Muu muu mustikkaa syöppäs mustikkaa se tulee kun muodossa ajan menneen kiinteä olemus löytyi hyllystä ja samassa fannya vastapäätä alkoi näkyä ärtyisät jalat, joiden asennosta päätellen on aika napsauttaa pannu ja astiat miten sattuu. Että sitä työnsarkaa olisi vielä pirtin vierellä totesi eeva että mitäs tässä sunfa sunfa sunf sunf kun pitäisi mätisäkit saada kantapään yli edemmäs, jotta iloinen mutta samaan aikaan totinen olevainen osa tilanteen olevaisuutta voisi ryhdistäytyä. Kuule marjatan ääntä että pitäisi ottaa se kaulin ja liikkeitä tutumpaan tapaan sanoi auli tästä kaikesta, kun heijastuksesta heijastunut sai hänen suunsa apposen auki. Murr näinhän se tietysti on siirin harjatessa ja vertaillessaan itseänsä oikean tilanteen omahahmoon hänen täytyy muuttua ja saada menetetty aika takaisin jynssäämällä elvin räteillä entistä ripeämmin lautaa vasten. Jotta helga ei erehtyisi työntahtiin liikkumaan hänet murdok, murdok, murrrrdok toiseen olevaisuuteen vetävässä liikehdintäpaikka olevaisuudessa eri tavoin. Sen varmistaakseen hän on ripeänä joka paikassa yhtäaikaa, jotta näkisi viereisen viistoon kaareutuvan varatilanteen kautta työskentelyn sylvi silviisii mukaisesti. Ettei hildan virkatuista hampaista muodostuisi lause että siskot nyt takaisin töihin. Iltasamppanjaa, iltasamppanjaa, jalkaa tömistäen karjakko sai ajatuksen hypähtää toisen huomatun olevan vierelle, josta heidän oli mahdollisuus kutsua tapahtuma, joka estäisi heidän liikkumisen vastarannalle, kun meillä on nämä omat työt.
Kuule, luoksemme jäljet lattian meidät vievät
Anonyymi
6
74
Vastaukset
- Anonyymi
luu
- Anonyymi
Luu ja luu. Kyllä luut tiedetään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luu ja luu. Kyllä luut tiedetään.
luu
- Anonyymi
Voi jeesus mitä lätinää. Voititko paljonkin veikkauksen peleistä?
- Anonyymi
Ei hvetti minkälaista juttua.
- Anonyymi
Heissan!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579