Puoli miljoonaa venäläismielisintä suomalaista voidaan karkottaa maasta josta syntyy tilaa perustaa uudestaan Kajalan pitäjät nykyisen Suomen alueelle.
Murteetkin voidaan herättää henkiin.
Karjala voidaan perustaa uudestaan
5
220
Vastaukset 5
- Anonyymi
Kaikki on mahdollista jos on tahtoa.
- Anonyymi
Suomessa on tilaa uudestisynnytetyille Karjalan pitäjille. Jos puoli miljoonaa asukasta ensin karkotetaan maasta.
- Anonyymi
Kuinkas suomalaismielisten venäläisten kanssa toimitaan arvoisa alkupösilö? Onko
suunnitelmaa vai vielä karvahatun alla hautumassa? ... :)))- Anonyymi
Asia kerrallaan.
- Anonyymi
Tuohan on aivan pikkujuttu : "Karjalan perustaminen"
Stalinilla oli aljon isommat kuviot mielessään ja suunnitelmissa:
Koko Suomen uudelleen perustaminen jonnekin Uralain taakse!
https://jput.fi/index.htm
"Tavoitekin oli yhteinen: koko Suomen valtaaminen ja sen kansan siirtäminen muualle. Stalin sanoi näet Talvisodan alkaessa tehtyjen muistiinpanojen mukaan: «Suomalaiset on asutettava muualle -- -- Suomessa on vähemmän asukkaita kuin Leningradissa, ja heidät on helppo siirtää muualle.«”[i]"
Olisihan se ollut tavallaan herttaista! Ehkä Js. Stalinen kartoissa Viro/Eesti olisi ollut naapurivalto, ilman meitä NYT erottavaa merta; Suomenlahtea!
Virolaisten siirtokuljetukset Siperiaan ehdittiin jo aloittaa... Punaiset rautatiet toimivat. Mutta kun ei taaskaan Moskovassa osattu hoitaa kokonaisen pienen kansan siirtämistä, vaan tavanomaiseen tapaan "ryssittiin",!
Niin Viro = Viron maa-alue on edelleen virolaisilla / eestiläisillä.
Suomalaiset kun olivat Stalinin mielestä niin "vittumaista" porukkaa, olisivat saaneet luvan kävellä "uuteen maahan".
Olisikohan tuolle suotu kunnianarvoista nimeä ja omaa nauhaa Neuvostoliiton vaakunaan: " Neuvosto- Suomi" ? Tuskin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5981495Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44827Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl473703Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll10619- 38570
- 42566
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37500- 29478
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE154461