Minulla on kireä esinahka ja olen ajatellut ympärileikkauttaa itseni, mutta voiko silloin masturboida "perinteisellä tavalla" vai onko siihen joitain muita niksejä. Miten ympärileikkaus muuten vaikuttaa elämään?
Ympärileikkaus ja masturbointi
10
9725
Vastaukset
- ripe
No, eihän se enään mitenkään voi onnistua perinteisellä tavalla.
Mielestäni sinun kannattaa venyttää sitä esinahkaa ennemmin, kuin leikkauttaa sitä. Koska leikattu esinahka ei enää pysty suojelemaan terskaa ja näin menetät sen hienon herkkyyden siitä terskasta. Siis jos leikkautat esinahan, niin jonkun vuoden päästä sinulla onkin jo vaikeuksia saada orgasmi, koska terska ei enään ole niin herkkä, että se sais sen riittävän tunteen orgasmin saamiseksi. Ja taas, tietysti on poikkeuksiakin.- HH
Tiedoksi, että runkkaus onnistuu siten kuin ennenkin ja ainoa merkittävä muutos elämään on hygienian helpottuminen. Terska on luonnostaan liian arka, leikkauksen jälkeen sen kanssa on helpompi elää. Noilla hölmöillä venytystekniikoilla leikkaus on kuitenkin joskus edessä.
Mistähän tuo orgasmivaikeuskin oli keksitty... Sadat miljoonat muslimit ja juutalaiset eivät ainakaan ole kertoneet.
nimim. 22-vuotiaana leikattu
- Leikattu
En näe tilanteesasi estettä, mikset voisi leikkauttaa
esinahan pois.
Itseltäni leikattiin, koska se oli ahdas ja tulehtui usein.
Itse olen sitä mieltä, että leikkauksesta on vain etuja.
Masturbointi onnistuu kuten ennen, tosin hieman eri
tyylillä, mutta ihan yhtä hyvältä se tuntuu.
Se on täysin positiivista, että ei ole turhan herkkä, niin
naisen kanssa yhdyntä kestää juuri sopivan kauaan, että
partnerikin ehtii mukaan.
Leikattu kalu "ärsyttää" naista paremmin, ja naiset
ihastuvat leikattuun taatusti.
En ole ollenkaan ripan kanssa samaa mieltä
herkkyyden katoamista, päinvastoin.
Ei muuta kuin nahka pois, ja ilot alkaa siitä- Anonyymi
Voitko selittää miten se sit tehdään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ainakaan mulla se nahka ei mee sen terskan päälle kunnolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinulle riittää että vain se tiukka kohta esinahasta poistetaan niin valitse se leikkaus. Urologi saattaa suositella koko esinahan poistamista eli esinahka leikataan noin 0,5 sentin tai 1 sentin päästä terskan reunasta. Jos koko esinahka poistetaan niin menetät monta neliösenttiä tuntoherkkää esinahan sisäosaa, jäljelle jää vain terskan iho jolla tunnet. Esinahan sisäosassa on paljon hermoja jotka menetät, se on iso muutos. Esinahan sisäosa on erilaista ihoa kuin kalun varren iho. Sama eroavaisuus kuin se kuinka poskesi iho eroaa posken sisäpuolen ihosta. Joissakin havainto kuvissa näkyy että ympärileikkkauksessa poistetaan noin kämmenen kokoinen alue ihoa, se on paljon kun sitä vertaa siihen kuinka paljon ihoa on alussa kaikkiaan. Ympärileikatulla on yhdynnässä vaikutus naisen vagina kosteuteen, märkyyteen: leikattu kalu poistaa vaginan kosteutta ja se saattaa tuntua partnereista ikävältä.
- mies
Mulle ympärileikkaus tehtiin jo aikoja sitten. Terskan tunto ei ole hävinnyt mihinkään, nuorempana runkkailin päivittäin, eikä se ole vaikuttanut millään tavalla terskan herkkyyteen. Ainut haitta on, jos runkkailee paljon ja rajusti, niin kullin varresta saattaa kuivua nahka. No öljyjä on kunnon runkkailijoita varten, mutta hyvin onnistuu ilman öljyäkin. Tottakai itse suoritus saattaa kestää pidempään, mutta yhtä hyvältä se tuntuu.
- Noora
Mun poikaystävä on ympärileikattu ja mä ainakin tykkään että sen kalu on paljon kauniimpi kun tavallinen! Kaikki hommailu käy helposti ja kyllä se tumputtaminenkin onnistuu, kyllä sen sitte oppii kun "on pakko"... ;)
- Skude
Lähes syntymästä saakka ympärileikattuna ja keski-iän ylittäneenä voin todeta, ettei ympärileikkaus ainakaan aktiivisuuten ole vaikuttanut. Pikemminkin on jopa itselleni häiriöksi saakka ollut päinvastoin. En ole toki koskaan saanut kokea esinahan liukumista terkalla, ja se kyllä jonkin verran pännii! On nimittäin ilmiselvää, että orgasmin saanti on ympärileikatulla vaikeampaa, koska tärkeä terska jää ilman kokonaisvaltaista hyväilyä varsinkin emättimen väljetessä. Sitä joskus kaipaa, kun sattuu lapselliselle päälle. Toisille ympärileikkauksesta voi olla vain hyötyä, koska toimitus takuuvarmasti pitenee merkittävästi. Alkuaikoina toimi melkein asento kuin asento. Sivusta ei kuitenkaan koskaan. Nykyisin ei enää vuosiin edestä kertaakaan, mutta takaa onneksi aina hyvin.
Vaikka puhtaus on puoli ruokaa, niin en parhaalla tahdollanikaan voi suositella kenellekään esinahan poistoa kokonaan. Liika tiukkuus kannattaa toki hoitaa, jos mahdollista vaikka itse venyttelemällä.
Esteettisesti saattaa joku nainen tykätä pulleasta, vapaasti kasvaneesta terskasta, mutta toinen taas siitä että se nimenomaan on ensin piilossa.
- superwanker
no ei varmaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1837204Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1223248Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?1111924"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?491825Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p601817- 191799
Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am771753Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.41665Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m161551- 691363