Mulla on hampaat

😷 👓 👛 ja ne tarkistetaan kerran vuodessa, sekä hammaskivi puhdistetaan. En osaa ajatella muuta nyt, ennenkuin homma on ohi. Haittaakohan se häntä jota kaipaan? Näinä päivinä ennen tarkistusta olisi kotihoito aika huonoa kun itse tarviin tukea,

13

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Mulla taitaa olla liikaa koulutusta jakelijaksi. Tuohon linkkiin viitaten kyllä mun neulomat kahdet sukat meni perille Ruotsiin. Jos jotakin arvokasta lähettää postissa niin lähetys kannattaa kirjata.


      • Katsele ihan itse vaan. Osaan itse valita ohjelmat joita katson. Ne rasittavat enemmän yläpäätä.


    • Anonyymi

      On ihan hyvä huolehtia hampaista. En oikein saa kiinni miten se voisi haitata ajattelemaasi ihmisistä. Onko sulla hammaslääkäripelko? Ja miten se sitten haittaisi. Mutta tiedän kyllä miltä tuntuu jännittää hammaslääkäriä, koska on taipumusta paniikkihäiriöön. Hyvin se menee, ota vaikka kuulokkeet mukaan niin voit kuunnella musiikkia samalla. Mulla auttaa joskus kun kuuntelen radioa tai musiikkia. Aina tuosta selviää. Sitten on ihana tunne kun toimenpide on ohi ja hampaat on hoidettu. Tsemppiä. ❤️

      • Anonyymi

        Se menee kampaajalle. Vielä parempi kun menisi kokopään vaihtoon.


      • Ei kai hampaan hoidot häntä haittaakaan, mutta täällä näyttää olevan joku kummallinen lahko mikä etsii negatiivista sanomista kirjoitti tänne mitä tahansa. Hammaslääkäristä on sellaisia kokemuksia lapsuusajalta, että ne vaivaavat aikuisiälläkin. Lisäksi siihen tulee neulapelko. Istunkin nyt aina silmät kiinni siinä penkissä, kun satuin vilkaisemaan puudutusneulaa ja se oli ihan naaman lähellä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se menee kampaajalle. Vielä parempi kun menisi kokopään vaihtoon.

        Mikähän tämä nyt on?


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Ei kai hampaan hoidot häntä haittaakaan, mutta täällä näyttää olevan joku kummallinen lahko mikä etsii negatiivista sanomista kirjoitti tänne mitä tahansa. Hammaslääkäristä on sellaisia kokemuksia lapsuusajalta, että ne vaivaavat aikuisiälläkin. Lisäksi siihen tulee neulapelko. Istunkin nyt aina silmät kiinni siinä penkissä, kun satuin vilkaisemaan puudutusneulaa ja se oli ihan naaman lähellä!

        Ok. Tuo puudutus ei tunnu mukavalta mutta toisaalta se tekee hoidosta edes vähän siedettävämpää. Mun lapsuudessa ei käytetty puudutusta hammaslääkärissä. Se oli kyllä aika kamalaa. Älä välitä negatiivisista viesteistä. Sun juttuja on ihan kiva lukea.


    • Anonyymi

      Sydänkin voi hyvästi hampaitten ansaitessa.

      • Ainakaan sydän ei tule huonommaksi, jos hampaat on hoidettu. Moniin leikkauksiin tarvii olla hoidetut hampaat. Olisi hyvä pitää ne sellaisessa kunnossa, ettei tarvits kiireellistä hammashoitoa ennen leikkausta. Esim. tekonivelten asentaminen vaatii hyvät hampaat. Niitä laitetaan nuorillekin jos onnettomuuksissa on tullut murtumia.


    • Anonyymi

      Mä olen tehnyt hammaskivestä pihalaatoituksen. Tosi kaunis ja kestävä.

      • Hyvä kun ei hukkaan joudu. Varmaan onkin kestävä kun sitä tuntuu olevan vaikea irrottaa. Saa nähdä miten muijan käy kun puhdistus ja hammaslääkäri on peräkkäin 😨


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe