Suuseksiä haluan ja paljon

Anonyymi

Nainen jos haluat kauan kestävää pillusi nuolentaa niin että saat orkkuja niin täällä vanhempi mies toteuttaa ne, se minusta ihanaa, myös muutakin hauskaa jos haluut.

15

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se olisi nyt mukavaa saat tulla mun sisääni jos haluat....

• Anonyymi

Mistä päin olet? Itse olen pääkaupunkiseudulta,55 v. mies ja rakastan antaa suuseksiä sitä arvostavalle naiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä päin olet? Itse olen pääkaupunkiseudulta,55 v. mies ja rakastan antaa suuseksiä sitä arvostavalle naiselle.

Täällä 50 nainen. Sama mies ollut kohta neljännesvuosisadan. Mies ei suostu oraaliseksiin. Arvostaisin, jos saisin oraaliseksiä.Siltä varalta, jos joskus väsyin tähän nykyiseen tilanteeseen, miten tällaista tiedustelee mieheltä, onko hän tällaisesta kiinnostunut. En halua ainakaan uuteen tällaiseen parisuhteeseen, jossa mies ei nuole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä 50 nainen. Sama mies ollut kohta neljännesvuosisadan. Mies ei suostu oraaliseksiin. Arvostaisin, jos saisin oraaliseksiä.Siltä varalta, jos joskus väsyin tähän nykyiseen tilanteeseen, miten tällaista tiedustelee mieheltä, onko hän tällaisesta kiinnostunut. En halua ainakaan uuteen tällaiseen parisuhteeseen, jossa mies ei nuole.

Siinä vaiheessa, kun ollaan tutustumassa, niin kannattaa johdatella keskustelu aiheeseen seksuaaliset mieltymykset. Jos etsinnässä on oraaliseksistä ja erityisesti sen antamisesta kiinnostunut mies, niin hän kyllä takuuvarmasti asian ilmaisee. Ihan niinkuin täällä, vähän kun joku asiasta kyselee, niin heti on 10 miestä jonossa. Jos edes vihjailu asian suuntaan ei auta, niin silloin mies ei ole kiinnostunut tai halukas antamaan sinulle oraaliseksiä.

• Anonyymi

Jos mä tarvitsisin vain pillunnuolijaa, niin mielummin mä ottaisin koiran kuin jotain miestä siihen.

• Anonyymi

Ei mitää miehiä enää nuolemisiin tarvita kun seksilelut hoitaa.
        Rakkaus ja läheisyys on sitten eri asia.

• Anonyymi

• Anonyymi

Kunnon kielenkäyttö on niin...aah. ellei tarvii olla posliini. ihan semmonen luomupillu mut herkkiä alueita kyllä riittää vaikka kuinka pitkäks aikaa. Oi tule lipomaan.

• Anonyymi

Oi mssäpäinolet ; tulen sinne

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2002
    2. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      155
      1923
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      23
      1493
    4. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      951
    5. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      919
    6. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      849
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      7
      827
    8. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      112
      791
    9. Minä tunnen sinut

Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell
      Rakkaus ja rakastaminen
      45
      740
    10. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      32
      725
    Aihe