Kahvinjuojapoliitikot hiiteen satamayhtiön hallituksesta. Hallitusasiat eivät ole politiikkaa, ne ovat talousmatematiikkaa ja strategiaa. Jos henkilö ei tiedä ja ymmärrä, mikä tuloslaskelma ja tase on, niin hallitukseen ei ole mitään asiaa. Se on vähimmäisvaatimus.
Hangon satamayhtiö tarvitsee ammattilaishallituksen
7
108
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa, että satamayhtiön hallitus laitetaan uusiksi. Poliitikot pois ja ammattilaiset tilalle! Thobba Ekholm johtoon!
- Anonyymi
eikö Thobba ole sitten poliitikko
- Anonyymi
Sama mieltä. Näin esim. hallitustyöstä (poimittu net:istä)
-----------------------------------
Yhtiön hallituksen rooli ja tehtävät
Yhtiön hallituksen merkitys on korostunut erityisesti strategisena viitoittajana ja riskienhallinnan eksperttinä, mutta se on myös toimitusjohtajan tärkein yhteistyökumppani.
Tarvitset yrityksesi hallitukseen aitoa lisäarvoa tuottavan kokoonpanon ja tehokkuutta edistävät toimintatavat. Useat yritykset katsovatkin tarpeelliseksi valita hallitukseen ulkopuolisia, kokeneita yrityselämän toimijoita. Tällaisia voivat olla esimerkiksi toisten ei-kilpailevien yritysten toimitusjohtajat ja konsultit.
-----------------------------------------
Tähän ei paikallinen poliitikko kykenee. - Anonyymi
Tyhmintä mitä olen pitkään aikaan kuullut.
- Anonyymi
Sataman hallitus tulee vaihtaa; se oli kaupunginjohtajan Srandellin näkemys asiassa (yle vega). Mahtaisiko kuitenkin olla niin, että kaupunginjohta ja sataman johtajat on syytä vaihtaa ensin.
- Anonyymi
Miten tyhmä täällä saa ollakin anonyymin kommentoija roolissa. Kts nyt ensin Satamahallituksen kokoonpanoa, ja mieti mitä jäsenet ovat saaneet aikaiseksi omilla aloillaan.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tyhmä täällä saa ollakin anonyymin kommentoija roolissa. Kts nyt ensin Satamahallituksen kokoonpanoa, ja mieti mitä jäsenet ovat saaneet aikaiseksi omilla aloillaan.....
Päätilintarkastaja suojelee yhtiön tekemiä kähmäisiä sopimuksia ja on itse hallituksen jäsen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1321604- 391516
- 681265
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa581262Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2651036- 691034
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2011029- 74945
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16860Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106858