Pahuudelle vihkiytyneet ihmiset

Anonyymi

Tällaisia ihmisiä on olemassa ja heidän vaikutuksensa näkyy ja kuuluu yhä enemmän ja enemmän. He herjaavat muita, varsinkin Jeesukseen liittouneita ihmisiä, koska he kokevat Jumalan vihollisekseen. Heidän pahuutensa vain syvenee ja pahenee ajan myötä. He ovat Perkeleen apulaisia.

71

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ”Mutta pahat ihmiset ja petturit menevät yhä pitemmälle pahuudessa, eksyttäen ja eksyen.”
      2 Tim 3:13

      • Anonyymi

        Eli he paljastavat itse itsensä. Ei heillä paljoa valtaa ole. Eksyttäen ja eksyen. Tuo viimeinen sana tekee tyhjäksi niiden pyrkimykset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli he paljastavat itse itsensä. Ei heillä paljoa valtaa ole. Eksyttäen ja eksyen. Tuo viimeinen sana tekee tyhjäksi niiden pyrkimykset.

        Olen ihan eksyksissä menenkö oikealle, vasemmalle vai jatkanko suoraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli he paljastavat itse itsensä. Ei heillä paljoa valtaa ole. Eksyttäen ja eksyen. Tuo viimeinen sana tekee tyhjäksi niiden pyrkimykset.

        Joka lähiössä moskeija . Ne vuokraa liikehuoneita . Tehkää vaikka öljyllä ristejä alueille ettei ne huomaa .


    • Anonyymi

      ”Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.”
      Joh 3:19

      • Anonyymi

        Kyllä ihmiset ennemmin lähtevät etelän aurinkoon, kun tänne pimeyteen jäävät.


      • Anonyymi

        Niin on raiskaajat kulkee vapaalla uhreja syytetään rosvot väittää että he saa varastaa eikä saa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ihmiset ennemmin lähtevät etelän aurinkoon, kun tänne pimeyteen jäävät.

        Joo syntiä synnin päälle .


    • Anonyymi

      Sivusta seuranneena järkyttää se kuinka täällä haukutaan ja arvostellaan ateisteja vaikka nämä ovat ihania ihmisiä. Monet heistä ovat entisiä uskovaisia jotka ovat rimpuilleet irti uskontojen kuristusotteesta toiset täas saaneet järjen valon jo äidinmaidossa.

      • Anonyymi

        Tässä ei kohdisteta moitetta ateisteihin. Kyse on pahoista ihmisistä. Paha ja ateisti eivät ole synonyymejä, ellei joku sitten niin subjektiivisesti asiaa niin koe.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ei kohdisteta moitetta ateisteihin. Kyse on pahoista ihmisistä. Paha ja ateisti eivät ole synonyymejä, ellei joku sitten niin subjektiivisesti asiaa niin koe.

        Pitää kuitenkin huomata, että uskova ja valehtelija ovat synonyymeja, koska yksikään uskova ei pysty manaamaan esiin epäjumalaansa.


      • Anonyymi

        Aloituksessa ei mainittu ateisteja. Mistä kummasta teit sellaisen johtopäätöksen, että heistä voisi olla puhe?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa ei mainittu ateisteja. Mistä kummasta teit sellaisen johtopäätöksen, että heistä voisi olla puhe?

        Niinpä!


    • Anonyymi

      Mitä pahaa on totuudessa, paitsi valehtelijalle.

      • Anonyymi

        Siksipä ehdotankin, että alat puhumaan totuutta, valheiden sijaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksipä ehdotankin, että alat puhumaan totuutta, valheiden sijaan.

        Mitähän valhetta minä olen sanonut viimeksi, vene ei ollut toisen vaan minun.
        Oli jo vaihtanut omistajaa viimevuosituhannella .


    • Anonyymi

      Siunaa vain! Se on sinun tehtäväsi. Luota Jumalan apuun. Hän kohtaa myös pahat ihmiset. Hän tuntee heidätkin.

      • Anonyymi

        Minä en kyllä pahojen kanssa kaveeraa sen verran järkevä olen, jumalasi taitaa olla hunsvotti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en kyllä pahojen kanssa kaveeraa sen verran järkevä olen, jumalasi taitaa olla hunsvotti.

        Hauska! Kiitos. Vasta sitten ihminen on lopullisesti paha, kun hän ei usko kohtaamaansa Jumalaakaan. Siksi on hyvä siunata jokaista. Silloin pyytää Jumalaa kohtaamaan myös pahasti käyttäytyvän ihmisen. Jos ei tämä ihminen silloinkaan tee parannusta tai kadu, siunaajaa kuitenkin Jumala suojelee. Onhan siunaaja tehnyt voitavansa. Myös paatuneen ihmisen Jumala pistää huomaamaan oman pahuutensa ja hyvän ihmisen hyvyyden. Olkaa suuresti Siunattuja "Te Luojan pikku nökönenät."


    • Anonyymi

      Marginaalinen ryhmä lähinnä, mutta pitää isoa melua.

      • Anonyymi

        Siis paha on uhkailija, joka käyttää raakuuksia valtansa pönkittämiseen.
        En ymmärrä termiä hyvä ja paha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis paha on uhkailija, joka käyttää raakuuksia valtansa pönkittämiseen.
        En ymmärrä termiä hyvä ja paha.

        Kannattaisiko katsella tuttavapiiriään ,löytyisikö sieltä joku paha tai hyvä ihminen ja löytyisikö vihje hyviin tai pahoihin tekoihin.


    • Anonyymi

      Mitä pienempi rakki sen enempi se räksyttää "taitaa päteä näihin uskovaisiinkin totuuden nimissä kyllä uskovaisissakin on jokseenkin tolkun tyyppejä tämän ketjun avaaja ei nyt varmaankaan niitä ole

    • Anonyymi

      Evankeliumi Markuksen mukaan 8:36-37 FB92
      "Mitä hyödyttää ihmistä, jos hän voittaa omakseen koko maailman mutta menettää sielunsa?"

      Ei mitkään maailman herkut, vallat, nautinnot täytä sielua kuin puhdas Jumalan rakkaus.

      • Anonyymi

        Sanotaan niin, että hänen jälkeläisensä ei kärsi mistään. Uskovaiset tosin kärsivät kaikesta ja luovat kärsiviä yhä lisää.


    • Anonyymi

      Pahuutta itsessään on vaikea huomata.Entiset murhaajat, jotka ovat tulleet uskoon sanovat,että heidän omatuntonsa oli kuollut ja pahuus oli normaalia. Vanhempi ateistikin on saanut opetusta kristinuskosta koulussa. Sieltä hänkin sai tiedon,mikä on hyvää ja mikä pahaa. Jos ateisti on opettanut sinulle hyvyyttä,on sekin oppi Raamatusta ,vai kiellätkö 10:n käskyn hyvyyden.Uskovan on vaikea ymmärtää ateistia, joka elää pystypäin ja kirkkain otsin arvostelee muita, oman illuusionsa lumoissa ja halveksii Jeesuksen rakkaudentyötä Golgatalla. Oletko huomannut kuinka monta jatkoaikaa Jeesus on sinullekin antanut pitkämielisyydessään?

      • Anonyymi

        Ateistina näen vain totuuden en mitään ystävyydellä luotua vääryyttä.


      • Anonyymi

        Jeesus antaa ihmiselle yhden elämän siunaa sen ja pelastaa taivaaseen kun aika on. Jeesuksella on kuoleman ja Tuonelan avaimet . Kun on kristitty on koko elämän kauheuksien keskellä . Ne jotka kieltää Jeesuksen kielletään taivaassa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ateistina näen vain totuuden en mitään ystävyydellä luotua vääryyttä.

        Ai mut Jeesus on se totuus . Me syntisiä hän synnitön . Meille pelastukseksi . Nostat siis katseesi aivoistasi Jeesuksen ristille . Siinä sitä rakkautta on.


      • Anonyymi

        On ihmisillä ollut moraalikäsityksiä ilman kristinuskoakin eivätkä ne kaikilla ole automaattisesti siitä lähtöisin.


    • Anonyymi

      "Pahuutta itsessään on vaikea huomata."

      Pahuus on suhteellinen käsite ja näkökulma asia useinkin



      "Entiset murhaajat, jotka ovat tulleet uskoon sanovat,että heidän omatuntonsa oli kuollut ja pahuus oli normaalia."

      Olen kuullut ja lukenutkin samaa myös murhaajilta jotka eivät ole tulleet uskoon mutta lopettaneet rikollisen elämän lasten tai jonkun muun syyn takia


      " Vanhempi ateistikin on saanut opetusta kristinuskosta koulussa. Sieltä hänkin sai tiedon,mikä on hyvää ja mikä pahaa. Jos ateisti on opettanut sinulle hyvyyttä,on sekin oppi Raamatusta ,vai kiellätkö"

      Kiellän ehdottomasti jopa niin että voin kertoa lukeneeni jopa raamatun ja ihmetellyt sitä päähenkilön koston ja verenhimoa sitä kaikkea vääryyttä mitä kyseinen kirja on antanut ohjeiksi mitä tulee hyvän ja pahan tunnistamiseen väitän edelleen että nämä ovat suhteellisia asioita ja riippuvat näkökulmista


      "Uskovan on vaikea ymmärtää ateistia, joka elää pystypäin ja kirkkain otsin arvostelee muita, oman illuusionsa lumoissa "

      Tämä huvittaa minua suuresti ...no pyydän sinua kävelemään peilin eteen ja lukemaan itsellesi kyseinen tekstisi jotenkin menee varmaankin enemmän oikeaan osoitteeseen

    • Anonyymi

      Uskova tietää täsmälleen vajavaisuutensa.Ainakin minä lankean huomaamattani tai tunnekuohun vallassa. Mutta meillä on varma tieto,että saamme anteeksi kun katuen ja parannusta tehden viemme tekomme armollisen Jeesuksen eteen. Hän antaa anteeksi ja voimme riemuiten elää Hänen siunauksessaan. Ole hyvä ,nyt voit alkaa haukkumaan minua mielisairaaksi ,vajaa älyiseksi jne.......Ei se minua heiluta tippaakaan.

    • Anonyymi

      "Uskova tietää täsmälleen vajavaisuutensa.Ainakin minä lankean huomaamattani tai tunnekuohun vallassa. "

      Eiköhän meillä kaikilla ole vajavaisuutemme ja on hyvä asia että tunnistamme ne se kertoo mielestäni hyvästä itsetunnosta ja jopa älykkyydestä.



      "Mutta meillä on varma tieto,että saamme anteeksi kun katuen ja parannusta tehden viemme tekomme armollisen Jeesuksen eteen. Hän antaa anteeksi ja voimme riemuiten elää Hänen siunauksessaan."

      Kaikilla on omat tapansa hoitaa mielenstrategioitaan ja hyvä niin jos se vaan toimii



      " Ole hyvä ,nyt voit alkaa haukkumaan minua mielisairaaksi ,vajaa älyiseksi jne.......Ei se minua heiluta tippaakaan."

      No toivotan hyvää ja rauhallista joulun aikaa ja muutenkin menestystä hankkeissasi.

    • Anonyymi

      kuka teitä nyt vainoaa? Mitä se nyt oli, skitsofreniaa tai sinneppäin. Luullaan että joku vainoaa. . Ihan rauhassa saatte palvella jumalaann eikä kukaan tule häiritsemään toimitusta. aFRIKASSA JA jossai n muslimimaassa tietenkin vainotaan mutta ei ainakaan täällä pohjoismaissa. Ehkä ateistit kiusaavat pikkasen, mutta ei haukku haavaa tee.

      • Anonyymi

        Omaa uskoaan mainostavat menee yleensä henkilökohtaisuuksiin, jos joku kehtaa epäillä heidän uskomuksiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omaa uskoaan mainostavat menee yleensä henkilökohtaisuuksiin, jos joku kehtaa epäillä heidän uskomuksiaan.

        Asia on juuri päinvastoin. Minua on herjattu hyvin paljon vain siksi, että kerron Jeesuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia on juuri päinvastoin. Minua on herjattu hyvin paljon vain siksi, että kerron Jeesuksesta.

        Toimii varmaan molemmin päin tilanteesta riippuen.


    • Anonyymi

      Niin on mutta uskonvapauden Laillista oikeuttaan käytäviähän on maailmalla ja suomessakin paljon, mm kristittyjä eikä heitä voi kieltää koska tietoisesti ovat herransa valinneet:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
      'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
      Korvattu:
      https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
      ja
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
      'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
      Ja luottaa syntiensä sovittajaan:
      "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
      VAIKKA:
      Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
      24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
      ((( viitaten mm yllä olevaan Apostolien teot:13:6 tekstiin:)))

      • Anonyymi

        Ihmeet ei tosiaan ole Jeesus ja kaikissa noutuuksissa on ihmeitä .


    • Anonyymi

      Eiköhän asia ole niinkin, että...
      Jos kristittyinä aktiivisesti olevat uskovaiset pysty raamatussa Lait ja opit antaneiden Kaikkivaltiaan Jumalan ja Kaikkivaltiaan Jeesuksen sekä Heidän Pyhän Hengen Nimeen tehtyjä laittomuuksia osoittamaan KAIKKIVALTIAIDEN MÄÄRÄÄMÄKSI TAI EDES LUVAN ANTANEIKSI, NIIN laittomuuden todellisia herroja palveleviksi eksyneitä on maailmassa paljon....
      Siis, Kaikkivaltiaiden Käsky tai Lupa raamatun evankeliumeista esiin ja jos mm "Älä tapa" Lain rikkomisille ei ole Heidän lupaa niin todelliset herranne ovat tämän tekstin lopussa.

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
      "Noitavainot nykyaikana
      Vielä nykyään joissakin vahvasti taikauskoisissa ja perinteisiin nojaavissa yhteisöissä harjoitetaan noitavainoja. Nykyajan vainot vaativat tuhansia ihmishenkiä vuosittain.[16] Etelä-Afrikan pohjoisosassa jopa satojen noidiksi epäiltyjen ihmisten uskotaan saaneen surmansa noitavainoissa 1990-luvulla.[17] Kamerunissa järjestetään noitaoikeudenkäyntejä, joissa syytetty voi saada tuomion noitatohtorina esiintymisestä. Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008.[18] Nigeriassa noin 5 000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[19] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia". Vuonna 2010 Haitilla tapettiin 45, joita syytettiin koleran levittämisestä voodoon avulla.[20]"
      -
      https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
      ja "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
      -
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
      'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
      Korvattu:
      https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
      ja
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
      'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
      Ja luottaa syntiensä sovittajaan:
      "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
      VAIKKA:
      Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
      24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
      ((( viitaten mm yllä olevaan Apostolien teot:13:6 tekstiin.)))

    • Anonyymi

      Kyllä kaikkein pahin ihminen on sellainen, joka tuomitsee itsensä arvostelijan roviolle noitana.

      • Anonyymi

        Kaikkivaltiaiden Lain ja oppien vai paavalilaisuuden herroja palvelevan uskovaisen mukaanko?


      • Anonyymi

        Siitä on kyllä aikaa, kun Euroopassa katolinen kirkko poltti ei-katolisia uskovia rovioilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkivaltiaiden Lain ja oppien vai paavalilaisuuden herroja palvelevan uskovaisen mukaanko?

        Paulus siis oli pappi . Johtaja niin älä nyt pilkkaa kun voit saada taivaasta tulikiviä päällesi Jumalan pilkasta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paulus siis oli pappi . Johtaja niin älä nyt pilkkaa kun voit saada taivaasta tulikiviä päällesi Jumalan pilkasta .

        Toisaalta. Eksytyksen syvyyden ja voimakkuuden käsittäminen edellyttää hengellisen voimakentän moniulotteisen dynamiikan sisäistämistä ehdottoman syväluotaavan oivalluksen ja omistavan ymmärtämisen kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkivaltiaiden Lain ja oppien vai paavalilaisuuden herroja palvelevan uskovaisen mukaanko?

        Niinkö?


    • Anonyymi

      Mietittävää:
      Kuka loi llaittomuuden ihmiset ja kenen kuvaksi, Paratiisiin käärmeenkö?!???
      1.Mooseksen kirja:
      1:27 Ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa, Jumalan kuvaksi hän hänet loi; mieheksi ja naiseksi hän loi heidät."

    • Anonyymi

      He jotka eivät tunnusta Jeesusta elävän Jumalan pojaksi, vaikka heille on uskoa tarjpttu ovat pahuuden vallassa.

      • Anonyymi

        Siis tuomitset Kaikkivaltiaan Jeesuksen antaman kiellon "älkää uskoko" miksi!?:
        Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää USKOKO.


    • Anonyymi

      Vaikka ihminen on paha, on Jumala hänessä hyvä.
      "Minussa, se on minun lihassani, ei asu mitään hyvää." sanoo Paavali, joka oli kuitenkin pyhittynyt viimeiseen äärimäärään asti.

      Katso video,
      joulurauhanjulistuksen selitys:
      https://youtu.be/E0FZhsGZDh8

      • Anonyymi

        Kenen pyhitettynä Paavali oli kun ei saanut ero herrastaan vaikka rokoili kolme kertaa saatanan enkeleiden seurassa?



        1.Korinttolaiskirje:
        1:25 Sillä Jumalan hulluus on viisaampi kuin ihmiset, ja Jumalan heikkous on väkevämpi kuin ihmiset.
        1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,
        1:27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,
        1:28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,
        1:29 ettei mikään liha voisi kerskata Jumalan edessä.
        1:30 Mutta hänestä on teidän olemisenne Kristuksessa Jeesuksessa, joka on tullut meille viisaudeksi Jumalalta ja vanhurskaudeksi ja pyhitykseksi ja lunastukseksi,
        1:31 että kävisi, niinkuin kirjoitettu on: "Joka kerskaa, sen kerskauksena olkoon Herra."

        "...olkoon Herra" ymmärrystä:
        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa."

        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta."

        "olkoon Herra" raamatuissanne;
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html


      • Anonyymi

        En katso, raamatuissakin on tieto!
        ja opettele erottamaan Laille kuuliaiseten ja laittomuutta edustavien erot...

        Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joille Jeesuksen ei perustanut seurakuntia eikä heillä ole Jeesuksen opetuslapsia vaan apostoleita. https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
        Katekismuksen uskontunustus:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'
        'Meillä ei ole ymmärrystä'
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        ((( Ero samalla Heistä sillä He ovat YHTÄ Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä.")))
        -
        Kristilliset = Kaikkivaltiaan Lait ja opit antaneen Jeesuksen sekä Hänen kristillisten opetuslapsien perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.
        Ilm. 2:1-29 Pergamos, Tyatira, Sardes, Smyrna, Filadelfia, Efeso, Laodikea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen pyhitettynä Paavali oli kun ei saanut ero herrastaan vaikka rokoili kolme kertaa saatanan enkeleiden seurassa?



        1.Korinttolaiskirje:
        1:25 Sillä Jumalan hulluus on viisaampi kuin ihmiset, ja Jumalan heikkous on väkevämpi kuin ihmiset.
        1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,
        1:27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,
        1:28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,
        1:29 ettei mikään liha voisi kerskata Jumalan edessä.
        1:30 Mutta hänestä on teidän olemisenne Kristuksessa Jeesuksessa, joka on tullut meille viisaudeksi Jumalalta ja vanhurskaudeksi ja pyhitykseksi ja lunastukseksi,
        1:31 että kävisi, niinkuin kirjoitettu on: "Joka kerskaa, sen kerskauksena olkoon Herra."

        "...olkoon Herra" ymmärrystä:
        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa."

        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta."

        "olkoon Herra" raamatuissanne;
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html

        Miksi sinä vääristelet ja valehtelet???
        Missään ei Raamatussa sanota, että saatana olisi Paavalin herra! Mikä pistää sinut valehtelemaan, ellei Saatana, valheen isä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen pyhitettynä Paavali oli kun ei saanut ero herrastaan vaikka rokoili kolme kertaa saatanan enkeleiden seurassa?



        1.Korinttolaiskirje:
        1:25 Sillä Jumalan hulluus on viisaampi kuin ihmiset, ja Jumalan heikkous on väkevämpi kuin ihmiset.
        1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,
        1:27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,
        1:28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,
        1:29 ettei mikään liha voisi kerskata Jumalan edessä.
        1:30 Mutta hänestä on teidän olemisenne Kristuksessa Jeesuksessa, joka on tullut meille viisaudeksi Jumalalta ja vanhurskaudeksi ja pyhitykseksi ja lunastukseksi,
        1:31 että kävisi, niinkuin kirjoitettu on: "Joka kerskaa, sen kerskauksena olkoon Herra."

        "...olkoon Herra" ymmärrystä:
        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa."

        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta."

        "olkoon Herra" raamatuissanne;
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html

        Milloin uskonoppineet uskaltavat tunnustaa,ettei Raamatun jumalan olemassa olosta ole mitään näyttöä,eikä Raamattua voida pitää virheettömänä ohjekirjana ja kaikki olemassa olevat uskonnot ,ovat ihmisten luomia selityksiä maailmasta.


    • Anonyymi

      "He jotka eivät tunnusta Jeesusta elävän Jumalan pojaksi, vaikka heille on uskoa tarjpttu ovat pahuuden vallassa."


      Kyseisen tekstin postaaja pitäisi joutua rikosoikeudelliseen vastuuseen yrittäessään mollata miljardeja ihmisiä loukaten heidän kunniaansa .

      • Anonyymi

        Herää kysymys, että onko tuollaisten tekstien postaaja kykenevä vastaamaan testeistään?


    • Anonyymi

      Valoa paavalilaisuuden kristittyjen laittomuuksiin kun uhreina oli Kaikkivaltiaan Jeesuksen kristillisiä, tästä se alkoi:
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos

      Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joille Jeesuksen ei perustanut seurakuntia eikä heillä ole Jeesuksen opetuslapsia vaan apostoleita. https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
      -
      Kristilliset = Kaikkivaltiaan Lait antaneen Jeesuksen sekä Hänen kristillisten opetuslapsien perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.
      Ilm. 2:1-29 Pergamos, Tyatira, Sardes, Smyrna, Filadelfia, Efeso, Laodikea.
      -
      Lainattua tekstiä:
      "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

      Näinkö on kristittyjen mielestä on oikein vielä 2000-luvulla?
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
      "Noitavainot nykyaikana
      Vielä nykyään joissakin vahvasti taikauskoisissa ja perinteisiin nojaavissa yhteisöissä harjoitetaan noitavainoja. Nykyajan vainot vaativat tuhansia ihmishenkiä vuosittain.[16] Etelä-Afrikan pohjoisosassa jopa satojen noidiksi epäiltyjen ihmisten uskotaan saaneen surmansa noitavainoissa 1990-luvulla.[17] Kamerunissa järjestetään noitaoikeudenkäyntejä, joissa syytetty voi saada tuomion noitatohtorina esiintymisestä. Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008.[18] Nigeriassa noin 5 000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[19] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia". Vuonna 2010 Haitilla tapettiin 45, joita syytettiin koleran levittämisestä voodoon avulla.[20]"

      Kenen teettämiä laittomuuksia, Kaikkivaltiaiden vai laittomuuden herrojen???
      Jos totuus sittenkin onkin niin, että VAIKKA kristittyjen laittomuus toimii maailmassa KRISTILLISTEN KAIKKIVALTIAIDEN JA HEIDÄN PYHÄN HENGEN NIMEEN niin ne teot ovat todellisuudessa Saatanaa jumaloivia ja Barjeesustakin palvelevien ja ehkä uskossaan rahoittavien ja tukevien Lait ja opit antananeiden Kaikkivaltiaiden vastaisia rikoksia?
      Tai onko teillä Kaikkivavaltiaiden oman sanan antamana kristityille lupaa esiintyä Kaikkivaltiaden ja Pyhän Hengen Nimiin laittomuuksia tekevinä?
      ...etenkää Heistä luopuneina sillä He ovat :
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
      'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
      Korvattu: https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
      ja rikoksien sovittajaksikko?
      "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
      1 Johanneksen kirje 3:4-10
      "Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus....

      10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
      ´ Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
      Luopumalla yhdestä, luopuu Heistä!
      Barjeesusko kristityt pelastaa?

      Ettei vaan kristittyjä eksytetä jo "kehdosta hautaan...."

    • Miten sellaisen voi kokea vihollisekseen, jota pitää olemattomana? Mieti ihan rauhassa.

      • Anonyymi

        Sitä olen itsekin monesti miettinyt. Jumalan kieltäjät sotivat Jumalaa vastaan ja herjaavat häntä, vaikka eivät usko edes hänen olemassaoloonsakaan! Kummallista ja epäloogista kerrassaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä olen itsekin monesti miettinyt. Jumalan kieltäjät sotivat Jumalaa vastaan ja herjaavat häntä, vaikka eivät usko edes hänen olemassaoloonsakaan! Kummallista ja epäloogista kerrassaan!

        Miten he 'sotivat Jumalaa vastaan'? Eikö Jumala ole ylivoimainen 1000-0. Ei kai sitten, eihän se milloinkaan mitään tee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten he 'sotivat Jumalaa vastaan'? Eikö Jumala ole ylivoimainen 1000-0. Ei kai sitten, eihän se milloinkaan mitään tee.

        Vaikuttaa enempi sellaiselta kunttaukolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten he 'sotivat Jumalaa vastaan'? Eikö Jumala ole ylivoimainen 1000-0. Ei kai sitten, eihän se milloinkaan mitään tee.

        Onhan se luoja .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten he 'sotivat Jumalaa vastaan'? Eikö Jumala ole ylivoimainen 1000-0. Ei kai sitten, eihän se milloinkaan mitään tee.

        Sitä minäkin olen ihmetellyt. Miksi taistella, kun on varma häviö edessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten he 'sotivat Jumalaa vastaan'? Eikö Jumala ole ylivoimainen 1000-0. Ei kai sitten, eihän se milloinkaan mitään tee.

        Järjestäähän se tuontuostakin jonkun katastrofin maan päälle, itseään viihdyttääkseen.
        Uskovaisten mukaan tämä koronan perkelekin on Jumalan järjestämä rangaistus.


    • Anonyymi

      Suomen Perustuslain mukaan saa uskoa laittomuuden herraan, saatanaankin jumalanaan MUTTA pitää silloin tietoisesti ottaa vastuu omasta pelastuksen menettämisestään raamatun Kaikkivaltiaan Jeesuksen kristillisille antama tiedon mukaan koskkien myös kristittyjä:
      Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
      24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
      ((( viitaten mm yllä olevaan Apostolien teot:13:6 tekstiin:)))
      24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
      24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
      25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
      -
      Ymmärrän hyvin, että kun kristittyjen raamattu ei ole Jumalan Omaa Pyhää Sanaa oppeineen niin siihen ovat Kaikkivaltiaiden tietoja hajoitettu jotta, etenkin uskovaisten uskontunnustuksen antaneiden on vaikeaa löytää totuutta.
      MUTTA pelkästään hyvää tarkoitan ja uskonvapauttanne kunnioittaen itse en tuomitse eksytettyjä enkä toisiakaan sillä Kaikkivaltias on tuomionsa antanut kuten kristillisten Jeesus on raamatussa tiedon opeissaan opettanut ja kristittyjä ei ole vapaudettu KAIKKIVALTIAIDEN asettaman LAIN suhteen vaikka niin uskotte mm luterilaisuuden uskontunnustuksenne perusteella:
      #
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Meillä ei ole järkeä'
      'Meillä ei ole ymmärrystä'
      'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
      'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
      'Olemme syntisiä'
      'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
      #
      Siis minulle itselleni ihminen on ihminen eksytettynäkin mutta hänen on itse otettava vastuu siitäkin kuinka hän sallii häntä ohjattavat elämässään....

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ymmärrän sinun tarkoittavan hyvää eksytettyjä opettamalla ajattelemaan asioita tarkemmin. Ei ole aina hyvksi olla kohtelias arkisessa elämässä uskovaisten asettaessa haasteita ja melkein vaativina tulemaan heidän kirkoihin jne MUTTA asiallisen rehellisyyden ilmaisemisen vastaan ottajana myös uskovaisilla on velvollisuus ymmärtää mutta monilta heistä on uskontunnustulsen manipulointi tehonnut niin voimakkaaksi, ettei sitä rehellisyys voi murtaa joten vastuuta he eivät ota edes itsestään niin kuinka heistä olisi vastuun ottajia lähimmäisistään, kanssa ihmisistään hyvää tarkoittavinakaan kuten täälläkin huomataan, valitettavasti....

    • Anonyymi

      Tietoisesti pahuudelle vihkiytyneet usein paljastavat itsensä ja asenteensa, joten eivät ole niin vaarallisia. Kyllä minusta pahimpia ovat ne sellaiset pahan vallassa olevat, jotka eivät itsekään ymmärrä olevansa pahan käytössä. He eivät tietoisesti vastusta kristinuskoa, tosin kyllä siihen uskokaan- ja voivat monesti olla ensi alkuun ja melko pitkälle jopa hyvin miellyttävän tuntuisia ihmisiä. Ja mikä pahinta: toimia sosiaali-ja terveydenhuoltoaloilla tai jossain päättävissä elimissä. Tämmöisiin kun törmää, niin se on todella hyvin, hyvin kuvottavaa...

    • Anonyymi

      "Tietoisesti pahuudelle vihkiytyneet usein paljastavat itsensä ja asenteensa, joten eivät ole niin vaarallisia."

      Kyllä monesti sama mielessäni kun tapaan lahkouskovaisen hän antaa ymmärtää olevansa lahkossa jo ensimetreillä hänet myös tunnistaa agressiivisesta olemuksesta ja jotenkin epätasapainoisesta olemuksesta


      " Kyllä minusta pahimpia ovat ne sellaiset pahan vallassa olevat, jotka eivät itsekään ymmärrä olevansa pahan käytössä."


      Itse tunnen sääliä näitä kohtaan ovat yleensä syntyneet lahkolaisten perheeseen ja kasvatettu tuohon pahuuteen eivät siis tiedä että lahkojen ulkopuolella on oikea elämä



      " Ja mikä pahinta: toimia sosiaali-ja terveydenhuoltoaloilla tai jossain päättävissä elimissä. Tämmöisiin kun törmää, niin se on todella hyvin, hyvin kuvottavaa..."

      Kyseiset alat on tarkoitettu kaikkia ihmisiä varten joten niihin ei voi laittaa ajatuksiltaan suppeita ymmärtämättömiä oman asiansa ajavia narsisteja yleensäkin ääriajattelijat poliittiset kuin uskonnollisetkin ovat huonoja ajamaan kaikkien etuja tai asioita

      • Anonyymi

        Se on just noin!😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on just noin!😊

        Pahimpia on nää jotka näyttelee kristittyä eikä ole . !! Susia .


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      302
      3407
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      238
      1860
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      92
      1355
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1313
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1203
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1133
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      956
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      884
    Aihe