Seurat Helsingistä nyt klo 18.00

10

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En pilaa lauantailtaa seurojen takia. Samoja vanhoja mantroja sieltä tarjotaan taas.

    • Puhujana on Markus Kopperoinen.

      Puhujan teksti on Jes. 44:


      Israel elpyy Herran siunaamana

      1 Ja nyt Jaakob, minun palvelijani, kuule, kuule, Israel, sinä jonka olen valinnut!
      2 Näin sanoo Herra, joka sinut loi ja jo kohdussa sinut muovasi, hän, joka auttaa sinua: -- Älä pelkää, palvelijani Jaakob, sinä Jesurun*, jonka olen valinnut. [Jaakob, jonka nimi merkitsee 'petollinen', saa nyt uuden nimen Jesurun, joka merkitsee 'suora'.
      3 Minä annan vesien virrata janoavalle, purojen kuivaan maahan. Minä vuodatan henkeni lapsiisi ja siunaukseni vesoillesi,
      4 ja he versovat kuin kaislikko, kuin pajut purojen varsilla.
      5 Niin yksi sanoo: "Minä kuulun Herralle", toinen taas kutsuu itseään Jaakobin nimellä, kolmas kirjoittaa käteensä: "Herran oma", ja ottaa kunnianimekseen Israelin nimen.
      6 Näin sanoo Herra, Israelin kuningas ja sen lunastaja, Herra Sebaot: -- Minä olen ensimmäinen ja minä olen viimeinen, ei ole muuta Jumalaa kuin minä.
      7 Kuka on minun kaltaiseni? Antakoon äänensä kuulua ja kertokoon minulle, mitä on tapahtunut siitä alkaen kun asetin paikalleen ikimuinaisen kansan! Hän esittäköön myös tulevat tapahtumat, tulevaiset hän kertokoon meille!
      8 Älkää säikähtäkö, älkää jääkö kauhun valtaan! Enkö ole jo aikoja sitten kertonut ja ilmoittanut näitä teille? Te olette minun todistajani: onko muuta Jumalaa, muuta turvakalliota kuin minä? Minä en toista tunne!

    • Anonyymi

      mukava, kun laitat seuroja :).

    • Niille, jotka eivät satu kuuntelemaan reaaliaikaisesti, Jumalan sanaa tästä:

      https://www.suviseurat.fi/2017/wp-content/uploads/2017/05/Jukka_Kolmonen_suomi.mp3

      Puhujana on Jukka Kolmonen. Porin Suviseurojem 2017 viimeinen puhe.

    • Olisi hienoa saada tilastoja näiden taikauskoisten tilaisuuksien seuraamisesta.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei siellä ole Pyhää Henkeä, kun ei ole kyynnelten vuodatusta.


    • Helsingin seurojen päätteeksi virsi 9:

      1.
      Kristus tulee, kuningas!
      Riemuviesti kertoo siitä.
      Saapuu rauhanruhtinas,
      sydämeni nöyrry, kiitä!
      Annan valtiaalleni
      elämäni, kaikkeni.

      2.
      Kristus, tule! Olenhan
      kastettu jo omaksesi.
      Anna sanan siunaavan
      kirkastaa sun autuutesi,
      että portit avaisin,
      vastaan sinut ottaisin.

      Siirrymme klo 19.00 kuuntelemaan Jumalan sanaa Oulusta; uusi aloitus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe