Miten on maskin käyttö? Julkaisuissa ei ainakaan näy käyttävän.
Somevaikuttaja mediapersoona Martina!
10
64
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tarvi, ei tarvi noudattaa muitakaan kehotuksia, saati lakia.
- Anonyymi
Ymåäristöystävällinen teko olisi kaikinpuolin jos käyttäisi
- Anonyymi
Varmaan koska maski on terveysriski. Täällä kommentoivat pitää varmaan maskia yksin kotonakin, sen verran pimeitä juttuja et ei varmaan happi ole kiertänyt aivoihin asti aikoihin.
- Anonyymi
Mun mielestä kokomaski siis naaman peittävä olisi tuolle muijalle sopiva.
- Anonyymi
Kyllä, siinä olen samaa mieltä 100 %:sti.
- Anonyymi
Samoilla linjoilla ollaan.
- Anonyymi
Turvaväli on tehokkaampi ja maski voi luoda turvallisuuden tunteen, joka on huono asia. Helposti menee liian lähelle ja saa tartunnan.
Noille tyrkyille on kauhistus maskin käyttö siksi, että niitä ei tunnistettaisi maskin takaa. Toisekseen niiden töröhuulet (lue; kirkkoveneet ja hämähäkki väärinpäin - huulet) eivät pääse oikeuksiinsa. Eihän ne voisi lähteä edes ulos, koska kukaan ei tunnistaisi ja alkaisi kuvaamaan tyrkkyä.
Mun kummipojan kanssa juteltiin maskin käytön hyvistä puolista. Miesten ei tartte ajaa partaa, eikä räkäjarruja kauppaan mentäessä, koska leuan ja viikset voi peittää maskilla. Tämä eritoten vihjeenä Martinalle. Ihan samoin, jos hiukset ovat "ei niin edustavat" niin talvella pipo päähän ja taas kehtaa lähteä ulos.- Anonyymi
Joo, ei Martina käytä maskia vaikka istuu kynsihuollossa ja tekijä käyttää. Kuvista päätellen.
- Anonyymi
Martinalla tunnetusti ei ihan järki juokse !!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902987- 2101181
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1281179- 841173
- 881134
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2051050- 65872
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?25765- 71747
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?59627