipiteen kertominen ovat eri asioita.
Jussilla ei ole kykyä olla esimerkillinen arwojohtaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jussilla ei ole kykyä olla esimerkillinen arwojohtaja.
Rokotteen, joka on minimaalisesti testattu, eikä sen testivaiheista ole tiedotettu, eikä itseasiassa ole kuin lääketehtaan antama tieto tehostakaan. Joka muuten on sekin epäselvä, mihin se vaikuttaa ja mitä se tekee. Ei ainakaan estä saamasta ja taruttamasta virusta, sairastumasta siihen, mutta estää ainakin joillakin vakavan sairastumisen. Siis samaan tapaan toimii kuin rokottamattomillakin.
- Anonyymi
Sehän tässä on niin jännää, että persujen eteenpäin vielä voima on valtaapitävien vastustaminen. Mitä hittoa persut sitten tekevät jos saavat valtaa? Ketä sitten vastustetaan? Yksi käynti hallituksessa sai jo puolueen hajoamaan.
Suomessa ei ole yksipuoluehallitusta. Jos persut toisen kerran pääsisivät hallitukseen, olisi pakko olla yhteinen hallitusohjelma ja yrittää tehdä yhteistyötä tahon kanssa jota lähtökohtaisesti pitäisi vastustaa ja haukkua minkä ehtii. Jos sitten joustaa yhteisen suunnan löytämiseksi, osa puolueesta kuitenkin suuttuu ja alkaa kiukutella ja mököttää. Lähdetään ovet paukkuen ja pistetään uutta puoluetta pystyyn ja palautetaan persuhenkiset taas hajaannuksen kautta oppositioon ennen kuin ehditään kissaa sanoa, saati tehdä mitään maahanmuutolle tai EU-jäsenyydelle. Vai mitä ne perisynnit olikaan. Noh, eipä tarvitse agendaa muuttaa.
Persut on jotenkin vaan ihan mahdoton yhtälö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy kyllä sanoa, että enemmän toivoisin vastuullisuutta ja ymmärrystä valtion johdolta. Mahdollinen vakava sairastuminen, minimaalisesti testatun, täysin uudenlaisen ennen ihimisille hyväksymättömän rokotetyypin kanssa, sellaisen ottaminen, on esimerkki lähinnä tyhmyydestä ja todellakin huono esimerkki.
Oletko joku lääketieteen ja rokotteiden asiantuntija? Jos 90 000 rokotetta saaneet eivät ole saaneet vakavia oireita, voin ainakin minä ottaa rokotteen. Jopa buranallakin voi tappaa itsensä, jos käyttää väärin ja tietysti rokotekkin voi olla haitallinen allergikoille ja se pitää tietysti huomioida.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko joku lääketieteen ja rokotteiden asiantuntija? Jos 90 000 rokotetta saaneet eivät ole saaneet vakavia oireita, voin ainakin minä ottaa rokotteen. Jopa buranallakin voi tappaa itsensä, jos käyttää väärin ja tietysti rokotekkin voi olla haitallinen allergikoille ja se pitää tietysti huomioida.
Aivan. Pienikin riski rokotteissa on joillekin liikaa. Silti moni syö lääkkeitä joiden haittavaikutusten lista on pitkä ja todennäköisyys ongelmiin paljon suurempi. Moni ajaa autoa vaikka auto-onnettomuus on todennäköisempi kuin rokotteen sivuvaikutus. Kotiinsa on moni kuollut. Autoilua ja kotona olemista voi toki perustella aika välttämättömänä, mutta entäs viina ja tupakka? Ylipaino? Ravintoköyhä ruoka? Lyhyet yöunet? Huonot talvirenkaat? Turvavyön käyttämättä jättäminen?
Ihmiset pelleilevät terveydellään jatkuvasti, ja paljon isommalla riskillä kuin yksikään rokote. Kyllä sekin oli aika korni näky kun rokotteista meuhkaava äiti lähti ajelemaan pieni lapsi penkillä ilman turvaistuinta tai -vöitä. Eipä tainnut olla lapsen turvallisuudella oikeasti mitään väliä, tärkeintä on meuhkata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan. Pienikin riski rokotteissa on joillekin liikaa. Silti moni syö lääkkeitä joiden haittavaikutusten lista on pitkä ja todennäköisyys ongelmiin paljon suurempi. Moni ajaa autoa vaikka auto-onnettomuus on todennäköisempi kuin rokotteen sivuvaikutus. Kotiinsa on moni kuollut. Autoilua ja kotona olemista voi toki perustella aika välttämättömänä, mutta entäs viina ja tupakka? Ylipaino? Ravintoköyhä ruoka? Lyhyet yöunet? Huonot talvirenkaat? Turvavyön käyttämättä jättäminen?
Ihmiset pelleilevät terveydellään jatkuvasti, ja paljon isommalla riskillä kuin yksikään rokote. Kyllä sekin oli aika korni näky kun rokotteista meuhkaava äiti lähti ajelemaan pieni lapsi penkillä ilman turvaistuinta tai -vöitä. Eipä tainnut olla lapsen turvallisuudella oikeasti mitään väliä, tärkeintä on meuhkata.Sitä se elämä on, todennäköisyys kuolla koronaan on mitättömän pieni verrattuna muihin syihin. Ainakin työikäisiä kuolee satoja kertoja enemmän muista syistä tänäkin vuonna. Korona ei pääse edes kuolinsyiden top 20 -listalle työikäisissä. On suunnilleen yhtä suuri todennäköisyys kuolla salamaniskusta kuin koronasta. Joten mitään erityisen hyvää syytä ottaa rokote ei ole.
- Anonyymi
Asioiden jäätyä kurjalle kelalle se ei toimi. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000007669695.html
Paitsi väkivalloin, talousaseilla. - Anonyymi
Aitoarjalaisiin geeneihin ei korona tartu!
- Anonyymi
Se 20 % suomalaisista, jotka ilmoittavat jättävänsä rokotteen väliin, vaarantaaa muiden terveyden ja tietysti myös omansa. He ylpeilevät sillä, että eivät sairastu, vaikka eivät ottaneet rokotetta. Tämä voikin olla totta, sillä vastuullisten ihmisten ottama rokote muodostaa laumasuojan, ja virus katoaa väestöstä. Mutta se on kuitenkin jossain päin maailmaa piileksimässä, sillä sen hävittäminen kokonaan vaatisi valtavia ponnistuksia. Rokottamalla on hävitetty vain yksi tauti, isorokko. Lähellä oltiin tuhkarokon kanssa, kunnes rokotevastainen porukka alkoi levittää sitä, osin jopa tietoisesti.
- Anonyymi
Oletko tietoinen, miten nuo rokoteosuudet on selvitetty ? En minä ainakaan ole.
https://thl.fi/fi/-/kysely-suurin-osa-ottaisi-koronarokotteen-rokotushalukkuuteen-vaikuttaa-eniten-nakemys-siita-miten-rokote-suojaa-itsen-lisaksi-muita?redirect=/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajankohtaista-koronaviruksesta-covid-19?gclid=CjwKCAiAiML-BRAAEiwAuWVggtEnJT9rC2WR6wMfv9xI9u1tYo5v8eXi8_WK0fsP39o050wFGBUY8xoCp1oQAvD_BwE - Anonyymi
Tiedätkö sinä, mitä se rokote tekee, mitä se estää, ja mitä lyhytaikaisia reaktioita se aiheuttaa ja millaisia pitkäaikaisia vaikutteita. Koronallehan ei ole löydetty pitkäaikaisia vastutuskykyä ja immuniteettia rakentavia ominaisuuksia. On siis kymmenen kuukauden, ja erittäin puutteellisten tutkimustietojen pohjalta, siis testien pohjalta, aikamoista uhkapeliä.
Näillä tiedoilla ottamatta jää. - Anonyymi
Paitsi että isorokon "hävittämiseen" meni satoja vuosia. Ensimmäiset isorokkorokotteet olivat nimittäin jo 1700-luvulla. Ja oikeasti isorokko ei edes ole hävinnyt, edelleen sitä silloin tällöin löytyy.
Ja isorokko oli hitaasti muuttuva virus, tämä ei ole. Ja lisäksi korona leviää eläimissä, minkitkään ei ole ainoa eläinlaji, jossa sitä on esiintynyt. Joten todennäköisyys, että korona saataisiin rokottamalla on nollan luokkaa. Ellei sitten rokoteta myös kaikki villieläimet, koska niissäkin sitä on. Pitää olla realisti, korona ei tule koko elinaikanamme häviämään edes rokotusten avulla. Ei edes rokottamalla kaikki ihmiset.
Ja miksi koronan kaltaisen pikkutaudin takia pitäisi rokottaa kaikki ihmiset? Koronassa pelottavinta on lähinnä idioottimainen hysteria. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi että isorokon "hävittämiseen" meni satoja vuosia. Ensimmäiset isorokkorokotteet olivat nimittäin jo 1700-luvulla. Ja oikeasti isorokko ei edes ole hävinnyt, edelleen sitä silloin tällöin löytyy.
Ja isorokko oli hitaasti muuttuva virus, tämä ei ole. Ja lisäksi korona leviää eläimissä, minkitkään ei ole ainoa eläinlaji, jossa sitä on esiintynyt. Joten todennäköisyys, että korona saataisiin rokottamalla on nollan luokkaa. Ellei sitten rokoteta myös kaikki villieläimet, koska niissäkin sitä on. Pitää olla realisti, korona ei tule koko elinaikanamme häviämään edes rokotusten avulla. Ei edes rokottamalla kaikki ihmiset.
Ja miksi koronan kaltaisen pikkutaudin takia pitäisi rokottaa kaikki ihmiset? Koronassa pelottavinta on lähinnä idioottimainen hysteria.Ai niinkö löytyy isorokkoa?
Maailman terveysjärjestö (WHO) julisti isorokon hävitetyksi 8. toukokuuta 1980. Viimeinen luontainen tartunta tapahtui Somaliassa 22. lokakuuta 1977, kun sairaalan keittäjä Ali Maow Maalin sai taudin sairastuneelta lapselta. Maalin selvisi hengissä. Brittiläinen Janet Parker sen sijaan kuoli tautiin syyskuussa 1978 laboratoriossa Birminghamissa sattuneen vahingon seurauksena. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö sinä, mitä se rokote tekee, mitä se estää, ja mitä lyhytaikaisia reaktioita se aiheuttaa ja millaisia pitkäaikaisia vaikutteita. Koronallehan ei ole löydetty pitkäaikaisia vastutuskykyä ja immuniteettia rakentavia ominaisuuksia. On siis kymmenen kuukauden, ja erittäin puutteellisten tutkimustietojen pohjalta, siis testien pohjalta, aikamoista uhkapeliä.
Näillä tiedoilla ottamatta jää.Jos koronaan pitää ottaa rokote vaikkapa kerran vuodessa, niin otan, samalla tapaa kuin otan rokotteen influenssaa vastaan. Ei se minulle ainakaan ole mikään ongelma.
En tiedä kaikkea rokotteesta, mutta tiedän henkilökohtaisesti, mitä korona aiheuttaa. Äitini 48 vuotta, joutui sairaalaan, sitten teho-osastolle ja lopulta kuoli. Isältäni vaurioituivat keuhkot ja munuaisetkaan eivät toimi kunnolla. Itse selvisin vähemmällä, mutta töistä olin poissa 6 viikkoa.
Jos rokotteella saadaan henkilökohtainen suoja ja laumasuoja, niin se riittää minulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos koronaan pitää ottaa rokote vaikkapa kerran vuodessa, niin otan, samalla tapaa kuin otan rokotteen influenssaa vastaan. Ei se minulle ainakaan ole mikään ongelma.
En tiedä kaikkea rokotteesta, mutta tiedän henkilökohtaisesti, mitä korona aiheuttaa. Äitini 48 vuotta, joutui sairaalaan, sitten teho-osastolle ja lopulta kuoli. Isältäni vaurioituivat keuhkot ja munuaisetkaan eivät toimi kunnolla. Itse selvisin vähemmällä, mutta töistä olin poissa 6 viikkoa.
Jos rokotteella saadaan henkilökohtainen suoja ja laumasuoja, niin se riittää minulle.Ja sitten sä heräsit ja päästit kissan ulos. Valehtelemallako uskot saavasi varovaiset ihmiset unohtamaan varovaisuutensa? Rokotteen ottaminen ei myöskään ole mikään statussymboli, kuten yrität uskotella. En ymmärrä mikä v... teitä mölisijöitä oikein vaivaa. Oispa tuohon tautiin rokote!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten sä heräsit ja päästit kissan ulos. Valehtelemallako uskot saavasi varovaiset ihmiset unohtamaan varovaisuutensa? Rokotteen ottaminen ei myöskään ole mikään statussymboli, kuten yrität uskotella. En ymmärrä mikä v... teitä mölisijöitä oikein vaivaa. Oispa tuohon tautiin rokote!
Minun ei tarvitse valehdella, valitettavasti kaikki tämä tapahtui viime keväänä. Rokote ei todellakaan ole statussymboli, saan rokotteet työni puolesta, niin kuin lähes kaikki muutkin suomalaiset. Jos et ole töissä, asia voi sinun kohdallasi olla statusta. .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun ei tarvitse valehdella, valitettavasti kaikki tämä tapahtui viime keväänä. Rokote ei todellakaan ole statussymboli, saan rokotteet työni puolesta, niin kuin lähes kaikki muutkin suomalaiset. Jos et ole töissä, asia voi sinun kohdallasi olla statusta. .
Ehkä hieman epäilyttää sen takia, että 40-49 vuotiaana koronaan kuolleita on ollut vain pari Suomessa. Työikäisten kuoleminen koronaan on erittäin harvinaista. Vaikka onhan kaikki mahdollista...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja muuten, monet saisivat kaikenlaisia rokotteita työn puolesta eivätkä silti ota niitä. Esimerkiksi influenssarokotteita ei ole ottanut kuin pieni osa niistä, jotka olisi saanut sen ilmaiseksi. Esimerkiksi yli puolet niistä jotka saisivat työn puolesta ilmaiseksi influenssarokotteen, ei sitä ota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä hieman epäilyttää sen takia, että 40-49 vuotiaana koronaan kuolleita on ollut vain pari Suomessa. Työikäisten kuoleminen koronaan on erittäin harvinaista. Vaikka onhan kaikki mahdollista...
Minun ei tarvitsisi tästä keskustella, mutta sinulle tiedoksi 24.4 Ylen uutisista ” ikäryhmissä 30–39-vuotta, 40–49-vuotta ja 50–59-vuotta kuolleita on kussakin alle viisi”.
Äitini kuoli vappuaattona. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun ei tarvitsisi tästä keskustella, mutta sinulle tiedoksi 24.4 Ylen uutisista ” ikäryhmissä 30–39-vuotta, 40–49-vuotta ja 50–59-vuotta kuolleita on kussakin alle viisi”.
Äitini kuoli vappuaattona.Eli koko vuonna on 40-49 vuotiaana koronaan kuolleita vain pari. Siis koko vuoden aikana. Tuo luku kun ei ole syksylläkään muuttunut. Eli tuo on edelleen erittäin harvinaista, mutta toki mahdollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli koko vuonna on 40-49 vuotiaana koronaan kuolleita vain pari. Siis koko vuoden aikana. Tuo luku kun ei ole syksylläkään muuttunut. Eli tuo on edelleen erittäin harvinaista, mutta toki mahdollista.
pystyisikö joku tarkistamaan olivat kuolleet olleet minkään valtakunnan rokoteohjelmassa eli olivatko he rokottamattomia. MPR-rokotteita on annettu 1970-luvulta lähtien länsimaissa.
- Anonyymi
Ihan sama asia töistä kieltäytyjille. Yhteiskunnan tuet seis samalla logiikalla kuin aloituksessa mainitaan.
- Anonyymi
Jos ei sairastu, tai ei haluaisi edes, niin milloin palkitaan sitten. Joulukin on edessä jo.
- Anonyymi
Ei v.. kiitos, kiitos, kiitos.
Taivastenvaltakunta on liki. - Anonyymi
En ole rokotevastainen, mutta en kiirehdi ensimmäisten joukossa ottamaan rokotusta. Sikainfluenssarokotuksen kanssa toimin samoin ja kun paljastui ongelmia, niin varovaisuus osoittautui perustelluksi. Koronarokotteen kanssa toimin samalla tavalla.
Minulle rokote ei ole myöskään "paremman ihmisen" statussymboli, kuten eräille palstalla möliseville naurettaville viitta ja naamari -sankareille. Kun on tyhmä pää, niin se osuu yleensä ensimmäisenä betoniseinään ja sitten syytellään sen betoniseinän rakentajia. Tällainen käytös on jo legendaarista, mutta koskaan ei opita. Kaikki palstan mölisijät ovat pikkupoikia, jotka haluaa olla sankareita. Viitta ja naamari päällä. - Anonyymi
Et sä voisikaan olla eka. Eka oli vanharouva Keenan Englannissa eilen. Suomen eka sä voisit kyllä olla mutta sitäkin epäilen.
- Anonyymi
Mitenkäs nyt sitten oikeasti pitäisi tehdä, kun koronarokote on vapaaehtoinen ja rokottamattomat voivat siis tahallaan tartuttaa tappavaa koronavirusta toisiin rokottamattomiin ja siis aiheuttaa vastuuttomuudellaan ihmisten joutumista kalliisiin sairaalahoitoihin ja jopa kuitenkin kuolemaan.
- Anonyymi
Rokotetutkin tartuttavat sitä, luultavimmin jonkinajan kuluttua mutatoituneensa, entistäkin vaarallisempana versiona.
- Anonyymi
Heti kun vuoro tulee, otan koronarokotuksen, jolla suojelen omaa terveyttäni enkä tartuta koronaa kehenkään toiseen ihmiseen.
Vastuullisuutta suomalaiset sekä itsestämme että toisista.- Anonyymi
Rokote ei estä saamasta Koronavirusta, eikä tartuttamasta sitä, mahdollisesti se estää joissain tapauksissa Koronan vakamman muodon kehittymisen. Lisäksi on oletettavaa, että rokote tulee mutatoimaan Koronaviruksen entistäkin hankalammaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rokote ei estä saamasta Koronavirusta, eikä tartuttamasta sitä, mahdollisesti se estää joissain tapauksissa Koronan vakamman muodon kehittymisen. Lisäksi on oletettavaa, että rokote tulee mutatoimaan Koronaviruksen entistäkin hankalammaksi.
Justiinsa - höpötietoa höpö'lääkäriltä'!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan pikkusen enemmän uskon terveysalan asiantuntijoita kuin sinun mutatoimiasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan pikkusen enemmän uskon terveysalan asiantuntijoita kuin sinun mutatoimiasi.
No, mitäs he kertovat rokotteesta ? Mitä he väittävät sen tekevän ? Nuo kun ovat terveysviranomaisten ja asintuntijoiden esittämiä asioita. Eihän niin suuremmin tunnuta esiin tuotavana tällä hetkellä, mutta ei se muuta asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Justiinsa - höpötietoa höpö'lääkäriltä'!
No, mitäs kertovat "oikeat lääkärit" rokotteesta ? Mitä he väittävät sen tekevän ? Nuo kun ovat terveysviranomaisten ja asintuntijoiden esittämiä asioita. Eihän niin suuremmin tunnuta esiin tuotavana tällä hetkellä, mutta ei se muuta asioita.
- Anonyymi
toivottavasti rokotteen ottaneet saavat valkoisen hihamerkin.
olen tehnyt jo hoitotahto sopimuksen suosittelen sitä myös
anonyymi 22.06
Se on helppo tehdä kanta.fi
Se että en tule ottaan ensimmäistä piikkiä
(vaikka riskiryhmässä olenkin)
johtuu tunnistamattomista jälkitaudeista.- Anonyymi
En ota rokotusta, sillä kyllä Jumalan antama suoja uskoville lapsilleen riittää koronaakin vastaan.
- Anonyymi
Magneettimedia ja Pietarin trollitehdas antavat myös hyvän suojan.
- Anonyymi
Lääketieteestä kieltäytyjille on oma puolueensakin: persut.
- Anonyymi
Varmaan aloittajalle sopisi myös, että maa jaetaan kahtia. Ei tarvis pelätä ja puhua pahaa ja olla negatiivinen rokottamattomia kohtaan. Hyvää hyvyyttä me rokotevastaiset uudenlaisen rokotteen vaaroista varoitetaan. Mutta hirveän negatiivinen asenne puolestaan pistää varovaiseksi.
Itse näin unen huhtikuussa, että rokote tuli ja ne, jotka sen ottivat, sairastuivat vakavasti. Sitten lähtivät vainoamaan ja ajattamaan, missä on rokottamaton ollut... Syyllistivät rokottamattomia. Mutta näyttää kehitys menevän tuohon suuntaan.- Anonyymi
Ihan itse Jouko Pihoko se siinä?
- Anonyymi
Uskot siis uniisi enemmän kuin lääketieteen asiantuntijoihin?
Osaatko arvioida, millä todennäköisyydellä
1) ihminen sairastuu vakavasti tai kuolee koronaan?
2 ) ihminen sairastuu vakavasti tai kuolee koronarokotteeseen?
Jos rokotetta on testattu yli 90 000 ihmisellä ja vakavia oireita, puhumattakaan kuolemia ei ole ollut, voi helposti todeta, että todennäköisyys sairastua vakavasti tai kuolla koronaan on selvästi suurempi, vai mitä? - Anonyymi
Ja tämä uni teki sinusta asiantuntijan? Voi tsiisus sentään! Hyvää hyvyyttä lietsoa rokotepelkoa?
- Anonyymi
Rokotteesta kieltäytyjän tulisi vapaaehtoisesti allekirjoittaa hoidosta kieltäytymissopimus sekä maksusitoumus, jolla korvataan hoito kaikille jotka kyseinen henkilö tartuttaa. Tulisi miettimistä kun vastuu olisikin hörhöllä itsellään.
- Anonyymi
Vapaaehtoisuus tarkoittaa, että tuota ei tarvitse allekirjoittaa. Vai mitä kuvittelet sanan "vapaaehtoisesti" tarkoittavan?
- Anonyymi
Ja minusta rokotteet pitäisi antaa täysin anonyymisti ilman että mitään merkintää rokotuksesta tulee minnekään. Todistusta rokotuksesta ei myöskään tarvitse antaa. Kenenkään ei tarvitse tietää toisten rokotuksesta, ei edes terveydenhuollon.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa692680- 552647
- 391977
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun161976- 471948
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2701917Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211251- 351041
Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.90946Bachelor Suomi: Ada saa lähtöpassit - Tilanne kärjistyy, itkua, syyllisyyttä: "Miehistä mä en..."
Ada joutui nielemään pettymyksen karvasta kalkkia... Adan pelko osoittautui todeksi, eikä hän ei saanut ruusua ruususer17929