Tämänkin foorumin keskustelut pitäisi laittaa siten, että olisi pakkokirjautuminen eikä millään nimimerkillä, sillä poistaisi ne turhat suunsoitot ja ihmisten haukkumiset.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Suunsoitto eli valehtelu ja vittuilu on juuri tämän vapaan sivuston juoni
- Anonyymi
Pääasia että on sananvapaus & rosis
- Anonyymi
Pyrit selvästi rajoittamaan suomalaista sananvapautta. Häpeä vihervasemmistolainen!
- Anonyymi
Suunsoitto on kesyä toimintaa verrattuna pahoihin tekoihin. Pahanmielen purkamista
kirjoittamalla ketään vahingoittamatta ei luulisi olevan kovin kivuliasta. - Anonyymi
"Vahinkoja sattuu" totesi isis-vaimo, kun jesidiorjatyttönen pakenemaan pääsi.
- Anonyymi
Kannatan ja kirjaantuminen vain puhelinnumerolla ei prepaid. Mutta silloin varmaan suomen suosituin keskustelupalsta kuolisi sillä aina tarvitaan trolleja jotta uutta viriää loppujen lopuksi.Aluksi voisi poistaa kaikki kommentit jotka tehty VP yhteyttä käyttäen se olisi helppo eli kommentointi vain suomesta ei muualta maailmasata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581114- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459