Onko jotakin vielä

😊👓👜 sanomatta, jonka voi tälläisellä yleisellä palstalla sanoa vaatimatta vastauksia? Eihän voi olettaa, että toinen kiireiltään ehtii aina palstalla käydä jos byt edes kaipaakaan.

Jotkut asiat on pakko välillä päivittää nykyaikaan. Niinkuin nyt uusi puhelin, jonka ajattelin vihdoin ottaa käyttöön. Jotkut asiat taas eivät päivity millään. Niinkuin esim. sydän , joka on häneen (mies pks) päin kallellaan vieläkin 😍

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miettinyt kans asioita mielessäni. Yksi asia mitä toivoisin monen miettivän mielessään, jotka suhteesta haaveilevat? Haluaisiko kumppanikseen sellaisen kuin on itse, kokeeko olevansa hyvine ja huonoine puolineen riittävä itselleen? Onko seikkailut, irtosuhteilu ja hetkessä eläminen sitä, joka antaa ja kantaa suhteessa ollessa, voiko sellaisen taustan omaavaan luottaa riittävästi? Persoona ja ajattelu kaikesta, onko valmiuksia yhdessä oloon? Onko toinen kuinka vastaanottavainen? Tuetaanko yhdessä toisiamme riittävästi?

      • Anonyymi

        Ajattelisin että ihminen ei ole koskaan täysin valmis mutta voi kehittyä. Ihminen voi olla hyvinkin lojaali ja rakastava läheisilleen vaikka olisi irtosuhteita ollut eikä vakituista kumppania ole löytynyt. Tärkeintä ei ole leimata vaan ihan aidosti tutustua toiseen ihmiseen. Sittenhän on nykyisin myös erilaisia tapoja toteuttaa parisuhdetta. Eivät asiat ole kauhean mustavalkoisia.


      • Anonyymi

        Minä kaipaan naista jonka kanssa h a l u a n olla sinne hamaan hautaan asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelisin että ihminen ei ole koskaan täysin valmis mutta voi kehittyä. Ihminen voi olla hyvinkin lojaali ja rakastava läheisilleen vaikka olisi irtosuhteita ollut eikä vakituista kumppania ole löytynyt. Tärkeintä ei ole leimata vaan ihan aidosti tutustua toiseen ihmiseen. Sittenhän on nykyisin myös erilaisia tapoja toteuttaa parisuhdetta. Eivät asiat ole kauhean mustavalkoisia.

        Voi olla, mut onko? Siltikin hyvä miettiä, onko oma käytös miten suhteessa siihen, onko oma toiminta reilua toista kohtaan? Seikkailijat joustavampia uskon näin, mut ovatko valmiita kiintymään toiseen? Varmaan silloin, kun haluavat asettua paikoilleen, et voi kokemiaan asioita muistella hyvillä mielin kiikkustuolissa? Niin kuin lehdistäkin korostuu pettymykset, kun joutuu petetyksi suhteissa, luottamus toiseen kärsii paljon niistä? Sen jälkeen uuden rakentaminen entistä haastavampaa? Epäily tullut lisänä kalvamaan tulevaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla, mut onko? Siltikin hyvä miettiä, onko oma käytös miten suhteessa siihen, onko oma toiminta reilua toista kohtaan? Seikkailijat joustavampia uskon näin, mut ovatko valmiita kiintymään toiseen? Varmaan silloin, kun haluavat asettua paikoilleen, et voi kokemiaan asioita muistella hyvillä mielin kiikkustuolissa? Niin kuin lehdistäkin korostuu pettymykset, kun joutuu petetyksi suhteissa, luottamus toiseen kärsii paljon niistä? Sen jälkeen uuden rakentaminen entistä haastavampaa? Epäily tullut lisänä kalvamaan tulevaa?

        Kysy Kallelta, miltä tuntuu?


      • Eikö tuossa ole muita vaihtoehtoja mietittävänä. Aloittajalla kun ei ole ollut seikkailuja, irtosuhteiluja ym.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä kaipaan naista jonka kanssa h a l u a n olla sinne hamaan hautaan asti.

        Sellainen mies mulla on tähtäimessä!


    • Anonyymi

      Uuden puhelimen käyttöönotto on todella työlästä. Joko olet saanut villasukat valmiiksi? Muistan että kerroit täällä niistä, vai sekoitanko johonkin toiseen. Mun ajatusten kohde on Päijät-Hämeessä. Mietin häntä päivittäin ❤️mutta yritän keskittyä myös muihin juttuihin välillä. Ei ole kiva jos ajatukset urautuu liikaa.

      • Anonyymi

        Uus puhelin on ihan ..jostain ens..
        Ei toimi niinkuin vanha...
        Mikään ei vaan toimi..
        Ja kun ei osaa itse laittaa täytyy odottaa et toinen sen laittaa..
        Et uudesta tulee rakkaus....
        Insta kuvatkin..Ihan itku tulee..
        Äly kun on mun Rakkaus....
        Sit kun hyvin toimii..
        Antaa paljon.,...
        Mut ei paljon vaadi...
        T:Elluhallo....😇👍😄🌞🤩❄️🧑‍🎄


      • Villasukat ei ole vielä valmiit. Niistä tuöee niin isot, että aikaa menee. Tekisi jo mieli sukeltaa tarjouskassin pohjalle, missä on tosi nättejä tarjouslankoja pikkutyttöjen sukkiin.

        Puhelinta en ole vielä aloittanut ottaa käyttöön. Pian tulee kiire, kun vanha puhelin pimeni tänään pariin otteeseen kesken kirjoittamisen. Valokuvat olen onneksi jo siirtänyt pilveen, mutta yhteystiedot on vielä siirrettävä.

        Minä puolestaan kaipailen yhtä miestä Espoosta. Ollaan tutustuttu työn merkeissä. Se on niinkuin "match made in heaven", eikä kulu ajan saatossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uus puhelin on ihan ..jostain ens..
        Ei toimi niinkuin vanha...
        Mikään ei vaan toimi..
        Ja kun ei osaa itse laittaa täytyy odottaa et toinen sen laittaa..
        Et uudesta tulee rakkaus....
        Insta kuvatkin..Ihan itku tulee..
        Äly kun on mun Rakkaus....
        Sit kun hyvin toimii..
        Antaa paljon.,...
        Mut ei paljon vaadi...
        T:Elluhallo....😇👍😄🌞🤩❄️🧑‍🎄

        uusi puhelin on kyllä taas jotakin ihan muuta. Ei yhtään kiinnostaisi ottaa sitä käyttöön, mutta kun on pakko. Siinä ei ole enää sellaisia turvareunoja sormille, niinkuin vanhassa on. Olen varma, että mulla tapahtuu "itsekseen" vaikka mitä kun sormet on väärissä paikoissa. Hienosti sanot rakkaudesta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe