Tuntemattomalla on mun alastonkuva jossa näkyy naama

Anonyymi

Eli oon 15v ja olin Kik nimisessä sovelluksessa jossa sitten aloin viestitellä henkilölle joka väitti olevansa mun ikänen tyttö sitten asiat meni siihe etyä lähetin alastonkuvan peilin kautta sillee että mun naama näky ja sitten se sano että, jos sun vanhemmat ei nyt maksa mulle nii julkasen nää kuvat.
En pelkää niin paljo sitä että ne ois jossai netissä vaan sitä että se saa mun identiteetin selville jollain tavalla mun naaman avulla.
En ollu siis jakanut sille mitään muuta tietoa ittestäni paitsi iän. Nyt ahdistaa et koko tulevaisuus menee iha pilalle.
Ja kaduin sitä heti kuvan lähetyksen jälkeen ja blockkasin sen käyttäjän ja poistin mun käyttäjän

8

1714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos et laittanut oikeaa nimeäsi mihinkään, niin hyvä. Tuskin hän saa naaman kautta sitä mitenkään selville.

      On myös olemassa nettipoliisi tällaisia rikoksia varten. Löytyy varmaan googlaamalla poliisin virallisilta sivuilta. Voisit kysyä häneltä, vaikka anonyymisti jos haluat, tietääkseni niillä on jonkinlainen chat. Tsemppiä, ja ole vastaisuudessa varovaisempi:)

      • Anonyymi

        Kiitos vastauksestasi


    • Anonyymi

      Hei
      Tollanen kusetus ja kiristys on aina rikos, eli ei ole mikään häpeä käydä poliisin pakeilla.

      Pelkästä naamasta on aika vaikee saada selville mitään olennaista tietoo. Esimerkkinä voisin sanoo että mun tosi hottiksen tyttöystävän sukunimi on .jpg enkä mä siltikkään tiedä missä se asuu.

      Eli sun tulevaisuus on mun mielestä kyl paljon muuta kun yks random alastonkuva jossain darkwebissä.

      Tsemppiä.

      • Anonyymi

        Kiitos


    • Anonyymi

      Ota hyvä ihminen poliisin yhteyttä! Sama tyyppi todennäköisesti ahdistelee muitakin. Tytöt eivät tee rikosilmoituksia, joten syyllinen on vaikeaa saada edesvastuuseen. Jossain dokkarissa oli muuten tästä asiasta. Netissä on onnistuttu tekemään tosi pahoja seksuaalirikoksia. Eli painostettu osapuoli on aina uhri. Ota yhteyttä poliisiin, vaikket raskasta oikeudenkäyntiprosessia haluaisikaan. Voit auttaa muita viemällä asiaa eteenpäin.

      • Anonyymi

        En tiiä voiko poliisikaan auttaa kun en tiedä kuka hän eikä ole kuvia keskusteluista ja hän on erimaalainen.

        Tahtoisin vain tietää kuinka hyvin minut voidaan tunnistaa naamastani. Kuva ei ollut kovin hyvä laatuinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiiä voiko poliisikaan auttaa kun en tiedä kuka hän eikä ole kuvia keskusteluista ja hän on erimaalainen.

        Tahtoisin vain tietää kuinka hyvin minut voidaan tunnistaa naamastani. Kuva ei ollut kovin hyvä laatuinen

        Tuskinpa tunnistetaan. Vastaavanlaisia kuvia nuorista naisista on netti täynnä, yksi ei siinä erotu. Vaikka hän laittaisikin sen jonnekin jakoon, tarjonta on niin suurta, että yksi katoaa sinne ihan taatusti. Eikä hän varmasti osaa laittaa sitä niiden ulottuville, jotka tuntevat sinut, kun ei edes tiedä nimeäsi. Unohda koko juttu, vaikka ymmärrän toki ettei se ihan helppoa ole kun on kuitenkin omasta kuvasta kyse.

        Poliisilta kannattaa varmasti kysyä, saisiko kuvaa jotenkin kiristäjältä pois. - Ja sinä et tosiaan ole tehnyt mitään väärää, olet uhri. Jokaisella on oikeus lähettää kuvia itsestään, vaikka alastonkuviakin, ihan kenelle haluaa, ja et voinut silloin tietää ettei hän ole se jota esitti. Hän on roisto, ja käytti hyväkseen nuoren ihmisen luottamusta. Hävetköön. Toivottavasti jää kiinni, etteivät muut joudu kärsimään samasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa tunnistetaan. Vastaavanlaisia kuvia nuorista naisista on netti täynnä, yksi ei siinä erotu. Vaikka hän laittaisikin sen jonnekin jakoon, tarjonta on niin suurta, että yksi katoaa sinne ihan taatusti. Eikä hän varmasti osaa laittaa sitä niiden ulottuville, jotka tuntevat sinut, kun ei edes tiedä nimeäsi. Unohda koko juttu, vaikka ymmärrän toki ettei se ihan helppoa ole kun on kuitenkin omasta kuvasta kyse.

        Poliisilta kannattaa varmasti kysyä, saisiko kuvaa jotenkin kiristäjältä pois. - Ja sinä et tosiaan ole tehnyt mitään väärää, olet uhri. Jokaisella on oikeus lähettää kuvia itsestään, vaikka alastonkuviakin, ihan kenelle haluaa, ja et voinut silloin tietää ettei hän ole se jota esitti. Hän on roisto, ja käytti hyväkseen nuoren ihmisen luottamusta. Hävetköön. Toivottavasti jää kiinni, etteivät muut joudu kärsimään samasta.

        "Jokaisella on oikeus lähettää kuvia itsestään, vaikka alastonkuviakin, ihan kenelle haluaa, ja et voinut silloin tietää ettei hän ole se jota esitti. "
        Tämä on totta, mutta mitä opimme tästä: koskaan ja milloinkaan ei pidä lähettää mitään arkaluontoisia kuvia tms. netissä kenellekään!
        Tehty mikä tehty, mutta muistat varmasti tämän seuraavalla kerralla.
        Luultavasti koko homma kuivuu kokoon ja mitään sen kummempaa ei seuraa, mutta se tyyppi jotain siihen päin inahtaakin niin heti yhteys poliisiin. Kyllä hänet esiin kaivetaan, onhan sinulla oltava jonkinlainen osoite johon kuvan lähetit vaikka et häntä muuten tuntisikaan! Poliisislla on kyllä omat keinonsa jäljittää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      78
      3218
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1972
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1841
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1528
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1375
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1099
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1028
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      844
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      830
    Aihe