Mun tulee aina mieleen kun näen sen kiiltävän naaman että sillä on varmaan hirvee hiki ja kuuma. Sekä hiuspehko kuumentaa lisää ja haiseekin hielle. Vartalo kun ei ole mikään langan laiha niin tulee mieleen että sillä on jotenkin vaikea olla. Ehkä tämä mielikuva tulee tuosta kiiltävästä naamasta. Huulet sentään jo vähän paremmat mut aikaisemmin nekin kun meni ristiin niin oli ahdistava katsoa sen ig storyja
Vastaukset 13
- Anonyymi
eikös se ihan onnellinen oo varsinkin nyt kun on löytänyt rikkaan miehen..ei oo paljon helsingissä näkynyt.
Aika usein näin se keskustassa --ei sen naama kiiltänyt livenä mutta muuten aika silleen hyvässä lihassa. - Anonyymi
Kaunis minusta ja muodokas.
- Anonyymi
Rosanna on kaunis
Mä en voi sille mitään, mutta mulle tulee hänen kuviaan katsoessa (etenkin nenää) mieleen perunapelto, perunankukka ja ne savolaisittain tehdyt huumoripostikortit.
- Anonyymi
Samat sanat, miss stadi lyllerö. olikos tää vähän aikaa huume keisarin heila. Ei vielä lapsia ole suunniteltu, viikon tuntemisen jälkeen kommetti.
- Anonyymi
Tavallisen näköinen pallinaama kävisi kyllä savolaisesta ,en tiedä mistä on kotoisin .
- Anonyymi
Kulju näyttää siltä että alkoa on kulunut, sen verran pöhöttynyt naama
- Anonyymi
Kaikki käy kunhan paksu lompakko, huumediilereistä lähtien, esim Ranta Aho
- Anonyymi
Mitä hikisenlikaisern tulee niin vilkaiskaspa Sara Siepin stooria eiliseltä! Tuon oranssinaaman rinnalla trumpkin kalpenee kateudesta!
- Anonyymi
Sara Sieppi on toinen hikinen muija
- Anonyymi
No kun kerran kysytään niin kaunishan hän ei ole. Se mistä tykkään pohjautuu enemmän hänen luonteeseen. On hyvin avoin ja kova tyyppi tekemään töitä menestyäkseen.
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa rosanna kulu? Jos tarkoitat henkilöä niin nimet kirjoitetaan isoilla alkukirjaimilla. Sen lisäksi taitaa sukunimikin olla väärin kirjoitettu.
- Anonyymi
Sinua äidinkielenopettaja aina kaivataan täällä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4542054- 1631347
- 761212
- 941203
- 1141157
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1871113- 100793
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.58766- 47743
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58685