ruuhkaa ideaparkkiin

Anonyymi

Siis äimistelen ja tuohdun kun ideaparkkiin ryntäsi väkeä että moottoritie tukkoili siis äly hoi!
Mitä järki sanoo !
Miksi pitää mennä nyt kauppakeskukseen hankkimaan korona , kun ei ole pakollista ei todellakaan aikuisten oikeasti ei ole yhtään syytä rahdata itseään sinne tungokseen hankkimaan jotain mitä ei tarvi.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi tänne ei saisi tulla? Odotellaan juuri ruokaa ravintolassa ja sitten jatketaan Jouluostoksia.

    • Anonyymi

      Toisaalta järki sanoo, että ihmisruuhkia pitäisi välttää. Toisaalta ei tee mieli mennä puna-vihreiden kyläpoliitikkojen pilaamaan Tampereen keskustaan, eihän siellä ole parkkipaikkojakaan eikä autoilukansaa muutenkaan haluta sinne tuomaan rahojaan. Valitaan siis pienempi paha, eli Ideaparkin ruuhka.

    • Anonyymi

      Juu ihmiset on lampaita jotka käyttäytyy samanlailla kuin naapuri. Itse treenaan ja olen mieluummin kotona. Vaimo käy meillä ruokakaupassa todella stressaavaa itselle ruuhkissa olo. Annan lahjana rahaa vain

    • Anonyymi

      Mielenkiinnolla luetaan ja ihmetellään joulun pyhinä korona lukuja.

      • Anonyymi

        Ketään muuta ei luvut kiinnosta kuin sinua.


    • Anonyymi

      En oikein ymmärrä miksei hypermarketeissa ja kauppakeskuksissa hillumista jota "shoppailuksi" kutsutaan voida estää väliaikaisesti.

      Pienet ruokakaupat ok. Kaikille lupalappu kouraan ja kellonaika kun saat hakea viikon tarpeet. Onnistui se kiinassakin ja korona nopeammin kurissa kuin täällä junttilassa.

    • Anonyymi

      Sama on pikaruoka paikat. Jos sinne jo valmiin ylipainoisen on pakko mennä niin sama roskamäärä tulee kun noudat luukulta pussisi ja menet kotiosi tai vaikka autoosi syömään jos on niin kova nälkä.

      Eilen ohikulkiessa katselin niin enemmän siellä hengaillaan kuin syödään.

    • Anonyymi

      Olen kanssasi aivan samaa mieltä, ja jos ei oma sairastuminen pelota, ymmärtäisivät edes sen, että mitä paremmin kaikki pyrkisivät välttämään ihmismassoja ja lähikontakteja, sen nopeammin palattaisiin normaaliin ja päästäisiin pienemmän vaurioin eroon koronasta.

    • Anonyymi

      Saksassa on jouduttu jo priorisoimaan tehohoitoon pääsemistä, ja sama tilanne voi ihmisten käytöksen johdosta olla pian arkipäivää Suomessakin.
      Yksi Joulu voitaisiin ottaa rennommin ja viettää vaikka vanhanajan vaatimaton Joulu, joka saattaisi olla tässä yltäkylläisyydessä jopa rauhoittava ja eksoottisen kaunis.
      Vain yhdessä vastuullisesti toimien, me onnistumme ja pääsemme tilanteen herraksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1699
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1584
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1298
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1217
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe