Katukaa teidän syntejä tai tulee uusi vedenpaisumus

Ilmasto lämpenee koko ajan, ja jos ihmiset ei kadu heidän syntejä, lopeta Jumalan luonnon saastuttamista, maapallon napojen jäät sulaa kohta ja Jumala aiheuttaa uuden vedenpaisumuksen.

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ”... maapallon napojen jäät sulaa kohta ja Jumala aiheuttaa uuden vedenpaisumuksen.”

      Etkös sinä ole littumaa -uskovainen?

      • Anonyymi

        Raamatussa ei puhuta mitään litteästä maapallosta, se on ateistien keksintö


    • Anonyymi

      Ei Jumala tuhoa maata vedenpaisumuksella; hän antoi lupauksensa ja sateenkaarensa sen merkiksi:

      1. Moos.
      9:11 Minä teen liiton teidän kanssanne: ei koskaan enää pidä kaikkea lihaa hukutettaman vedenpaisumuksella, eikä vedenpaisumus koskaan enää maata turmele."
      9:12 Ja Jumala sanoi: "Tämä on sen liiton merkki, jonka minä ikuisiksi ajoiksi teen itseni ja teidän ja kaikkien elävien olentojen välillä, jotka teidän luonanne ovat:
      9:13 minä panen kaareni pilviin, ja se on oleva liiton merkkinä minun ja maan välillä.
      9:14 Ja kun minä kokoan pilviä maan päälle ja kaari näkyy pilvissä,
      9:15 muistan minä liittoni, joka on minun ja teidän ja kaikkien elävien olentojen, kaiken lihan välillä, eikä vesi enää paisu tulvaksi hävittämään kaikkea lihaa.
      9:16 Niin kaari on oleva pilvissä, ja minä katselen sitä muistaakseni iankaikkista liittoa Jumalan ja kaikkien elävien olentojen, kaiken lihan välillä, joka maan päällä on."

      Sen sijaan Jumala on tuhoava maan tulella, niin että maa syväpuhdistetaan:ainoatakaan synnin jälkeä; ei edes tupakannatsaa tai huumeneulaa jää jäljelle.
      Kaikki jumalattomuuden perskarvat palavat valtavassa kuumuudessa.

      2. Pietarin kirje
      3:3 Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan
      3:4 ja sanovat: "Missä on lupaus hänen tulemuksestansa? Sillä onhan siitä asti, kuin isät nukkuivat pois, kaikki pysynyt, niinkuin se on ollut luomakunnan alusta."
      3:5 Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta
      3:6 ja että niiden kautta silloinen maailma hukkui vedenpaisumukseen.
      3:7 Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään.
      3:8 Mutta tämä yksi älköön olko teiltä, rakkaani, salassa, että "yksi päivä on Herran edessä niinkuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta niinkuin yksi päivä."
      3:9 Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.
      3:10 Mutta Herran päivä on tuleva niinkuin varas, ja silloin taivaat katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat.

      • Anonyymi

        >alkuaineet kuumuudesta hajoavat<

        Liittyikö se tähän raamatunkohtaan se epäily, että alkuaineet eivät hajoa.


      • Sitähän se ilmaston lämpeneminen on, että Jumala tuhoaa maan tulella. Siitä tulee jonkin verran vedenpaisumusta/tulvia, koska jäät sulaa, mutta se on totta että ei siitä tule maailmanlaajuista tulvaa.


      • Anonyymi

        Totta haastat


      • Anonyymi

        Lapsellista shaibaa :D


      • Trexnonar kirjoitti:

        Sitähän se ilmaston lämpeneminen on, että Jumala tuhoaa maan tulella. Siitä tulee jonkin verran vedenpaisumusta/tulvia, koska jäät sulaa, mutta se on totta että ei siitä tule maailmanlaajuista tulvaa.

        >Sitähän se ilmaston lämpeneminen on, että Jumala tuhoaa maan tulella.

        Miksi ihmeessä? Kaikkivaltiaanahan Hänen ei tarvitsisi käyttäytyä kuin 3000 vuoden takainen lukutaidoton juutalaismies.


    • Anonyymi

      Sitten kun jouluaattona menee yli kahdenkymmenen asteen niin voin olla samaa mieltä.

      • Anonyymi

        Tervemenoa monttuun ateisti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervemenoa monttuun ateisti!

        Minä vien tuhat uskovaista ennen .


    • Ei auta enää vaikka jalkaa polkisi rukoillessa, vesi tulee peittämään merkittäviä osia maasta.

      • Me voimme vielä estää sen katumalla meidän syntejä. Yksi suuri synti mikä aiheuttaa ilmaston lämpenemistä on rahanpalvonta, jonka vuoksi käytetään fossiilisia polttoaineita ja hakataan alas metsiä, mikä aiheuttaa ilmastonmuutosta.


      • Anonyymi
        Trexnonar kirjoitti:

        Me voimme vielä estää sen katumalla meidän syntejä. Yksi suuri synti mikä aiheuttaa ilmaston lämpenemistä on rahanpalvonta, jonka vuoksi käytetään fossiilisia polttoaineita ja hakataan alas metsiä, mikä aiheuttaa ilmastonmuutosta.

        Ilmastonmuutosvouhotus on viher-vasemmistolaista agitointia, jolla pyritään tietoisesti tai tiedostamatta
        Uuteen Maailmanjärjestykseen ja Maailmanhallitukseen YKn Agenda 2030n mukaisesti.
        Se valmistaa maailman näyttämöä Ilmestyskirjassa mainitun Antikristuksen ilmestymiselle.

        Ilmastonmuutos-viherideologia pyrkii rajusti rajoittamaan mm. yksityistä omistusta.
        Sääliksi käy Greta Thunbergia - sairasta ihmistä - jota viheragitaattorit käyttävät säälimättä levittämään evankeliumiaan.
        YLE on valjastettu ilmastonmuutopropagandan lietsomiseen.
        Ilmastonmuutos on YLEn nykyinen Neuvostoliitto.

        Lukekaa Juha Ahvion kirja:
        'Vaarallinen vihreä valhe'


      • Anonyymi
        Trexnonar kirjoitti:

        Me voimme vielä estää sen katumalla meidän syntejä. Yksi suuri synti mikä aiheuttaa ilmaston lämpenemistä on rahanpalvonta, jonka vuoksi käytetään fossiilisia polttoaineita ja hakataan alas metsiä, mikä aiheuttaa ilmastonmuutosta.

        Kymmenen käskyä ei kiellä rahanpalvontaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmastonmuutosvouhotus on viher-vasemmistolaista agitointia, jolla pyritään tietoisesti tai tiedostamatta
        Uuteen Maailmanjärjestykseen ja Maailmanhallitukseen YKn Agenda 2030n mukaisesti.
        Se valmistaa maailman näyttämöä Ilmestyskirjassa mainitun Antikristuksen ilmestymiselle.

        Ilmastonmuutos-viherideologia pyrkii rajusti rajoittamaan mm. yksityistä omistusta.
        Sääliksi käy Greta Thunbergia - sairasta ihmistä - jota viheragitaattorit käyttävät säälimättä levittämään evankeliumiaan.
        YLE on valjastettu ilmastonmuutopropagandan lietsomiseen.
        Ilmastonmuutos on YLEn nykyinen Neuvostoliitto.

        Lukekaa Juha Ahvion kirja:
        'Vaarallinen vihreä valhe'

        >Lukekaa Juha Ahvion kirja:
        'Vaarallinen vihreä valhe'

        Senttiäkään emme maksa Patmoksen huijareille. Pitäkää hyvänänne.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Lukekaa Juha Ahvion kirja:
        'Vaarallinen vihreä valhe'

        Senttiäkään emme maksa Patmoksen huijareille. Pitäkää hyvänänne.

        Raamatussa ei puhuta mitään latteasta Patmoksesta , se on teistien keksintö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kymmenen käskyä ei kiellä rahanpalvontaa

        Tietenkin kieltää. Heti ensimmäinen käsky.


      • Anonyymi

        Murhaaja!


    • Anonyymi

      Minulla on olohuoneessa noin kaksimetrinen mäntykelototeemi, jonka nupissa lukee Jeesus. Jos tulee tulvat, heitän tuon tukin aalloille ja kellun sen varassa turvaan. Näin Jeesus pelastaa minut. Suosittelen kaikille hihhuleillekin :)

      • Kannattanee kuitenkin lisätä allah ja ainakin Ukko-ylijumala siihen toteemiin.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Kannattanee kuitenkin lisätä allah ja ainakin Ukko-ylijumala siihen toteemiin.

        Poseidon varmaan tulisi kanssa auttamaan. Hän lähettäisi minulle hippokampuksen, jonka selkään voin nousta ja näin ollen säilyn hukkumiselta.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Kannattanee kuitenkin lisätä allah ja ainakin Ukko-ylijumala siihen toteemiin.

        Ihan hyvä vinkki, kiitos :)


    • Anonyymi

      Ei aiheuta. Eikä jäätiköiden sulaminen myöskään aiheuta.

      • Anonyymi

        Tiede o todistanut, että tuleivaisuudessa meren pinta tulee nousemaan n 6 m, että ateistien kannattaa muuttaa rannikko kaupungeihin kiireesti!


    • Anonyymi

      Ja jos Jumala ei lopeta syntejään, Hänelle käy samoin ? Perustele tai poistoon.

    • Anonyymi

      Jumala ei uhkaile. Jumala pelastaa.

      Epäjumalat uhkailevat. Ja hukkuvat. Hengellisistä asioista kysymys, räätäli.

      • Anonyymi

        Miten Poseidon voi hukkua? Hän on meren jumala.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      191
      4469
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      120
      2811
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2264
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      132
      2245
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1952
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1516
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      113
      1434
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1352
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe