Miksi Persut ei kerro miten tätä maata kehitetään, nimeltä mainiten solvataan ja valehdellaan. Miksi juutalaisten vainoa vähätellään ja natseja ylistetään, oikein puolue sillä perustettu sitä varten ?
Kuka tuon pahan toi Suomeen ja miksi ?
Miksi täällä ja AVALLA solvataan aina vaan
5
129
Vastaukset
Persut ainoa rehellinen puolue ja isänmaallinen. Sallii sivarit johtajina eikä syrji homoja, näitä suvakkeja tarvitaan, älä moiti.
- Anonyymi
Känniveikko eduskunnan varapuhemiehenäkin. Onnistuuko muilta puolueilta sama?
- Anonyymi
Alfa ja AVA, siinä perussuomalaisten tiedotuskanavat.
https://www.perussuomalaiset.fi/
Kyllä tuolla löytyy aivan asiallista tekstiä. Kannattaa katsella virallisia kanavia, eikä lukea näitä keskustelupalstoja. https://yle.fi/aihe/t/18-209436. Suomen kannatetuinta puoluetta moitit. Minusta et voi tietää, olenko minkä ikäinen, mies vai nainen, missä asun. Et käytännössä mitään. Kun seuraavan kerran aloitat keskustelun, niin ota ensin asioista selvää.Kyllä näitten kirjoittajien juttuja ohjataan, siitä ei pääse mihinkään. Väkivallan lietsominen nuorille on ikävää. Se näkyy nyt niillä, jotka juuri näitä seuraa. Olen samaa mieltä kuin sinä, mutta kyllä jatkuva tämänsorttinen julkisuus mitä näkyy tympäsee, en äänestä viime vaalien tapaan. Mestari itse kartoitti minut !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 266871
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 623859
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362833Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452556Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262485- 401823
- 251795
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777