Ateistien viisaus on valheitten varassa!

Anonyymi

Ateismin perustukset lepäävät hyvin hataralla ja hauraalla perustuksella. Itse asiassa ateismin edustama "viisaus" maailman ja elämän synnystä todistaa sen kuinka ateismi edustaa uskomusjärjestelmää, joka perustuu tietoon, joka ei voi pitää mitenkään paikkaansa. Ateismin viisaus edustaa ylpeätä viisautta, joka seisoo perustuksilla, joka on rakennettu valheen varaan.

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ateismin viisaus on se, ettei ole syytä pitää perusteettomia uskomuksia tosina. Kannattaa varmaan valitatoisin, jos sellainen tuntuu olevan "hataralla ja hauraalla perustuksella".

      • Anonyymi

        Teoriat kaikki hataralla pohjalla, mitä tiwteen nimissä tehdään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teoriat kaikki hataralla pohjalla, mitä tiwteen nimissä tehdään

        Totta. Jotkut jopa väittävät, että tieteen mukaan olisi teoriassa mahdollista valmistaa tietokoneita, joilla voisi sitten vaikkapa lähettää viestejä maailmanlaajuiseen tietoverkkoon! Miten naurettavaa teoriaa!!

        Toiset taas väittävät, että tieteen mukaan voisi teoriassa valmistaa lentäviä koneita, joilla ihminen voisi lentää vaikka maankiekon toiselle reunalle. Miten naurettavaa teoriaa!!

        Kaikkein naurettavin teoria on kuitenkin tämä: Tieteen teorioiden mukaan voisi olla mahdollista valmistaa pienen pieni laite, jota ihminen voisi kuljettaa vaikka taskussaan ja jolla ihminen voisi olla yhteydessä keneen tahansa toiseen ihmiseen jolla olisi samanlainen laite, sekä vieläpä lähettä liikkuvaa tosiaikaista kuvaa itsestään tai ympäristöstään! Todella naurettavaa teoriaa, täysin mahdotonta!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teoriat kaikki hataralla pohjalla, mitä tiwteen nimissä tehdään

        teen teen teen, nam


    • Ateismissa ei ole mitään viisautta tai kannanottoja. Se on vain ja ainoastaan jumaluskon olemattomuutta. Koska jumalista ei ole yhtään ainoaa todistetta, on ateismi sikäli oikeassa ja luotettavalla pohjalla. Miksi tuoda selityksiin turhaa monimutkaisuutta satuolennoilla, joita ei tarvita maailman selittäjinä?

      • Anonyymi

        Tosi tyhmää sanoa, ettei Jumalaa ole, koska se näkyy Hänen luomistöissään.
        Ajatusmaailmanne on tasolla joka ei osaa vielä puhua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi tyhmää sanoa, ettei Jumalaa ole, koska se näkyy Hänen luomistöissään.
        Ajatusmaailmanne on tasolla joka ei osaa vielä puhua!

        Ja edelleenkin kaikki todisteet samaa tasoa kuin Trumpin väitteet vaalivilpistä. Tyhjää inttämistä eikä mitään todisteita. Uskova on jäänyt kehityksessään 5-vuotiaan tasolle ja kiukuttelee lapsellisesti, kun muut eivät näe hänen näkymätöntä mielikuvitusystäväänsä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja edelleenkin kaikki todisteet samaa tasoa kuin Trumpin väitteet vaalivilpistä. Tyhjää inttämistä eikä mitään todisteita. Uskova on jäänyt kehityksessään 5-vuotiaan tasolle ja kiukuttelee lapsellisesti, kun muut eivät näe hänen näkymätöntä mielikuvitusystäväänsä.

        Ei se noin voi olla.
        Sellainen joka uskoo tyhjästä tapahtuvaan "alkuräjähdykseen" hänen perustelunsa ovat tyhjästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi tyhmää sanoa, ettei Jumalaa ole, koska se näkyy Hänen luomistöissään.
        Ajatusmaailmanne on tasolla joka ei osaa vielä puhua!

        Typeryyttä uskova vian yksi Jumala joka joka ei osaa vielä puhua!
        tiwteen teen
        Raamattu esim.

        t. avaaja


    • Anonyymi

      Jumala olisi oikein uskottava, jos se olisi olemassa.
      Kaltaisesi valehtelijoiden ei tarvitsisi puhua paskaa mokoman takia.

      • Anonyymi

        Sinähän se tyhjää puhut kun kiellät kaiken Luojan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se tyhjää puhut kun kiellät kaiken Luojan!

        Pitääkö sinun maan matosen todellakin puolustaa kaiken luojaa, vai oletko haukannut hatullisen paskaa?


      • Anonyymi

        Todistit jo toisessa ketjussa, että et ymmärrä edes alkeellista loogista päättelyä. Mikä on toki uskovilla täysin tyypillistä ja ilmeisesti edellytys sille, että kykenee uskomaan sokeasti ja täysin kritiikittä asioihin, joista ei kysyttäessä kykene esittämään mitään todisteita.

        Todisteet sinun näkymättömästä mielikuvituskaveristasi? Ei niin yhtään mitään. Tyhjää inttämistä, uskonnollsia mielipiteitä, nollainformaatiota, kehpäätelmiä ja muita argumenttivirheitä - mutta ei niin yhtään mitään millä olisi edes jotakin tekemistä todisteen kanssa.


    • Anonyymi

      Outoa koska en ole uskovainen ekä ateisti.
      Onko tuo sitten sitä uskovaisten uskoa
      Minä uskon siihen mitä tieteessä on kerrottu
      Ja siihen että tiede ei vielä tiedä kaikkea
      Uskon että kuusenpihkalla voi parantaa kynsivallin tulehduksen koska kokeilin
      Ja tiedän että kaikkea ei voi parantaa pelkillä luonnon yrteillä.
      Niinpä kannattaa uskoa vähän kumpaankin maalaisjärjellä.

      • Anonyymi

        Tiede ei tiedä eikä koskaan tiedäkkään mitä maaimankaikketeen kuuluu.
        Hataralla pohjalla huseraat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiede ei tiedä eikä koskaan tiedäkkään mitä maaimankaikketeen kuuluu.
        Hataralla pohjalla huseraat!

        Perustelusi leoletelossi?
        Teoriasi kaikki hataralla pohjalla, mitä eiwteen nimissä tehdään
        (sinä et tee edes perueteluja)
        t. avaaja


    • Anonyymi

      Pitäiskö sitä uskoakin tulkita maalaisjärjellä.

      • Anonyymi

        Maalaisjärkeä siihen Raamatun lukemiseen.

        Ateismi korottaa cain pelkästään ateismia sehän pelkästään tyhmyyden. En käyttänyt tyhmyys sanaa siinä mielessä, että haluaisin panetella ja mustamaalata ateisteja, vaan siinä merkityksessä, että ateismi ei koskaan osu maaliin, vaan epäonnistui täydellisesti. Ateisti, uskonnollinen ihminen tai Herraan Jeesukseen uskova ihminen voi olla luonnollisen ihmisen mukaan fiksu, mutta todellinen viisaus tulee vain Raamatun Jumalalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maalaisjärkeä siihen Raamatun lukemiseen.

        Ateismi korottaa cain pelkästään ateismia sehän pelkästään tyhmyyden. En käyttänyt tyhmyys sanaa siinä mielessä, että haluaisin panetella ja mustamaalata ateisteja, vaan siinä merkityksessä, että ateismi ei koskaan osu maaliin, vaan epäonnistui täydellisesti. Ateisti, uskonnollinen ihminen tai Herraan Jeesukseen uskova ihminen voi olla luonnollisen ihmisen mukaan fiksu, mutta todellinen viisaus tulee vain Raamatun Jumalalta.

        On todella vaikeaa uskoa sellaiseen "todelliseen viisauteen", joka ei kykene tuottamaan mitään muuta kuin selvää vihapuhetta, törkeitä valheita ja täysin ala-arvoista vöyhötystä. Missään ei näy pienintäkään jälkeä mistään jumallisesta viisaudesta.


    • Anonyymi

      Ateismi perustuu uskomiseen ja uskon kautta he valitsevat ateismin. Ateismin perustuksen evoluutioteorian sanotaan olevan tieteellisesti todistettu, mutta tosiasiassa sitä ei ole kyetty eikä kyetä täysin aukottomasti todistamaan totuudeksi. Ateismin perustus on oletusten ja arvioiden varassa ei aukottomien ja kiistattomien todisteiden varassa. Tästä syystä ateismissa on kyse uskomuksesta, jonka ihminen valitsee uskoessaan ja pitäessään ateistisen maailmankuvan olevan parempi vaihtoehto kuin esimerkiksi usko Raamatun Jumalaan. Ateismia voi verrata uskontoon ja ateistit ovat evoluutio uskovia, eli uskonnollisia ihmisiä.

      • Anonyymi

        Kun minulle kouluiässä alettiin tuputtamaan jumalaa ja uskontoa, en ottanut sitä vastaan koska en ollut aiemmin kuullut siitä mitään. Minulla oli jo tieto siitä, että uskonto on hömppää. En ole ateisti, mutta uskonto on silti hömppää.

        Täysin aukoton todiste: Trump on uskovainen, ja amerikan uskovaiset uskovat Trumpia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun minulle kouluiässä alettiin tuputtamaan jumalaa ja uskontoa, en ottanut sitä vastaan koska en ollut aiemmin kuullut siitä mitään. Minulla oli jo tieto siitä, että uskonto on hömppää. En ole ateisti, mutta uskonto on silti hömppää.

        Täysin aukoton todiste: Trump on uskovainen, ja amerikan uskovaiset uskovat Trumpia.

        Uskonto ja Raamatussa mainittu uudestisynnyttävä usko ovat kaksi eri asiaa.

        Jumalaa voi tuntea, vain ne, joille Jeesus on Hänet ilmoittanut.
        Matt.11:
        25.Siihen aikaan Jeesus rupesi puhumaan: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, siitä että olet salannut nämä asiat viisailta ja älykkäiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille.
        26. Näin sinä, Isä, olet hyväksi nähnyt.
        27. Kaiken on Isäni uskonut minun haltuuni. Poikaa ei tunne kukaan muu kuin Isä, eikä Isää tunne kukaan muu kuin Poika ja se, jolle Poika tahtoo hänet ilmoittaa."


      • Anonyymi
        Välva kirjoitti:

        Uskonto ja Raamatussa mainittu uudestisynnyttävä usko ovat kaksi eri asiaa.

        Jumalaa voi tuntea, vain ne, joille Jeesus on Hänet ilmoittanut.
        Matt.11:
        25.Siihen aikaan Jeesus rupesi puhumaan: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, siitä että olet salannut nämä asiat viisailta ja älykkäiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille.
        26. Näin sinä, Isä, olet hyväksi nähnyt.
        27. Kaiken on Isäni uskonut minun haltuuni. Poikaa ei tunne kukaan muu kuin Isä, eikä Isää tunne kukaan muu kuin Poika ja se, jolle Poika tahtoo hänet ilmoittaa."

        Lainauksesi kurjatkirjat - kaikki hataralla pohjalla, mitä siwteen nimissä tehdään
        t. avaaja


    • Anonyymi

      Kuten myös aloituksessa kerrotut olettamukset . Kukaan ei tiedä elämme luulojen ja tarujen keskellä . Mielestäni Jerry Cotton lehdet kertovat lähinnä realitodellisuutta .

    • Anonyymi

      "Ateismi perustuu uskomiseen ja uskon kautta he valitsevat ateismin."

      Lapsi hyvä en itse ole valinnut ateismia ja uskonut ateismiin minulle vain persoonalliset jumalharhat ovat satuja ja jotkut kutsuvat minua sen tähden ateistiksi en edes nuorempana tiennyt mitä kyseinen termi tarkoittaa



      " Ateismin perustuksen evoluutioteorian sanotaan olevan tieteellisesti todistettu, "

      En minä edes tiennyt mitä evoluutioteoria tarkoittaa kun nuorena pidin jumalharhoja satuina joten en oikein usko että ateismin perusta on evoluutioteoria se on käsitykseni mukaan tutkijoiden päätelmä eräästä tieteenlajista.


      "mutta tosiasiassa sitä ei ole kyetty eikä kyetä täysin aukottomasti todistamaan totuudeksi"

      Tuosta sinun täytyy keskustella kyseisten tuhansien tutkijoiden kanssa jotka asiaan ovat perehtyneet

      ". Ateismin perustus on oletusten ja arvioiden varassa ei aukottomien ja kiistattomien todisteiden varassa."

      Jaha ? Minulle kansantarustot ja jumalsadut ovat silti satuja muiden joukossa enkä ole edes koskaaan muuta olettanutkaan ateisminin perustuksista olen kyllä autuaan tietämätön mutta luulen että se on vain termi jolla kutsutaan erilaisia ihmisiä jotka eivät usko puutarhatonttuihin tai muihin ihmisten jumalolentoihin.

      "Tästä syystä ateismissa on kyse uskomuksesta, "

      Aha ?Mihinkäs minun nyt sitten pitäisi uskoa?


      " pitäessään ateistisen maailmankuvan olevan parempi vaihtoehto kuin esimerkiksi usko Raamatun Jumalaan."

      Olisikohan tuo jokaisen oma asia tunnen toki ihmisiä jotka uskovat muihinkin jumalharhoihin tai menninkäisiin jne...ovatkohan hekin samaa mieltä kanssasi että jos en usko heidän menninkäisiin tai kaikkiin maailman jumalharhoihin olen sitten uskovainen...erikoiseltahan tuo hieman kuulostaa?

    • Anonyymi

      Hauskinta ateismissa on ettei ateismista palkita rahalla tai jollain viroilla.
      Ainoa motivaatio miksi olen ateisti on se etten voi sietää valehtelua .

      • Anonyymi

        Sama pätee kirkkoon ja Jeesukseen,

        Papinpalkka tai piispan virka - siihen palkkaan suostis myös ateistimirka
        kun näkisi kk-palkan joka pv.
        t. avaaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama pätee kirkkoon ja Jeesukseen,

        Papinpalkka tai piispan virka - siihen palkkaan suostis myös ateistimirka
        kun näkisi kk-palkan joka pv.
        t. avaaja

        Tiw-teen kiihottaa pappejakin:
        Pappi pussasi nuoria poskelle rippileirillä – tuomio, mutta ei rangaistusta
        Tänään klo 19:21
        Pappiin kohdistuneet syytteet seksuaalisesta ahdistelusta hylättiin jo käräjäoikeudessa.

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/14fd4ff2-2ca7-43b9-82e9-ed6c3ab9c367


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2478
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2240
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2072
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1873
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe