Ajelimme kihniön läpi itsenäisyys päivänä ja huomasimme että peltoahan siellä on niin sanotussa keskustassa. Mikä tarkoitus on keskustaan haalia peltoa ja heinäpalloja?Mikä ajatus tässä on???
Oletteko siellä läheisissä tekemisissä lehmien kanssa??? Onko lehmätalous iso työllistäjä kihniössä?
Ajelimme kihniössä.
6
1017
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan nämä heinämunat rumia muovisia ympäristöön kuulumattomia. Ei niitä nyt tarvisi rivitalojen ikkunoiden eteen tuoda ja muuallakin ne ei todellakaan kuulu
luontoon. - Anonyymi
Ihan hyviähän ne pellot on siellä keskustassa kuin missä tahansa muuallakin
- Anonyymi
Työllistävätkö pellot muoveineen???
- Anonyymi
Muovi työllistää ilmastolässyttäjiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muovi työllistää ilmastolässyttäjiä.
Muovi työllistää ja saastuttaa
- Anonyymi
Ajatusmaailma on hyvin vanhakantaista. Ei ihmiset jotka ymmärtää tilan yhdy tuohon edelliseen. Kaupungeissa jossa asia ymmärretään muovi on vesistöjen tuho.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026