Aihe

Mopoautoon ledvalo -nauhojen asentaminen

Anonyymi

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tai siis mistä otan sähköä ledeihin?

• Anonyymi

saahan niihin vaikka sisävalosta sähkön, tai virtalukosta.. sisävalot vaan haittaavat näkemistä autosta ulos, joten ei niitä ajossa ole syytä käyttää..

• Anonyymi

Biomassa ajelee moottoritiellä 100 lasissa etusumuvalot päällä. Etusumuvalot tekevät 10 m keulan eteen kirkkaan läntin, johon näköaisti sopeutuu. Helppo nähdä kaistaviivat sekä peuran/hirven sorkat 0,36 s ennen kuin loppuosa eläimestä tulee tuulilasista sisään.

Sisävalaistuksen tehostaminen on vain looginen askel tästä eteenpäin. Ulos ei näe, mutta lajintunnistus (peura/pyörälijä/jalankulkija) on helppoa tehdä lämpimässä sisätilassa törmäyksen jälkeen.

• Anonyymi

Kuuluuko aloituksen aihe Rakentaminen ja koti - palstalle mitenkään ??

• Anonyymi

Ydinvoimalasta saa virtaa, omalla pussilla edullisempi.

• Anonyymi

Onko aloittajalla muitakin tämän luokan murheita?

• Anonyymi

30CM PÄTKIÄ 2KPL 12,90e

• Anonyymi

Kyllähän mopoautoon voi ledlamppuja laittaa, matkustajan jalkatilaa voi asentaa pistorasian ja sieltä jatkojohto ulos, jos käyttää 50 metristä jatkojohtoja niin voi ajaa 100 metrin, siis 50m ja takaisi 50 metriä, talon ympäri ei oikein voi montaa kierrosta ajaa kun kietoutuu jatkojohto talon ympärille, joka kierroksen jälkeen täyty jatkojohto juoksuttaa vastapäivään ja liittää uudelleen töpseliin.

• Anonyymi

Kannattaa itse värikkäillä niitä sähkötöitä mopoautoihin, nyt oli uutisissa että " mopoauto sytytti rivitalon tuleen"!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      608
      29535
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      288
      20794
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14057
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      10845
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      77
      7981