En voi sanoa toiminnasta muuta, kuin todella surkeeta. Varmistakaa selustanne. Hommat ei siellä toimi, sen olen kokemuksesta huomannut. Muutama henkilö aiheuttanut toiminnallaan merkittää haittaa elämälleni, hoitaessani asioitani. Julkaisen toinnan laadun sitten joskus. Ei voi muuta sanoa, kuin varokaa toimintaa. En suosittele käytettäväksi, mutta tietenkin kun muuta ei ole, niin silloinhan tarvii tyytyä huonoon. Näin se on. Ei ole mitään positiivista kerrottavaa. Mutta tämä taitaa niiden tarkoituskin olla. Virkamies pääsee vetään lonkkaa, kun työt vähenee.
Pirkanmaan oikeusaputoimisto
39
1288
Vastaukset
- Anonyymi
Toiminta todella ala-arvoista asiakasta kohtaan, sanoisin suorastaan petollista. Petoksella siellä on toimittu. Älkää uskoko mitä nämä valtion virkamiehet sanoo teille. Lakikoulutus, mutta paskanjauhanta toimii.
- Anonyymi
Laadullisesti täysin paskaa
- Anonyymi
Tatu Pylvänäinen oli ainakin aikoinaan tuolla oikeusaputoimistossa
- Anonyymi
En ainakaan tämän tatun palveluita käytä ikinä olkaa varovaisia lupausten suhteen. En suosittele asioidenhoitajaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ainakaan tämän tatun palveluita käytä ikinä olkaa varovaisia lupausten suhteen. En suosittele asioidenhoitajaksi.
En minäkään voi suositella häntä
- Anonyymi
Tämän valtion yksikön toiminta on laadullisesti täysin paskaa työntekijöistä lähtien osittain.
- Anonyymi
valtion höynäytysosasto
- Anonyymi
kyllä tämä pirkanmaan oikeusaputoimiston palvelu ja järkyttävän huonossa kunnossa. Pään käyttö on minun mielestä hiukan vajaata.
- Anonyymi
Oikeusministeriön höynäytyslaitos
- Anonyymi
Muutama täysin mulkku tyyppi tuolla ainakin ollut
- Anonyymi
Tämän laitoksen toiminnassa näkee kuinka paskaa porukkaa valtiolla on.
- Anonyymi
OIKEUSMINISTERIÖN höynäytyslaitos. Olkaa varovaisia, ettei tämä oikeusaputoimiston porukka höynäytä teitä. näin pääsi minulle käymään rahallisesti. Luvataan muttei tehdä, rahat kuitenkin kelpaa- VAROKAA, EN LUOTA TÄHÄN LAITOLSEEN.
- Anonyymi
Terveys meni tämän paskalaitoksen toimesta
- Anonyymi
Täysin paska palvelu ja kallis. Rahastuslaitos. Palkkaa tarvii maksaa tekemättömästä työstä. Ilman lakimiesta pärjää vallan mainiosti jos osaa lukea finlex lakikirjaa netistä. Älkää käyttäkö lakimiehiä yksityiset henkilöt tämä on aivan järjetöntä rahastamista.
- Anonyymi
Suomessa on valinnan vapaus mutta pirkanmaalla joutuu käyttään täysin paskaa valtion palvelua.
- Anonyymi
Virkamies munatatu
- Anonyymi
VALTION täyspaska laitos. Ihmettelen kuinka tämä tai aiempi porukka kehtaa tai on kehdannut olla muitten munaamassa paikassa töissä.
- Anonyymi
Tais ottaa naista vitunreikään kunnolla.
- Anonyymi
Saako valtion virassa hoitaa vittua etätyöaikana. Luulisin muutaman tämänkin laitoksen naisen hoitavan horovittua.
- Anonyymi
Todella paska asiakaspalvelu. Samat nimet näyttää olevan kuin jo vuosiakin sitten.
- Anonyymi
Tämä porukka tekee etätöitä kotonaan, niin kyllä siinä kerkiää vitunreuhkaa tarjoileen.
- Anonyymi
kyllä tälle porukalle pitäisi erityislupa järjestää vittunsa hoitoon työaikana. saa löysää vitunnahkaa mm. rasvata yms.
- Anonyymi
Tämä porukka ei poliisin ja syyttäjän päätä käännä ainakaan asiakkaan etujen mukaisesti. Ei tällä porukalla ole muuta tehtävää kuin avustus eli voisin sanoa jos poliisi ja syyttäjä ei asioita vie eteenpäin niin ei tätä paska porukkaa tarvi oikeusasioissa. Valtion rahastuskaitos ja täysin höynäytysorganisaatio näin on käynyt luvataan muttei tehdä. Todella paha järkytys tuli tämän toimiston virkaämmän tekemisistä samoin toimiston pippelimiehen.
- Anonyymi
Virkapoijan kyrpä seisoo varmasti samalla tavalla kuin järki päässä.
- Anonyymi
Varmasti valtion kovin tulosyksikkö johtava oikeusavustaja johtaa.
- Anonyymi
Hallitus ajaa nyt oikeutta rikkaille. Syytä itseäsi jos et ole rikas.
- Anonyymi
Rikkailla on omat haasteensa elämässä ja varmasti hyvin pelokasta. Elämä on kokemuksien kautta rikas ja antoisa jos on "uhrannut" oman elämänsä rikkaan vuoksi heh
- Anonyymi
HELVETIN VIRKAA TEKEVÄ KUSIPÄÄ.
- Anonyymi
Luulen virkahenkilön saavan kovan tyydytyksen kun pääsee oikein mojovasti kusettamaan asiakasta. Kusettajat pilaa myös muiden toimiston työntekijöiden maineen. Itse aikoinani käytin myös tämän toimiston palveluja ja tatu pylvänäinen oli avustajani en ollut millään tavalla tyytyväinen hänen toimintaansa ja päätin ikinä en hänen palveluitaan huoli.
- Anonyymi
Vedätyskin on rikos, lakia opiskelleen lakimiehenkin se pitäisi tietää.
- Anonyymi
Samanlaista vedätystä tehdään asioiden hoitamisen suhteen lieksankin toimipisteessä.
- Anonyymi
silloin kun höynä nainen päästetään virkasuhteeseen työn jälki on yhtä helvettiä. Palvelunlaatu kauhistuttaa ja kotiinpäin vedetään. Hyvää päivän jatkoi valtion virkaatekeville kusipäisille naisille.
- Anonyymi
Ahaa kello jo neljä ja virka-aika täynnä, nyt viikonlopun uudet kujeet ja ihanaa kun virkavittukin jo horottaa.
- Anonyymi
Anteeksi olen aivan järkyttynyt eikö heihinkään voi luottaa olen itse hakenut apua sieltä vuosia sitten en kyllä oikein saanut apua jätin asian siihen.
- Anonyymi
Valtion höynäytyslaitos. Kotiinpäin vedetään minkä pystyy maksavalta asiakkaalta. Valtion höynäyttäjä.
- Anonyymi
ei ole luottamista valtion isovittuseen virkanaiseen.
- Anonyymi
Osaaminen riittää oman persereijän laulattamiseen
- Anonyymi
virkanainen vetäsee sinfonian persereijällänsä.
- Anonyymi
Täällä oikeusaputoimiston toiminnassa pystyy tutustuun kuinka huonossa kunnossa Suomalainen yhteiskunta on.
Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693