A-ISMIN huiputusteologiaa

Anonyymi

Adventisteilla on kuulemma huipputeologit, pyhimmät ja oikeaoppisimmat papit.
Siinä on heidän uskonsa lähtökohdat.

Mitä maksaville jäsenille on opetettu (Ellenin hengessä?) että mitä tapahtuu silloin kun pedonmerkki on jo tullut?

Miksi pastoreilla ei ole profetian henkeä vaan pimeyden henki?

- onko pastorisi aivopesty Newboldissa -

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmiset yksilöllisesti oppivat Jeesusta Kristusta.

      TV. Ingen pastori

      • Anonyymi

        Mitä maksaville jäsenille on opetettu (Ellenin hengessä?) että mitä tapahtuu silloin kun pedonmerkki on jo tullut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä maksaville jäsenille on opetettu (Ellenin hengessä?) että mitä tapahtuu silloin kun pedonmerkki on jo tullut?

        Eikö Teillä kukaan maksa mistään mitään?

        TV. Ingen pastori


      • Anonyymi
        Piruntorjuntabunkkeri kirjoitti:

        Eikö Teillä kukaan maksa mistään mitään?

        TV. Ingen pastori

        Keskustelija kurpan sepittäjälle

        Jos tunnet apokalyptistä adventismiteologiaa raamatuntulkintoineen niin kerro ihmeessä mitä tapahtuu silloin kun pedonmerkki tulee?

        Taisi olla turhaa adventismiuskosi.


      • Anonyymi
        Piruntorjuntabunkkeri kirjoitti:

        Eikö Teillä kukaan maksa mistään mitään?

        TV. Ingen pastori

        Miksi pitää harhaopeista ja lepopäivästä maksaa satoja euroja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitää harhaopeista ja lepopäivästä maksaa satoja euroja?

        Hae Jari apua, vaikka julkisesta terveydenhoidosta.
        Tuskin adventistisisaret ja veljet auttavat sinua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keskustelija kurpan sepittäjälle

        Jos tunnet apokalyptistä adventismiteologiaa raamatuntulkintoineen niin kerro ihmeessä mitä tapahtuu silloin kun pedonmerkki tulee?

        Taisi olla turhaa adventismiuskosi.

        Ristikunnassa on erilaisia käsityksiä "pedon merkistä."

        Olen sepittänyt näkemykseni;

        Ilmestyskirjan 13 ja 14 luvun mukaan symbolinen petovalta olisi olemassa?
        Petovalta tahtoisi itselleen kunnioitusta?

        ”Lohikäärmeen raivo yltyi ja se lähti sotimaan naisen muita lapsia vastaan, niitä jotka ovat uskollisia Jumalan käskyille ja Jeesuksen todistukselle;" Ilm 12:17.

        Raamatun pelastusopin ja historian on aina ollut kyse;
        1. Jeesuksen Kristuksen arvovallasta (Apt 4:12, Room 10:12-13, Ilm 1:7, 1 Piet 5:4)
        2. Jumalan pyhän moraalisiveyslain ns. 10-käskyn lain arvovallasta (5 Moos 5:1-22, Mal 3:19-24)
        3. Jumalan omaksi erottumisesta (Hebr 12:14, Ilm 18:4, Joh 17:15)
        -Jumala erottaa maailmasta ja maailman vaikuttimista ja valloista. (1 Joh 2:15-17, Room 12:1-3)

        ”Tässä kysytään pyhiltä kestävyyttä, niiltä jotka noudattavat Jumalan käskyjä ja uskovat Jeesukseen;" Ilm 14:12.

        ”Tavoitelkaa rauhaa kaikkien kanssa ja pyrkikää pyhitykseen, sillä ilman sitä kukaan ei ole näkevä Herraa.” (Hebr 12:14) (1 Kor 10:32-33) (Matt 7:20-23)

        >Ilm 13-14 luvut.
        Petovallan kysymyksessä on kyse vähintään kahden maailmanvallan yhteisestä toiminnasta.
        - Yleismaailmallisesta Jeesuksen Kristuksen ja synnin opettavan moraalilain arvovallan ja kunnian korvaamisesta jollakin muulla arvolla.
        Ilmestyskirjan 13 luvun petovallat tekevät jo vuosituhansia jatkunutta työtä Kristuksen ja Jumalan lain arvovallan syrjäyttämiseksi.

        Ilm 13:17; on johdettu tori- ja orjakaupasta. Raamattu käyttää ostamisesta vertauskuvallista tarkoitusta;
        "Ostaa ja myydä" merkitsee vertauskuvallisesti Jeesuksen arvovallan murentumista omantunnon asioissa kun maailman arvot johtavat poispäin Kristuksen pyhyyden ja rakkauden kauniista arvoista.
        "Ostaa ja myydä" on vertauskuvallinen ilmaisu ja tarkoittaa omantunnon asioiden ottamista käytäntöön maailmanvaltojen arvoina -omantunnon asioita rahatta ja hinnatta.
        Kyse ei ole kaupankäynnistä kirjaimellisesti suoritteen ja vastikkeen merkityksestä. "Ostaminen ja myyminen" on siis hengellistä tai uskonnollista "kaupankäyntiä," -ei maallista.
        Kun ostaa Jeesukselta ei ole välikäsiä; Ilm 3:18, vai ostaako "Babylonin kauppiailta;" Ilm 18:23.
        Raamatun alkukielen sana Ilm 13:17 "ostaa" on torikaupanteosta ja orjakaupasta alkuisin, mutta verbillä on paljon symbolista merkitystä Raamatussa. Esim. mies joka "osti pellon;" Matt 13:44-46, Neitsyet jotka ostivat "öljyä;" Matt 25:9-10, "tulessa puhdistettua kultaa;" Ilm 13:18, Kristukseen uskovat on "ostettu," "ostettu vapaaksi." Symbolinen vertauskuvallinen merkitys "ostaa" verbillä on useissa Raamatun vertauskuvissa.

        Ilm 13:17; alku-kreikankielen "poiei" on suomennettu virheellisesti; "pakottaa," poiein merkitys asiayhteydessä on; "tekee," eli aiheuttaa, saa aikaan jotakin.

        > Tuossa on "kurpansepittäjän" tiivistetty -minun näkemys!

        Tässä on Suomen historian professorin lausunto niin ei tarvitse minun sepittää;
        "-Nopankylän sepistä kuuluisimmat olivat torpparit Juha Laurila (1862-1937) ja Jaakko Frigård, myöhemmin Sairo (1865-1944) sekä mäkitupalainen Jaakko Saari (1866-1933). Nämä olivat kaikki pienestä maanviljelyksestään huolimatta ammattikäsityöläisiä, ja Laurilalla oli apuna omien poikien ohella jatkuvasti kaksi "sälliä". Laurila oli kuuluisa joutuisana seppänä ja taitava teräksen karkaisija. Laurilasta polveutui laaja kärrymiesten suku, jossa tehtiin ajokaluja neljässä polvessa, sillä jo Juha Laurilan isä oli ollut kärryseppä. ( Pentti Virrankoski KÄSITÖISTÄ LEIVÄN LISÄÄ Suomen ansiokotiteollisuus 1865-1944.)
        - Nopankylässä oli Suomen suurin hevosajokalujen käsiteollisuus yli 30 pajalla. Hämeen Tuuloksen ja Hauhon kylät yhdessä 24 pajaa kakkosena. Kun laskee Nopankylässä sepän oppinsa saaneet sepät kahdessa naapurikylässä Jurvassa ja Huissilla, -sepät jotka raudoittivat Nopankylän puunikkairien ajokalupuita, nousee Nopankylän pajojen volyymi yli 40 pajaan. -En puhu tehtaista, vaan käsiteollisuudesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitää harhaopeista ja lepopäivästä maksaa satoja euroja?

        "Meillä" ?!

        - Minä olen ihka yksin "meillä" enkä ole minkäänlaisen kirkon enkä uskonnon järjestön jäsen.

        En ole edes enoon usko.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hae Jari apua, vaikka julkisesta terveydenhoidosta.
        Tuskin adventistisisaret ja veljet auttavat sinua.

        Tässä on hyvät vanhuuseläkkeeni päivät alkamassa.

        Rauhallinen hissunkissun hilijooksensa aika.

        Olen terävä-älyinen, täysivaltainen, viisas, komea ja lahjakas.

        Ihan vaan hissuttaa harrastuksissani, niin kuin kaikki muutkin eläkeläiset.

        Minulla ei ole harmaata hajuakaan "sisarista" ja "veljistä."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keskustelija kurpan sepittäjälle

        Jos tunnet apokalyptistä adventismiteologiaa raamatuntulkintoineen niin kerro ihmeessä mitä tapahtuu silloin kun pedonmerkki tulee?

        Taisi olla turhaa adventismiuskosi.

        .. Mitähän mahdat "adventismiuskolla" tarkoittaa?

        Itse en ole käyttänyt sanaa, koska en pidä sanasta ihmisiä leimaavana.
        "Adventismi" sopii minusta korkeintaan teologeille, tässä ei mitään väärää ole.
        Käsitän kuitenkin "adventismin" viittaavan Jeesuksen tuloon, mutta sana on sanahirviö.
        Olen käyttänyt itse "adventtikirkkolaiset," sanaa.

        En ole itse Adventtikirkon kirjoilla ollut 2006 jälkeen. - En ole missään kirjoilla.

        Arvostan Adventtikirkon teologien Raamatun tutkimusta.

        Jumalalle -Jeesukselle uskossa Raamatun opetuksille pyhittyneitä ihmisiä on kaikissa Raamattua lukevissa piireissä yksilöinä, niin luterilaisessa- kuin Adventtikirkossakin.
        Jehovan todistajissa, Mormonikirkossa, -ja kaikissa muissakin -on uskolleen tosissaan pyhittyneitä Jumalaa rakastavia olevaisia.

        Kotioloissakin on Jumalaa rakastavia olevaisia.

        En minä itse jag ole kenenkään usko, enkä kenenkään uskonto.

        Kristinusko on Jeesuksen Kristuksen -Jumalan- jos jonkun usko on.
        - Tässä voin korkeintaan olla ja ajatella että voisin olla jonkun usko uskovaisuudessa, ja uskomattomuudessakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keskustelija kurpan sepittäjälle

        Jos tunnet apokalyptistä adventismiteologiaa raamatuntulkintoineen niin kerro ihmeessä mitä tapahtuu silloin kun pedonmerkki tulee?

        Taisi olla turhaa adventismiuskosi.

        Lisäys;

        - Jos tarkoitat lepopäiväasiaa, niin 7.3.321 on säädetty ensimmäinen laki pyhäpäivästä.
        Keisari Konstantinuksen työvoimapolitiikkaa vuonna 321.

        Suomessa on jo käyty ne kaikki ikävät asiat mitä liittyy kun on kuusipäiväinen työviikko ja yksi lepopäivä. Silloin Adventtikirkkolaiset joutuivat hakeutumaan ammatteihin missä saivat valita työaikojaan. Hierojiksi mm. ryhtyivät monet.

        Suomen lakisäädöskokoelmassa on säädetty lakia sunnuntaista ja pyhäpäivistä niin kauan kuin Suomen lakia on säädetty, eli kun Suomi itsenäistyi.
        Paljon on säädetty lakia sunnuntaista ja pyhäpäivistä.
        Ei mitään hämminkiä.

        Muistan kun olin kansakoulussa kuusipäiväisessä työviikossa. Muistan kun viisipäiväisen työviikon kokeilu alkoi kun toisella luokalla kansakoulussa. Voi sitä riemua. Kaikki ihmiset olivat onnellisia kun viikonloppu piteni päivällä.
        Kokeilu jäi pysyväksi.

        Suomessa viikkojärjestys vaihtui 1.1.1973 lukien siten että sunnuntaista tehtiin viikon seitsemäs päivä. Siihen saakka oli lauantai viikon seitsemäs päivä.

        Vuosituhansia on ollut sen päivän viettäjiä jonka Jumala asetti luomisen muistomerkiksi.

        Adventtikirkko on vähiten syyllistynyt lepopäiväasiaan, sillä Adventtikirkossa ei ole tehty koskaan mitään muutosta päivien suhteen. Sitä yhtä ja samaa päivää vuosituhansien perinteellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keskustelija kurpan sepittäjälle

        Jos tunnet apokalyptistä adventismiteologiaa raamatuntulkintoineen niin kerro ihmeessä mitä tapahtuu silloin kun pedonmerkki tulee?

        Taisi olla turhaa adventismiuskosi.

        Lisäys...

        Mainitsen vielä että itse minä jag olen henkilökohtaisesti oikeusvaltion lakisäädöksien noudattaja monen vuosikymmenen aikana yhtäjaksoisesti ollut. - Hyvämoraalinen mies, ja lainkuuliainen kansalainen alttså.

        Tv. Ingen pastori
        "kurpansepittäjä"


      • Anonyymi
        Piruntorjuntabunkkeri kirjoitti:

        Lisäys...

        Mainitsen vielä että itse minä jag olen henkilökohtaisesti oikeusvaltion lakisäädöksien noudattaja monen vuosikymmenen aikana yhtäjaksoisesti ollut. - Hyvämoraalinen mies, ja lainkuuliainen kansalainen alttså.

        Tv. Ingen pastori
        "kurpansepittäjä"

        Vuoden 2006 jälkeen et ole liittynyt mihinkään kirkkoon, koska haluat välttää kirkollisverot ja muut jäsenyyden lahjoitukset. Mitä mieltä Piruntorjuntabunkkeri olet kymmenysten maksamisesta/palauttamisesta - entä kirkollisverosta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vuoden 2006 jälkeen et ole liittynyt mihinkään kirkkoon, koska haluat välttää kirkollisverot ja muut jäsenyyden lahjoitukset. Mitä mieltä Piruntorjuntabunkkeri olet kymmenysten maksamisesta/palauttamisesta - entä kirkollisverosta?

        Minkäänlainen sosialismi ei toimi ilman varoja.

        Ihmiset laittavat omia rahojaan sinne missä "sydämen" rakkaudet ovat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vuoden 2006 jälkeen et ole liittynyt mihinkään kirkkoon, koska haluat välttää kirkollisverot ja muut jäsenyyden lahjoitukset. Mitä mieltä Piruntorjuntabunkkeri olet kymmenysten maksamisesta/palauttamisesta - entä kirkollisverosta?

        Lisäys;

        - Olevaiset ovat omantunnon asioissaan toimivia.
        Kaivavat lompsaa siellä missä miellyttää.

        Koskaan ei voi tietää olevaisten persoonien tavoitteita ja arvoja tarkasti mitä mielessä liikuu tavoitteina.

        Kaikkien osallistuminen ei ole aina mahdollista.


      • Anonyymi
        Piruntorjuntabunkkeri kirjoitti:

        Lisäys;

        - Olevaiset ovat omantunnon asioissaan toimivia.
        Kaivavat lompsaa siellä missä miellyttää.

        Koskaan ei voi tietää olevaisten persoonien tavoitteita ja arvoja tarkasti mitä mielessä liikuu tavoitteina.

        Kaikkien osallistuminen ei ole aina mahdollista.

        Kiitos hyvistä vastauksistasi. Kysyisin vielä oletko ottanut vuosittain influenssarokotuksia ja aiotko ottaa tulevan koronavirusrokotteen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos hyvistä vastauksistasi. Kysyisin vielä oletko ottanut vuosittain influenssarokotuksia ja aiotko ottaa tulevan koronavirusrokotteen?

        Olen ottanut elämäni ensimmäisen influenssa rokotteen kuukausi sitten, vain siksi että peloteltiin että jos influenssa ja korona iskisi yhtä aikaa, niin voi olla vakavat seuraukset.

        Minulla on ollut hyvä vastustuskyky sillä en ole koskaan kiertoflunssia sairastanut.
        Olen ollut kuumeessa viimeksi armeijassa 1978-1979 välisenä aikana -angiina.
        Sitä edelliset ovat olleet sitten lastentaudeiksi luokiteltuja.

        Olen harmitellut että luonnollinen hyvä vastustuskyky saattoi rokotteen mukana mennä?
        Miten mahtaa olla?

        Mutta että en ole sairastunut kiertolentsuihin johtunee siitä että olen teini-ikäisenä oppinut hyvällä käsihygienialle. Pesen kädet aina kun tulen kotiin 2-3 kertaa, ja joka kerta kun jotakin suuhuni syön, en syö pesemättä ensin käsiäni. Tämä hyvä tapa on ollut jo teini-ikäisestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos hyvistä vastauksistasi. Kysyisin vielä oletko ottanut vuosittain influenssarokotuksia ja aiotko ottaa tulevan koronavirusrokotteen?

        Tottakai otan koronarokotteen.

        Ei maailman väestöä rokoteta rokotteilla joiden vaikutuksista ei olla varmoja.

        Eräs asiantuntija antoi jo hyvin pätevän lausunnon, että rokotteen jotkut tietyt aine yhdisteet hajoavat niin nopeasti ettei niistä voi olla mitään vaaraa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos hyvistä vastauksistasi. Kysyisin vielä oletko ottanut vuosittain influenssarokotuksia ja aiotko ottaa tulevan koronavirusrokotteen?

        Mainitsen vielä että itse minä jag olen henkilökohtaisesti oikeusvaltion lakisäädöksien noudattaja, monen vuosikymmenen aikana yhtäjaksoisesti ollut. - Hyvämoraalinen mies, ja lainkuuliainen kansalainen.

        Tv. Ingen pastori


      • Anonyymi
        Piruntorjuntabunkkeri kirjoitti:

        Olen ottanut elämäni ensimmäisen influenssa rokotteen kuukausi sitten, vain siksi että peloteltiin että jos influenssa ja korona iskisi yhtä aikaa, niin voi olla vakavat seuraukset.

        Minulla on ollut hyvä vastustuskyky sillä en ole koskaan kiertoflunssia sairastanut.
        Olen ollut kuumeessa viimeksi armeijassa 1978-1979 välisenä aikana -angiina.
        Sitä edelliset ovat olleet sitten lastentaudeiksi luokiteltuja.

        Olen harmitellut että luonnollinen hyvä vastustuskyky saattoi rokotteen mukana mennä?
        Miten mahtaa olla?

        Mutta että en ole sairastunut kiertolentsuihin johtunee siitä että olen teini-ikäisenä oppinut hyvällä käsihygienialle. Pesen kädet aina kun tulen kotiin 2-3 kertaa, ja joka kerta kun jotakin suuhuni syön, en syö pesemättä ensin käsiäni. Tämä hyvä tapa on ollut jo teini-ikäisestä.

        En usko, että influenssarokote veisi vastustuskykyä, päinvastoin. Myös yksin asuminen on hyvän hygienian lisäksi auttanut välttämään flunssaa. Ei ole tullut kotiin pöpöjä muiden mukana. 60 vuotta täyttäneiden on syytä ottaa suositellut rokotukset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että influenssarokote veisi vastustuskykyä, päinvastoin. Myös yksin asuminen on hyvän hygienian lisäksi auttanut välttämään flunssaa. Ei ole tullut kotiin pöpöjä muiden mukana. 60 vuotta täyttäneiden on syytä ottaa suositellut rokotukset.

        Tarkoitan että miten ns. luonnollisen vastustuskyvyn käy, jos influenssarokotteella manipuloidaan tehoja?
        Influenssarokote kestää vuoden päivät, -jääkö jäljelle entinen yhtä hyvä vastustuskyky?


      • Anonyymi
        Piruntorjuntabunkkeri kirjoitti:

        Tarkoitan että miten ns. luonnollisen vastustuskyvyn käy, jos influenssarokotteella manipuloidaan tehoja?
        Influenssarokote kestää vuoden päivät, -jääkö jäljelle entinen yhtä hyvä vastustuskyky?

        En ole asiantuntija, mutta voin kertoa omasta kokemuksesta. Minullakaan ei ole ollut juurikaan flunssia eikä kuumetta kuin joskus parikymmentä vuotta sitten. Angiina oli silloin useamman kerran ja lääkäri puhui jopa nielurisojen leikkaamisesta. Onneksi kieltäydyin. Otin influenssarokotteen ensi kerran viisi vuotta sitten. Sen jälkeen en ole ottanut rokotetta, vaikka sen ilmaiseksi saa työnantajan puolesta. Sairastin normaaliflunssan sinä vuonna, kun otin rokotteen. Rokote ei vienyt vastustuskykyä, sillä en ole sairastanut flunssaa sen jälkeen lähes viiteen vuoteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitää harhaopeista ja lepopäivästä maksaa satoja euroja?

        Miksi pitää. No maksatko sinä. Onko ase ohimolla, vai oletko vain tyhmä ihminen sanoinesi?


      • Anonyymi
        Piruntorjuntabunkkeri kirjoitti:

        Lisäys;

        - Olevaiset ovat omantunnon asioissaan toimivia.
        Kaivavat lompsaa siellä missä miellyttää.

        Koskaan ei voi tietää olevaisten persoonien tavoitteita ja arvoja tarkasti mitä mielessä liikuu tavoitteina.

        Kaikkien osallistuminen ei ole aina mahdollista.

        "- Olevaiset ovat omantunnon asioissaan toimivia.
        Kaivavat lompsaa siellä missä miellyttää."

        Uusapostoli Keijo Lindemankin kirjassaan "Milloin kristityn kannattaa kaivaa lompsaa? " antaa myös neuvon, että kannattaa ylläpitää vain sellaisia pimpsoja, joiden omistaja on korkeintaan 160 cm pitkä ja joiden rasvaprosentti on korkeintaan 24. Kengännumerokaan ei saa olla suurempi kuin 39. Tällaisiin pimpsoihin eläkeläisilläkin on varaa, jolloin lähetystyöhönkin jää enemmän varoja. Sellaisia ei kannata myöskään päästää paljon kylille juoksentelemaan, etteivät kuluta liikaa energiaa, jolloin ruokkiminen käy kalliiksi. Kirkkoon sapattina voi päästää.


    • Anonyymi

      Tili vilkaistua lääk. lis. P. Reinokaisen Ajassa liikkuu videota.
      Mies kertoo kuinka hän on lääkäri, monessa mukana kuin peräpukama...
      Samat todistelut, ettei mikään voi olla kuutta tuhatta vuotta vanhempi. Ei mikään saa olla!
      Maailman ensimmäiset juustot olivat Adam ja Edam... mutta asiaan.
      Pekka on lytänyt vettä 600 kmn syvyydestä. Tämä tunki maan pinnalle sateen säestämänä. Pakalta jää kertomatta mitenkä luoja puristi maapalloa, niin että vettä herui.
      Sitten hän kertoo jääkaudesta vedenpaisumuksen jälkeen.
      Tulee väkisin mieleen, että jumalalle sattui nyt oheisvahinko. Hänen piti hukuttaa vain syntiset ihmiset ja eläimet ja kasvit. Mutta kävikin näin. Maailma jäätyi.
      Dinosauruksen haiseva kalmo on myös ihmetys, ei voi olla miljoonia vuosia vanha, lausuu Pekka.
      Mistään tieteellisestä julkaisusta en ole löytänyt kuvausta kummajaisesta. En myöskään vertais arviota.
      Kun sitten pääsee loppukevennyksee, näkyy alhaalla tekstit mihin voi laittaa rahat showstaan.

      • Anonyymi

        "Kun sitten pääsee loppukevennyksee, näkyy alhaalla tekstit mihin voi laittaa rahat showstaan."

        Laita nyt hyvä ihminen tilinumero tähän, että pääsemme avustamaan Pekka-veljeä, jotta hän voisi jatkaa tärkeätä tieteellistä tutkimustyötään!


    • Anonyymi

      Typerä aloitus. Aloittaja erkanee Jumalasta ja pelastuksesta koko ajan kauemmas. Jokainen tietää miten se päättyy.

    • Anonyymi

      Otahan aloittaja lääkkeesi. Jos sinulla ei ole muutakuin iänikuinen jankkaaminen, niin yritä löytää joku muu harrastus, eikä roikkua muitten tyhmien aivottomien orjien kanssa palstalla. Elämässä on muutakin tekemistä

      • Anonyymi

        Uusapostoli Keijo Lindemankin neuvoo kirjassaan " Otahan lääkkeesi ajoissa" kaikkia mielenterveysongelmista kärsiviä kristittyjä, joita on hyvin paljon... hänen mukaansa siis lähes kaikki, hän itsekin mukaan lukien...ottamaan lääkkeensä ajoissa, ettei käy niin, että tulisi kiusaus turvautua alkoholipitoisiin "lääkkeisiin", joita on tottunut jo nuoruudestaan käyttämään.
        Näin on käynyt monille sapattia viettäville uusapostolisille helluntaikristityillekin, kuten myös tälle pelkästään kristitylle, jolle pullon henki jakaa "viisauttaan" näiden lukuisien aloitusten tekemiseen. Tällaiset päihde- ja mielenterveysongelmista kärsivät valekristityt eksyttävät jos mahdollista valitutkin hullut veljensä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2072
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1481
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      23
      1462
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1387
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe