Millon ja minkäikäisenä olette menettänyt neitdyysen, tai minkä ikäisenä nykyään ihmiset menettävät?

Anonyymi

Milloin ja minkä ikäisenä olette menettänyt neitsyyden, tai minkä ikäisenä nykyään ihmiset menettävät sen.

12

928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olin 24v, kun laukesin ekaa kertaa tyttökaverini suuhun, ja hiukan myöhemmin hänen pilluunsa. Hän menetti neitsyytensä myös silloin.

    • Anonyymi

      Olin 19 ja nainen 49 jonka olin pitkään tuntenut. Sohvalla suudeltiin ja hyväiltiin, laukesin housuihin. Siitä siirryttiin sänkyyn ja tämä ihana nainen opetti minulle kaiken.tapailtiin salaa muutamia kertoja vaikka vapaita molemmat oltiin. Tästä nyt 25 vuotta jo

    • Minä menetin neitsyyteni kun olin 16 ensimmäiselle poikaystävällä olimme hänen kotonaan kun kämppä oli tyhjä

      • Anonyymi

        Sulla toimii posti? Tämän lafkan?


    • Anonyymi

      Minäkin olin vähän myöhään syttynyt, 24 v kun tapasin ulkomaalaisen tytön joka halusi heti sänkyyn. En vastustellut. Ja hauskaa oli.

    • Anonyymi

      Olin 20vuotias ja tyttö 15vuotias todella kuuma pakkaus.Naitiin ilman kumia.

    • Anonyymi

      Menetimme yhdessä ensimmäisen poikaystäväni kanssa 15-vuotiaina. Hänen huoneessaan, ovi lukossa salaa hänen perheeltään. 😂

    • Anonyymi

      Kaikki eivät menetä neitsyyttään ikinä esim. nuorena saadun vamman seurauksena. Itse en saa naisiin sellaista seksuaalista yhteyttä mikä johtaisi seksiin koska minulla on hermovaurio mikä saa kehoni hylkimään naisten kehoja. Tai ainakin niin järkeilen sen miksi tunnen itseni niin hermostuneeksi ja ahdistuneeksi oikeiden naisten edessä vaikka minulla ei ole mitään muuta syytä hermoilla kuin oman hermostoni signaalit. Mielikuvituksessani naiset ovat hyvin antavia. En tiedä saanko hermovauriota parannettua niin paljon että saisin kehoni olemaan hylkimättä naisia mutta onpahan ainakin jotain tekemistä. Toivottavasti pääsen panemaan ennenkuin täytän 40..

    • Anonyymi

      Mitähän olisin ollut, alle kouluikäinen kumminkin. Samanikäisen naapurin tytön kanssa leikittiin ja sitten hän halusi näyttää yhden kivan jutun, minkä hän oli nähnyt. Otti pippelini suuhunsa ja imeskeli sitä kuin tikkaria. Kivaltahan se tuntui ja hän teki sitä sitten kun pyysin myöhemminkin. En pöhkö älynnyt tehdä hänelle samaa.

    • Ensimmäisen poikaystävän kanssa 18 vuotiaana, hän oli saman ikäinen ja myös neitsyt.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe